Mirthe
05-01-2019

Fake apple earpods 1 oortje kapot

Ik haal de draadloze oordopjes uit de verpakking, laad de oordopjes op. Wanneer de oordopjes opgeladen zijn haal ik ze uit het doosje en wil de bluetooth aanzetten. Ik krijg er wel muziek uit, maar merk dat 1 oortje het niet doet.

Wil ze retour sturen, maar zie dat je oordopjes niet mag retourneren! Komen ze lekker mee weg, nooit meer wat bestellen.

Ria
05-01-2019

Prima, de bestellingen komen netjes verzorgd aan

Prima artikelen, leuke dingen, worden netjes thuisbezorgd, ook nog aantrekkelijke prijzen, dus wat willen we nog meer. Hier een tevreden klant.

Alle medewwerkers in gesprek

Al die medewerkers zijn er maar 1. Totaal 1

Volgens mij zit de winst in de telefoontikken, want 20 wachtenden duurt al gauw 45 minuten.

En dan heb je het op 26/11 bestelde en betaalde product nog niet in huis. Het is nu 4/1-2009.

Het was een product voor 5/12 of evt. de Kerst.

En als je "Ilse" eenmaal aan de lijn hebt, gebeurt er nog niets. Een walgelijk bedrijf.

04-01-2019

Snel en makkelijk winkelen.

Duidelijke informatie over wat je koopt.

04-01-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Mijn 1e koopje deal aankopen voldoen prima.

Solar lampen

Besteld en betaald 41,93

Op 21 nov nog altijd niks gekregen

Ik wacht met spanning af waneer het geleverd word

Een ontevreden klant

Wijnand
04-01-2019

Wat is dit voor een onbetrouwbaar bedrijf !

Na zovele mails, telefoontjes is koopjesdeal blijkbaar niet instaat het probleem wat bij Hun ligt niet naar behoren op te lossen. Ik begin me af te vragen of ze zo al hun problemen op te lossen. Ik eis nogmaals dat ik zonder boe of ba en zonder smoesjes of onzin het door mij bestelde en betaalde product (pasjeshouder) binnen 3 werkdagen zal ontvangen en niet een kreditnota waar zelfs de verzendkosten in eigen zak worden gestoken. Wijnand

Willy

Bestelling niet ontvangen

1 bestellingen zou ik 20 december ontvangen. Tot op vandaag nog niets.

Dan schrijf je een mail, krijg je in het Engels een antwoord terug. Een week later reageert er iemand in het Nederlands. Ik bestel er niets meer.

Wilma

UITSTEKENDE SERVICE

Uitstekende service en snelle levering van bestelde producten.

Astrid

Zeer slechte service

Artikel besteld en niet ontvangen. Verschillende mails gestuurd, geen antwoord of pas weken later. Telefonisch contact opgenomen, 2 uur in de wacht, en toen is beloofd dat ik mijn geld terug zou krijgen. Inmiddels 3 weken verder en nog geen geld ontvangen.

Ik ben nu sinds 11 november bezig.

Gijsbertha

1 artikel besteld, 4 gekregen met 5 ordernummers

Bestelling avond voor Black Friday gedaan. De levering was vrij vlot, maar ik wilde 1 wake up light en geen 4 . Verklaring was dat het computersysteem het niet aan had gekund. Oke dat kan nog. Toen 3 stuks teruggestuurd mbv een telefoniste die voor mij de retourmelding heeft aangemaakt. Nl 3 stuks retour zenden met 4 ordernummers kan het systeem ook niet aan. Helaas blijf ik herinneringen krijgen van afterpay! Ik heb al een klacht ingediend bij Koopjedeal en gesmeekt of ze hun eigen administratie en voorraadbeheer willen controleren. De fout ligt nl bij hen. Van mij mag je fouten maken, maar probeer ze zsm te herstellen! Ik heb vandaag proberen te bellen; nr 16 in de wachtrij. Als

ze allemaal zo’n lastig probleem hebben als ik begrijp ik dat. Dus maar weer een mail gestuurd met opnieuw mijn probleem daarin uitgelegd. Dit was overigens mijn eerste bestelling bij Koopjedeal. En mijn laatste!

