Koopjes.store74 ervaringen

Ahmed
Ahmed
17-03-2021

Puur diefstal

0p 7 februari een bestelling verplaatst. Tot op heden niets gekregen. Meerdere malen e-mails verstuurd, helaas zonder resultaat. Nu kreeg een melding dat mijn laats email niet bezorgd is. Zij zijn onbereikbaar .oplichterij en online diefstal.

Sanno
13-03-2021

Zelfs geen voetenbankje.

Ik kan me aansluiten bij de lange lijst mensen die een fitnessbankje hadden besteld en er nu achter komen opgelicht te zijn. In het vervolg google ik eerst de naam van de verkoper, zodat ik ervaringen van andere kopers kan checken. Zure appel!

AJ

Fitness bank

Zoals iedereen hier had ik ook een fitness bank besteld maar ze sturen een klein voetensteuntje met zuignap.
Mail verstuurd maar komt niet bij ze aan.
Oplichters zijn het!

Kathy
Kathy

Afzetters

Deze mensen zijn afzetters van de bovenste plank! Smartwatch besteld en 2 maanden later ontvangen, niet tevreden, contact proberen te zoeken via allerlei kanalen en na dreiging eindelijk e mail dat ik product mag terugsturen naar China op eigen kosten met traceercode. Schandalig gewoon

Liesbeth

Serieus? ?

Net als de andere ervaringen. Multi fitness pro besteld maar kreeg een doosje flutzooi. Ik zie er de humor maar van in en lach er maar om dat ik zo stom ben geweest ? in m’n achterhoofd weet ik namelijk heel goed dat als ik iets zie wat te mooi is om waar te zijn dat ook zo is ?
Ik vraag me af of ik vwb de smart Watch kan achterhalen welke site van Ali express oid die ook verkopen want hij was super maar er zat geen oplader bij (incompleet dus, en zou er 1 + 1 gratis krijgen, maar dat vergeten we maar ?)
Als iemand daar een tip voor heeft dan hoor ik dat graag, dan heb ik iig nog iets voor die €89,90 hahaha

Ewout
09-03-2021

Opgelicht door koopjes.store!

Begin januari heb ik via een site op Facebook een multi fitness pro toestel besteld. Deze week een onderdeel met zuignap ontvangen? Via mail is de site onbereikbaar. Wat een stelletje oplichters. Eerste en laatste keer dat ik iets bestel via een dubieuze site. Grrrrrrrrrrrrrrrr!

Yves
09-03-2021

Opgelicht door koopjes.store!

Op 09-02-2021 heb ik via een site op Facebook een multi fitness pro toestel besteld. Na 30 dagen krijg ik een ander toestel toegestuurd. Via mail is de site onbereikbaar. Nu lees ik hier dat ik niet de enige ben en ben ik pissig! Dit is niet de enige site via FACEBOOK dat mensen oplichten. (gtrmygdi.top) is ook een site via FACEBOOK van oplichters! Dus op gepast! Ik ga FACEBOOK daarover aanspreken. Ik ga kijken - zoeken hoe ik daarmee verder kan. Ik heb nog oude mails staan van deze site. Als er mensen zijn.

Update van 09/03/2021:
Als er mensen zijn die meer informatie willen over de oplichters van koopjes.store die kunnen zich wenden tot Daniëlle Stoffels via FB.

Jessica
Jessica
08-03-2021

OPLICHTING KOOPJES STORE

Ook een fitness bankje gekocht bij koopje store begin februari voor 59,99 en vandaag een voetensteuntje ontvangen ter waarde van max 7/8 euro :-(
echt opgelicht dus ppffff

Danielle
07-03-2021

Oplichting !

Mijn vriend had de smart-fit pro besteld voor €30 en ik de multi-fitness pro van €60, nou hadden we inmiddels tijdens het wachten op de bestelling gelezen dat de site opgedoekt was meteen gemaild, die kwamen weer retour omdat het niet geleverd kon worden. Uiteindelijk toch wel wat binnen gehad, de smartwatch was van prutkwaliteit eerste klasse, recht uit china en het zat nog los en uit het doosje gehaald in het pakket, maar hij deed het tenminste. En ik heb nu een voetensteuntje gekregen om push ups te doen wat zo de lucht in vliegt, zover voor mn €60 opklapbare fitnessapparaat die 20 kilo zou wegen en opklapbaar was. Zelfs bestellingen die je met ideal betaald zijn niet meer te vertrouwen.

Toine
06-03-2021

Multi Fitness Pro

Ik en meerdere gedupeerden zijn opgelicht door de webshop genaamd koopjes.store. Zij hebben via facebook een fitness apparaat aangeboden wat je betaalt via mollie.
Vervolgens ontvang je het apparaat niet. Inmiddels is de webshop koopjes.store van de aardbodem verdwenen maar gaat wel verder met het aanbieden van het fitnessapparaat via facebook maar nu met een andere webshop.
Tevens heb ik verhalen gelezen dat in plaats van het aangeboden toestel Fitness Pro een goedkoop en geheel onvergelijkbaar voetensteuntje wordt geleverd.
Inmiddels heb ik melding gedaan bij mollie; ik raad iedereen aan dat te doen.!

Andy
05-03-2021

Multi fitness pro

Ik bestelde 2 Multi fitness-pro's maar ontving. 2 zittende dingen, goedkoop en smerig en nutteloos. De e-mail die ik naar hen heb gestuurd, is teruggestuurd als niet-bestaand

Joanne
Joanne
05-03-2021

Fitnessbank

Mijn zoon heeft voor 59,95 een fitnessbank besteld op Facebook, wat hij verdiend heeft met bijbaantje, echter nooit gekregen. Site is er niet meer en niemand bereikbaar, ineens andere sites met hetzelfde bankje.
Na geruime tijd kreeg hij een steun met zuignap voor je voeten.
Dus weg geld, geen bankje!

Sacha
Sacha
04-03-2021

Fitness bank besteld - voetsteun gekregen

FRAUDE en NOGMAALS FRAUDE

John
03-03-2021

Dief website

Fitness bankje besteld , niet aangekomen , e-mailadres werkt niet, hun website werkt ook niet meer , contact nummer werkt ook niet ,
Mijn geld gewoon gestolen .
Niks van hun kopen

Mehmet
03-03-2021

Koopjesstore

Fitnessbankje bestelt niet aangekomen. Een mail gestuurd maar deze komen niet aan. Geld kwijt!

Amanda
02-03-2021

Nooit iets bestellen hier!

Fitnessbankje besteld, nooit aangekomen. Wel een voetensteun die ik niet besteld heb. Mailadres werkt niet en website lijkt ook niet meer in de lucht. Geld kwijt.
Nooit iets bestellen dus hier. Oplichterij. Aangifte doen.

Kim

Fitness bank

Ik heb een fitness bank pro besteld op 5 februari 2021. Het bankje is nooit aangekomen. Heb naar het bedrijf toe gemaild waar het bankje blijft. Heb nooit een reactie terug ontvangen.

Rocker

Fitness bankje nooit aangekomen

Wat een oplichters, ik heb ook voetstuk en geen bankje gekregen. Waarde hooguit 5,-

Edwin

Niet aankomen bestelling

2 smartwhatches besteld nooit aangekomen ,voor de eigenaar te hopen dat ik niet achter zijn adres kom ,ik schakel wat anders in dan politie of tv programma s

Amd
28-02-2021

Cheaters

Sport bankje besteld en mijn geld kwijt!

Meer reviews
Welk cijfer geef jij Koopjes.store?