KPN reviews

17-04-2022

Monteur kon niet normaal doen tegen mijn vrouw. Wou een klacht doorgeven aan de klantenservice wordt je niet serieus genomen. Toen direct opgezegd na nog geen 24 uur lid te zijn daarna toch een rekening krijgen voor een maand.

Daan
14-04-2022

8 weken zonder internet en tv gezeten omdat KPN iets ‘administratiefs verkeerd’ had staan. Uren met ze aan de telefoon gehangen en monteurs te woord te staan die allemaal dezelfde vragen stelden en oplossingen bedachten.

Nu eindelijk weer opgelost en kan er geen excuses vanaf terwijl ik echt in de problemen ben gekomen met mijn werk. Ik raad iedereen af met ze in zee te gaan. Klantcontact is bagger en afspraken worden niet nagekomen

Ella
14-04-2022

Gisteren was ik bij KPN Westwaarts Zoetermeer i.v.m. wijziging abonnement, simkaart overzetten, etc. Ik geef hierbij de complimenten voor de bijzonder fijne service gedaan door medewerkster Noëlly! Dát is nog eens service én zo klantvriendelijk! Ze heeft aandacht en alle tijd voor de klant. Daar voel je je nog eens echt "de klant is koning!". Een tip voor KPN; beloon haar tot medewerkster van de maand!

Tilly
12-04-2022

Ben al maanden bezig, over een rekening die ik steeds ontvang. De rekening is bestemd voor iemand anders. Ze hebben vermoedelijk bij kpn op het verkeerde knopje gedrukt. Hierdoor lukt het kpn niet dit op te lossen. Waardeloos bedrijf.

Ann
06-04-2022

Abonnement niet stopgezet, na meerdere keren bellen, eindelijk bedrag terug gestort. Maar te weinig. Weer veel gebeld, antwoord “zo werken wij bij KPN. Nav negatieve enquête teruggebeld door KPN. Begreep mijn probleem, zou het allemaal in orde maken. En me na 2 weken terug bellen om te checken of het geregeld was. Geen geld terug en geen contact. Weer uur bellen met klantenservice, zou door de persoon die middag nog worden teruggebeld…. Wederom geen contact. Product (mobiel) is prima, maar klantenservice is vreselijk!

Collin
01-04-2022

Een paar maanden nadat ik een gloed nieuwe Samsung Galaxy S20 FE kocht bij de KPN trok het toestel krom. Natuurlijk ben ik met het toestel naar de KPN winkel gegaan bij mij in de buurt. Het toestel is terecht gekomen bij reparatie bedrijf "Reconext". Volgens KPN de officiele reparatie partner van Samsung (Blijkt na contact met Samsung niet zo te zijn.)

Reconext heeft mij een prijsopgave gestuurd waarin zij kosten in rekening brengen voor het vervangen van het display. Het display is piekfijn en heeft geen vervanging nodig. Ik heb dit bij Reconext en KPN aangegeven en gezegd dat ik gebruik wil maken van de wettelijke fabrieksgarantie. Hier ben ik door KPN naar Reconext gestuurd v.v. Na een paar maanden heb ik het opgegeven. Er wordt niet naar de klant geluisterd en geen oplossingen aangeboden. Er wordt direct gezegd dat de fout in het toestel komt door val schade. Dit is erg raar omdat het toestel vrijwel nieuw is en geen enkele schade laat zien.

01-04-2022

Al jaren klant van KPN Zakelijk, voor internet, vast en mobiel. En ik ben al jaren zeer tevreden over de dienstverlening. (Bijna) nooit storingen, bij vragen en of problemen van welke aard dan ook staat de servicedesk altijd voor je klaar, met zeer vriendelijk personeel wat meedenkt met de klant.

Ok KPN is niet de goedkoopste vandaar mijn 9, maar in mijn ogen wel de beste!

29-03-2022

Was ooit Telfort klant die is overgenomen door KPN.

Zowel bij Telfort als bij KPN nooit problemen gehad.

Een defect glasvezel modem (kan gebeuren) werd door KPN dezelfdedag nog vervangen.

Dus voor mij een prima provider.

Ito
27-03-2022

Heb mijn abonnement correct en op tijd opgezegd. Is ook zo in hun systeem geregistreerd en staat dus niet ter discussie. Maar het blijft maar doorlopen en de rekeningen blijven maar komen. Als je hierover netjes belt wordt je twee van de drie keer in de wacht gezet en vervolgens wordt de verbinding verbroken. Klachten en opzeggen is alleen maar lastig en levert geen geld op. Dat soort mensen zit. En mensen van inhuur bedrijven die niet een registreren waar je voor belt.

23-03-2022

Slechte wifi snelheid. bij KPN. Na eerst alle voor de consument beschikbare tools voor tests te hebben uitgevoerd (matige snelheid bevestigd). De dame aan de lijn doet de suggestie om het modem terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Zo gezegd zo gedaan, en de snelheid neemt idd toe. Na een dikke week is het helaas weer terug bij af. Vervolgens alle tools weer toegepast, alle superwifi punten gereset, en opnieuw gemeten. Euvel niet verholpen. Gisteren wederom contact gehad. Die keek mee en gaf aan dat het modem vervangen zou moeten worden. Ze zou dit intern gaan regelen met een andere afdeling, alleen was die niet bereikbaar op dat moment; Ze zou me de volgende dag terugbellen; Helaas werd deze afspraak niet nagekomen. Weer een andere collega na zelf gebeld te hebben; Gehele verhaal weer te hebben uitgelegd; Metingen van afstand tav het modem mislukten, zelfs als het modem werd uitgezet! Tja, dan kon hij me niet helpen. KPN, ik zou me diep, diep schamen.

