KPN reviews

Linda
27-03-2021

Goede service KPN

Al heel wat jaren KPN en idd wifi is altijd een dingetje geweest. In de afgelopen jaren heel wat keren ad telefoon gezeten. Monteurs over de vloer maar altijd netjes en keurig behandeld. Nog nooit onvriendelijk behandeld door de klantenservice. Maar de wifi bleef een drama. We hebben nieuwbouw en veel isolatie en beton dat is ook de reden. We kregen een tijdje terug een nieuwe experiabox 12 maar nog steeds geen goede wifi. 2 weken geleden kregen we 2 nieuwe superwifi gratis vd kpn. We hebben de wifisnelheid verhoogd. En gister zelf een monteur laten komen. Deze heeft ons erg goed geholpen en oplossingen bedacht. Alles is nu bedraad en we hebben volle snelheid wifi. Ik hoop dat het zo blijft. Bedankt KPN

22-03-2021

OPGELICHT

Klantenservice weigeren fouten op factuur op te lossen .12 maanden enkel ellende , veel beloven en niks op lossen als na een jaar eindelijk de problemen lijken opgelost te zijn , beginnen de problemen wederom er worden 2maal Digitenne kosten aangerekend terwijl ik maar 1ontvanger heb . Bellen en Chatten geen medewerking

Nog nooit zo slechte klantenservice meegemaakt .

Hashem
21-03-2021

Goed geholpen en stabiele verbinding.

Veel storingen gehad bij oude provider toen overgestapt naar KPN en nu werkt alles perfect.

Ellen
20-03-2021

KPN is ronduit klant onvriendelijk!

Na dertig jaar klant te zijn geweest bij KPN, is bij mij het geduld echt op!

Ik zeg Digitenne op en ze rekenen maanden door en na DRIE keer bellen met de klantenservice gaat het kwartje vallen terwijl iedere keer wel bevestigd wordt dat ik netjes heb opgezegd.

Ik heb vervolgens een downloadsnelheid van lik mijn vestje(soms onder 1MB/s), kan niet normaal bestanden downloaden en er wordt aangeboden dat er een monteur langskomt. Deze komt twee dagen later langs, doet een online speedtest, zegt dat alles okay is, gaat weg en meldt dat ik €60 moet betalen! Pardon? Ik zeg dat dit mij niet gemeld is aan de telefoon en dat dit mij zwaar verbaast! Ik bel de klantenservice, sta niet gelogen bijna een half uur in de wacht, wordt er opgenomen, bijna niet te doen want de verbinding is zo slecht dat ik haar verzoek mij terug te bellen! Ze belt terug, ik leg het verhaal uit en ik word bijna weer een half uur in de wacht gezet. Ze komt terug en bevestigt dat ze mij hadden moeten voorlichten over de bijkomende kosten en dat dit helaas niet is gebeurd maar tot mijn grote verbazing geeft ze aan dat ze er verder niks aan kan doen en dat ik zal moeten betalen! Ik dacht dat ik ter plekke een hartinfarct kreeg van de adrenaline! Wat is dit zeg? Gelukkig heb ik beide gesprekken opgenomen en ik ga dit fijn aan mijn rechtsbijstand doorgeven en dan komt er maar een rechtszaak, ik heb alles opgenomen en hier komen ze NIET mee weg. Ik heb zelf niet eens getekend voor de bon, die heeft de monteur zelf ingevuld(staat op de bon dat dit i.v.m. COVID is)ik ben dus ook nergens akkoord gegaan dus rechtsgeldig hebben ze geen poot om op te staan!

KPN ik weet niet waar jullie mee bezig zijn, mijn moeder die al 40 jaar klant was van jullie heeft recent ook opgezegd omdat jullie er een potje van maken! Iedere maand zie ik dat er een behoorlijk bedrag wordt afgeschreven en de bijbehorende service laat zwaar te wensen over, NOOIT meer KPN.

