31-12-2018

Winnen met een koopje

Redelijk veel gekocht met goede ervaring. Artikelen/producten voldoen aan mijn verwachting.

Korte levertijden.

Kaatje

Bluetooth koptelefoontje stoort

Stel je voor dat ik 79 euro betaald zou hebben voor deze oordopjes die er weliswaar leuk uit zien maar een storend geluid geven, een soort ruis, alleen hoorbaar wanneer er spraak, muziek of ander geluid is. Heel irritant. Goedkope kwaliteit.

Han

Topdeals!

Echt super interessante aanbiedingen en kadotips. Ook sparen voor korting per aankoop is erg mooi meegenomen!

Andre

IPHONE ORDER 203102702

Besteld op 27/11 , noch altijd niets ontvangen, al 20 mails gestuurd en 1 ontwijkend antwoord gekregen ,

Janna

Lekker goedkoop

Afgelopen behoorlijk wat koopjes gedaan via social deal. Altijd vlot bezorgd en met een leuk prijsje spullen gescoord. Ik houdt de website inmiddels bijna dagelijks in de gaten!

Harrie
29-12-2018

Goed en goedkoop produckt voor weinig!

We zijn al enkele jaren vaste klant bij koopjes deal , omdat het goed en goedkopen produckten levert voor weinig geld! Daarbij is het leveren van het product altijd op tijd in huis en is betaling snel en makkelijk te regelen! Super, ga zo door

Wietse

Scheermesjes

Ja, wel ontvangen, niet duur, echter ze waren gerecycled. Uit de vuilisbakken gehaald, afgespoeld gewassen en opgestuurd naar de klanten als nieuw; en .natuurlijk zo bot als een tang, anders gooi je ze niet weg!

Scoren

Koopje deal maakt waar , wat ze zeggen!

Margriet

Ilse is de beste ??

Goede service en een tevreden klant.

Marie

Hotel collection badjas ad euro 24,99 +verzendkosten euro 5,95

Besteld op 8-10-18 zou aankomen uiterlijk 17-10-18. Geen badjas te bekennen,geen antwoord op klachtenmail etc. of mogelijkheid om koop te niet te doen/annuleren. Ca 2 maanden later komt de badjas uiteindelijk aan. Intussen blijkt o.a. Bol.com dezelfde badjas te verkopen voor euro 24,99 zonder de verzendkosten ad euro 5,95. Mijn advies nooit op z.g. aanbiedingen van Koopjedeal ingaan, echt dure " nepdeals" die niet op tijd geleverd worden. Ook zijn ze onbereikbaar voor klachten. Beste mensen, trap er niet in! Handig is ook om via Google de z.g. 'aanbiedingen'van Koopjedeal te bekijken, vaak goedkoper bij een ander internet bedrijf te vinden!

Harm

Waardeloze rommel

Ze verkopen ogenschijnlijke 'kwaliteitsgoederen' tegen een ogenschijnlijk lage prijs, maar eigenlijk is het lage kwaliteit rommel tegen een te hoge prijs. Ik had een 'hotel' dekbedovertrek wat zo dun is als een zakdoek en wat na een paar keer wassen al rare bolletjes heeft. Erg teleurstellend en dat was niet de eerste keer. Ze kunnen maar beter wat eerlijker zijn dan weet je waar je aan toe bent.

28-12-2018

De hlft van de bestelde order is maar geleverd

Bij mijn laatste bestelling is maar een besteld product geleverd (Gillette scheermesjes)

Het ander bestelde product (onderbroeken) is tot op heden niet geleverd

Ed

Nooit meer iets kopen

Ook ik heb de ervaring.

Ervaringen.nl geeft aan dat koopjedeal een oplossing voor het probleem zal zoeken, en vervolgens krijg je nul reactie.

SCHANDALIG

Henrie
28-12-2018

Opdoeken, houden klanten voor gek

Al eerder geklaagd over koopjedeal en kreeg toen reactie terug van ervaringen.nl dat koopjedeal een oplossing zou willen zoeken, Jammer dan oplossing komt er niet. Spullen worden niet geleverd en na klachten indienen krijg je een nietszeggend mailtje na 2 tot 3 weken. Bestel hier niks als je geen ergernis wilt hebben. Echt waardeloos en vandaag nog sluiten die organisatie.

Lotte

Hyundai draadloze oplader

Slecht werkende oplader helaas maar het terugsturen naar koopjedeal was een drama, zeer slecht systeem! ontzettend traag!

Zwendel!

Kijk naar de bovenstaande revieuws! Een doffe ellende! Dat zo’n bedrijf nog bestaat? En elke dag met grote advertenties in de krant. Onbegrijpelijk!

Wanneer gaat Kassa! hier iets aan doen?

Simon
27-12-2018

Uitstekende kwaliteit voor een heerlijke prijs

Wei een paar dagen extra moeten wachten op mijn eerste bestelling maar de volgende waren keurig volgens afspraak.

27-12-2018

Niet leveren én niet adequaat reageren.

Wacht sinds 20 november op levering van 2 orders. Één is retour gegaan vanwege verkeerd afleverpunt en de ander is nooit verstuurd! Diverse malen lang in de wacht gezet.steeds weer " u bent nummer 18 in de wachtrij". geen vervolg op meerdere noreplay berichten, noch op aangetekend schrijven. Heb ik hier met oplichters te doen?

Adri
26-12-2018

Vroeger Overtoom nu Koopje Deal

Koop regelmatig artikelen bij Koopje Deal, met zeer goede ervaring prijs/kwaliteit/snelle levering.

Dus voor kwaliteit en zekerheid Koopje Deal altijd.

Ben
25-12-2018

Koopjedeal gewoon doen.

Goede kwaliteit, op tijd bezorgd, ik ben tevreden.