09-01-2019

Leuke koopjes

Prima en duidelijke website met leuke koopjes.

Afhandeling vlot en accuraat

Ook retourneren wordt keurig afgehandel.

Ben erg tevreden.

Leo

Geklungel

Een onvolledige bestelling dd.30-10-2018 is na veel telefonisch wachten(29 wachtende voor u) en talloze e-mails uiteindelijk 8-1-2019 tot resulrtaat geleid. Bij de kl;antenservice tegen een absolute onbenul aangelopen.Nooit meer een bestelling bij Koopjedeal.

Een overtuigend excuus is op zijn minst op zijn plaats

Wil
28-01-2019

Weer een mail gekregen dat artikel beslist binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd zou worden. Gebeurde natuurlijk niet. Zelf weer moeten bellen en uiteindelijk bleek artikel niet leverbaar te zijn. Weken aan het lijntje gehouden, slechte informatie van klantenservice verschillende medew. gesproken die allen hun eigen visie op dit verhaal hadden, en vervolgens maar weer eens een standaard mailtje sturen wat niets met mijn klacht te maken had.

Waarschuwing koop niet bij koopjedeal

Oktober artikel besteld. Retour gestuurd omdat het kapot was. Vervolgens geen reactie. Alle contact moet van mij komen .er wordt niet of nauwelijks gereageerd op mails. Antwoorden waardeloos. Toezeggingen worden niet waargemaakt. Bellen bijna onmogelijk zomaar een uur wachten.

Nog steeds geen vervangend artikel. Geen vertrouwen waardeloos bedrijf. Had ik de recensies maar eerder gelezen.

Oneindige wachtrij

4 artikelen besteld. Er is er 1 direct geleverd. Nu 1 maand later en talloze keren wachtend in de telefonische wachtrij met steeds een oneindig aantal personen nog steeds geen enkele opheldering waar mijn betaalde producten (rond de 100€) blijven. Men belooft opheldering en je hoort nooit meer wat.

08-01-2019

Veel reklame, doet het kudde volk volgen.

Levering zou binnen 5 dagen zijn . Dus voor de kerst. Nog steeds niets ontvangen. Na 2 keer bellen.……….iedere keer ca. een uur wachten voordat je aan de beurt bent . Je hoort dan het zelfde verhaal, dat het intern doorgegeven zal worden, maar niets en een vaag antwoord. Ik wacht nog steeds.…………….zucht!

Anteneh

Tevreden.

Ik ben zeer tevreden overde service.

Fred

Prima levering

‘S middags een tapijt besteld, na 2 dagen gratis en keurig thuisbezorgd. Hoewel geen absolute topkwaliteit, maar dat kan ook niet voor dat geld, ziet het er behoorlijk goed uit en zijn we er zeker wel tevreden mee.

Berend

Goedkoop

Prijzen zijn super en goede producten

Hemmo
07-01-2019

Bestelling tacwatch

Bestelling vlak voor de feestdagen toch op tijd geleverd. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht.

Groet Hemmo

09-01-2019

Ik heb wel lang moeten bellen en mailen met Koopjedeal. Uiteindelijk is het via ervaringen.nl snel opgelost. Jammer dat Koopjedeal dat niet direct met haar klant regelt.

Waar blijft mijn iPhone?

Op 27 november een iPhone 6 besteld en betaald. Deze zou 7 december 2018 geleverd worden samen met een cover. De cover werd 2 december via bespot geleverd. De iPhone tot op heden nog steeds niet! Telefonisch contact (na 1 1/2 uur in de wacht) levert een niets zeggend verhaal op maar er wordt direct aan gewerkt. Na een week nogmaals gebeld, de notitie was zoek geraakt maar er wordt aangemerkt! Vervolgens verschillende keren mailcontact waar bij herhaling wordt beloofd dat mijn telefoon gaat komen. Uiterlijk woensdag 9 januari is de levering, de beloofde track&trace code heb nog steeds niet ontvangen. Ik ben benieuwd maar vrees het ergste!

Tonia
07-01-2019

Altijd goed

Na verschillende aankopen ben ik zeer tevreden er is niks mis gegaan en de ene keer dat het niet goed ging is dit direct opgelost petje af.

Maho

Laptop besteld

Laptop besteld maar snel kreeg ik een bericht van niet meer leverbaar maar wel een vergelijkbaar product. Nou vergelijkbaar is in hun ogen anders dan bij normale mensen. Duidelijk was het in de krant geadverteerde artikel een lokkertje om vervolgens een duidelijk minder aantrekkelijke laptop te kunnen verkopen. Trap er niet meer in in dit leugenachtig bedrijf.

Zoals beloofd .

Zoals beloofd keurig op tijd geleverd en correct afgehandeld. Zeer tevreden en groeten uit Schiedam,Marcel

Michael

Geeft inspiratie

Snelle correcte levering

Marian

Super

Tot nu toe, alleen maar positieve ervaringen!

Gul

Onbetrouwbaar en incorrecte informatie

Eind november 2019 4 producten bij deze "organisatie" gekocht middels Afterpay. Binnen de gestelde termijn alles weer terug gestuurd omdat ik er niet tevreden over was. Armbandjes konden niet dicht etc. Toen begon de bak met ellende. Ik moest en zou volgens hen toch eerst het resterende bedrag, want 1 product bleek volgens hen wel aangekomen te zijn, te moeten betalen. Aangezien ik voor Afterpay heb gekozen wist ik 100% zeker dat dit niet hoefde. Na minimaal 4 pogingen om hen telefonisch te bereiken en telkens minimaal 1 uur "in de wachtrij" te hebben gestaan en nog minimaal 25 wachtenden voor mij heb ik het maar via de mail kenbaar gemaakt wat mijn klacht is. Totaal geen reactie op gekomen behalve de standaard "bevestigingsmail". Vervolgens op 04-01 jl. laatste poging telefonisch contact met hen te zoeken uiteindelijk na 50 minuten "slechts" gelukt om iemand aan de telefoon te krijgen. Hier kreeg ik wederom als consument alles op mijn bordje geschoven terwijl de fouten en mis/geen communicatie aan hun kant ligt!

Ik heb nog nooit eerder zo'n onbetrouwbaar, slecht en zelfs helemaal niet communicerend (online) bedrijf meegemaakt! Dit was mijn eerste en zeer zeker laatste keer dat ik hier iets betaald heb. Volgens hen zullen ze de situatie nu in orde maken maar ik moet het nog zien.

Maarten
06-01-2019

Pak je kans, koop je deal

Leuk en gevarieerd aanbod. Inmiddels koop ik al enkele jaren spullen bij koopjedeal. Tot op heden is alles prima gegaan. Van de bestelling tot de ontvangst.

Pakje van De Telegraaf per abuis naar Koopjedeal teruggestturd

Ervaringen.nl wil mijn probleem oplossen en vraagt naar een bestelnummer maar dat heb ik natuurlijk niet want ik heb het artikel bij de telegraaf gekocht

Andre

Netjes op tijd

Nog net voor de feestdagen iets besteld.op tijd ontvangen??

Mirthe

Fake apple earpods 1 oortje kapot

Ik haal de draadloze oordopjes uit de verpakking, laad de oordopjes op. Wanneer de oordopjes opgeladen zijn haal ik ze uit het doosje en wil de bluetooth aanzetten. Ik krijg er wel muziek uit, maar merk dat 1 oortje het niet doet.

Wil ze retour sturen, maar zie dat je oordopjes niet mag retourneren! Komen ze lekker mee weg, nooit meer wat bestellen.