Joke

Niet helemaal tevreden

Heb een art. ontvangen (huidverz.set) wat niet is besteld. (retour gestuurd) met keramische haarborstel.

en heb een artikel (massage kussen vibrerend) niet ontvangen.

van de retouren ook nog geen geld terug ontvangen.

Greet

Koopjedeal is real!

Wij hebben goede ervaringen met onze bestellingen via Koopjedeal. Bestelling juist uitgevoerd en snel geleverd. Ook bij retourzending geen problemen en geld snel retour.

Leveringen

Heb tot voor kort zeer goede ervaring opgedaan met "Koop je Deal" echter van mijn laatste drie bestellingen ontbreekt er bij alle drie een onderdeel van mijn bestelling bij de levering. De site geeft aan dat dit wel geleverd is, maar dat is helaas niet zo. Weet dat jullie het erg druk hebben rond deze tijd van het jaar maar ik vind het zeer wenselijk dat ik al mij betaalde bestellingen ook daadwerkelijk mag ontvangen. Daarom is deze recensie ook niet wat ik er zelf van verwacht had. Kan dus veel beter als ik mijn mancoleveringen in mijn bezit heb.

Elmira

Slechte ervaring met Koopjedeal

Op Black Friday had ik een bestelling bij koopjedeal.nl geplaatst en alles was op voorraad en alles zou per Post.NL bezorgd moeten worden, want dat had ik aangegeven. Nou niets is minder waar!

Het is in 4 delen verzonden nl: per Post.NL, per HDL en per DPD.

Het is dat de bestelde artikelen pasten. Ik had alles al per IDEAL pay betaald.

Over de kwaliteit van de producten valt te twisten gezien de hoge prijs.

Ook was er nergens een leverings of retour formulier bijgesloten.

Nee, bij KOOPJEDEAL.NN koop ik nooit meer!

Elmira Nieuwendijk

Johanna

Bizar

Van alle bestellingen gaan er 98,87% goed en naar tevredenheid, althans volgens Ilse van Koopjedeal. Maar dan behoren mijn 2 bestellingen tot de 1,13% die verkeerd gaan! En dat is dan toch wel bizar. Ik heb 3 keer een contactformulier ingezonden, maar 1 keer een niet volledig antwoord gekregen waarbij de toezegging dat de betaaltermijn van Afterpay verlengd zou worden niet werd nagekomen! Intussen 3 weken verder en nog steeds niets ontvangen en volkomen radiostilte van de kant van Koopjedeal. Ik hoef niets meer van Koopjedeal en zal dat anderen ook zeker aanraden.

Franc
12-12-2018

Het gaat niet altijd goed bij Koopjedeal

Bestelling g op 21 november 2018 geplaatst, met als doel geven voor Sinterklaas. Dat gaat lukken alleen het wordt het sinterkaasfeest niet van 2018 maar van 2019. Toen ik mailde kreeg ik een reply: we reageren binnen 24 uur. Ze zullen bedoelen binnen24 dagen , tot op heden geen reactie per mail ontvangen. Toen maar eens gebeld, na een wachtrij van 25 personen en 30 minuten verder was het antwoord: sorry en wat vervelend voor u maar over 5 dagen ( 1 week geleden) hebt u het. Voor de goede orde: tot op heden niks ontvangen.

Gerry
11-12-2018

Blij met mijn Ipad Air :-)

Ipad air besteld omdat onze oude Ipad wel erg veel kuren ging vertonen, en binnen no-time was hij binnen, erg blij met deze vervanging en dat voor zo',n lage prijs, :-) :-) :-)

Ludo

Niet alles geleverd

3 dingen besteld , 2 netjes geleverd. Volgens de mail het derde artikel ook bij ons afgeleverd. Dus niet!, meteen een mail naar klantenservice , standaard mail terug , binnen 7 werkdagen bericht . Ook niet! Gebeld 33 ste in wachtrij , 1 uur aan de lijn gehangen, beloofd contact op te nemen met vervoerder. Antwoord zou op de mail komen . Ook niet! Inmiddels nog 2 mails verder. Nog eens geprobeerd te bellen . Lijkt wel elke keer het zelfde bandje, ben elke keer nummer 33 in wachtrij. Dit ga ik dus echt niet meer doen. Moeten het artikel wel via After pay betalen omdat koojedeal niet reageert en geen aangepaste factuur stuurt. ??

