Chan
11-01-2019

De verbinding wordt gewoon verbroken

Ik heb op 26 oktober twee keer een pannenset gekocht. 29,99 per stuk. Ik dacht wat een koopje maar helaas. Ik zou de set op 6 november geleverd krijgen maar op 10 november nog steeds niets. Ik dacht toen nog nou het kan wat later worden. Maar op 10 november toch maar eens gebeld. Toen nog een aardige meneer heeft de bestelling op nieuw geplaatst. Maar omdat ik daar geen gegevens van had gekregen weer netjes een week gewacht. Nou nogsteeds geen pannenset. Dus ging ik weer bellen. Nu was ik nummer 40 in de wachtrij.na meer dan twee uur aan de telefoon te wachten was mijn batterij van de telefoon leeg en had ik nog niemand aan de telefoon gehad. Dus dacht ik.ik ga een mail sturen. Kreeg ik een automatisch antwoord dat binnen 8 werkdagen mijn mail beantwoord zou worden. 8 werkdagen dat is twee weken.uiteindelijk kreeg ik na twee weken antwoord. Ik had mijn nummer er niet bij vermeld. Ik reageerde daarop.en vervolgens.niets meer. Dus mijn telefoon op de lader gehad.de hele nacht en vol goede moed weer gaan bellen. Nummer 42 in de wachtrij. Dat betekend meer dan 2 uur wachten met steeds hetzelfde eentonige deuntje. Nou het werd 2,5 uur wachten. En toen ik eindelijk aan de beurt was hoorde ik wel iemand maar die was niet met mij in gesprek en vervolgens werd de verbinding door koopjedeal verbroken. Had ik 2,5 uur voor niets gewacht. Nu was de maat vol. Ik weer een mail gestuurd. Niet zo’n aardige. Wat ik per uur kost en dat het ook met de pannenset vergoed moest worden. En natuurlijk kreeg ik daar na 8 werkdagen reactie op.ik had er geen nummer bij gezet?.

Vervolgens uiteindelijk op 11 januari gebeld. Ik was 14 de in de wachtrij.maar dat was toch nog 1,5 uur wachten. Ik kreeg iemand aan de telefoon. Gloria was haar naam. Nou Gloria was het niet echt. Want de pannenset, geld terug, ze zou het doorsturen naar de crediteuren afdeling. Ik zei, verbind mij maar doorzet de crediteuren afdeling. Want ik wil mijn geld morgen op mijn rekening hebben. Op de crediteurenafdeling is er nu niemand? vertelde Gloria. Niemand zei ik, het is midden op de dag. Nu snap ik waarom het allemaal zo lang moet duren. En alle uren die ik heb moeten wachten, worden die ook vergoed? Ik zal her na vragen zei ze nog en ik werd weg gedrukt. Na ongeveer een halve minuut werd de verbinding weer door koopjedeal verbroken.

En of ik morgen mijn geld terug heb? Ik weet het niet, ik zal weer afwachten.

Jeanne

Goede site

Mooie aanbiedingen en zelden wat retour hoeven sturen .Heb een keer een product retour gedaan en zo mijn geld weer terug gestort?

Nooit meer

In november een messenslijper besteld bij koopjedeal. Om het kort te houden; deze is nooit geleverd. Na drie e-mails met de vraag waar het bestelde item toch bleef nooit een serieus antwoord ontvangen. Ook een paar maal (4x)telefonisch contact gezocht, hier heb je veel geduld voor nodig. De kortste wachttijd, door 21 wachtenden voor mij, bedroeg 40 minuten. Wat duidelijk werd is dat het bestelde niet geleverd kon worden. Het betaalde bedrag kon men niet terug storten op mijn rekening, daar moest de leverancier toestemming voor geven (?!). Na een duidelijk telefoongesprek dat ik toch echt mijn geld terug wilde, bleef koopjedeal vast houden dat er eerst toestemming van de leverancier moest komen. Na aandringen van mij ( consumentenbond e.d) uiteindelijk toch het aankoopbedrag terug ontvangen. Een leuk detail: een dag later kreeg ik als antwoord op een van mijn e-mails dat het bestelde binnen 5 dagen geleverd zou worden. Dat is dus nooit gebeurd, wel na echt veel aandringen mijn geld terug.

Na veel aankopen via internet, met alleen maar goede ervaringen, nu deze ervaring rijker. Het zal duidelijk zijn; nooit bestel ik nog iets bij koopjedeal. Prutsers, zoveel is me wel duidelijk na 6 weken.

