Trees

Diverse artikelen

Nooit meer koopjedeal. Als je iets retourneerd kan je eindeloos op je geld wachten. Diverse e-mails gestuurd (telefonisch niet op te wachten 32 voor je), dus ik ben er klaar mee.

15-01-2019

Alsof ik Ilse al jaren ken.

Handschoenen besteld, bleken kleiner dan verwacht, ik heb ze zonder te betalen retour kunnen sturen, ik moet nu even wachten omdat ze het hartstikke druk heeft, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen

Buitenlamp

Een maand geleden 4 buitenlampen met sensor gekocht als deze 3 uur branden zijn de accus van de zonnepanelen al leeg

Makkelijk, goedkoop,goede service

Reeds diverse malen inkopen gedaan bij Koopjedeal.nl. Geen problemen gehad bij Koopjedeal, als er vragen zijn altijd goede service. Snelle levering, ruime keuze en makkelijk betaalmogelijkheden. Tot nu toe zijn wij zeer tevreden met Koopjedeal.

Gerard Claessens

Nathalie

Klacht snel opgelost

Op 25november heb ik een boxspring gekocht deze werd echter nooit geleverd, na diverse mails en lange telefoontjes is het geld op 13januari weer terug gestort op mijn rekening, dus altijd blijven proberen om je geld terug te krijgen.

Correcte afhandeling

Tot voorheen 100. O/0.

Alleen op de laatste bestelling zit ik nog te wachten.

Truus
14-01-2019

Klachten afhandeling duurt heel erg lang.

Ik ben vanaf half december bezig over een gescheurde fietstas. Mails worden heel traag beantwoord en wanneer ik bel ben ik nr 28 of 25 of 19 in de wachtrij. Een paar keer aan de lijn gebleven maar na drie kwartier of een half uur weinig opgeschoten te zijn heb ik toch maar opgehangen.

Het verdienen van punten met een bestelling vind ik wel heel positief en over de artikelen ben ik over het algemeen tevreden.

Goedkoop en snel

Uit de grote keuze van artikelen is het gemakkelijk keizen en er wordt snel geleverd.

14-01-2019

Scherpe prijzen en originele producten

Inderdaad, jullie maken het waar! Scherpe prijzen en snelle levering en bovenal: Een juiste productomschrijving.

Ed
13-01-2019

Prutsers.die klanten oplichten.voor en na de brand

Gewoon een bende oplichters.op een dag verschillende levertijden door gekregen door 2 medewerkers? van een bestelling,,,die nooit is geleverd,Geld terug ontvangen,na aanhoudende klacht.Nooit meer.dit gespuis!

Wil

6 weken en nog niet mijn artikel in huis

23 nov.2018 deed ik een bestelling, die geopend, incompleet en nietwerkend aankwam.

Contact gezocht wat ik moest doen, reactie na twee weken.vraag retourzending aan.

Retourzending gedaan, geen enkele reaktie.

Weer een contactformulier ingevuld

Een week geleden email dat mijn artikel er aankomt.

Nog steeds niets ontvangen.

Hier zal ik nooit weer iets bestellen, gezien de wel zeer slechte communicatie en handelingen van koopjedeal.

Wij kopen regelmatig via internet, maar een ervaring als deze hebben wij nog nooit gehad.

Koopjedeal neem een voorbeeld aan je grote concurrenten

Bob

Levering

Wordt niet geleverd advies prijs overdreven duur kwaliteit stuk en retour antwoord blijft weg.

Telefonisch en mail contact super slecht en antwoord blijft weg.Kortom een ramp!

Petrus
13-01-2019

Bestellen gaat vlug levering een ellende

Tapijt besteld na toestemming om retour te sturen direct gedaan wacht al even op mijn geld.

3dekbedovertrekken gekocht in december moet nog geleverd worden,waren op voorraad volgens de site.

1 keer daar besteld is ook de laatste keer geweest mensen Let op voordat je daar besteld.

Bertus

Besteld, snel in huis.

Ultrasone sensor besteld(3x), snel geleverd, plaatsen simpel.

Frits

Retour sturen groot prbleem

3st buitenlampen besteld. Binnen "redelijke" tijd bestelling ontvangen.

2 lampen oké, 1 lamp deed het niet.

Na diverse keren bellen, 59 wachtende en 29 wachtende voor u en zeer lang wachten, meer dan 40 minuten, contact gehad.

Daarna nog meerdere keren een mail moeten sturen voordat ik de informatie kreeg over retour zending.

Van bestellen tot bevestiging van terug betaling ( geld is nog niet overgemaakt) 8 weken bezig geweest.

Dit kan alleen als je vasthoudend bent en met pensioen. Werkende mensen kunnen de benodigde tijd hiervoor niet vrij maken.

Dit moet beter worden. Met deze ervaring bestellen wij voorlopig niets meer bij " Koopjedeal".

Sandra
12-01-2019

Matras is al lang onderweg

Op 28 dec een bestelling gedaan. zou 8 jan komen. niets.na contact met klantenservice een summier antwoord." ik heb er geen invloed op" .duhhhh.het is inmiddels de 12e en nog steeds niets. ik ga hier niet meer bestellen!

Michiel
12-01-2019

Wel betalen, maar niet geleverd krijgen

Op Black Friday 2018 heb ik 3 items besteld en betaald. Rond 5 december kreeg ik dan eindelijk een pakketje via de post. Echter zaten hier maar 2 items van de 3 bestelde items in. Na vele mails, belletjes en zelfs een ingebrekestelling. Heb ik het 3e item nog steeds niet ontvangen, noch het betaalde bedrag terug gestort gekregen. Het is nu 12 januari 2019.

Meestal krijg je de vraag "zou u deze winkel aanbevelen ". Nou echt niet, totaal geen goede service.

En zeker niet als je een klacht heb.

Margareth

Een ster is nog teveel

Eind november een laptop besteld, die zou wat later komen in verband met de feestdagen, eind december kregen we dan de laptop echter zonder code om windows te activeren.

Na uren bellen en 7 mailtjes verder nog steeds geen code, 1 x vroeg de klantenservice om een bestelnummer, geeft ik die door krijg ik een mail terug dat de klantenservice niet bestaat, nou kan ik me dat ook wel voorstellen.

Koop nooit bij koopjedeal

Ria
12-01-2019

Het is goed leven met koopjedeal!

Een enkele keer is er wat terug gestuurd.

Dit werd goed afgehandeld.

Geld stond weer gauw op de rekening

Koopjedeal is de moeite waard.

Webshop met ballen

Eigenlijk altijd leveren zoals beloofd