19-03-2021

Opzegperikelen

Wil van m'n mobiele abonnement af en wil de afkoopsom van €143.99 met alle liefde betalen alleen op een of andere manier schijnt het te moeilijk te zijn voor kpn om dit te bewerkstelligen . Mensen begin niet aan kpn want als dit al te moeilijk is staat u nog veel ellende te wachten

19-03-2021

Wordt lastig gevallen door KPN telefoon callcenter

Ik, wordt bijna wekelijks lastig gevallen door callcenter van KPN. Geef steeds beleefd aan dat ik niet wil overstappen maat het houdt niet op.

18-03-2021

KPN komt afspraken NIET na !

Gebeld om vaste telefoonaansluiting uit pakket te halen en aanpassen van Spotify Premium naar Spotify Family. De medewerker had een fantastische aanbieding: Overstappen naar Hussel. Ik ga i.p.v.

€ 96,- nu € 82,- betalen. Dat is mooi dacht ik! 3 keer gevraagd of ESPN wel in het nieuwe pakket zit en dat was gelukkig het geval. Ik ontvang een bevestiging per mail waar op staat dat ESPN vervalt, weer terug gebeld en de andere medewerker probeert mij eerst een mobiel telefoonabonnement te verkopen en gaat dan nakijken of mijn wijziging goed is door gevoerd, gelukkig alles staat goed in het systeem. Vanavond AS Roma op TV, helaas geen ESPN, is uit mijn pakket gehaald. Maar gelukkig kunnen ze het er weer op zetten voor € 14,- per maand! Echt schandalig KPN, net 45 minuten aan de telefoon gezeten en jullie lossen het niet op! Ik ben al meer dan 25 jaar klant bij jullie maar zo gaan jullie blijkbaar met vaste klanten om!

Andy
18-03-2021

Mensen neem geen kpn problemen worden alleen opgelost op eigen kosten komen

Alleen maar ellende al 5 maanden storing met WiFi en tv ontvangen op de slaap kamer monteur geweest geeft aan dat alles goed is aan gesloten en heeft dit bevestigd via mail en ook dat er inderdaad een probleem met het internet is kpn klantenservice al 7 keer gebeld en wordt je van kastje naar de muur gestuurd willen niks oplossen mits je zelf betaald klantenservice zeer onbeleefd en niet mee weekend zit nog half jaar vast aan hun daarna nooit geen kpn meer wat een bagger bedrijf

Sushma
17-03-2021

Slechte zaak zowel KPN netwerk (reggefiber) als KPN zelf.

Na drie pogingen toch geprobeerd om onze internet en televisie bij KPN af te sluiten. Helaas hadden wij beter moeten weten. Wederom dat Reggefiber zijn afspraken niet nakomt en deze keer ook niet goed heeft opgeleverd. Wat een prut bedrijf. Ook bij KPN denken ze niet mee en hebben ze blijkbaar geen noodmonteur (dat geloof ik niet). Wij zijn als klant van KPN nu al vier keer de dupe van iets wat zij niet goed kunnen en ook niet behulpzaam zijn. Zodra mijn mobiele telefonie afloopt zeg ik die ook op. Wat een flut bedrijven en flutmedewerkers (Murak en Sandra). Na deze vierde mislukte poging geen pogingen meer. Ik raad KPN internet en televisie thuis ook zeker niet aan.

15-03-2021

Klanten gevangen houden =oplichting!

