Gerrit
14-01-2019

Betere communicatie en snellere afhandeling

Communicatie.

Medio november artikel geretourneerd.

Contact verloopt zeer moeizaam en indruk ontstaat aan het lijntje gehouden te worden en niet serieus genomen te worden.

Zelfs te horen gekregen dat er een nieuwe order was aangemaakt, maar nooit een ordernummer ontvangen en zeker geen beloofde track en trace…….

Ik begrijp dat het druk is tijdens Sinterklaas en Kerst, echter de After Sales is net zo belangrijk als de Sales.

Wie zit er nou te wachten op al deze negatieve publiciteit? Door een goede en heldere communicatie te hanteren zou het leed al een stuk minder zijn.

En Koopjedeal.nl: mag ik misschien nu mijn geld retour?

Mijn ordernummer is: 203011594 en de retourzending 0000125111

Kan er nu eindelijk wel actie worden ondernomen om deze kwestie af te handelen?

Gerrit

Aw
19-12-2018

30 oktober 3 dingen besteld. 1e artikel kwam normaal op tijd. 2e artikel na wekenlang: niet meer te krijgen en geld terug gekregen.

3e artikel, nu 19 december, dus bijna 2 maanden later en diverse mailtjes en een telefoontje waar ik pas na 1 uur en 58 min. doordrong (40 wachtenden voor U, maar ik moest toch doorgaan anders was ik mijn geld misschien wel kwijt) nog steeds geen artikel en ook mijn geld niet terug.

Hoop dit niet meer mee te maken en raad Koopjesdeal ernstig af.

A. Harbers

Jammer

Omdat het ook wel eens mis kan gaan.

en het is nog vervelender dat er dan geen communicatie mogelijk is vanwege de drukte.

maar ik begrijp het wel.

bizar dat je een iPhone 6 kunt winnen dat is precies de bestelling die ik had gemaakt. en ook weer heb geannuleerd na 3 weken. en dan nu nog hopen dat ik deze gecrediteerd krijg voor de kerst.

ik hoop dat jullie mij begrijpen.

en nu maar hopen dat ik die IPhone win:-))

ps andere bestellingen zijn wel goed gegaan.

Tineke

Supersnelle probleemoplosser

Vanmorgen heb ik een contactformulier ingestuurd ivm problemen met een retourzending.

Ondanks de kerstdrukte had ik na 15 minuten al een mailtje terug en na nogmaals 15 minuten was het probleem tot alle tevredenheid opgelost

Ineke
18-12-2018

Mijn bestelling was voor 5dec.keurig op tijd afgeleverd!

Ondanks dat er vertragingen waren voorspeld, kreeg ik mijn voor 5dec. besteld kado toch op tijd afgeleverd.

Lilo

Bestelling

23 Oktober twee gordijnen besteld. Tot op heden 18 december 2018 niets ontvangen. Tig e-mails gestuurd. Twee keer in de wacht gehangen. Ik heb mijn geld teruggevraagd: Kan niet! Hoelang duurt het nog voordat ik de gordijnen krijg? Dan blijft het stil aan de lijn. Ik vraag een meerdere te spreken: mag niet! Ik vraag de afdeling te spreken: mag niet! Ben je vogelvrij bij een dergelijke organisatie?

Erna

Handschoenen

Ze werden snel bezorgd en het zijn mooie handschoenen. Heerlijk warm.

10-01-2019

Het duurde erg lang voordat ik mijn geld terug kreeg. Ik heb zelfs met een advocaat moeten dreigen helaas

Wat een k. service

Sinds twee weken zou mijn bestelling geleverd worden. Lekker een dag vrij genomen om alles in ontvangst te nemen maar geen bezorging. Daarna een paar x gebeld. Na 1,5 gemiddelde wachttijd werd ik te woord gestaan. Het zou geëscaleerd worden en dit en dat. Dit was de laatste x dat ik hier iets heb besteld. Ik zou je ook aanraden om er niet in te trappen! Hoe goedkoop je ook mocht zijn.