Inge

Wel betaald niet geleverd

Wij hebben een elektrische boxspring gekocht de levertijd is max maal 10 dagen wordt er beweerd.

De dag voor de levering even gebeld en gevraagd naar het tijdstip van levering dit was nog niet bekend.De dag dat het bed geleverd zou worden laat in de middag maar weer eens gebeld met de vraag waar het bed blijft? De dame vertelde dat er een probleem was met de levering op de vraag waarom mij dat gisteren niet is verteld had ze geen antwoord en wanneer het bed nu wel zou komen wist ze ook niet.Na alles wat ik nu lees over dit bedrijf ben ik er nu niet zeker van of er wel wordt geleverd.Ik wacht daarom zeker niet te lang voordat ik juridische actie onderneem.

Tonny
10-01-2019

Krijg maar gedeelte retourbedrag terug.

Na heel veel contact proberen te maken (uren wachten aan de telefoon) en heel veel mailtjes krijg ik maar een gedeelte van mijn retourbedrag terug

Adri
10-01-2019

Kontakt met koopjesdeal is rampzalig.

In november 4 stoelen besteld. 3december verkeerde stoelen geleverd. even bellen +-2uuren15minuten moeten wachten. nog een lang verhaal maar bekijk dat maar in uw eigen mail. maar ondertussen nog steeds niets gehoord. over de retoer ontvangst of datum levering het is nu ondertussen 10 januari. gr adri van leeuwen. bestelling no:203071992

10-01-2019

Ik ben zeer bezorgt over de bezorgers.

De aankoop en betaling liep goed volgens plan!

Het bestelde artikel werkt naar behoren en de kwaliteit voldoet. Echter de bezorging was bedroevend. Via de PC kan men zien wanneer de bezorger komt, tot in detail is zichtbaar hoe laat het bestelde op de locatie zal zijn. Maar als ik op de pc zie dat " men "vóór de deur staat en ik gewoon thuis ben verwacht ik de deurbel. Helaas er gebeurt niets. Dan verteld de PC mij dat " MEN " niemand heeft thuis getroffen en vind ik in de brievenbus een adres waar ik het pakket kan gaan HALEN! Boos bel ik de DPD koerier die mij nauwelijks te woord staat. En zal ik moeten wachten op de tijd dat ik het gekochte MAG gaan ophalen. Waarvan AKTE!

Rosa

Super goed

Vlotte bestelling, snelle levering en goede prijs

MG
10-01-2019

Wel betalen maar nooit ontvangen

Half december een lamp gekocht bij koopjedeal.nl. Nu na een maand order kunnen annuleren en hopen dat ik mijn geld terug krijg.

Koopjedeal is per email zeer slecht te bereiken, auto reply is dat er binnen 7! werkdagen gereageerd "mag" worden. Elke keer weer een ander excuus: de goederen zijn al geleverd, zal de leverancier contact die zal reageren etc.

Vandaag na 45 minuten in de wacht te hebben gestaan de order kunnen annuleren waarbij eerst nog gemeld werd dat de leverancier daarvoor akkoord moet geven.

Waardeloos bedrijf, slecht bezette klantenservice en ik hoop maar dat ik mijn geld retour ga ontvangen.

Ben

RETOUR ZENDING

Ik ben al vanaf 27 december 2018 bezig met een retour zending. Deze is al op 27 - 12- 2018 verzonden met DHL. Nog geen resultaat.

Anne
10-01-2019

Niks ontvangen wel betaald!

Ik Heb een bed besteld bij koopjedeal op 2 Dec,

het bed had 5 dagen levertijd tot nu toe nog niks ontvagen.

service is slecht je wordt aan het lijntje gehouden daar.

meerdere keren mijn geld terug gevraagd maar daar reageren ze niet op.

koop hier nooit wat.

Ariane
10-01-2019

"" duurt te lang, ik wacht nu al een tijdje"

Weinig communicatie over een bestelling, wachttijd aan de telefoon gemiddeld 30-40 minuten

kan duidelijk beter

Henny Louwers
09-01-2019

Vertrouwen heeft een behoorlijke deuk opgelopen

Normaal ben ik vol lof, maar laatste bestelling loopt allerminst lekker. 19 december 3 artikelen besteld. 21 december 1 artikel geleverd via post. Bericht van after-pay dat betaling uiterlijk 9 januari dient te geschieden. Op 3 januari gebeld en na 30 minuten wachttijd een verhaal waar ik niets wijzer van werd en dat mijn betalingsplicht 14 dagen zou worden uitgesteld en de levering nog wel 5 werkdagen zou duren. Inmiddels 8 januari weer gebeld, maar nog langere wachttijd, dus maar gemaild, want ik moet de volgende dag betalen, want van after-pay geen uitstel ontvangen. Krijg ik een automatische mail terug om vanwege de drukte nog maar eens 7 werkdagen te wachten. Dus geen antwoord op mijn vragen over de aflevering en ook niet over de betaling aan after-pay, die uitgesteld zou worden. m niet in de problemen te komen toch after-pay maar betaald op 9 januari, maar van Koopjedeal geen reactie. Dit valt me zwaar tegen. Vandaar een lage score,

