KPN reviews

02-08-2022

Onfatsoenlijke klantenservice. Weinig geduld en onvriendelijk.

Leonie
01-08-2022

Pas op! KPN maakt gebruik van lokkertjes. Ik heb een bestellingsbevestiging gekregen waar op stond dat ik korting zou krijgen op mijn sim-only abonnement, omdat mijn broertje al KPN onbeperkt internet&data had. In de mail stond dat ik €26 per maand ging betalen en eenmalig €25 aansluitingskosten. Nu zie ik in mijn contract en in de MijnKPN app staan dat het maandelijkse bedrag nog steeds €33,50 is (jaarlijks is dit €90 meer). Na een belletje met de klantenservice bleek dit een fout van KPN zelf te zijn en had deze mail nooit verstuurd mogen worden. De korting zou alleen gelden als ik ook wifi of tv van KPN had. Ondanks dat de fout bij KPN lag, kon hier niks aan gedaan worden. Uiteindelijk is het dus gewoon een lokkertje geweest en ben ik nu €90 extra kwijt. voor niks. Als ik dit had geweten, dan had ik voor Tele2 gekozen (€28 per maand en €0 aansluitingskosten).

Pim
31-07-2022

Zeer slechte service. Glasvezelkabel werkt niet meer, moet vervangen. Wordt als goed is 15 augustus gerepareerd (4 weken na ontstaan probleem). Na tientallen euro’s aan belkosten met storings/reparatie afdeling dongel gekregen als noodoplossing voor internet. Als MB s op, zouden deze bijgevuld worden. Maar mooi niet dus, kastje naar de muur, servicedesk moet nu een formulier naar een andere afdeling sturen hiervoor. 😡 dit is echt de zoveelste paarse krokodil

Indira
29-07-2022

1 is nog teveel. Wat een smerig bedrijf.

Niemand me me verder helpen. Sinds 3 maanden ontvangen we ineens facturen (betreft een oude aansluiting op een oud adres) Die werkelijk nergens op slaan.

NIEMAND kan dit stil zetten of afsluiten.

Al 40 x gebeld maar het lost niks op. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd en zo nog 5 x terug. bah bah

Joke
22-07-2022

Had op donderdag 21 7 gebeld vóór kapotte afstandsbediening tv dag later al een nieuwe complimenten hoor geweldig

Dick
21-07-2022

Ik heb meerdere zakelijke abonnementen. Ook thuis. Tegen een mevrouw die een telefonische kwaliteitsenquete hield gaf ik aan daar niet aan mee te willen werken omdat het Internet (bij mij thuis) voortdurend weg valt Ze zei mij direct te bellen want als zakelijke klant schijn je een betere positie te hebben als er sprake is van een klacht. Dus gebeld. Maar je komt niet ver want ze gaan eerst op afstand het modem resetten. Helpt geen moer. Dat wel een paar keer gedaan. Uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen om mijn abonnement op te zeggen nadat ik eerst een snelheidstest had gedaan. Ik heb glasvezel. De KPN-er in kwestie zei: ik betreur dat maar, als u dat wil, kan ik hem wel wat hoger zetten dus meer snelheid geven? Ik zei dat ik toch wil opzeggen maar dat hij hem hoger mag zetten en als dat werkt ik mijn opzegging alsnog zal intrekken. Dat mocht hij dan weer niet doen. Wat een vreselijke ballentent!

Janny
18-07-2022

De enige manier om contact te krijgen is telefonisch. Als dan blijkt dat er keer op keer fouten gemaakt worden door de klantenservice, kan je ook niet terug reageren op die onpersoonlijke "noreply" mailtjes.

Gewoon een mailtje sturen kan ook niet, want er wordt geen mail adres bekent gemaakt. Chatten met een robot slaat al helemaal nergens op en geeft ook de domste antwoorden. Gegeven moment heb ik hem maar "koeienkop" genoemd uit frustratie.

Dat een bedrijf in communicatie technieken zoals KPN, zo slecht communiceert is de grootste lacher ooit!

Jacob
17-07-2022

Wij hebben ook problemen met KPN; WiFi bereik héél slecht. Modem valt meerdere keren per dag uit. Herkend wel apparaten maar kan ze niet verbinden. Al met al, zéér slecht.

Niek van Dalen
16-07-2022

Overgestapt naar Kpn, maar wat een drama. Een hele hoop beloftes die niet worden nagekomen, waar je dan bakken met geld aan uitgeeft en niet retour kan sturen als het niet blijkt te werken! Voorkom frustratie en ga niet in zee met Kpn!

Anne
15-07-2022

Nog nooit zulke slechte service ervaren

Geef mij maar ziggo die laten je niet onnodig door betalen als je je bedrijf vroegtijdig moet staken.

