Jack

Voor alle zekerheid

Mijn ervaring is:wil je zeker zijn vän een goed product,tegen de juiste prijs en correct geleverd kies dan voor een leverancier waar je op kan rekenen! En, laat ik nou net die ervaring met Koopjedeal hebben! Voor alle duidelijkheid Ben geen aandeelhouder, geen medewerker , maar gewoon een tevreden klant!

Jeannette
04-01-2019

Het heeft erg lang geduurd voordat er een oplossing kwam. Ik ben blij dat de verantwoordelijk genomen is voor mijn probleem.

Voel me opgelicht

Op 2 november een stekker mini kachel besteld en betaald. Deze zou 9 november geleverd worden. Nu 44 dagen nabestelling nog niet ontvangen. Vele malen contact gezocht via chatberichten, de antwoorden blijven steeds langer uit, de beloftes de zgn externe leverancier te laten weten dat er nog geleverd moet worden leveren geen resultaat op. Eerst zou er weer geleverd worden op 22 november.niets ontvangen. Telefonisch zijn ze bereikbaar 61 wachtenden voor je zegt genoeg. In mijn account gegevens bij bestellingen staat vermeld dat er geleverd is. Ik heb ze gevraagd hun verantwoordelijkheid te nemen en mijn geld terug te storten. Tot op heden geen reactie ontvangen.

R.B.

Probleemloze webshop.

Er is in jaren nooit iets mis gegaan.betaal altjid vooraf gelijk met de bestelling.

Bram
16-12-2018

Veel beloven weinig geven doet een gek in vreugde leven.

Na 65 min in de wacht te hebben gestaan een hol antwoord maar nog steeds geen bestelling.

Pffffft word er een beetje moedeloos van.

Mia

Slechte of geen aflevering

Op 25 oktober twee bestellingen van elk 3 aankopen gedaan. Tot op heden nog steeds 2 aankopen niet geleverd. Wel betaald. Slechte telefonische bereikbaarheid. Meer dan een uur aan de lijn gehangen.De bezorging met DPD is meer dan slecht. Zij presteren het om wel briefjes in de bus te doen maar niet aan te bellen terwijl wij wel thuis zijn. Te veel moeite in een appartement te bezorgen blijkbaar. Verder duurt het lang eer het bij de parcelshop afgeleverd wordt. Het wachten is nog steeds op een antwoord. Ga nu mijn geld maar eens terugvragen want dit wordt niets.

Rens
15-12-2018

Momenteel erg druk probeer het later nog een keer.

Bestelling gedaan een week voor sinterklaas 4 artikelen besteld. inmiddels 1 artikel ontvangen! 2 artikelen inmiddels elders besteld. Zat een foutje in het verzendadres! gelijk gemaild om dit aan tepassen enigste antwoord was dat het momenteel 7 dagen duurt om een antwoord tekrijgen daarna ook gebeld 46 wachtende voor mij na 30 minuten afgehaakt nog steeds 39 wachtende voor mij. Dus opnieuw gemaild weer 7 dagen wachttijd en nog steeds niets gehoord of ontvangen. boze ontevreden klant Rens Vos

Afspraken niet nakomen

Kom er weer niet door

Pakje ( gordijnen) was kwijtgeraakt, geloof ik niets van.

Er werd gevraagd of ik geld terug wil hebben of opnieuw besteden

Heb opnieuw besteld. Omdat ik al eerder de zelfde gordijn had besteld.

Nu is het weer dood stil.

Henny

Als Koopjedeal.nl er niet is,is het `n GROOT gemis

Heb alleen maar goeds te vertellen. Het is gewoon niet anders. Altijd correct geholpen en op tijd bezorgd. Ja dan kan men lopen zeuren of zoeken, maar daar heb ik geen zin in. Dus gewoon goed!

Geert
15-12-2018

Goede producten met correcte levering.

Mijn bestelling van 2 led plafondlampen zijn correct en op de aangegeven termijn geleverd. Inmiddels geïnstalleerd en het bevalt zeer goed.

Marianne

Goed en gemakkelijk

Het produkt is goed maar verzending duurt redelijk lang.

Fred
15-12-2018

Prima deals, snel en correct bezorgd!

Heb een aantal keren nu iets besteld bij Koopjedeal en ben nog nooit teleurgesteld.

Hessel

Bedroevend

Op 23 november iets besteld, nu nog geen bestelling ontvangen, menig keer gemaild gevraagd of ik mijn geld terug kon krijgen geen reactie,krijg je een standaard mail terug, menig keer gebeld 44 wachtende voor u, 1 keer was ik nr 1 kreeg contact maar werdt er gelijk weer uitgegooid, toch wel zeer bedroevend ,druk ik mij nog redelijk uit

Toch geleverd

Na lang wachten is het toch geleverd, dat is wel een pluim waard.

Prima !

Een prima site, met mooie spullen tegen prima prijzen en die hun belofte nakomen. Wat wil je nog meer tegenwoordig .

Mandy
14-12-2018

Mijn geretourneerde product wordt gewoon niet verwerkt in het systeem

Ik heb al op 19 november 2018 een artikel geretourneerd en deze retour hebben zij nog steeds niet evrwerkt in het systeem waardoor ik herinneringen blijf ontvangen via Afterpay. Ik heb hier meerdere malen over gemaild en wordt doodleuk doorverwezen naar Afterpay, terwijl Koopjedeal mijn retour niet goed verwerkt. Schofterig vind ik hete en wil dat dit spoedig wordt opgelost, anders zal ik op elke mogelijke manier klachten indienen en hier achteraan blijven gaan.

Groeten,

(e-mailadres verwijderd)

Harry

Snelle afhandeling

Ik heb een bestelling gedaan die uit eindelijk niet geleverd kon worden,hier over diverse keren gemaild.

Het duurt dan erg lang voordat er reactie komt,ook een keer gebeld en een uur in de wacht gestaan.

Het heeft ruim twee en een halve maand geduurd voor dat het product gecrediteerd is.

Ik zou als iets niet geleverd kan worden(door wat voor oorzaak dan ook)een termijn van max 15 dagen aanhouden,en dan over gaan op creditering .

Want nu is jullie reactie ,we gaan het controleren en u kunt het verwachten binnen 5 werkdagen,en blijkt dan niet te lukken,hier wordt een klant niet blij van.

Dus snelle communicatie is gewenst en de klant niet aan het lijntje houden.

Echt een koopje

Snel en goedkoop.

Froukje

Duidelijke communicatie

Wij werden prima over de te leveren zendingen geïnformeerd. Het was nl. een super drukke tijd rond black Friday

Han

Retouren

Hallo Ilse

Sorry dat ik niet erg te spreken ben, ik heb diverse keren een mail gestuurd over het retour nemen van mijn defect geleverde hoofdtelefoon.

Hoop dat het nu snel voor elkaar komt.

Fijne feestdagen!

met vriendelijke groet,

Han Verhoeven

Henry
14-12-2018

Service, degelijkheid en vriendelijkheid.

Deze kenmerken staan in het kwaliteitprofiel

en zit in het DNA van Koopjesdeal.