04-02-2019

Je hoeft voor je bestelling niet de deur uit!

Zeer correcte afhandeling van bestelling en precies volgens gedane belofte.

Marlieke

Niet doen!

Niet eerder ben ik zo teleurgesteld in een webwinkel.

De 2 bestellingen werden maar niet bezorfd. De laatste kwam na 3 maanden , na herhaaleijk in de wachtrij staan aan de telefoon (beller 73 in de rij)

Ilse klinkt aardig, kon het zich allemaal voorstellen en deed mooie beloftes. Niets kwam daarvan.

De eerste bestelling, die eerder kwam (dwz na 6 weken!), waren laarzen die meniet pasten. Jammergenoeg moesten ze teug. Dat lukte maar niet, omdat ze volgens de gegevens niet verzonden waren, terwijl ik ze wel betaald had. Na veel bellen (in de wacht staan), mailen, en meer heb ik ze eindelijk kunnen afleveren bij DHL. Na 2 weken nog geen geld teruggestort.

Dat kon alleen maar met het bewijs dat ik ze bij DHL had afgeleverd. Dat briefje wat ik kwijt na 2 weken. Het geld is nooit teruggestort.

Ik verbaas mij erover dat deze organisatie mag adverteren in de grote dagbladen. Dat zou op vertrouwen moeten duiden.

dus NIET DOEN!

Antonius
03-02-2019

Uitstekende service met vlotte respons

De klantenservice denkt met je mee om eventuele problemen zo spoedig mogelijk op te lossen.

Arash

Heel slecht

Slechte producten en service! Ze leveren beschadigde producten en beantwoorden je email of telefoon niet.

03-02-2019

Altijd een goede deal bij Koopjedeal

Ik maak al jare; gebruik van de services van Koopjedeal en ben nog nooit teleurgesteld. Simpel omdat ze zo transparant werken. Je weet waar je aan toe bent, hoe je kunt sparen voor extra korting en de kwaliteit is goed. Daarom kies ik keer op keer Koopjedeal. Zou ik ook doen, als ik u was!

03-02-2019

Goede kwaliteit van de geleverde artikelen en fijne prijzen

Alleen jammer dat de geleverde artikelen zo lang v duurt voor ze bezorgt worden. En dat ze bij bezorging maar 1x aan de deur komen en het artikel dan gelijk naar een ophaalpunt gebracht worden.

03-02-2019

Koopjedeal neemt geen loopje met de deal!

Mijn ervaringen met Koopjedeal:

Wat ze beloven doen ze!

Ze gebruiken geen holle woorden!

Kortom, ze nemen geen loopje met de deal!

VEEL VOOR WEINIG

Leuke prijzen en snelle goed verzorgde verzending en vooral kwaliteit beslist een goed winkeltje.

Kopen via Internet

Met al mijn bestellingen bij "Koopjesdeal" heb ik zeer goede ervaringen. Wat betreft de prijs en de levertijd en eveneens erg tevreden over het product.

Jo

Cartridges

Correct afgehandeld. Het was voor mij de eerste bestelling en na wat telefonische informatie is het prima gegaan. Ook met de betaling.

Voorlopig zie ik me nog geen nieuwe bestelling doen, omdat ik bijna alles al in huis heb.

Ludo

Retour betaalde bedrag

In december heb ik bij koopjedeal mooie laarzen besteld maar de pasvorm was niet ok voor mij. Artikelen geretourneerd begin januari en gewacht op de terugbetaling. Na ongeveer 3 weken had ik nog niets onvangen. Eerst geprobeerd telefonisch contact te krijgen dat lukte niet daarop heb ik mail gestuurd, deze is redelijk snel beantwoord met daarin ook excuses voor de late reactie, erg druk! En vrijwel direct mijn geld reour ontvangen, netjes afgehandeld.

Advies aan Koopjedeal, zet een extra persoon in het callcenter, als ik geen gehoor krijg als ik bel geeft dat verminderd vertrouwen. Succes met jullie bedrijf.

Mvrgr,

L. Hagenaars

Ankie

TOP

Omdat ik na enkele weken nog niets had gehoord over een retour gestuurd artikel heb ik contact opgenomen met de klantenservice.