Belinda

Service

De toegevoegde waarde is echt de mate van hoge service.

Marianne
17-12-2018

Koopjedeal houdt zich NIET aan de levertijd en reageren nergens op

Op 25 november een bestelling gedaan, zou 7 dec worden afgeleverd. Na diverse telefoontjes van gemiddeld meer dan een uur wachttijd gevraagd om te worden teruggebeld, geen enkele reactie ontvangen en na een mail gestuurd te hebben ook nooit een reactie op terug ontvangen. ZEER SLECHTE

ERVARING!

Fam.

Voorruitbeschermer met magneten

Eind nov. besteld, begin dec. niet ontvangen, gemaild en een week later nogmaals gemaild maar geen antwoord, geen product en geld kwijt?

Waardeloos, vooral omdat je geen reactie krijgt.

Ad

Retourregeling kan beter

Een beetje vreemd is het dat een correct retour gezonden pakket dat volgens DHL al meer dan een week is aangenomen eerst met AfterPay moet worden betaald om daarna weer te worden teruggestort

Harry

Ga zodoor

De meeste artikelen worden snel geleverd .

Slechte reactie en service

Ik kocht een dekbedhoes die na twee nachten slapen al scheuren op de naden vertoonde. Uiteraard gemeld met foto's bij Koopjedeal en ik kreeg het antwoord dat het niet kon worden terug genomen om hygiënische redenen. Alsof ik het na gebruik wilde ruilen voor een andere kleur. Na mijn protest kwam er geen reactie meer. De dekbedhoes ligt inmiddels bij het grof vuil en mijn account bij Koopjedeal ook. Daar koop ik nooit meer iets.

Netty Saleming
17-12-2018

Word altijd goed vezorgd nog nooit problemen gehad

Heb een goede ervaring als ik iets bestel word vrij vlot bezorgd

Bij retour ook vrij snel je geld terug goede ervaring

Antoon

Een 9

Koopjesdeal heeft goede producten , keurig op tijd, en het belangrijkste niet duur.

Super goed

Mijn ervaring met koopjedeal is super goed, de artikelen zijn goed , de afwerking is goed , evt. retour sturen en je geld retour ontvangen is goed , kortom het is geen slagzin maar een feit, koopjedeal staat voor kwaliteit , ga zo door.

Ron Lameijn

Shirley

Voortreffelijke deal!

Koop je deal is het letterlijke wat ik uit de aanbiedingen haal.Dus daarom koop ik de deal die de aanbieder mij biedt. Zonder spijt want goede kwaliteit en betaalbare producten laat je toch niet liggen? De aankopen zijn tot heden allemaal goed en betrouwbaar.

De producten verzorgd verpakt en als het even kan snel geleverd. Ben zeer tevreden met Koopjedeal. S.Soealman

Magda
16-12-2018

Een beetje geduld

Uiteindelijk krijg je wel wat je hebt besteld maar het duurt soms wat lang.

Claudia
16-12-2018

Betaalachterstand bij AfterPay door waardeloze klantenservice bij KoopjeDeal

Al sinds eind oktober 2018 ben ik aan het wachten op een waterkoker die is besteld op 23 oktober. Helaas nooit geleverd en ik zie ook niet gebeuren dat dit ooit gebeurd. Al anderhalve maand aan het mailen met de klantenservice, want telefonisch kom je er helemaal niet doorheen.

Wat betreft betaling heb ik voor Afterpay gekozen, maar doe dit zeker nooit als je bij KoopjeDeal iets wilt kopen (Wat ik overigens erg afraad!) De klantenservice denkt niet mee en negeert mijn vraag over waar de waterkoker zit in het proces. Daardoor blijf ik betalingsaanmaningen van Afterpay ontvangen en ondertussen kan ik al €9,50 extra gaan betalen. Echt om hopeloos van te worden! Als iemand weet hoe dit opgelost kan worden, dan hoor ik het graag.