KPN reviews

Jacqueline
13-02-2022

Even iets positiefs, de monteur Marlon krijgt een 10!

Of nu alles zo perfect is bij de kpn hebben wij onze twijfels over maar niet over de monteur die ons ging aansluiten op het glasvezel.

KPN zuinig op zijn! wat een service gerichte monteur. Marlon wat een fijne monteur en mens ben je.

13-02-2022

Sinds overstap van Telfort naar KPN loopt het geluid niet sinchroon met de uitzending. Zeer slecht in een digitaal tijdperk.

Nick
11-02-2022

KPN biedt internet in huis. Slechte wifi op de eerste verdieping en geen wifi op zolder. KPN hiermee geconfronteerd. Extra wifipunten worden geplaatst alleen tegen extra betaling! Na klagen hierover wordt je gewoon afgescheept. Jammer KPN, uw "wifi in huis " gaat niet op! Stelletje geldwolven.Super slecht.

Ikke
03-02-2022

Telfort altijd gehad en nooit problemen. Over gegaan naar KPN glasvezel en bittere ellende! Tv werkt niet, wifi waardeloos en zelfs bedraad drama. KPN doet er niks aan want glasvezel beste wat er is. Niet aan beginnen! Of je moet geen tv meer willen kijken!

Oscar
01-02-2022

Ik ben al een tijdje klant bij kpn en ben helaas over mijn belminuten heen gegaan van 5 uur.

Ik werd gebeld door een medewerker van uw bedrijf dat ik €172 euro aan kosten heb gemaakt omdat ik door mijn belminuten heen was.

Ik heb dit per direct rechtgezet door contact op te nemen en mijn abonnement over te zetten naar onbeperkt bellen.

Tot mijn verbazing blijkt dat ik voor maar €1,00 extra per maand onbeperkt kan bellen.

Ik ben hiervoor nooit benaderd om dit om te zetten en vind dit toch eigenlijk wel heel erg extreem dat ik nu financieel zo in de problemen kom door deze zeer hoge kosten terwijl ik voor 1 euro extra in de maand dit nooit zou hebben gehad. En ook dan had veranderd.

Helaas kan kpn niks hieraan doen

Ma
31-01-2022

Begin december heb ik bij T-Mobile voor glasvezel aangesloten. 15 jan heeft KPN mijn tv en internet afgesloten. Tmobile en kpn uren lang gebeld, maar ze lossen niks op. Een week later hebben wij besloten om alles te annuleren en naar andere provider te gaan. Na annulering heeft de klote KPN gewoon mijn abbonement doorgezet. En nu moeten wij 1 maand extra betalen omdat ze zeggen dat ik heb de opzegging geannuleerd had. Terwijl ze binnen die week ze dat zij ons niet meer kan helpen. heel erg frustrerend want ik als gewone burger niks kan doen.

Martijn
27-01-2022

Juni 2021: Contract afgesloten met KPN.

12 juli 2021: Afspraak met monteur, monteur niet op komen dagen

juli-september: Tot 6x toe alles open gegraven ivm glasvezel

2 september 2021: Startpakket opgehaald en gegeven aan monteur

monteur bleek geen monteur maar glasvezellegger: pakket zoek

1 oktober 2021: Facturatie KPN van start (maar nog geen internet)

oktober - december: meerdere telefoontjes, pakket wordt opnieuw opgestuurd.

2 januari 2022: Pakket kan opgehaald worden bij Primera.

Medewerker Primera: Sorry meneer, ik met het niet mee geven, je dient de oude terug in te leveren.

13 januari 2022: Pakket retour naar KPN, er wordt een nieuwe opgestuurd.

Vandaag: nog maar eens bellen: Nee meneer, er is nog niks opgestuurd, we zullen er vandaag eentje opsturen. Afspraak met monteur kan pas gemaakt worden als pakket er is.

Bedankt KPN

Jacob
26-01-2022

Slechte actie van kpn om het abonnement voor Viplay voor nieuwe klanten gratis aan te bieden en bestaande klanten de volle prijs te laten betalen

Blijkbaar zijn bestaande klanten niet echt in tel bij dit bedrijf

Dus OVERSTAPPEN

24-01-2022

Ja hoor het is weer zover haast geen Wifi meer. Vaker problemen met de Wifi van KPN nu toch maar eens de Wifi Manager van KPN proberen dan. Nou lekker na alle stappen was er 1 ding wat ik moest doen en dat was hun Wifi versterker kopen uhu .natuurlijk voor een oppervlakte van 75 vierkante meter, geeft al aan hoe slecht de verbinding van KPN is. Mijn verbinding is nu gehalveerd na 11 Mbps.joepie! Mijn modem is niet neer te bereiken en mijn mobiel kan geen website meer openen op mobiel GEWELDIG KPN. Goed Werk! Tijd voor een andere provider Henk

Stefan
21-01-2022

Zeer slechte service een samsung z fold gekocht en toen helaas aan de buiten een beschadiging opgelopen van het stoten aan een tafel ofzo binnenkan van de telefoon zit een groot vouwbaar scherm en die is op de naad op gaan bollen of verbrandt van binnen uit maar omdat de telefoon van buiten een beschadiging heeft vervalt dan maar je garantie dus dat kost je dan even €1900 en dat binnen een halfjaar dus ruim in de garantie tijdt dus kpn raadt ik je niet aan zeer slechte service