Het artikel bleek zoek te zijn. Nadat ik mijn verzendbevestiging had getoond had ik heel snel

het door mij betaalde bedrag terug op mijn rekening

gestort. PRIMA SERVICE, ook tevreden over

eerder gekochte artikelen.

Jaap

Soms verrassende dingen.

Ik maak regelmatig gebruik van Koopjedeal. Aanbod van producten is voor elk wat wils! Prijzen zijn vaak verrassend scherp!

Sef

?

Zeer trage afhandeling retourzending

Een door geretourneerd artikel is ondanks een herhalingsmail pas na 5 weken afgehandeld.

Niet klantvriendelijk

01-02-2019

Je doet je werk voortreffelijk,accuraat en vlot,charmant en liefdevol,.

De bestellingen die men doet,worden vlug en goed afgeleverd.Mijn compliment hiervoor!

Yaël

Aankoopbedrag terug!

Na alle negatieve berichten gelezen te hebben voelde ik 'm al aankomen. Ik had een stofzuiger gekocht, deze netjes op tijd ontvangen. Echter bij 2x gebruiken al kapot. Meteen die dag een retour aangevraagd en de situatie per mail nog eens bevestigd. Ik kreeg al erg snel een reactie terug met daarin de attentie dat de aanvraag in goede orde ontvangen was. Omdat het al even duurde en ik nog geen reactie had ontvangen na het inleveren van mijn retourzending, heb ik maar een mail gestuurd. Waarop ik ook netjes antwoord kreeg. En binnen een dag na deze mail heb ik het totaalbedrag terug ontvangen! Heel erg fijn hoe het verlopen is. Mag ook zeker gezegd worden!

31-01-2019

Een misverstand wederzijds wordt opgelost

Na eerdere bestellingen velerlei in 2017 en 2018 -steeds tevreden tot dan toe over kwaliteit en service - doen er zich tot 2 x toe problemen voor met Koopjedeal. Er wordt een eerste pakket na betaling niet afgeleverd, en de effectieve uitvoering gebeurt slechts twee maanden nadien na een klachtindiening. Een tweede pakket wordt slechts gedeeltelijk geleverd door de chauffeur, en het tweede gedeelte wordt een 6-tal dagen nadien toch afgeleverd. Dus eind goed, al goed. Gezien de drukte die zich voordoet binnen het bedrijf kan ik aannemen dat er zich al eens misverstanden voordoen, maar UITEINDELIJK komt alles wel voor elkaar. Ik zou zeggen aan toekomstige nieuwe klanten : heb geduld als er zich al eens een probleempje voordoet. Proficiat, Ilse Koopjedeal, your service is real

Henricus
11-02-2019

Toch nog even afwachten, want het kostte wel vaak bellen met laaaaaang wachten en met tegenstrijdige antwoorden

Nog niet tevreden

Kort geleden bestelde ik voor het eerst iets bij Koopjedeal (Pierre Cardin sokken).

Op 10-1 kreeg ik een bevestigingsmail met de mededeling dat het op 17-1 zou worden bezorgd (bestelnummer 203175375)

Op 19-1 een mail gestuurd dat ik nog niets had ontvangen. Zou binnen 7 werkdagen antwoord krijgen: nog niets gehoord.

Op 21-1 gebeld. Reactie: Ja ik zie dat er vertraging was bij het distributiecentrum. U zou daar een mail over moeten hebben gehad. Maar ik ontving niets. A.u.b. nog een week wachten.

Op 28-1 weer gebeld. Er wordt gemeld: Is niet meer leverbaar. Moet leverancier bellen, U hoort van ons.

Of wilt u geld terug, dat moet ik ook aan de leverancier vragen. Besloten nog even te wachten.

Vandaag 31-1 nog niets gehoord.

Het bellen naar jullie kost overigens zeer lange wachttijden.

Vriendelijke groeten,

HJA Bruckwilder

Anja

Koopjedeal: goede deal !

Ik heb al een aantal keren bij koopjedeal besteld en dat ging bijna altijd snel en goed . Slechts 1 x had Ik pech : een glazen bijzettafeltje kwam maar niet! Bleek ( achteraf ) productievertraging. Heb vaak gechat met medewerker v. Koopjedeal. We begrepen het allebei niet. Is uiteindelijk toch in orde gekomen.

Ria

Uitstekende leveringen, goede service

Goede aanbiedingen van gebruiksartikelen, leveringen altijd op tijd