Koopjes reviews

1.0
PeriodeLaatste 12 maanden20232022
19-02-2024

Criminele organisatie. Maken veel reclame voor artikelen, maar houden geen eigen voorraad aan. Na betaling van de rekening blijkt dat je maanden moet wachten op levering, omdat dan pas blijkt dat de spullen uit China moeten komen. Ik heb mijn spullen na 2 maanden nog niet binnen en hun mailadres (e-mailadres verwijderd) werkt. Wil mijn betaling terug, maar dat lukt niet. Ga dus niet in zee mer deze firma. U bent gewaarschuwd!

Habiel
17-01-2024

5 november 2023 handschoen gekocht. Tot op heden (17 januari 2024) product nog niet ontvangen. Ondanks diverse verzoeken is produ t nog geleverd. Weg geld.

Gr. Habiel

Jojanneke
16-09-2023

Ik.had 4weken geleden een cameraatje bestelt, betaald 29 euro , had toen pas door, dat het weer uit China kwam! Gek wordt je daar van! Ik dacht dat Koopjes.com uit Nederland kwam!

Zelfs zo erg dat GLS het had afgeleverd ,nergens terug te vinden, je gaat zelfs vermoede dat ze het verduisteren! Dus bij deze, voortaan schenk ik het aan een goed doel! (Trouwens ook oppassen! Aan wie?)

Jojanneke

Annemie
17-05-2023

Website bestaat precies niet meer? Wacht al lang op mijn bestelling

Dana
15-05-2023

Een 1 is nog teveel. Oplichters. Kan de website niet bereiken. Krijg te zien dat het verzonden is maar vervolgens niks.

Albert
01-03-2023

Mini camera t 189 gekocht, na zes weken ontvangen, via alibaba!

bleek daar minder dan 10 euro te kosten, heb zelf ongeveer 30,00 euro moeten betalen via koopjes.com die geen verantwoording voor het product neemt! eerst controleren wat het bij alibaba kost dan daar bestellen!

Kim
14-01-2023

Ik kwam er ook telaat achter dat mijn produkt uit China komt.

Levertijd 4 weken. Dat is al vreemd.

Kwaliteit minimaal. Heb er van geleerd.

Lee
04-11-2022

Ik had een paar b-force handschoenen besteld en betaald online via ideal en kort na betaling merkte ik dat ik geen bevestiging kreeg en ook geen track and trace vervolgens had ik op allerlei manieren geprobeerd om contact met hun te krijgen maar ik kreeg radio stilte van hun kant ( totaal geen enkel reactie ). Ik heb dit geval aan gegeven bij de consumenten bont en ga ook dit ook als aangifte doen bij de justistie kantoor ( politie bureau ).

Ik raad iedereen af om een aankopen bij deze oplichters website toe doen.

mijn advies aan iereeen een dikke no go.