KPN reviews

Ella
04-02-2021

Wat een arrogant en respectloos bedrijf!

Door alles telefonisch af te handelen, niets schriftelijk vast te willen leggen, een goede batterij aan advocaten in huis te hebben, komt kpn overal mee weg. Ze hebben zelfs de arrogantie om niet eens te reageren op aangetekende brieven van de jurist. Daar kan je als vaste klant, trouwe kpn rekening betaler niet tegen op.

Had schriftelijk onze verhuizing doorgegeven, vervolgens telefonisch (na verhuizing) het contract omgezet (want dat kan zo handig). Wat blijkt, ze hebben nooit het oude contract stop gezet, en de brieven hierover zijn altijd naar het oude adres verstuurd. En dan ligt de fout alleen bij mij, de klant. En een klantenservice die mij doodleuk verteld dat het bedrag voor kpn peanuts is. maar wij niets zullen terug zien. Respect KPN ga zo door! Helaas kan ik ze geen nul geven in de score, 1 is nog te veel.

WY
03-02-2021

Slechte internet

KPN heeft hele slechte internetverbinding en slechte service. Ik houd normaal niet van om zomaar overstappen naar andere provider maar in dit geval had ik geen keus.

Miranda

Belachelijk slechte customer service

Belachelijk slechte customer service. Ze bellen je met een mooi aanbod om over te stappen en bieden aan om alles voor je te regelen. Trap er niet in! kpn regelt helemaal niets voor je. Bij de klantenservice wordt er naar je geschreeuwd of je wordt in de wacht gezet / doorverbonden waarna de verbinding wordt verbroken. Het is onmogelijk om iets geregeld te krijgen, zelfs als nieuwe klant. Aan de telefoon is ons zelfs al meerdere keren aangeboden om alles maar te annuleren, dit is blijkbaar makkelijker voor ze dan een probleem oplossen. Echt te triest.

Boudewijn

Dramatische dienstverlening

Dramatische dienstverlening. Werkelijk met geen pen te beschrijven. Product wordt niet geleverd en KPN-medewerkers hebben geen enkele belangstelling om het probleem daadwerkelijk op te lossen. Ze zetten je gewoon weer in de wacht en hopen dat je zelf ophangt. Ook via KPN webcare of het KPN forum kom je niet verder dan de bekende geveinsde empathie en gestandaardiseerde antwoorden met loze beloftes. KPN is af!

No Way

Geen mogelijkheid tot communicatie

Klacht ingediend over de KPN app omdat deze geen juiste of helemaal geen informatie geeft over beschikbare bundel. KPN wil alleen communiceren via twitter of facebook. Blijkbasr gaat men er van uit dat iedereen gebruik maakr van deze overbodige siciale media. Op email wordt niet gereageerd. Was eerst klant bij Telfort met prima service. KPN moest dit merk zonodig de nek omdraaien. Ga binnenkort weg bij deze provider.

Will
01-02-2021

Een te logge en onpersoonlijke organisatie

Na vele beloftes om teruggebeld te worden. heb ik vandaag maar weer eens zelf gebeld. Uiteindelijk voor het eerst na ruim 10 keer gebeld te hebben.wel een telefoontje teruggekregen.

Ik gaf aan dat ik telkens van het kastje naar de muur ben gestuurd, lang in de wacht heb gestaan en dat er vele beloftes zijn gedaan. zoals teruggebeld worden, te veel en onterecht afgeschreven bedragen teruggestort zouden worden, een niet gevraagde dienst stopgezet zou worden. Maar ik trof helaas een Clouddienst medewerker met een zeer onpersoonlijk en onprofessionele reactie. zij zat niet op mijn teleurgestelde reactie te wachten. dat merkte je aan alles. Ze gaf ook aan weinig of niets te kunnen betekenen. alleen dat ze de clouddienst kon stop zetten. dit was al door andere KPN medewerkers meerdere beloofd. en restitutie was al helemaal een probleem.moet ik maar beter contracten lezen. maar ik gaf aan geen contract te hebben en ook nooit een ondertekend te hebben.en toen ik om de manager vroeg. werd er gezegd. die geef ik niet en die doet toch niets met deze case. toen ik dat aangaf dat ik dat erg raar vond. werd de verbinding verbroken zonder dat er zelfs tot ziens of zo gezegd werd.