Overgang van telfort naar kpn lukt niet ik raakte daarbij mijn telf kwijt en kon bijna niet meer tv/intn

wegeng tekort aan snelheid plus 6 x per dag rezetten

op29 jan 2020 abonoment op gezegd om bovenstaande redenen tot op heden geen mogelijkheid om tebeeindigen ze gooien teo 4 x gewoon de haak er op ,ja wordt daar op een misdadige manier gevangen gehouden terwijl je allang niet abonoment plichtig meer bent het enige wat dan nog mogelijk is .is niet meer betalen en de geschillen commissie inschakelen bij het nakijken op forems hierover blijkt er bergen van dit soort gevallen

te zijn schandalig dat met koninklijk in de naam

13-03-2021

Steeds slechter WiFi en bekabeld internet

Ben al behoorlijke tijd klant bij KPN maar de internetsnelheid is simpelweg niet wat er beloofd wordt. Nooit geweest ook maar het wordt steeds erger. Sterker nog, de wifi is zo droevig dat je geen filmpje kan kijken op YouTube of een app updaten. Ook steeds meer klachten met bekabeld internet. Stotteren, haperen en de kinderen kunnen geen online spel spelen zonder storingen. Wanneer je belt is het iedere keer hetzelfde riedeltje over resetten en zo. Dan beloven ze weer een update maar zonder gewenst resultaat. Ik betaal best flink iedere maand en daar zou ik geen problemen mee hebben als de kwaliteit er naar zou zijn. Ik heb geen zin om ze steeds te moeten bellen en nu toch echt besloten om over te stappen. Als ik niet betaal heb ik ze gelijk in mijn nek maar als zij niet doen wat afgesproken is wordt je afgewimpeld met steeds hetzelfde liedje.

An
12-03-2021

Gapende medewerkster

Problemen met het pinapparaat. Al de hele dag aan het bellen. Vervolgens krijgen we een mevrouw aan de telefoon die gapend vertelt dat ze niks gaat doen. Als ik haar vervolgens erop wijs dat ons bedrijf zo niet kan functioneren en zij gapend aan de telefoon hangt zonder oplossing te bieden gooit ze de telefoon erop.

Roland
12-03-2021

Twijfelachtig

KPN wordt helaas steeds slechter, bij klantenservice heb ik zelf altijd vriendelijke mensen aan de lijn maar die kunnen ook niet veel oplossen.

Veel ellende met tv kijken maar oplossing wordt niet echt geboden helaas.

Wifi wel goed hier.

Tristan de Witte
11-03-2021

Internet

Ik heb bij de aankoop van mijn huis in 2016 direct internet en tv van toenmalig telfort erbij aangeschaft, ik ben de eerste 3 jaar zeer tevreden geweest. Alleen beetje jammer dat sinds telfort er niet meer is dat kpn ons internet moedwillig de hele tijd terugschroeft en zelf van tijd tot tijd gewoon laat uitvallen, dit kan incitendeel gebeuren maar als ik de router meerdere keren per dag moet resetten dan is dat niet meer leefbaar. Alles is up to date enz en toch is de snelheid van 30mb/s in 2016 naar nu nog net 1500kb/s in 2021 gegaan. Hoe en waarom kpn?

Siebe
11-03-2021

Doorbetalen na einde contract.

Op tijd mijn abonnement met internet en bellen opgezegd. Er was aangegeven dat er een overlap met de nieuwe provider zou zijn. Echter het KPN signaal was weg op 25/02/2021. Bovendien kreeg ik de volgende maand een rekening voor de volgende maand startend op 3/3/2021. Dat vinden ze dus gewoon bij KPN, want je krijgt het de volgende maand weer teruggestort. Een soort lening dus. Ik vraag mij af of ze gemachtigd zijn je te laten betalen voor iets wat je niet krijgt.

Joshua
10-03-2021

Overstapservice 0/5

10 oktober 2020 glasvezel aangevraagd bij KPN.

Glasvezel door KPN Netwerk 5 feb aangesloten in meterkast.

monteur zou 16 feb komen voor aansluiting / activeren glasvezelabbo in woning - niet komen opdagen

gebeld met KPN daar wordt een nieuwe datum genoemd

9 maart zou monteur komen voor aansluiting - niet komen opdagen

gebeld met KPN klantenservice :

eerst 15 minuten in wacht, medewerker zegt iets te moete opzoeken; na weer 30min in wacht wordt de verbinding verbroken

terug gebeld naar KPN nog een keer 30 minuten in de wacht bij andere medewerker, weer opgehangen.