18-01-2022

Niet Geholpen

Vrijdag viel internet uit, moesten wachten tot maandag de monteur zou komen. Jammer en lastig zonder internet in het weekend maar opzich kon ik dit nog begrijpen. Maandag 4 uur thuis gezeten bellen ze op het laatste moment af dat het toch dinsdag gaat worden. Dinsdag kwamen ze dan eindelijk wel langs maar konden ze het probleem niet oplossen en zijn gegaan. En ik moet nu maar wachten tot ik terug gebeld wordt en weer een nieuwe afspraak kan inplannen. De eerst volgende monteur die hier langskomt zet ik zijn auto klem en die gaat pas weg als het probleem is opgelost. Wel lekker makkelijk zolang het niet hun probleem is rijden ze gewoon weg zeggen ze sorry en gaan ze weer verder! Ben KPN klant voor mobiel internet en Tv maar wil alles elders gaan onderbrengen.

Harrie
14-01-2022

Hierbij wil ik mevr. Debbie van KPN Klantreacties hartelijk

dank zeggen. Zij nam de tijd en hoorde ons verhaal met alle aandacht aan.

De attentie die wij daarna mochten ontvangen, was een warme verrassing!

Mevr. Debbie van KPN Klantreacties, nogmaals hartelijk dank!

Annelies
13-01-2022

Bagger wifi. Waar ik bij ziggo bereik had, had ik met kpn ineens wegvallende wifi. Nee, hoor kpn had geen slechtere wifi volgens de klantenservice, het lag aan de apparatuur in huis, aan dat er zoveel mensen in de buurt thuis werkten. Buiten gewoon brutale en arrogante mensen daar. Nooit een passende oplossing aangeboden.

Nu bij opzeggen brengen ze een hele maand in rekening voor 2 dagen internet. Ja, dat zal ik toch helemaal moeten betalen anders kan er een deurwaarder komen. Over een maand zullen ze het teveel betaalde bedrag terug storten. Toen ik vroeg of ze daar dan rente over gingen betalen kreeg ik doodleuk te horen: mevrouw we zijn geen bank.

Inmiddels weer internet van ziggo en het wifi problrrm is opgelost.

Kpn nooit meer!

Nina
12-01-2022

Ik heb de overstap deal van ziggo naar KPN omdat ik glasvezel wou hebben. De streefdatum voor de ingang van KPN was 29 november, nu is het 12 januari, nog steeds geen KPN. Ik heb in totaal 8 keer moeten bellen, om erachter te komen dat KPN netwerk had moeten contact opnemen maar dat hebben ze niet gedaan. Dan kwam de info dat ze vertraging hebben en ze hun afspraken niet nakomen. Oke kan gebeuren, maar dan heb ik eindelijk een afspraak voor de glasvezelmontage en er komt niemand, geen oproepverzoek of mail dat er een fout is gebeurd, ze hebben mijn afspraak over het hoofd gezien (jaja) en je moet zelf weer bellen en 1 uur in de wachtrij wachten tot dat je iemand kan spreken. Nu 4 dagen later 3 keer te horen gekregen binnen 1 uur is er zeker iemand voor uw deur, niemand! NU zou er wel echt iemand iemand binnen een uur langs komen, ik ben benieuwd.

Rinie
11-01-2022

Door nieuw glasvezel bij ons in de straat kregen wij van KPN een mooi aanbod om over te stappen. Ziggo zou door KPN worden afgemeld zodra we waren aangesloten. Tot onze verbazing kregen wij een week voordat de aansluiting door de monteur van KPN zou worden gedaan een mail van KPN dat onze modem was geactiveerd en daarom de monteur geannuleerd was. Direct gebeld met KPN, reactie was dat er waarschijnlijk een foute koppeling was gedaan. Oplossing een nieuwe afspraak op de oorspronkelijke datum. Tot onze verbazing was ons internet een uur later afgesloten. Direct met Ziggo gebeld om te vragen hoe dit mogelijk is. KPN had heit opdracht voorgegeven was de reactie. Herstellen van signaal niet mogelijk omdat we inmiddels geen klant meer waren. Weer bellen met KPN met verzoek om met spoed te zorgen voor een monteur om alles weer aan te sluiten. 1,5 uur bellen, en 45 minuten in de wacht te hebben gestaan is er geen enkele oplossing mogelijk. Een week zonder internet en tv door toedoen van KPN.

Ann
06-01-2022

Slechte wifi, valt heel vaak uit. Tv blijft haperen.

Vedran
03-01-2022

I think 2.2 average score for KPN is way too much - I needed to cancel their subscription because they sent wrong switch date to my other provider. There was no other way to change this date, so KPN asked me to cancel service and apply for it again!

It took me more than 2h on the phone to do cancelation :)

Vegas
03-01-2022

Oplichters! Dwingen voor extra abonnement betaling terwijl ik wacht voor contract overstap van andere provider.

Adriaan
31-12-2021

Geen internet en tv. Ligt altijd aan jou, je kabels, je modem, je tv. Totdat er na een half uur toch een switch verkeerd blijkt te staan in de wijkkast.

Drie maanden uit de problemen en nu begint t hele gezeik weer van voren af aan.

Het gaat KPN allang niet meer om de klant. 10 keer bellen mag je. Maar een klant in een keer goed helpen is er niet meer bij.

Hg
31-12-2021

Aansluiting en service 1 groot drama ,wees verstandig en neem maand overlap als je naat kpn zou willen!