Super

Doen wat ze beloven bedankt

Alleen maar chinees

2x wat bestelt, 2x verkeerde gekregen en geen geld terug, wel retour gestuurt 1maal naar frankrijk 23,95 en een x naar een nederlandse afzender 6,95 niks van terug gezien, met track and trace te zien dat packet was gearriveerd en glashard beweren dat ze niks hebben ontvangen. uiteindelijk via chinese webshop bestelt, wel het juiste artikel alleen 4x zo goedkoop? dus met andere woorden wij bestellen het in china, heeft u het 1dag sneller inhuis inruil daarvoor vragen wij 4x zoveel en betalen wij vervolgens niks terug

11-12-2018

Deals zijn soms een echt koopje, bij Koopjedeal!

Met aanvankelijk de nodige scepsis en achterdocht

2 jaar geleden toch maar een internet-aankoop bij Koopjedeal gewaagd. En dat smaakte naar meer, want bestelprocedure, levering en kwaliteit van product bleek de eerste keer maar ook bij vervolg-bestellingen telkens dik in orde!

Kan het nog beter, ja de track en trace, de info over

bezorging was in het begin niet geweldig. Maar ook dat hebben ze daar in middels beter voor elkaar.

Blijft over: de prijzen van de deals. Hier slechts 1 woord van toepassing: SCHERP!

Robert. Ps. heb geen belangen of familie werken bij Koopjedeal!

Willy

Goede service

Nadat ik iets besteld had, dat stuk aangekomen bij ons, kon ik dat met de hulp van koopjedeal retourneren en nadien een vergelijkbaar product ontvangen. Tof

Met vriendelijke groet, Willy van Oorschot

Daar kun je op rekenen

De bestelde producten worden op tijd geleverd en als er iets is krijg je altijd een berichtje over status van zending, helemaal goed

Leo
11-12-2018

Op tijd besteld / optijd geleverd

De afgelopen periode zijn door mij verschillende producten besteld. het mooie is dat je na de bestelling direct een inzicht krijgt in de leveringsdatum en tijd.

de communicatielijnen zijn goed want indien er een vertraging in levering is wordt dit gelijk doorgegeven. dat maakt het voor de ontvanger een stuk makkelijker.

ga zo door.

Cees

Snel

Snelle levering, goed verpakt, verder geen flauwe kul.

Aan het lijntje gehouden

Ik ben al ruim 2 maanden bezig een artikel nageleverd te krijgen. Wel betaald!

Excuses voor de vertraging ontvang ik regelmatig. Het artikel wordt regelmatig "doorgeschoten"naar de betreffende afdeling. Ik ontvang voortdurend e mails dat men er mee bezig is maar tot op heden niets ontvangen. Mijn vertrouwen in dit bedrijf is inmiddels tot het 0 punt gedaald. Ik vraag mij af of ik het betreffende artikel ooit ontvang.

Adrienne

Perfecte Levering

Je aankoop komt bijna altijd op tijd en mocht er een probleem zijn, wordt je perfect op de hoogte gehouden over wat het probleem is enhoe ze het oplossen of ze geven je een nieuwe levertijd.

Prima

Voor het eerst besteld, best eng het was een duur apparaat. Maar niets aan de hand alles in goede orde ontvangen.

Jessie

Klantenservice niet thuis

Beste,

Ik heb op 29 november en 6 december een mail naar de klantenservice gestuurd omdat ik het retourlabel niet bevestigd kreeg. Helaas nog steeds geen antwoord. Ik kan die spullen dus niet retourneren.Ook heb ik me al 3x! afgemeld voor de nieuwsbrief. Die krijg ik wel elke dag nog.

Ik wacht dus nog steeds op antwoord van de klantenservice over hoe ik mijn spullen geretourneerd kan krijgen.

Groet Jessie Baten

Koopjedeal is TOP

Mijn ervaringen met koopjedeal zijn prima. Ook de door mij gekochte producten voldoen allemaal goed. Bij deze wil ik iedereen koopjedeal aan bevelen en bespaar daar door veel eurootjes.