Online contact gezocht zegt men 16 maart gaat het in en 3 dagen ervoor krijg ik de spullen om het zelf aan te sluiten.

(terwijl gratis monteur wordt beloofd)

10 maart: Ziggo stuurt bericht dat vandaag mijn diensten worden stopgezet

Ziggo gebeld: die hebben van KPN de 11e doorgekregen als startdatum KPN.

KPN gebeld: Die geven aan dat in hun ene systeem (en op de website in MijnKPN) de 11e als startdatum staat,

in hun andere systeem staat echter de 16e. De spullen om het zelf aan te sluiten zouden vrijdag of maandag binnen moeten komen.

- 19 feb heeft ziggo gemaild dat het abbo 10 maart zou stoppen

kpn heeft niks aan ziggo doorgegeven, betreft de vertraging.

Joke
05-03-2021

KPN winkel Dordrecht: onbeschoft personeel!

Vanochtend waren mijn man en ik (68 jr, beiden invalide) op afgesproken tijd voor de KPN winkel Dordrecht, te wachten tot hun enige klant eindelijk wegging. Gisteren digitaal afspraak gemaakt en precies vermeld wat we wilden. Een jonge meid kwam naar buiten, ik moest mee naar binnen, mijn man mocht niet mee en moest bij 2 graden buiten blijven. Ik wilde de nieuwste Samsung mobiel kopen, maar ze weigerde de info van mijn oude toestel over te zetten. Moest ik zelf maar doen, zei ze. Het juiste apparaat had ze ook niet. Ik vroeg waarom ze me tevoren niet gewaarschuwd had. Ze loog dat ze me vanochtend gebeld had, dat had ze dus niet gedaan. Wat een rotwinkel!

Brenda
03-03-2021

Iemand die de KPN spuug zat is.

Hierbij een klant die jullie spuug zat is!

Het verhaal:

5-2-21 via de website een verlenging met nieuwe iPhone XR gedaan

6-2-21 iPhone ontvangen en in gebruik genomen

18-2-21 iPhone start niet meer op, contact gehad via chat met apple, op advies afspraak gemaakt met apple store Amsterdam op 20-2-21

20-2-21 apple store geeft aan dat de iPhone een technisch probleem heeft en niet meer te repareren is, maar omdat wij hem via KPN hebben gekregen moeten hun voor een nieuwe zorgen. Dus contact met KPN opgenomen en moesten hem voor reparatie opsturen. Ook nog contact gehad met de winkel in Hoorn die ons klant onvriendelijk heeft behandeld, wat daar werkt mag wel eens een cursus klanttevredenheid gaan volgen. Daarna nogmaals de klantenservice gebeld om dit te melden en om een retour doos aan te vragen.

23-2-21 iPhone inclusief doos met accessoires naar Zoetermeer gestuurd.

24-2-21 Iphone afgeleverd in zoetermeer

26-2-21 via mail service rapport en aparte mail over verzenden product naar ons. Welk product geen idee?!

27-2-21 lege doos met accessoires van defecte iPhone en een gerefuseerd model. Hoe dan wij hebben recht op een nieuwe?! Weer contact opgenomen met de klantenservice en deze gaf aan een afspraak in een winkel te maken voor omruil. Dus een afspraak gemaakt en op naar de winkel in Duivendrecht. Er hebben 3 medewerkers zich verbaasd over mijn verhaal. Conclusie de defecte iPhone moet terug naar KPN om deze om te kunnen/mogen ruilen. Maar tja waar is deze iPhone gebleven?! Ze zouden er 1-3-21 mee verder gaan en ons bellen met een uitslag. Het lege doosje en het gerefuseerde model nog verzegeld in de doos moesten mee terug naar huis.