Nv
01-02-2021

Nooit meer! En nooit doen. Te log en groot bedrijf.

Sinds de afgelopen 6 mnd enkel ellende gehad met KPN.

Kon niet verzenden of ontvangen met grote regelmaat of mail komt niet aan of in de spam en zit in een blackbox ☹

Klantenservice bellen, die gaan allerlei instellingen veranderen. Zeggen vervolgens wij kunnen er niets mee.

Wil mijn computerhulp meehelpen s avonds zijn er allerhande instellingen veranderd en is mijn account verwijderd ☹

Bel je wederom op krijg je een persoon aan de lijn die niets kan en vraagt wat heeft mijn collega gedaan dan. Huuu dat vraag je mij?

Van a naar b en terug geholpen; dus niet en dan gaat hij nog lachen ook.

Anders maar een klacht indienen mevrouw duurt 1 week! Kan hier niet als bedrijf een week zonder internet!

Geen sorry, geen medeleven en geen hulp!

Traag internet, lig er met regelmaat uit. Mail met mijn telefoon tussendoor.

Zou een nieuw modem komen, die komt maar wordt vervolgens meegenomen zonder iets te zeggen door de monteur.

Vervolgens gestalkt dat ik een modum moet inleveren. In limburg terwijl ik in vianen woon.

Sms na sms, gebeld, en een brief! Dat kan wel.

Bel je op voor een andere, na 5 dg nog niets gehoord of ontvangen. Ga je bellen dat staat hier niet genoteerd hoor….

Komt dan alsnog een modum maar vervolgens komt er nooit meer een monteur. Dat heeft de computerhulp in orde gemaakt.

Vervolgens nog steeds regelmatig waardeloos internet en ben ik nu gelukkig over op glasvezel… nooit meer KPN!

Antoine
31-01-2021

Nieuwe klant, alleen maar gedoe. Snel weer weg.

KPN, er heerst een totale chaos daar!

Bah!

Na jaren naar alle tevredenheid bij T-Mobile te hebben gezeten toch vanwege persoonlijke redenen de keuze gemaakt om samen met mijn partner over te stappen naar KPN vanwege de "hussel korting" en mogelijkheden.

We hebben even gewacht op de nieuwe Samsung Galaxy S21 Plus 5G Dual-SIM 128GB, Phantom Black en vervolgens van de voorverkoop aanbieding gebruik gemaakt om met nummerbehoud over te stappen.

Dus de online bestellijst ingevuld, de telefoon betaald en klaar zou je zeggen.

Nou, toen begon het gedoe.

Na de bestelling kreeg ik een bevestiging mailtje met daarin de verwijzing naar enkele SMS-jes die ik zou moeten hebben ontvangen om het nummerbehoud en de overstap te kunnen bevestigen. Die had ik dus niet gehad.

Dus bellen, uur in de wacht, om te horen dat er bij KPN iets fout was gegaan. De volgende dag zouden ze terugbellen. Dat is dus nooit gebeurd!

Dus bellen, een uur in de wacht, om te horen dat de fout bij KPN lag maar dat ze dat handmatig gingen oplossen.

Ja, dat was gelukt. Maar het verzoek tot nummerbehoud van mij én mijn partner zijn ze kwijt geraakt. Dus opnieuw de formulieren ingevuld. Gelukkig kreeg ik ditmaal de benodigde bevestigingen per SMS.

Maar.

Toen kwam er het mailtje dat KPN per ongeluk ten onrechte had aangegeven dat deze telefoon de mogelijkheid tot E-sim had maar dat deze mogelijkheid niet bestond.

Dus heeft KPN de bestellingen van mij én mijn partner geannuleerd (!) en zelf opnieuw ingeschoten.

