Koopjesdeal.nl9 ervaringen

Elly
Elly
30-04-2021

Koop niet bij koopjesdeal

Denk je via koopjesdeal 2 x een smart bracelet te bestellen 1+1 en krijg er 1 geleverd 4 weken gewacht en maar 1 krijgen .
Ik betaal ruim 32 euro op Ali zijn precies dezelfde 6,50euro .
Ben compleet opgelicht geen 2 gekregen maar 1

Mohammed
11-03-2021

Tevreden

Beste,

Recent een klein defect gehad van een product wat een jaar geleden is aangeschaft. Ik moet zeggen dat dit toch wel de beste service is die ik in lange tijd heb gehad. Meteen hebben jullie mij een nieuw product gestuurd, allemaal zonder bijkomende kosten voor mijn kant. Kortom zeker een aanrader, heb al vaker besteld bij jullie en zal dit ook zeker blijven doen!

Groeten,

Frits
12-05-2020

Windows 10

Ik heb drie weken geleden Windows 10 besteld bij koopjesdeal. Dit zou binnen 10 dagen worden geleverd. Tot op heden niet ontvangen, op mijn mails en telefoon wordt niet gereageerd meer dan 15 minuten aan de lijn gehangen.
Ik hoop dat deze melding iets uithaalt?
Bij voorbaat dank,
Frits van Embden.

02-05-2020

Geen reactie s’ op e-mailen

26 maart product gekocht en nooit ontvangen, maar wel afschrijving.

Johan
04-07-2019

Bestelling niet ontvangen

Heb 4 blouse bestel en betaald op 6 juni .Eerst een mail ontvangen dat deze pas naar 20 juni bezorgt zouden worden na 33 mail gestuur waar bestellling bleef . zou binen 2 a 4 dagen mail ontvangen over evt levering echter niets vernomen daarna nogmaals mail gestuurd je raad het al weer 2 tot 4 dagen wachten op volgende reactie echter ook nu geen reactie ontvangen. 1 Juli blijkt dat zijn failliet zijn waar kan ik me 70,00 terug vorderen

Chris
25-06-2019

Luxe XXXL Zweefparasol - flut kwaliteit!

Een Luxe XXXL Zweefparasol met een diameter van 3,5 meter - Extra stevig! besteld. Zou op voorraad zijn. Na paar dagen nog niets, dus gebeld. Nee men wist ook niet waar het artikel was. De trace&trace zei dat hij nig niet verzonden was, koopjesdeal zei dat de parasol al onderweg was. Twee dagen later nog eens gebeld.tja euh. etc etc. uiteindelijk de parasol met vertraging Ontvangen. Geschrokken vd kwaliteit na opbouwen. Paal waar parasol aan hangt gaat schuin staan, parasol kan niet zonder problemen netjes worden uitgedraaid en na drie keer gebruiken staan buizen aan parasoldoek al scheef. Concluderend: flutkwaliteit. En dat voor €100,-
Jaren eerder eens een zweefparasol vd Gamma gehad voor €80,- niet alleen kwliteit beter, maar ook de prijs en het open en dichtdraaien (zonder problemen). Spijt dat ik de parasol heb aangeschaft. Eens zien of hij de zomer iverleefd, anders dan snel een andere van bijvoorbeeld de Gamma. Ik raad het dus af dit produkt te kopen. Adverteren groot in de kranten, en hij zou extra luxe / stevig moeten zijn. Dat is allemaal lariekoek. Jammer! Ik koop via koopjesdeal NIETS meer.

Erik
22-03-2019

Doffe ellende

Soundbar gekocht waarvan de adapter niet werkte.
6 weken nadat ik hierover contact heb opgenomen en 4 weken na het retour zenden van de adapter nog steeds geen goed werkende adapter ontvangen. Wederom contact opgenomen: men kon niets vinden over een retourzending.verzendbewijs gemaild.daarna bleef het stil.schandalig

Magalie
11-03-2019

Armoede

Niet doen!
Belabberde kwaliteit
Vreselijk
Kan je de gordijnen beter zelf naaien
Gordijnband verkeerd om gestikt nou jaaaaa

Ria
28-02-2019

Niet kopen

Zojuist de Sago palmbomen ontvangen die worden omschreven als schitterende XL palmbomen met een schitterende kroon vol met blad en een hoogte van 50-60 cm.
Niets in minder waar, enkele miezerige, weliswaar groene takken, met een hoogte van maximaal 30 cm.
Niet doen dus!

Welk cijfer geef jij Koopjesdeal.nl?