Annita

Ontevreden

Erbarmelijke dienst na verkoop bij verkeerde levering.

Hennie

Onbetrouwbaar

Ik heb geen goed woord over voor deze firma! Al ruim 3 weken geleden heb ik een bestelling gedaan.

Al snel kwamen twee van de vier producten binnen. Anderhalve week later toch maar even gebeld, maar daar werd ik niet blij van: 42 wachtende voor me. Ik besloot toch nog maar wat geduld op te brengen en nog even te wachten. Na een week weer gebeld, weer 42 wachtende voor me! Toeval? Ik heb ruim anderhalf uur in de wacht gezeten. De dame die ik uiteindelijk aan de lijn kreeg, vertelde me dat het erg druk is. Daar heb ik als klant niets aan! De andere twee producten zouden 7 december en 12 december worden afgeleverd. Helaas, nog steeds niet ontvangen. Toch maar weer gebeld, en wat denk je: 42 wachtende voor me! Ongelooflijk, wat een malafide organisatie! Dit is iets voor het programma Kassa en ‘Heb ik dat’

Brenda

Hhmmmmm

Na heel lang in de wacht te staan te hebben ( 70min ) zouden ze het antwoord mailen ( niet gebeurd dus ) Al meerdere mails gestuurd en geen antwoord op waar de rest van mijn bestelling blijft.

Half nov besteld dus kom niet met de reden Kerst aub!

Moet wel zeggen dat de rest vd bestelling mooi was en heel snel binnen.

Koopjedeal een aanrader.

Goede service en geen problemen met retour producten. Ze komen hun beloften waar.

Jelle
12-12-2018

Onbetrouwbaar niets kopen daar!

Dit is mijn mail na 2,5 maanden wachten ben ik het echt zat:

Gisteren heb ik om een refund gevraagd bij uw telefonische helpdesk waarbij ik als 28e wachtende drie kwartier heb gewacht om dit te kunnen regelen. (Althans dat hoop ik maar.)

Ik ben helemaal klaar met de manier waarop jullie je klanten voor de gek houden (ik neem dan aan aan de hand van het aantal wachtenden dat ik lang niet de enige ben met een hoop gezeik), verschillende levertijden zijn mij beloofd en nu 2,5 maanden later nog geen zending.

Voor mij wordt het NOOIT meer iets bestellen bij jullie. Ik wil graag een bevestiging van deze refund, die had al binnen moeten zijn volgens uw medewerkster. Mijn omschrijving van jullie bedrijf; onbetrouwbaar, niets kopen daar!

Ardo
12-12-2018

Uitschrijven op dagelijkse mails niet mogelijk

Al twee maal uitgeschreven maar nog steeds elke dag een x aantal mails

Jan-w
12-12-2018

Zeer snelle levering uitstekend verpakt

Artikel doet volledig aan de verwachtingen ,echt een aanwinst.

Herman

Bijna een 10

Het is pas 1 keer fout gegaan in al die jaren. Op 12 November besteld en op 6 December was ons dekbedovertrek binnen. De wachttijd van jullie telefooncentrale is met 105 minuten wel wat lang, dit is een puntje voor de vergadering.

Vriedelijke groet, Herman Oostra

Slecht!

2mails gestuurd en 3uur moeten wachten aan de telefoon (6x gebeld, maar wordt elke keer gekickt). helemaal niemand die reageert! Ik wil mijn pakket terug sturen omdat het artikel niet goed is. Maar blijkbaar willen ze zo de 30 dagen gaan halen. Wat een DRAMA!

Hugo

Gewoon goed

Snelle levering en leuke kortingen

Edward

Prijs/kwaliteit is OK.

Super snelle levering en ontvangen wat ik besteld had.

Fred
12-12-2018

Er valt niet zo veel te schrijven alles gaat prima

Mijn ervaring is dat altijd alles goed gaat en netjes verpakt word aan geleverd en op tijd word bezorgt

mijn dank daar voor Fred

Herman

Koopjedeal is mijn dael.

Voor al mijn cadeautjes met Sinterklaas voor mijn grote familie was Koopjedeal mijn toevlucht. De snelle verwerking van mijn bestellingen (ook via andere leveranciers) was geweldig.

Zonnebrillen

Ik heb nu 3 keer een bestelling gedaan de eerste ging goed.de tweede en de derde ging er van alles mis.door dat jullie geen e-mails beantwoorden heb bij tweede zending 50 minuten gebeld kosten 20 euro.

bij de laatste zending is het nog veel erger er zijn 2 verkeerde brillen verzonden maar dat waren zonnebrillen en daar zie je in de avond niets mee dit

hadden slechtweer brillen moeten zijn en om die te ruilen of retour te zenden is gewoon niet mogelijk maandag heb ik weer 55 minuten gebeld en gesproken met de Ruiter die kwam er achter dat er wat fout is gegaan bij het retour magazijn het pakje is gisteren verzonden en ik wacht eerst af of het geld wel terug betaald word voor ik nog iets bestel bij jullie . sorry lees mij e-mails maar eens dan snap je ook dat ik nu baal.

Wout

100 procent tevreden

Het bestelde artikel wordt altijd correct en op tijd

afgeleverd

Yook

Goede artikelen

Ik bestel af en toe iets en ben er over het algemeen tevreden over. Wel is het jammer dat de leveringskosten zo hoog zijn.

Eddy

Komen beloftes niet na !

Op 21/11 een aankoop gedaan van 4 Solar lampen .

(Bestelling 203068375)

Gingen ten laatste op 28/11 geleverd worden .

2 keer mail gestuurd en 1 keer gebeld .

Geen antwoord op mails .

Telefoon 1u15 moeten wachten om iemand aan de lijn te krijgen . Ging binnen de 2 dagen in orde zijn .

Zijn nu 10 dagen later en niks meer gehoord .

Weet niet meer wat te doen .

Boos!

Verschillende keren heb ik aangegeven dat ik geen berichten van jullie meer wil ontvangen. Ik heb mij afgemeld. Toch gaat de mailing gewoon door. Ben overigens benieuwd of ik op deze reactie wordt gereageerd. Het programma Kassa zal in deze benaderd benaderd worden.

Pieter van Schie

(e-mailadres verwijderd)

Hot
12-12-2018

Retour zenden is een drama.

De wijze van retour zenden is omslachtig en de gehele afhandeling duurt weken en het wachten op je geld dus nog langer.

Bewust (onderdeel van het proces) of onbewust (dus ook onderdeel vh proces) is het gehele proces er op gericht om "te vertragen".

Joke

Niet helemaal tevreden

Heb een art. ontvangen (huidverz.set) wat niet is besteld. (retour gestuurd) met keramische haarborstel.

en heb een artikel (massage kussen vibrerend) niet ontvangen.

van de retouren ook nog geen geld terug ontvangen.