Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Website overzichtelijk klantvriendelijk en super
aanbiedingen
Op tijd bezorgd dus aan te raden vooe een ieder
Al een twee keer wat gekocht en niet gekregen.
Wel ieder keer netjes mijn geld terug gekregen.
Maar denk niet iets nog te kopen hier.
Ik vind dit niet leuk en voel me zelf dan schuldig dus het spijt me. maar nog veel succes.
Ik heb een stofzuiger besteld. Deze is geleverd niet bij mij maar bij een bazaar, niet naast de deur! Rachid van de ibisdreef in utrecht zou hebben ondertekend voor ontvangst. Maar zijn handtekening is vervalst zegt hij. Koopjedeal zegt nu dat ik met bewijs naar rachid moet gaan! Ze schuiven dus hun falen af op degeen die voor een produkt heeft betaald, maar niet ontvangen. Koopjedeal is WETTELIJK verantwoordelijk voor het verzenden en goed afleveren na betaling! MARiAH KLEIN van klantencontact van koopjedeal is inadequaat en zegt maar wat. Waarschijnlijk heeft zij de opdracht op klanten af te zeiken, zodat zij afhaken en stoppen met klagen! Maar ik pik dit niet, ik heb betaald en nog steeds geen produkt of liever nog mijn geld terug! Ik ga nooit meer iets kopen bij koopjedeal en ga verder Radar benaderen en de volkskrant, waarin zij dagelijks adverteren.
Veel leuke en handige koopjes van allerlei artikelen waar je blij van wordt.
Werkt heel plezierig, snelle levering zolang wij bestellen bij koopjedeal geen enkel probleem ondervonden. Lekker doorgaan zo!
Succes
Ik heb weinig meer toe te voegen aan de negatieve ervaringen die ik lees. Ook ik heb mijn bestelling na bijna drie weken nog niet binnen (max. 5 werkdagen adverteren ze mee op die producten). Je hoort niets van ze. Er zijn aan de telefoon tig wachtenden voor je (een uur in de wacht staan is bijzonder klantonvriendelijk). Waarschijnlijk hebben ze maar 1 (hooguit 2) telefonisten.
Als ik zo lang op mijn bestelling had willen wachten (als ik het überhaupt nog krijg) had ik de producten wel zelf (goedkoper) in China besteld bij Alibaba, wish, miniinthebox of zoiets.
Maar waarschijnlijk interesseer het ze niet zoveel. Ze hoeven geen terugkerende tevreden klanten. Hun buit is bij alle eerste bestellingen al binnen.
Op 28 november een bestelling gedaan…
Op 28 november een bestelling gedaan (3- 4seizoenen dekbedden) maar tot heden nog niet ontvangen. Meerdere malen gemaild en telefonisch contact gehad met koopjedeal waar mijn bestelling blijft maar het is nu 21 december en nog steeds niets geleverd.
Telefonisch contact gehad om mijn geld terug te storten maar daar kunnen zij geen duidelijk antwoord opgeven. Zij weten niet wanneer het terug gestort kan worden. Erg raar!
Mails worden niet beantwoord en als je belt wordt je erg lang in de wachtrij gezet (31 wachtenden voor U)
Hans vd Heijden
3 december handschoenen besteld. Verkeerde maat. Na 2 x bellen (33 wachtenden voor u, 2e keer om 9.00 uur 21 wachtenden) waarbij de lijn verbroken werd toen ik na 1 uur en 59 minuten aan de beurt was, kwam er eindelijk een reactie op mijn boze mails.
Kreeg retourbon en wacht nu sinds 6 december op mijn geld.
Zwendel!
Terwijl ik dit typ wacht ik meer dan 3 uur (!) in de wachtrij van 17 personen (van de week waren het er 31, toen heb ik opgehangen). Ik sta nu al meer dan een uur als nr 1 in de wachtrij. Hoe kan dat? Hoezo 'al onze medewerkers zijn in gesprek'? Met elkaar dan zeker! Ik vermoed trouwens dat het er maar 1 is die royaal gaat eten en drinken. Ik hang nu maar op: 3 uur werktijd verknoeid en hoge telefoonrekening.
En nu weet ik nog niet waar mijn op 26 november bestelde zaklantaarns (bedoeld als sint cadeautje) blijven! Op 6 december (ze zouden 3 december geleverd worden) klacht ingediend. Geen enkele reactie. Na een week een toegezonden enquete ingevuld hoe mijn bevindingen waren bij Ilse Koopjedeal. Waardeloos dus, 1 sterretje, met uitleg waarom. Maar die vind je niet terug op hun site! Nu vandaag, 20 december drie en half uur aan de lijn zonder resultaat. Ik gooi de hoorn erop, woest en ga zowel de directie als Kassa van de Vara benaderen. Dit is toch treurig. Nee, nóóít meer iets van je Koopjedeal!
Nadat ik een klacht had ingediend over de 1e bestelling had ik die binnen een week ontvangen.
Dus bestelde ik een paar dagen later een pullover en vervolgens gebeurde er weer niks en tot nu toe nog steeds niets gehoord (nu 4 weken geleden besteld) terwijl ik wel een klacht had ingediend via email. Erg jammer want verder zijn jullie een fantastisch bedrijf en doe al jaren bestellingen bij jullie.
Had oortjes besteld, ze zeiden dat ze binnen 10 dagen binnen zouden komen, niet gebeurt dus ik dacht dat ze niet meer zouden komen maar gelukkig kwamen ze op de 12e dag.
Oortjes werken prima, heb er wel 30,- voor betaald en ik vond ze later ergens anders online voor 6,-
maar ja.
Ik heb een maand later nog steeds mijn bestelling niet binnen gekregen. Ik heb hier heel vaak over gebeld, in mijn probleem is nog steeds niet op gelost.
Omdat ik heel lang aan het lijntje gehouden ben,zonder dat ik wist wat er ging gebeuren.nikts zeggende antwoorden op mijn vragen.Dat vond ik niet netjes.
Ik heb 28 november 2 4seizoensdekbedden besteld en betaald.Ze zouden 5december bezorgd worden.Na verschillende emails en nietszeggende antwoorden heb ik nog steeds niets ontvangen.Ik ben mijn vertrouwen in koop je deal verloren en ik verwacht zeer binnenkort uitleg en aktie in deze vervelende zaak.
Het gaat hier om bestelling nr.203105193
Hoop iets zinnigs te horen,
W.A.Weersma van Dijk
2 november en bestelling geplaatst en betaald. Nu 19 december nog niet binnen! Niet te geloven! Gebeld, 1 uur in de wacht, motregen is het er. En week daarna toch ook maar een mail gestuurd, 7 dagen gewacht op een reactie. Reactie het is geleverd. Nee dus! Terug gemaild, maar moet nu weer 7 dagen wachten. Echt serieus, dit wil zichzelf een bedrijf noemen met goede servies? Volgens mij is bekend dat november en december drukke maanden zijn :zorg dan voor voldoende personeel op alle vlakken.
Jammer, maar hier ga ik nooit meer iets bestellen!
28 november een dekbed gekocht voor kerstmis
nog steeds niet binnen, je schrijft een mail naar klantenservice en dan krijg je een mail terug dat
je pas over 7 dagen antwoord krijgt, dus de klacht
wordt niet snel opgelost.
Met vriendelijke groet;
W.Fitsch
Bestelling; 203105217