KPN reviews

Elly
26-02-2021

Kpn houd mij aan het lijntje

Eergisteren heb ik mijn modem en ales aangesloten waardoor alles werkte,na 10 min valt de wifi uit dus bel ik na kpn,

onvriendelijk , 3 x andere mensen aan de lijn gehad bel factuur bedroeg al 250 euro. waarvan blijkbaar wel een gratis nr zou zijn. ze gaan een monteur sturen, pas op 10 maart! dus tot 10 maart zonder wifi, maar heb wel televisie . 10 keer moest ik resetten alles opnieuw uitleggen. dag erna bel ik terug voor de klachtendienst, dat bestaat niet. telkens als ik zeg dat het aan de

modem ligt willen ze me niet geloven. zelfs de buren die kpn hebben zijn komen kijken. dan zeide ze het komt door u vorige provider. ik heb die gebeld en alles was afgesloten. ze zijn een spelletje met mij aan het spelen. ik word zelf op 3 maart geopereerd waardoor ik in het ziekenhuis moet blijven dusss moet ik iemand sturen dat thuis is als de monteur komt! als ge nieuwe klant zijt en het werkt niet vind ik dat ze toch direct mogen langskomen en geen 14 dagen moet wachten

Vincent

Amateurs

Zeer onfatsoenlijk en NIET geholpen door amateuristische klantenservice. KPN levert digitenne met kapotte antennekabel. Krijg de verkeerde opgestuurd en na een telefoontje moest ik 40min uitleggen om welke kabel het gaat door iemand die er werkelijk NIETS van snapte en geen enkele poging deed om mij te begrijpen. 40 minuten. om 1 zin uit te leggen. Dat dit bedrijf zo kan bestaan vind ik ongeloofelijk.

HM
25-02-2021

Willens en wetens niets begrijpen

Na opzegging abonnement toch factuur sturen. Niet bereid tot creditfactuur. Eerst betalen, ondanks schriftelijk en telefonisch protest, alvorens men hopelijk overgaat tot restitutie. Wel aanmaning sturen. Onfatsoenlijke klantenservice.

Bij overstappen naar andere provider 5 werkdagen lang niet bellen vaste telefoon, omdat men nummerbehoud niet "vrijgeeft". Een waardeloos bedrijf met machtsvertoon.

Sacha

Afstandsbediening TV

Ik ben zeeeer tevreden over KPN. Mijn afstandsbediening was kapot, op site nieuwe besteld, gisteren ontvangen echter na geprobeerd in te stellen deed niets.Gisteren 24-02-2021 gebeld met KPN, zeer onbeschofte dame gesproken, behandelde mij zeeeer onbeschoft en toen ik haar erop wees gaf ze al antwoord: oh vindt u! Uiteindelijk gaf zij aan dat zij opnieuw een afstandsbediening zou sturen. Naam wilde dame niet geven.dat begrijp ik! Vandaag de nieuwe afstandsbediening ontvangen maar zelfde verhaal, na geprobeerd in te stellen deed niets.Wederom gebeld met KPN Marouan, wat een verschil, deze man behandelde mij zeeeer netjes, erg geduldig, zeer correct en heeft samen met mij een aantal stappen doorlopen en Yesssss afstandsbediening doet het! Chapeau voor Marouan, gaf aan nog maar 2 weken te werken bij KPN! Een aanwinst voor KPN.Houd deze man binnenboord KPN dit gaat klanten opleveren. Marouan, nogmaals dank voor alle services!Mvg Sacha

Hans P

Super slecht

Het is ongehoord dat een bedrijf als KPN dankzij haar monopoliepositie kan wegkomen met een klanten- 'service' die zo slecht bereikbaar, onkundig en niet oplossingsgericht is. Ook bij mij is de functionaliteit van internetaansluiting beneden alle pijl en KPN vindt het wel best. Schandalig!

Jan Willem

Belofte maakt geen schuld

Na maanden van het kastje naar de muur gestuurd te zijn en met onkundige medewerkers te hebben gesproken, zijn wij erachter gekomen dat belofte bij KPN geen schuld maakt. Wij moesten over op het glasvezelnetwerk, aangezien het kopernetwerk afgesloten wordt, maar na uren bellen met verschillende instanties/medewerkers, zal dit te laat worden aangelegd. Wij zitten dus een aantal weken zonder internet en krijgen geen noodpakket, wat al 3x is toegezegd. Zeer frustrerend!

