26-01-2019

Bij problemen is Koopjedeal.nl ze niet thuis!

Problemen met bestelling 203155650, maar nadat ik dit had aangegeven op deze ervaring-site wordt het advies gegeven om te mailen, echter de reactie moet nog steeds komen. wacht nu al meer dan 2 week.

Had graag gezien dat het probleem wordt opgelost!

Juanita

Uitstekend

Het dekbedovertrek en de waterkoker zijn van goede kwaliteit en niet duur. Ook werden deze spullen vrij vlot geleverd

Ilse
26-01-2019

Perfecte site om een goede deal niet voorbij je neus te laten gaan!

Aantal keren hier besteld, altijd binnen 5 werkdagen binnen en via afterpay een prettig samenwerken. Ik heb nu het vertrouwen dat ik ook met iDEAL zal gaan betalen.

Mooie kwalitatieve producten voor een goede prijs!

Lampie

Prima Service en juiste communicatie

Bestellen via Koopjedeal is overzichtelijk. Wanneer onverhoopt een artikel later wordt geleverd is dit vooraf kenbaar gemaakt dmv een mail met de vermoedelijke leverdatum.

Afhandeling van klachten gaat soepel en bij restitutie staat het geld binnen een week terug op je rekening.

Kortom een (lever)betrouwbaar bedrijf!

26-01-2019

Ruime sortering tegen een goed prijs

Ik heb goede ervaringen met koopjedeal door leuke artikelen tegen scherpe prijzen en door het puntensysteem nog eens extra korting.

Thomas
25-01-2019

Website Kooopjedeal

Ik ben bij jullie advertenties in mijn kranten (Eindhovens dagblad). Nuttige dingen altijd. En vervolgens op de website is het simple, overzichtelijk, en duidelijk. Het feit dat niets anders uitsteekt meer dan de product zelf op de website (kleuren, reclame, ect) is ook goed gedaan. Eigenlijk verloopt alles goed met bestellingen bij Kooopjedeal. Mijn enige punt bij mijn leveringen was verschillende levertijden bij meerdere leveringen. Misschien een verbetering. Keuze maken tussen verschillende levertijden of een levertijd ook al duurt het iets langer. Enige reden dat ik een negen geef in plaats van een Tien. "Keep up the good work!"

Leo
24-01-2019

Men vraagd en wij draaien

Altijd goed en goedkoop

Jolanda

Supersnelle service

Probleem bij bestellen op afleveradres. Via de chat direct geholpen door Krista. Probleem snel verholpen, dat noem ik service!

Christel

Geen levering eetkamerstoelen

Ruim 2 maanden geleden 6 eetkamerstoelen besteld. Na meerdere telefoons en e-mails staat de track en trace van post.nl nog steeds op zending wordt verwacht.

Teleurstelling

Een aantal weken geleden kocht ik bij u een LED zaklamp inclusief verzendkosten. Kort daaropvolgend bood u dezelfde lamp aan maar dan twee voor de prijs van een en tevens zonder verzendkosten. Reden voor mij om daarover mijn beklag te doen en te verzoeken om als tegemoetkoming gratis een LED zaklamp toe te sturen. Ik werd afgewimpeld met de opmerking dat er geen mogelijkheid is om dit te doen. Daarover had men geen zeggenschap. Een flut excuus en een organisatie die zich op de borst klopt een "miljoenen" klanten te hebben onwaardig. Jammer maar helaas pindakaas.

T.Janssen uit Beuningen

23-01-2019

Blijf lekker thuis

Je hoeft de deur niet uit om aan te schaffen wat je nodig hebt.

Annie
23-01-2019

Onvoleding

Snijmachine gekocht er moeten 4 verschillende snijmogelijkheden zijn er waren er maar 3 de vierkant snijmogelijkheid was er niet bij wil dit graag nog ontvangen of demogelijkheid om terug te sturen grotjes

22-01-2019

Levert bestelde producten niet

Na 2 maand hebben mijn ouders nog niets ontvangen, wat een schande.

Pieternella
22-01-2019

Een steek laten vallen!

Op 20 november een bestelling gedaan en deze werd geleverd op toe gezegde datum. Bleek 1 artikel er niet bij te zitten. Direct gemeld maar door drukte feestdagen etc. duurde het lang voor een reactie.

Een lang verhaal kort te maken Koopjedeal heeft het met mij goed afgehandeld in 2019 en ik zal door deze service zeker nog bij Koopjedeal bestellen. Bij eerdere bestellingen heb ik geen problemen ondervonden!

Geen bevestiging van bestelling

Als ik iets via Internet bestel krijg ik altijd een ontvangst- en verzendbevestiging. Helaas niet bij Koopjedeal. Wel vooruit betaald en dan niks. Daarna gaan Googlen en schrok van de enorme hoeveelheid soortgelijke en ergere klachten. Had ik vooraf gegoogled had ik niets besteld. Misschien komt het nog goed maar komt erg amateuristisch over op deze manier.

Herman

Absolute aanrader

Prima site levert de waar netjes verzorgd en op tijd.

Harm

Alles correct afgehandeld.

Snel en duidekijk afgewerkt ook wat betalen betreft.

Ed

Helaas

Ik had een horloge besteld maar wil deze terugsturen, helaas krijg ik (na het sturen van 2 mails en een retouraanvraag) geen enkele reactie (ik heb nog niet betaald en ga dat ook niet doen, inmiddels afterpay ook geïnformeerd). Aan klantenservice moet (denk ik) echt meer aandacht besteed worden .

Eef
20-01-2019

Geen gezeur, van deur tot deur!

Alles keurig op tijd bezorgd en goed verpakt.

Het enige dat ik storend vond was dat de bestelde artikelen op verschillende tijden en dagen bezorgd werden.

Darts
20-01-2019

Wacht nog steeds op plug mini kachel

27 december 2019 bluetooth soundbar speaker en plug in mini kachel besteld.

de bluetooth soundbar speaker 7 januari 2019 geleverd maar mini kachel niet.

8 jan. 2019 over gebeld 48 minuten wachten telefoniste vertelde mij dat het kacheltje via een ander bedrijf geleverd wered

later kontakt met Naomi Winter zou het kacheltje opnieuw invoeren.

nu 20-januari 2019 nog niets ontvangen.

dus tot op heden is mijn ervaring nog niet zo goed.

nog ff afwachten

geef dus ook nog geen cijfer.

J.A.Oostenrijk.