Ik kreeg hier allemaal e-mails over en werd netjes op de hoogte gehouden. Zou het dan toch nog goed komen?

Nee, natuurlijk niet!

Ik kreeg ineens weer een SMS van T-Mobile waarin ze aangaven dat mijn nummer bij hen bleef omdat ik deze niet wou behouden?

En vervolgens kwamen de berichten van KPN weer dat onze telefoon binnenkort zouden komen, maar zónder nummerbehoud?!?

Dus wéér gebeld, uur in de wacht, waarop KPN aangeeft dat het een zooitje is en dat ze het eigenlijk niet kunnen oplossen zonder alles nogmaals te annuleren, waarbij het nummerbehoud én overstap service verloren gaat waardoor ik én mijn partner zelfs overlap in telefooncontracten (en kosten) gaan krijgen.

Ondertussen heb ik al uren bij KPN aan de telefoon gehangen, en van de vele telefonisten van de helpdesk te horen gekregen dat er veel dingen fout gaan in het systeem bij KPN maar ondertussen is er nog niets concreets geregeld.

Ik voorzie nu al een hoop negatief gedoe bij mijn nieuwe provider omdat het niet alleen bij mijn bestelling mis gaat, maar óók bij de bestelling van mijn partner die losstaat van de mijne.

Ik weet hoe ik in contact kan komen met KPN, dat is niet het probleem. Het probleem ligt in de systemen waardoor ik telkens voor "Jan met de korte Achternaam" met KPN bel, aangezien er bij dit bedrijf telkens van alles fout gaat waardoor de aangeboden "oplossingen" me van de regen in de drup helpen. Daardoor hang ik telkens een uur (!) in de wacht om vervolgens in hetzelfde gesprek te belanden waarin wordt aangegeven dat de fout bij KPN ligt maar ze me niet naar een oplossing kunnen helpen. De werkwijzen van de interne systemen interesseren me niet, dat is voor KPN en mag lekker achter de coulissen blijven. Je zal het misschien niet geloven, maar mijn tijd kost ook geld.

Overigens kan ik me best voorstellen dat het 'een keertje fout gaat' maar momenteel zie ik bij de aanvraag van mijn partner precies hetzelfde gebeuren en ook daar wordt ze niet geholpen. Ik kan me dus niet aan de indruk onttrekken dat er velen nu lopen te hannesen nadat ze gebruik hebben gemaakt van de mogelijkheid op de website van KPN waarin letterlijk de volgende tekst als kop staat; "Overstappen naar KPN

met je mobiele abonnement

Stap makkelijk over naar een mobiele abonnement van KPN. Wij regelen alles voor je! We zeggen het contract op bij je huidige provider en zorgen dat je geen dag zonder abonnement zit." Dit alles wordt dus overduidelijk NIET waargemaakt! Ik wil gewoon dat mijn bestelde telefoon wordt geleverd mét het aangevraagde nummerbehoud en dat KPN de overstap netjes regelt zoals KPN beloofd! Niets meer, niets minder.

KPN, Wat een gigantisch schijt bedrijf zijn jullie!

Al weken worden we van het kastje naar de muur gestuurd, na uren aan de telefoon de verbindingen verbroken door KPN (!) en/of gemaakte afspraken niet nagekomen! Dit is zo slecht dat je het niet eens meer serieus kan nemen.

Nu is me afgelopen week beloofd dat het nummerbehoud geregeld is maar krijg ik nergens een bevestiging? Ook blijkt nu dat er geen datum op de factuur (van het toestel zelf) staat waardoor Samsung geen goedkeuring kan geven voor levering van de Galaxy Buds Live of Pro én een SmartTag die men bij de pre-order cadeau krijgt. Na, wederom uren (!) aan de telefoon eindelijk iemand gevonden die me niet doorzet naar een andere onkundige medewerker en me beloofd om binnen een kwartier de nieuwe benodigde factuur mét aankoopdatum toe te mailen, en wat denk je.? Ik hang alwéér aan de telefoon omdat ik uiteraard wederom niets heb mogen ontvangen. En dan krijg je dus weer iemand aan de telefoon die alleen maar met "ja maar" kan reageren en het probleem terug duwt naar de klant.