Fuck off
24-02-2021

ZEER trage en veel uitvallende internet verbinding

Sinds het overgaan is van Telfort naar KPN is het zwaar klote met de internet verbinding, vandaag al meerde keren uitgevallen zowel bekabeld als met wifi

klantenservice hierover gebeld na de zoveelste x de modem en glasvezelrouter gereset te hebben , zonder resultaat

zegt de dame ik zal de modem op afstand even resetten , ja natuurlijk als ik dat doe werkt het niet he'

ze willen gewoon niet luisteren zelfs als je dreigt weeg te gaan bij KPN dan is het naar welke provider wil je dan er is alleen maar KPN . nou er is meer glasvezel aanbieding in Nederland hoor, gaat ze nog vergelijken met Ziggo die alleen maar kabel heeft

' ja dag"

Anda

Onwelwillende klachtafhandeling

Ik heb meermalen klacht ingediend en aangegeven schriftelijke reactie te willen hebben. Telefonisch ben ik slecht bereikbaar. KPN is eigenwijjs en probeert alleen telefonisch contact te leggen terwijl mijn e-mailadres bekend is. KPn geeft vervolgens ana dat als ik niet reageer, ze de klacht afsluiten (en dus niet meer behandelen). Elke wil tot communicatie ontbreekt. en KPN WIL klachten gewoon niet oplossen.

Nico
24-02-2021

Goed internet door het huis

Ik heb al jaren KPN en begonnen met de V8 en deze is afgelopen jaar vervangen voor een nieuwe modem. In verband met thuiswerken en doordat de buurtjes versterkers hadden kregen we thuis verstoring en laggy internet dus de wifi test gedaan en kreeg een aanbod voor 2x wifi experia ivm dat bandbreedte op zolder onder de 20 Mbps zat. Voorheen 30-40 en dat door de buurman zijn 3 versterkers in huis. Dit was de oplossing en nu door het hele huis minimaal 80 mbps en tevreden met 3 kids en de vrouw die allemaal thuis werken. Ik weet nog dat ik ooit de eerste was met wifi op 2,4 GHz en door het hele huis internet had :). Super tevreden met KPN, goede service als je zelfs ook tijd wil investeren met zelf een test te doen of alsnog te betalen voor een versterker.

Aansluiting 100 Mbps - 2 versterkers, 4 tv kastjes en we hebben 3 spelcomputers, 3 tablets en 5 mobieltjes en alles werkt naar tevredenheid.

Waardeloos geworden

De laatste tijd een slakke internet een WIFI die steeds uit valt een tv die naar lagere beeld instellingen gaat, of naar een reset een hele poos geen tv meer of bevriezen van het beeld en hiervoor mag je dan bijna € 80 voor betalen.

Het is momenteel zwaar knudde.

Martijn
23-02-2021

Verkeerde informatie en zelf alles regelen

Had willen overstappen. Eerst 3 keer verkeerd geïnformeerd. Daarna zelf alles regelen omdat dingen fout lopen, en dat noemen ze overstap service.

Jo
22-02-2021

Deskundigheid bij KPN is het drastisch gedaald !

Het is al bekend wat actuele klachten bij KPN zijn, en het is ook al bekend dat zeer veel klachten bijna half jaar ( en meer! ) niet opgelost zijn!

In dit geval het enige conclusie is het ook dat deskundigheid om actuele problemen op te lossen is gedaald, ook dat met zeer weinig en korte ervaring deskundige verantwoordelijke personeel daar aanwezig zijn en die ervaren wij KPN klanten tijdens contacten ( voornamelijk telefonische contacten! ) met KPN zelf .!

Carlo
21-02-2021

Niet-oplossingsgericht en onwelwillend!

We hebben ruim een half jaar glasvezelinternet (100 mb), maar in de praktijk 15 mb per seconde. Kpn weigert probleem op te lossen, terwijl we €50 per maand betalen. Elke monteur moeten we €50,- per keer extra betalen, terwijl kpn beloofd dit op eigen kosten te doen. Zeer onbetrouwbaar bedrijf!

Wordt geen klant van deze klootzakken

Sommige medewerkers zijn echt wel vriendelijk aan de telefoon, maar ze hebben geen enkele autoriteit om problemen op te lossen. Je komt in een fuik terecht waarin ze dreigen je af te sluiten, boetes op te leggen. Het ligt nooooit aan kpn. Nog een paar maandjes en dan gauw terug naar tele2 of tmobile waar we nooit problemen met de verbinding hebben gehad.