Slechte service maar veel betalen.

14-07-2022

Grootste oplichters ooit.

Mijn moeder is al jaren klant en wist niks af van het compleet pakket.

Ikzelf ben ook al jaren klant en heb dit altijd gehad.

Nu wil ik dit activeren en is dit niet mogelijk online, klantenservice hierover gesproken en na meerdere malen te zijn doorverbonden zeggen ze het geregeld te hebben maar hebben ze de helft van de compleet pakket maar geactiveerd en een krijg je te horen dat dit het complete pakket is.

Ikzelf heb dit vorige maand nog opnieuw afgesloten ivm verhuizing.

Dus ze liegen gewoon glas hard in je gezicht.

Bij deze zijn ze mij na 22 jaar, mijn zusje na 10 jaar en mijn moeder na 8 jaar kwijt met het abonnement.

Vieze oplichters!

12-07-2022

Al zo'n 10 keer gebeld. ellelange wachttijden. dan wordt alles weeeeeeer in orde gemaakt en gezegd dat je de volgende dag teruggebeld gaat worden om alles nog eens te controleren. niets van al die beloftes! en nog steeds kloppen de gegevens niet. Heb intussen wel goede tv ontvangst en internet. dat wel. top! maar. administratief is er van alles mis. Ben hier al 2 maanden over aan t bellen. Dit kan toch gewoon niet. zo'n bedrijf als KPN zou toch JUIST heel snel alles digitaal op orde moeten hebben. We wachten weer maar af.

Steven
01-07-2022

Waar blijft de beloofde smart tv van Philips Kpn? Waar blijft die? Wel beloven maar niet opsturen. Je kunt nu aansluiten vanaf 01072022. Wat moet ik aansluiten als ik geen tv heb?

Tricie
22-06-2022

9 maanden hebben ze me aan het lijntje gehouden om uiteindelijk internet te verkrijgen. 726€! aangerekend voor 2 metertjes kabel en 2 werkuurtjes. KPN dieven! Voorafgaande aan de uiteindelijke aansluiting een 20-tal telefoonoproepen moeten doen en meerdere bezoeken aan hun winkel met onbekwaam personeel dat me van het kastje naar de muur stuurde.

KPN shame on you!

14-06-2022

Onvoorstelbaar slecht bedrijf. Zowel commercieel als administratief. Een grote chaos en sturen ongewenste facturen en aanmaningen. Van de automatische afschrijving wordt misbruik gemaakt dus…….goed opletten en storneren.

Ine
13-06-2022

De ergste en meest onduidelijke site die ik ooit heb gezien. Hartkloppingen! Dat een bedrijf als KPN niet in staat is een werkende duidelijke site te maken vind ik heel verontrustend.

Louis Sleenhof
12-06-2022

Ik ga weg bij kpn. Schandalige behandelen mijn moeder (82 jaar oud).

Was toch al niet tevreden.

Emre
10-06-2022

Bij een nieuwe abonnement met toestel een leeg doos ontvangen en ze laten je tot een maand wachten tot het onderzoek is afgerond in plaats van een nieuwe toestel te sturen en het intern op te lossen. Dit komt doordat ik getekend heb voor ontvangst. Maar met de bezorger naast mij heb ik het pakket geopend en direct de klantenservice gebeld. Ze hebben hier een notitie van gemaakt en weten 100 % dat ik het toestel niet heb. de bezorger gaf me de optie om na het teken dat ik pakket kon weigeren maar de kpn medewerker gaf aan dat ik beter kon accepteren zoals het is omdat anders het onderzoek nog langer kon duren omdat ze een leeg pakket terug krijgen. In tegendeel nu kan het tot een maand duren.

Ik kreeg de optie van een medewerker om de bestelling te annuleren nadat ik later weer gebeld het en na 5 dagen een nieuwe abonnement kon afnemen. Ik gaf aan dat ik erover na wou denken en belde terug en toen kon dat opeens niet meer en moet ik het onderzoek afwachten. Heel slecht dit!

Michel
06-06-2022

Waardeloos bundel op en gebeld om meer. Nooit gehad blijft zeer langzaam. Nog even dan kan ik weer terug naar de andere provider die wel luisteren en doen wat ze zeggen grote teleurstelling kpn

03-06-2022

Wat een prutsers bij de KPN

Ik heb al een half jaar problemen met teveel betalen ; als je ze belt dan beloven ze vanalles maar het enige wat ze kunnen is geld incasseren en je voor de gek houden

Asociaal hoe ze met je omgaan ; ze leggen het probleem gewoon bij mij neer

Boycotten die KPN!