Als ze het vlot goedmaken, zal ik dat ook hier vermelden overigens.

Gijsbertha Reiling-van de Kemp ( van de 4 wake up lights)

RF

Service is een drama

Zeer trage levering, telefonisch en via email zeer slecht bereikbaar, annuleren blijkt niet zo simpel als ze aangeven!

2 maanden na bestelling nog niets ontvangen (uiterlijke leverdatum maand gepasseerd), 5 x gebeld, steeds minimaal 45 min. in de wacht. kunnen niets zeggen over de levering, een berichtje sturen naar de leverancier is het enige wat ze kunnen. Leveringsinformatie op de portal klopt ook niet. Zeer frustrerend, alleen maar verontschuldiging en geen resultaat. Eens maar nooit meer koopjedeal!

Levertijd wordt verzwegen

Over de kwaliteit van de geleverde producten heb ik mijn twijfels. Kan ook niet voor die prijs. Maar de levertijd is een probleem. Staat er ook niet bij vermeld en van de aanvankelijke tracering van de levering wordt zomaar afgeweken. Ook producten met op-is-op aanduiding kunnen zomaar weken onderweg zijn. Informeren per telefoon is kostbaar vanwege lange wachtrijen die zich niet oplossen. Service op dit punt 0,0. Er zijn betere verzendhuizen!

Thea
02-01-2019

Koopjedeal komt geen afspraken na!

Als ik contact zoek omdat de levering veel te laat is, wil ik alles annuleren. Beloven binnen 7 werkdagen te reageren: doen ze niet.

Al eerder slechte ervaring doorgegeven.

Ik kreeg goed nieuws van ervaringen.nl te horen. Men zou contact met ons opnemen: Wordt niet nagekomen!

Rutger

Dramatische service, trage levering

1,5 week na bestelling nog niks ontvangen. Enige wat is besteld is een macbook. Hoe moeilijk is het om 1 product te verzenden? Enige wat je van ze krijgt zijn verontschuldigende emails en geen respons op de zogenaamde livechat. Eens maar nooit meer koopjedeal!

01-01-2019

Spullen niks mis mee.

Bestel geen 2 artikelen te gelijk wordt er 1 geleverd en de andere zie je nooit,ook na diverse mails.

Dus 1 artikel bestellen 2 artikels kunnen ze niet aan wacht al weken op het tweede product!

Madó

Zéér slecht!

IK heb 24 oktober winterschoenen met schapenvacht besteld. Deze passen niet en een mail gestuurd voor een retourformulier en ik kreeg 25 november( dus een maand later) pas een mail terug dat het 3-5 dagen zou duren eer ik het retourformulier zou ontvangen. Nadat ik een slechte recentie had geplaatst kreeg ik 20 december( dus er ging weer een maand overheen) een mailtje of ik het bestelnummer wilde invullen zodat mijn klacht in behandeling kon worden genomen. Mij lijkt toch dat ze mijn bestelnummer hebben! Inmiddels alweer 31 december en NIKS meer gehoord! Al met al dus dik 2 maanden hiermee bezig en totaal niks opgelost. Bovendien heb ik hier schoenen staan voor 50 euro die niet passen. SCHANDALIG! Voor mij echt NOOIT meer koopjedeal! :( Mado Sevriens

31-12-2018

Veel babbels weinig of geen service

3 weken geleden product terug gestuurd . Je moet zelf steeds overal achter aan Krijg wel uiteindelijk bericht dat ze terug gaan storten maar tot op heden geen geld gezien. Eens maar nooit meer Koopjedeal

31-12-2018

Prima service en snelle levering

Bestellingen worden snel en goed afgeleverd op het gevraagde adres.

Ook retourzendingen worden snel en goed afgewikkeld,

Goedkoop en snelle bezorging

Goedkoop en snelle bezorging