Ferry

Valse beloftes. Slechte medewerker

Dinsdag 16 februari ineens geeft de modem geen wireles meer aan ik heb dus geen wifi. Kpn Medewerker beloofde me telefonisch een v12 op te sturen. De v10 zat vol storingen en problemen. Donderdag 18 februari komt een pakketje aan. Dit is tot mijn verbazing weer een v10. Niet de beloofde v12. De v10 aangesloten het zelfde probleem. Ik bel kpn deze meneer zegt vandaag af te wachten. Savonds 21.00 18 februari bel ik terug. Ik krijg een enorm arrogante sarcastische twentse mevrouw aan de lijn. Deze lacht me uit en was zo enorm onbeschoft. Ze verbrak na me veelvuldig te beschuldigen en beledigen de lijn. Ik heb terug gebeld en kreeg een aardige medewerker aan de lijn. Deze vertelde me dat dit rotte appels zijn die namens callcenters werken en niet voor kpn zelf. Excuus aan geboden. Ze heeft me beloofd een monteur te sturen deze zouden me bellen voor een afspraak. Mits kpn schuld is betaald kpn dit. Vrijdag 19 januari bel ik smiddags want ik had nog niks gehoord. Ik moest wachten. Dat ik de beloofde v12 niet heb gekregen word totaal genegeerd. In de late namiddag ga ik op de kpn chat. Ik krijg een vriendelijke jongen die me ineens weet te vertellen dat ze geen fouten meten en er daarom geen monteur kan komen. Ik heb hier echter zelf niets van gehoord dus was aan het afwachten op een telefoontje. Deze jongen verteld me te wachten tot een andere afdeling contact met me opneemt. Ik vraag voor spoed. Ik geef aan dat ik rechtsbijstand heb ingeschakeld maar hier komt 0 respons op. Er word alleen gezegd te wachten. Intussen met 3 persoons huishouden kan niemand thuiswerken van dinsdag tot en met vrijdag en heeft iedereen problemen met zijn werkgever. Kpn heeft tot nu toe nog steeds niks laten horen. Ik verwacht een monteur. Een v12. En een welgemeende excuses en fikse compensatie. Al moet het tot in de rechtbank. Gelukkig heb ik alle chats en belgesprekken zelf ook op geslagen! . Kpn schaam je diep. Zwaar teleurgesteld.

Carla
19-02-2021

In augustus overgestapt van ziggo naar kpn. Reden was dat mij verteld was dat kpn zo goed was. Ik was tevreden bij ziggo dus achteraf domme zet. kpn had toen ook wifi boosters erbij.niet nodig bleek daarna en heb ze aan mijn zoon gegeven. al veel vervelende ervaringen gehad bij de klantenservice. de mensen die er werken laten zien zeer weinig te weten. internet is redelijk en tv is wel goed. wel heb in continu software updates, heel vervelend tijdens leuke film. tv kijken op mijn ipad geeft heel veel haperingen, stil beeld. het komt wel weer goed maar gebeurt heel veel. Vanavond had ik weer dat de homepage niet kon worden geladen. dus geen beeld. ik heb gebeld, meneer vroeg of ik even wilde wachten. ja, prima, dank u. na vele minuten wachten kreeg ik piep piep piep.op mijn telefoon. de verbinding was doodleuk verbroken. hij had mijn gegevens dus had terug kunnen bellen. dit was niet de eerste keer dat klantenservice niets voor je doet en je gewoon laat barsten. zodra het kan ben ik weg bij kpn.

Bruno

Gefopt

Abonnementen liepen af. In app van KPN op zoek naar informatie. Kreeg een dure 1euro per minuut nummer voor geschoteld. Medewerkster kwam er ook nog niet uit en moest navraag doen. Paar minuten in de wacht.

Abonnementen afgesloten. Vrouw kreeg wel bevestiging mail en ik niet. Weer bellen en was foutje. Kreeg alsnog bevestiging mail. Nu meer dan 20 kosten.

Via chat klacht ingediend. Beetje onbeschoft geholpen en kreeg als antwoord dat ze een gratis nummer hebben. Geef dat ook in de app aan.

Zo wordt je gefopt. En de grote KPN lacht in vuistje, tenminste zo kwam chat over.

Thijs
18-02-2021

BEL-ME-NIET REGISTER WORDT GENEGEERD

Ik sta ingeschreven bij het bel-me-niet register en nog bellen jullie mij. Jullie verbreken de verbinding en geven geen optie om mij af te melden van dit soort belletjes! er gaat wederom een klacht naar het acm!

Ingridjo
17-02-2021

Slechte service door veranderde werkwijze

Ben al jarenlang klant bij kpn. Belangrijke reden is de supergedelegeerden en snelle klantenservice. Nu heb ik echter een technisch probleem en lijkt daar weinig van over.

De protocollen zijn aangescherpt .wat een onaangename verrassing. De medewerkers stellen standaard vragen en geven standaard antwoorden.mijn verbinding van internet, tv en telefoon valt al jaren regelmatig uit.de oplossing een nieuw kastje. Geen monteur, want die moet ik zelf betalen. Het kastje kan ik ophalen bij een afleverpunt als ik de oude daar inlever. Opsturen naar mijn huis kan allen als ik 10 euro betaal. Schandalig. Waar ik anders kpn een 10 geef met een griffel is het nu een vette 1 en zeker niet aanbevelen, nee afraden. KPN deze wijzigingen zou ik terugdraaien, dit gaat je klanten kosten, jammer.