09-01-2019

Zeer onbetrouwbaar en je bestaat niet meer!

Begin oktober 2018 2x i pad covers besteld.Deze zijn 2 keer retour gestuurd, 2 keer de verkeerde. Melding dat de goede covers eraan komen,nu 9 januari 2019 al weken lang hoor en ziet je niks meer van dit stelletje boeven.

Geen goederen geen geld terug,voor deze club bestaat je niet meer!.

Mijn advies nooit en nooit meer zaken doen met deze webshop.

Tr

Ontzettend teleurstellend en onbetrouwbaar

Eind november een boxspring besteld welke naar verwachting op 10 december zou worden geleverd. Tot op heden nog steeds geen boxspring. Talloze keren gebeld en gemaild en steeds opnieuw worden er beloftes gemaakt die niet worden nagekomen (u wordt week 52 gebeld voor een afspraak voor de levering, dan wordt het toch week 1 en nu zijn we nog steeds niet gebeld). Telefonisten schuiven de schuld af op de leverancier waar wij natuurlijk geen boodschap aan hebben. Koopjedeal zou zijn verantwoordelijkheid moeten nemen. Ondertussen is er ook nog steeds een dekbedovertrek niet geleverd welke volgens de telefoniste gewoon op voorraad ligt en ook al in november is besteld. We voelen ons opgelicht, alles is namelijk wel betaald.

Update van 31/01/2019:
Inmiddels is het bed geleverd. De beloofde en betaalde installatie van het bed bleek niet doorgeven te zijn aan de leverancier. Dus alsnog het bed zelf in elkaar gezet. Geld wel retour. Dit geldt niet voor het overtrek welke nog steeds niet geleverd is en niet meer geleverd zal worden. Door de vele correspondentie en betalingen over en weer zijn z e het overzicht bij koopjedeal kwijt en krijg ik mijn geld van het overtrek niet terug. Omdat ik het vertrouwen op een goede afloop inmiddels helemaal verloren heb, heb ik besloten het contact met koopjedeal te verbreken. Het is te frustrerend. Hopelijk zijn mensen op deze manier in ieder geval gewaarschuwd.

Cor
09-01-2019

Leuker dan belastingen, maar niet vollediger!

Geachte lezer,

De aanbiedingen en de afhandeling daarvan zijn om van te smullen. Wat je ziet aan artikelen en bijbehorende prijs kan menigeen verleiden tot en ongemerkt is het artikel ook snel binnen. Een mand met glimmende en ook nog lekker smakende appeltjes dus.

Echter is er ook wel eens een rotte appel en, o wee, die kan de hele mand bederven. Dat is zonde van de energie en trots die je werk steekt.

Maar met 1-0 achter betekent nog niet dat je de wedstrijd hebt verloren. In mijn geval betekent het een bestelling van een 2-tal ledlampen op 20 november jl. die ik tot op heden nog niet heb mogen ontvangen. Ondanks diverse mailtjes en standaard reacties dat het druk is, hoor en ontvang je verder niets. Echt jammer.

Maar elk probleem kent zijn oplossing en in deze is dat misschien de "Koeman solution". Gewoon even een briefje het veld in, de mannen aan het werk zetten en zie het resultaat. Een mand met mooie, oranje in deze, appels. Ik daag jullie uit.

Marius

Geweldige aanbiedingen

Nooit geen problemen bij aan koop.Snelle en keurige afhandeling.

Eerlijk en betrouwbaar

Ik heb ervaren dat wat ik had besteld

ook inderdaad wordt geleverd prima service!

Lien

Een goede betrouwbare site

Ik heb al diverse keren wat besteld en de artikelen zijn altijd naar verwachting en snel geleverd

Leuke koopjes

Prima en duidelijke website met leuke koopjes.

Afhandeling vlot en accuraat

Ook retourneren wordt keurig afgehandel.

Ben erg tevreden.