Hjalmar
19-03-2022

Al heel de week geen wifi en uiteindelijk een nieuw modem gekregen. Omdat mobiel de mb's er hard doorheen gingen kreeg ik 1 gig aan mb's ter compensatie. Helaas kan ik er geen gebruik van maken omdat ik ineens geen mb's meer kan delen op mijn vijf abonnementen. Vandaag twee keer contact hierover gehad met de helpdesk. Na bijna 3 kwartier wachten kreeg ik uiteindelijk iemand te pakken die zeer ondeskundig was net zoals zijn eerdere collega. Alle abonnementen zouden opnieuw gekippeld zijn en zou moeten werken. Helaas was dit niet zo. Heb je viaplay aangeschaft maar kun je nog niet kijken doordat ik niet bij de mb's kan. Probeer je de helpdesk weer te bellen, zijn ze in het weekend niet te bereiken en word ik naar maandag doorverwezen. Daar zit je dan na ruim 30 jaar als KPN klant.

Dit is GEEN service, echt teleurstellend. 😫

Christiaan
19-03-2022

Na 3 x meer dan een half uur in de wacht te hebben gestaan en nog geen fatsoenlijk antwoord (luister de bandjes maar af kpn) heb ik na vele jaren besloten om op te stappen bij Kpn. Kpn is echt verandert in een arrogant bedrijf dat zich niet echt druk maakt om zijn trouwe klanten. Je wordt er voor geen meter geholpen ze zij veel te duur en als je verhaal wil halen zijn ze niet bereikbaar. Voor mij nooit geen kpn meer. Prive ben ik op gestapt en maandag gaan alle zakelijke abonnementen er ook uit.

Rudie
18-03-2022

Iets online besteld, dag later al op factuur en via auto incasso betaald .

Zou geleverd worden maar is niet aangekomen.

Telefonisch niet te bereiken, naar een winkel geweest daar gevraagd of ze heel de bestelling annuleren en bedrag terug te storten . Dat kan alleen als ik het pakketje terug stuur , maar ik heb niets ontvangen.

Petra
18-03-2022

Waardeloos ben al 3maanden bezig Netflix op te zeggen zonder resultaat :-(((((((((((

Fatma
08-03-2022

Een abonnement die niet achter zijn klanten staan wanneer er een klacht ingediend word en een vreselijke verzekering waar te toestellen slecht aan toe zijn, dan de huidige toestel was.

Fravo
05-03-2022

Allereerst annexeert KPN dochter XS4ALL op een behoorlijk arrogante wijze. Vervolgens gaan de XS4ALL klanten gedwongen over naar KPN en……. worden eenzijdig de abonnementsvoorwaarden naar beneden bijgesteld. Arrogantie en machtspolitiek ten top. Van zo’n organisatie wil geen producten afnemen.

Peggy
27-02-2022

Ik moet maanden betalen voor niet geleverde diensten (tv wifi en nu sinds 4 maand gsm ) . Ik werd geschrapt als klant ondanks ik geen betaalachterstand had en ze weigerde mij te helpen .Van de ene minuut op de andere geen wifi geen tv . De meest groffe antwoorden kreeg ik naar mijn hoofd . Deze zaken zijn bezig van juli . Nu blijven ze mij een rekening sturen voor mijn mobiel terwijl ik geen klant meer was en geen kosten gemaakt heb . Al 4 maand de ene aanmaning na de andere . Als je dan een link krijgt om een klacht neer te leggen werkt deze niet

Wil
23-02-2022

Nooit nemen en ik zal dat ook nooit meer doen.

Mijn zoon had een abonnement van €18,75 en ging ruim een jaar goed, tot dat ik opeens een rekening kreeg van €185. Hoe kan dat nu weer? Het waren kosten die buiten het abonnement ging en daar werd niet over gemaild dat er hogere kosten zouden komen.

Die maand daarop kwam er precies weer zo een rekening.

Ik heb daarna direct kpn opgezegd en de rekening van totaal voor 3 maanden €575,04 kreeg ik daarna in de bus.

Wat een Kan******. en zal deze dus nooit aanraden.

Maryse
15-02-2022

Al geruime tijd ben ik bezig met het loskoppelen van abonnementen binnen mijn gezin. We hebben 3 abonnementen onder 1 klantnummer. Het is onmogelijk om dit los te koppelen of dit van 3 aparte rekeningnummers af te schrijven. Na uren bellen en regelen en verschillende mensen gesproken te hebben, heb ik mijn abonnement opgezegd. Er wordt heel makkelijk gezegd dat ze niet weten hoe het geregeld moet worden of verkeerde aanwijzingen gegeven en dat ik maar even moet chatten met KPN. Zeer onprofessioneel personeel bij KPN. Voor mij nooit meer kon. Dit is het zoveelste issue daar. Groot bedrijf, daardoor zeer klantonvriendelijk.

Kirsten
14-02-2022

Voor ons nooit meer. Moet door nare persoonlijke omstandigheden stoppen met mijn zaak. Geen vraag over hoe en wat. Gelijk: ja hoor ik kan het stopzetten, kost u ruim 1700 euro. Even afkopen. Niet meedenken, niets aardigs. Bah wat een naar bedrijf. Ga hier niet heen!