Minke
16-02-2021

Wachten op antwoord - en op Wifi/telefoon/televisie !

In Coronatijd is het belangrijk om goed internet te hebben. Bijna alles; werk, school etc, verloopt via de digitale weg.

Mijn internet was traag/zwak en toen ik op onderzoek uitging waarom bleek dat mijn vorige provider maar 20 Mbts te kunnen leveren op mijn adres.

Dit werd een reden om over te stappen naar een ander die meer Mbts zou kunnen leveren (op papier!)

KPN Hussel beloofde 200 Mbts te kunnen leveren, scherpe interactieve televisie, vaste telefonie met nummerbehoud en indien gewenst (het zou heel makkelijk zijn om zelf te doen maar stel dat.) een gratis monteur die pas zou weggaan als alles goed fuctioneerde. Daarnaast boden ze een overstapservice aan waarmee problemen met oversluiten, nummerbehoud etc voorkomen zouden worden. Groot pluspunt van deze service was dat er geen 'gat' zou vallen tussen de leveringen en ik verzekerd zou blijven van bereik/internet; de oude provider zou pas stoppen met leveren als de nieuwe (KPN) zou functioneren.

Mijn KPNHussel kon op 10 februari ingaan. 's Ochtends valt tijdens het digitale werken de Wifiverbinding weg. Na checken, en contact met mijn oude provider, kreeg ik de mededeling dat zij die ochtend hadden afgesloten omdat KPN zou gaan leveren. Aangezien ik door moest met werken ging ik toch maar proberen om een en ander zelf aan te sluiten, moest ook door met mijn werk, maar de wifi ging het niet doen helaas. Collega's gebeld dat ik even niet bereikbaar was en wat moest regelen om weer aangesloten te zijn.

Contact gezocht met KPN; de medewerker geeft aan dat het eventueel wel een paar uur kan duren voordat het wifi-signaal goed doorkomt? Dus nog even geduld. Was door de medewerker echt niets aan te veranderen. Ik bel u wel over een paar uur terug om te kijken of het is gaan doen, anders moeten we wat anders proberen? Wat er dan geprobeerd zou worden was onduidelijk.

Later dan afgesproken teruggebeld - internet deed het nog niet en vaste telefonie ook niet.! Wederom werd niet gesbnapt hoe dat toch kon.?

Ineens meldt zich aan het eind vd dag (onaagekondigd) een installateur/monteur van KPN zich - zij gaat bezig met het aansluiten (geeft nog aan dat ze eigenlijk alleen zou doormeten of het signaal goed binnenkwam . maar goed .

Ze wijzigt (ongevraagd) aansluitpunten/stopcontacten en de plaats vh modem en constateert dat de vaste telefoon het niet doet. Snapt ze niet, checkt bij collega's, blijft onduidelijk hoe dit kan. Wij moeten de volgende dag hier maar over bellen met kantoor. De aansluiting van de 2e tv ontvanger is iets wat we trouwens nog wel zelf even verder moeten regelen. Als ik aangeef verbaasd te zijn dat er geen monteur geleverd wordt (die zou blijven totdat alles zou functioneren) wat mij bij aanschaf is toegzegd gaf zij aan dat dat zover zij wist echt niet het geval was! Ik kon wel tegen betaling een monteur laten komen!?!

Toezeggingen en service zijn er kennelijk niet om na te komen

Sinds de 11e zijn wij nu ah wachten op antwoord - en aan het wachten op telefoonaansluiting, werkende wifi en televisie! En hebben zelf alweer de nodige telefoontjes gepleegd.

De vaste telefonie overstapservice met nummerbehoud (b)leek toch niet goed gegaan en ws als nr geannuleerd - maar daar zou ik nog over worden geinformeerd en zou worden opgelost!

Wifi-manager-metingen die niet kunnen worden uitgevoerd omdat de Wifi eruitklapt. De meting die uiteindelijk wel lukte is niet terug te vinden door KPN-medewerker, dus daar kunnen ze niets mee.Ook niet met de door mij doorgegeven getallen?

Interactieve tv waar niet naar te kijken is omdat het beeld stilstaat en er alleen maar enkele letterers ipv woorden te horen zijn.

Om wanhopig van te worden in deze Corona-tijd waarin digitaal werken en leren een noodzaak zijn!

Met mijn vorige provider (20 Mbts) bleek ik toch beter af dan met wat ik nu heb ; 200 Mbts en geen connectie!

Ongekend dat dit zo is en kan blijven bestaan.

Door sommige medewerkers wordt er wel erkenning gegeven aan de last, maar een oplossing vh probleem komt er niet!

Gallyon
15-02-2021

KPN is qua producten wel goed.

Niks mis met de KPN qua leveringen, afspraken, en producten.

Ga alleen weg omtrent andere issue, maar voor de rest is de KPN super oké.