3-3-21 Nog steeds niets gehoord en inmiddels 2 weken verder en nog steeds geen nieuwe telefoon. Dus vandaag maar een chat gestart omdat ik het bellen zo zat ben en ik zo boos ben, bang om iets verkeerds te roepen. Maar helaas weer geen hulp, moest zelf Teleplan maar gaan bellen. Tja doei dat zouden jullie voor ons gaan uitzoeken. Dus maar weer gebeld met KPN en weer het hele verhaal moeten vertellen. Ook ditmaal kreeg ik het nummer van de reparatie desk en moest dus zelf gaan bellen. Toch maar weer overstag gegaan en gebeld, tja ook deze medewerker wist niet te vertellen waar het defecte toestel is en heeft dit per mail doorgestuurd naar de juiste afdeling, met weer de mededeling mij erover terug te gaan bellen. Dus nog steeds geen andere telefoon. Daarna nogmaals de klantenservice van KPN gebeld en gevraagd over ze mijn telefonisch contact met de desk even willen noteren in mijn hele verhaal zodat iedereen weet dat ik dat dus ook weer heb moeten regelen.

Mijn conclusie van dit alles:

Een zeer slechte en onredelijke service voor iets waar gewoon 2 jaar toestel garantie op zit. Ik wil eigenlijk de hele verlenging ontbinden, ben er zo klaar mee. Maar tja dan krijg je weer te horen dat dat niet zomaar kan want het is over de 14 dagen heen. Ja inmiddels wel maar toen het probleem begon was het nog dik binnen de 14 dagen. Kortweg de klant is maar een stuiterbal die je ver weg kan gooien en een voetbal om flink tegen te trappen. En dat terwijl ik al jaren alles afneem bij de KPN.

Karel
27-02-2021

Compensatie na verkeerde voorlichting

Ik had een abonnement aangevraagd te weten internet, televisie en telefoon. Na akkoord te zijn gegaan met de prijs heb ik een abonnement met KPN afgesloten, maar nadat ik de bevestiging per email had ontvangen bleek de prijs hoger dan afgesproken. Meteen terug gebeld en verteld dat dit niet de afspraak was die ik met twee verschillende medewerkers had besproken. Doch de gegeven prijs die ik per email had ontvangen bleek de juiste te zijn, en daar kon niets aan veranderd worden, ik heb terstond het abonnement weer opgezegd. Een week later werd ik door iemand van KPN terug gebeld en er werd gevraagd naar wat er precies was mis gegaan, nadat ik mijn verhaal had gedaan bood de medewerker zijn excuus aan voor hetgeen er was voor gevallen, hij bood een redelijke compensatie aan om het voorval uit de wereld te helpen. Ik ben hiermee akkoord gegaan en zal als tevreden klant gaan genieten van de diensten van KPN, zulke ervaringen mogen ook wel eens benoemd worden KLASSE.

Elly
26-02-2021

Kpn houd mij aan het lijntje

Eergisteren heb ik mijn modem en ales aangesloten waardoor alles werkte,na 10 min valt de wifi uit dus bel ik na kpn,

onvriendelijk , 3 x andere mensen aan de lijn gehad bel factuur bedroeg al 250 euro. waarvan blijkbaar wel een gratis nr zou zijn. ze gaan een monteur sturen, pas op 10 maart! dus tot 10 maart zonder wifi, maar heb wel televisie . 10 keer moest ik resetten alles opnieuw uitleggen. dag erna bel ik terug voor de klachtendienst, dat bestaat niet. telkens als ik zeg dat het aan de

modem ligt willen ze me niet geloven. zelfs de buren die kpn hebben zijn komen kijken. dan zeide ze het komt door u vorige provider. ik heb die gebeld en alles was afgesloten. ze zijn een spelletje met mij aan het spelen. ik word zelf op 3 maart geopereerd waardoor ik in het ziekenhuis moet blijven dusss moet ik iemand sturen dat thuis is als de monteur komt! als ge nieuwe klant zijt en het werkt niet vind ik dat ze toch direct mogen langskomen en geen 14 dagen moet wachten