Irma
13-02-2019

Geen zaken mee doen!

Ik ben een maand bezig geweest over tandenborstels die wel betaald maar niet geleverd zijn. Men kon ook geen termijn vertellen wanneer ze wél zouden komen. En dat terwijl ze er nog steeds mee adverteren en daarbij beweren dat het binnen een week wordt geleverd. Oplichtersbende. Men heeft beloofd het geld terug te storten.ben benieuwd hoe lang da weer gaat duren.

Als titel boven dit stukje had ik "oplichterbende" geschreven, maar dat wordt niet geaccepteerd; censuur dus!

Ria
13-02-2019

Koopjedeal ideaal

Zelfs als het on line niet lukt, lukt telefonisch bestellen wel.

Prima

Opnieuw ben ik zeer tevreden over de correcte en snelle behandeling van mijn bestelling!

Wilco
12-02-2019

Inclusief wisser is bij koopjedeal.nl exclusief wisser

Ik bestel een douchekraan van € 50. In de advertentie staat duidelijk beschreven 'inclusief raamwisser'. De douchekraan wordt goed geleverd, maar de raamwisser blijft uit. Na twee telefoontjes en twee mailtjes hoor ik dat ik bij de bestelling had moeten aangeven dat ik de raamwisser wilde hebben. Sowieso kan koopjedeal.nl niets meer voor mij doen, aangezien de raamwisser niet meer leverbaar is.

Ik kijk op hun website en de raamwisser wordt los verkocht én de douchekraan (incl raamwisser) is ook nog te koop. Maar nee, koopjedeal.nl weet me te vertellen dat ze niets voor me kunnen doen. (terwijl ik er wel voor betaald heb, bizar!)

Belofte maakt schuld

Een zeer snelle levering, goedkoop en kwaliteit.

Veel wisselende interessante aanbiedingen

Tot nu toe positief. Heb soms het idee dat het bedrijf niet goed weet wat het verkoopt.Goedkope SD-kaartjes (tot 2 keer toe) werkten niet. Werd direct omgeruild, maar na ontvangst nieuwe, weer defect.

Het bedrijf komt na wat ze belooft en levering loopt prima.

Ben

Perfecte service

De afgelopen jaren regelmatig producten besteld, die middels een zeer vlotte service afgeleverd werden.

bijna alle leveranties voldeden aan mijn wensen; zo niet dan werd het artikel zonder problemen gecrediteerd.

Kortom, op Koopjedeal kun je vertrouwen!

Rinus
12-02-2019

Prima geen slechte ervaring mee gemaakt

Gaat gewoon goed en dat is vertrouwd

Zo hoort het !

Ik had 3 artikelen besteld jammer maar 1 product was helaas niet meer leverbaar goed gecommuniceerd en binnen 2 dagen het geld terug zo hoort het dus capeau! Mvgr. H.H.O

Bram

Komt afspraak niet na

Vanaf 4november 2018 defect Led tl armatuur verzonden. Na 8x bellen en allerlei beloften van koopjedeal nog steeds geen nieuwe ontvangen zeer slechte service hoe kan zoiets nog fuctioneren als bedrijf?

Jacques

Mr.

Bestellingen en communicatie verlopen steeds perfect.

11-02-2019

Volgens mij een grote bende

Leren riem geleverd zonder gesp! Het bedrijf dat hem maakt/levert heeft geen e-mail, telefoon nummer enz. Ik ga niet eens beginnen aan vermoeiende (Koopjedeal) klantenservice bellen. Ik lees veel slechte recensies, en natuurlijk diverse goeie (vast fake).

Slechte producten, lees ik. Niet terugbellen. Nul service. Gevalletje Radar lijkt me.

Goede service

Makkelojk besteld.

Snelle levering

Probleemloos terugsturen

Geld terug service

Goede prijskwaliteit verhouding

Willie

Prima winkel

Ik heb koopjesdeal ondekt nog niet zo veel van gehad maar blijf zeker klant bij koopjesdeal

Joop
10-02-2019

Goede service snelle levering en betrouwbaar

Vriendelijk, prima geholpen, goede service.

Marianne

Super service

Betaalbaar, snel, goed verzorgd en een grote smile bij het ontvangen van het pakje.

Wat wil je nog meer!

Nick
09-02-2019

Groeipijn?

Al jarenlang bestel ik bij Koopjedeal. Het afgelopen jaar kreeg ik de indruk dat Koopjedeal de groei logistiek niet kan bij houden. Waar het lijkt dat Bol.com nog sneller levert dan voorheen en ook de informatie zeer actueel is, lijkt Koopjedeal wat af te zwakken. Verder is Koopjedeal OK. Prijs niveau is wat hoger voor de zelfde produkten als bij Ali Expres, maar Koopjedeal levert sneller dan Ali.

Juud
08-02-2019

Oordopjes

Bluetooth oordopjes besteld. Ze mogen niet geretourneerd. Dat is toch wel erg jammer.

Ze zijn namelijk leeg na ongeveer een uur. Er knippert voortdurend een fel blauw lichtje. En er klinkt steeds door mijn luisterboek of muziekk heen een zeer irritante piep.bliep bliep . Om gek van te worden.

Een grote miskoop.

15-02-2019

Ik vind het jammer dat er op alle mails en na tel.gesprek niet verder gereageerd is en na inschakelen van ervaringen.nl kan het ineens wel.

Geen reactie meer, ook niet na telefoongesprek

Eind december bestelling geplaatst, totaal 3 artikelen om verzendkosten te besparen. Toen kwam er begin januari een bericht dat 1 besteld artikel niet meer leverbaar was. Andere kleur of geld terug. Gekozen voor andere kleur. Dit werd bevestigd en er zou een bericht met Track & Trace komen. Dit bericht nooit gehad. Meerdere e-mails gestuurd en klantenservice gebeld. Ook dit heeft niets opgeleverd. Wat een slecht bedrijf!

Alex
08-02-2019

Nooit meer

5 weken geleden iets besteld, wat volgens de site uiterlijk 5 werkdagen daarna geleverd zou worden. Tot op heden nog niks ontvangen. Communicatie van dit bedrijf is er niet, zelf 5 keer contact op moeten nemen om enigszins op de hoogte te blijven. Afspraken worden niet nagekomen. Bestelling is inmiddels geannuleerd, nu maar eens zien of het geld terugkomt.

Kortom NO DEAL!