Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Medio november artikel geretourneerd.
Contact verloopt zeer moeizaam en indruk ontstaat aan het lijntje gehouden te worden en niet serieus genomen te worden.
Zelfs te horen gekregen dat er een nieuwe order was aangemaakt, maar nooit een ordernummer ontvangen en zeker geen beloofde track en trace…….
Ik begrijp dat het druk is tijdens Sinterklaas en Kerst, echter de After Sales is net zo belangrijk als de Sales.
Wie zit er nou te wachten op al deze negatieve publiciteit? Door een goede en heldere communicatie te hanteren zou het leed al een stuk minder zijn.
En Koopjedeal.nl: mag ik misschien nu mijn geld retour?
Mijn ordernummer is: 203011594 en de retourzending 0000125111
Kan er nu eindelijk wel actie worden ondernomen om deze kwestie af te handelen?
Gerrit
Vanmorgen heb ik een contactformulier ingestuurd ivm problemen met een retourzending.
Ondanks de kerstdrukte had ik na 15 minuten al een mailtje terug en na nogmaals 15 minuten was het probleem tot alle tevredenheid opgelost
Ondanks dat er vertragingen waren voorspeld, kreeg ik mijn voor 5dec. besteld kado toch op tijd afgeleverd.
Ze werden snel bezorgd en het zijn mooie handschoenen. Heerlijk warm.
Het duurde erg lang voordat ik mijn geld terug kreeg. Ik heb zelfs met een advocaat moeten dreigen helaas
Sinds twee weken zou mijn bestelling geleverd worden. Lekker een dag vrij genomen om alles in ontvangst te nemen maar geen bezorging. Daarna een paar x gebeld. Na 1,5 gemiddelde wachttijd werd ik te woord gestaan. Het zou geëscaleerd worden en dit en dat. Dit was de laatste x dat ik hier iets heb besteld. Ik zou je ook aanraden om er niet in te trappen! Hoe goedkoop je ook mocht zijn.
De toegevoegde waarde is echt de mate van hoge service.
Op 25 november een bestelling gedaan, zou 7 dec worden afgeleverd. Na diverse telefoontjes van gemiddeld meer dan een uur wachttijd gevraagd om te worden teruggebeld, geen enkele reactie ontvangen en na een mail gestuurd te hebben ook nooit een reactie op terug ontvangen. ZEER SLECHTE
ERVARING!
Een beetje vreemd is het dat een correct retour gezonden pakket dat volgens DHL al meer dan een week is aangenomen eerst met AfterPay moet worden betaald om daarna weer te worden teruggestort
De meeste artikelen worden snel geleverd .
Ik kocht een dekbedhoes die na twee nachten slapen al scheuren op de naden vertoonde. Uiteraard gemeld met foto's bij Koopjedeal en ik kreeg het antwoord dat het niet kon worden terug genomen om hygiënische redenen. Alsof ik het na gebruik wilde ruilen voor een andere kleur. Na mijn protest kwam er geen reactie meer. De dekbedhoes ligt inmiddels bij het grof vuil en mijn account bij Koopjedeal ook. Daar koop ik nooit meer iets.
Heb een goede ervaring als ik iets bestel word vrij vlot bezorgd
Bij retour ook vrij snel je geld terug goede ervaring
Koopjesdeal heeft goede producten , keurig op tijd, en het belangrijkste niet duur.
Mijn ervaring met koopjedeal is super goed, de artikelen zijn goed , de afwerking is goed , evt. retour sturen en je geld retour ontvangen is goed , kortom het is geen slagzin maar een feit, koopjedeal staat voor kwaliteit , ga zo door.
Ron Lameijn
Koop je deal is het letterlijke wat ik uit de aanbiedingen haal.Dus daarom koop ik de deal die de aanbieder mij biedt. Zonder spijt want goede kwaliteit en betaalbare producten laat je toch niet liggen? De aankopen zijn tot heden allemaal goed en betrouwbaar.
De producten verzorgd verpakt en als het even kan snel geleverd. Ben zeer tevreden met Koopjedeal. S.Soealman
Uiteindelijk krijg je wel wat je hebt besteld maar het duurt soms wat lang.