Ed
08-02-2019

Eettafelstoelen

Prima eettafelstoelen van buffelleer.

Goede zit en mooie hoogte.

Deels afgeleverd zelfs voor de afgesproken tijd.

Maar via de klantenservice is alles verder prima geregeld.

Klantenservice goed berijkbaar en helpen je goed.

Pedro
11-02-2019

Jammer dat je eerst heel boos moet worden, voordat een klacht afgehandeld wordt. Maar goed, nu is het netjes en volgens verwachting opgelost!

Belabberde service

Een elektrische voetenvijl besteld bij Koopjedeal. Bij het eerste gebruik bleek het apparaat niet te werken: het sloeg vast of slipte alleen maar. Na vijf minuten besloten om het apparaat retour te sturen. Maar helaas: Koopjedeal neemt het apparaat niet terug onder het motto stikmetjedeal. Mijn advies: niks bestellen bij deze club!

Ria
08-02-2019

Goedkoop maar zeker geen duurkoop

Alle bestellingen op tijd geleverd

Bram

Tafel besteld van Indonesisch boothout

Beste heer, mevrouw

Een tafel bestel met een advies prijs van € 699/ 2 weken later geleverd.de poten zijn krom, beschadig en er is een groot stuk uit het tafelblad.

Het zou snel opgelost worden via de leverancier, echter heb ik deze besteld via koopjedeal.nl/ indien deze week niets vernomen wordt koopjedeal.nl verantwoordelijk gehouden voor een wanprestatie.

MvG Bram

Roel

Prima,

Dekbedhoezen besteld en deze zijn van prima kwaliteit en ook het herenvest is super?

Snelle levering, dus een aanrader!

07-02-2019

Super snelle levering en alles in goede kwaliteit

Wat ik heb besteld, is van zeer goede kwaliteit.

alles is super snel geleverd

ik kan ze alleen maar aanbevelen.

AAD

Tevreden

Mijn ervaring is heel goed, nog nooit problemen gehad.

Een heel goede site om iets te kopen.

Ga op deze manier verder.

succes

Lex

Wacht al 7 weken

Een goed geretourneerd, zou omgeruild worden. Contact op 9 dec. 2018. In januari’s bleek het niet geregeld. Zou zo snel mogelijk in orde worden gemaakt. Ondertussen nog 4 keer gebeld, altijd een uur in de wacht en nog niet geregeld. Veel beloftes geen actie. Waardeloos.

Manolya

Cenocco Rotating 360 Schoonmaakmop Zilver

Deze schoonmaakmop heb tot op heden helaas nog niet mogen ontvangen. Terwijl wij of wel thuis zijn of nog niet maar ook geen bericht achter gelaten waar we het eventueel kunnen ophalen.

dit is de eerste keer dat ik wat bij Koopjedeal gekocht heb en niet goed is gegaan. Hopelijk de volgende keer dat het wat beter gaat.

Verder prima geholpen in de mail en via de telefoon.

Goed

Ik bestelde iets, maar kreeg het niet compleet thuis. Gebeld naar klantenservice welke mij op een goede manier geholpen hebben, zodat het probleem zo snel mogelijk opgelost was.

LouLou
06-02-2019

Mooi aanbod van gevarieerde producten

Mooie producten, prima service.

Minpuntje is de lange (telefonische) wachttijd en onduidelijke informatie over retourzending.

Mjw
05-02-2019

Nog steeds geen actie, ook niet nav deze site

Er is vanaf ervaringen.nl aangegeven dat men mijn niet verzonden stuk op zou pakken. Ik heb betaald maar niets ontvangen. Bovendien een onderdeel de verkeerde afmeting! Slecht zeg, nooit bestekken bij koopjedeal

Mathé

Hoe kom ik in contact?

Maand geleden betaald. Geen levering en krijg geen contact.

Mathé.

05-02-2019

Betrouwbare webwinkel met goede service

Goede kwaliteit. Ruim assortiment. Goede klantenservice. Prettige prijzen.

Flip

EERLIJK EN BETROUWBAAR

Producten zijn kwalitatief uitstekend.

Sinds jaar en dag betrouwbare en snelle levering.

een aanrader om bij te bestellen zonder dat je zeer lang moet wachten op het product.

BLIJ BLIJ BLIJ

Supersnel een mooie zeer goede keukenmachine ontvangen , ook nog zo'170.00€ goedkoper. Ik ben blij en een ieder die van mijn bakkunsten geniet. Heel Holland bakt, er komt een nieuwe kandidaat aan. Dank zij Koopjedeal.

XXXX

Geweldig Bedrijf

Heb in de jaren dat ik zaken doe met Koopjedeal.nl al meerdere dingen besteld en ontvangen en in gebruik met heel veel plezier.

De producten zijn van goede kwaliteit en gebruiksvriendelijk.

En wat een zeer groot pluspunt van Koopjedeal is mocht er iets zijn wordt dat op een zeer goede en plezierige wijze opgelost.

Een Geweldige organisatie.

Jolanda
04-02-2019

Snelle levering, snel contact bij vragen

Wij hebben diverse keren wat besteld bij koopjedeal en iedere keer is het supersnel thuis bezorgd. Ook een keer iets geretourneerd, dat ging ook allemaal prima. Ook snelle reactie op vragen via mail. Kortom, wij zouden het zeker aanraden hier te bestellen.

André

Koekepannenset

Goed, juist en snelle levering!

Rosa

Onbetrouwbaar!

2 weken geleden een bestelling geplaatst, nooit een bevestigingsmail gekregen. Vorige week kreeg ik een mail waarin stond dat de levertijd van het product vertraagd was en ik het binnen 5 werkdagen zou ontvangen. Uiteraard niks gekregen dus een mail gestuurd waar niet op geantwoord wordt. Net gebeld, zegt de medewerkster dat het product niet meer leverbaar is en ik daar een mail over heb gehad wat NIET zo is, ik heb een mail gehad over een vertraagde levertijd. Waardeloze service dit.