Nee KPN! Jullie lopen hier alles te verkloten dus JULLIE lossen het op! Ik, de klant(!), kan geen facturen aanpassen. Dat moeten jullie doen aangezien KPN de factuur heeft opgemaakt! Doe gewoon je werk verdomme.

p.s. Zelfs als je een klacht via hun website probeert in te dienen wordt je gewoon zonder aankondiging uit de digitale "chat" gekieperd.

Ik heb nog geen seconde gebruik gemaakt van de diensten van KPN maar ben er nú al helemaal klaar mee en denk dat ik de telefoon maar terug ga sturen en het abonnement ga annuleren. (al ben ik momenteel bang dat ze dit ook nog helemaal weten te ontregelen en ik nog verder van huis geraak)

Carola
28-01-2021

Geen internet en tv, slechte planning monteur glasvezel

In December ben ik gaan verhuizen. Op mijn oude adres had ik een goede internet op DSL. En was ik echt een tevreden klant van KPN. Nu ben ik verhuisd. In deze woonplaats waar ik nu woon hebben ze glasvezel aangelegd. En glasvezel is alleen nog maar beschikbaar en er is geen DSL verbinding meer werd mij vertelt door een klantenservice medewerker van KPN. Ik heb al echt vele malen aan de telefoon gehangen bij de klantenservice van KPN ben er nu echt helemaal klaar mee. Het enige wat je te horen krijgt wat vervelend voor u, we zijn er mee bezig. En u word teruggebeld voor een afspraak met een monteur. 2 week geleden nog voor het laatst gebeld nog geen enkele telefoontje gehad van hun. Voorheen belde ik elke week, hoorde steeds weer hetzelfde. Het enige wat moet gebeuren is dat er een monteur langs moet komen om een TL kastje te komen monteren in mijn woning. Een kastje om wifi en tv hebben met glasvezel. Dat dit niet te regelen is binnen 3 maand? Is echt schandalig. En maar afschuiven als reden dat ze niet voldoende monteurs hebben door de Corona. Echt waar ik ben van plan om te gaan overstappen naar een bedrijf die hun planning wel op orde hebben, en voldoende monteurs hebben. En ik betaal niet voor een noodpakket dan moet je alsnog te veel betalen vind ik. Je hebt dan digitenne met maar 50 zenders en je krijgt 100Gigabite op je mobiel internet abonnement voor een week. Dus elke week moet je weer aan de telefoon hangen om de 100GB op te laten waarderen. Ben echt ten einde raad. Noodpakket is een een goede tijdelijke oplossing, maar het begint me nu echt te lang te duren. Voor mijn gevoel lijkt dit wel permanent zo te blijven. Dus vandaar dat ik een overstap serieus aan het overwegen ben.

Ben
28-01-2021

Sluiten af voor einde contractdatum, maar geld terug ho maar

Door fout in communicatie tussen KPN en nieuwe provider is de lijn 3 weken te vroeg afgesloten, konden dus niets meer kijken, maar deze weken moeten toch betaald worden.

Geen terugbetaling van het bedrag ondanks geen service door KPN

p.s. zijn maar 23 jaar klant geweest bij hun, maar nooit meer dus

Miriam
28-01-2021

Vanaf juli continu allerlei problemen ITV

Al vanaf juli 2020 zijn er continu problemen met ITV en is het ene probleem over, komt het volgende weer. Opnames die niet opgenomen worden, opnames die niet te laden en te bekijken zijn vanwege een probleem in het netwerk (volgens de melding), tv ontvanger die uit zichzelf tijdens het tv-kijken opstart, een menu dat blijft hangen of zo traag reageert dat je per handeling 15 seconden moet wachten, alle zenders die "verdwenen zijn uit de lijst" (volgens de melding) en dus helemaal geen beeld, beeld dat niet stil te zetten is en ga zo maar door. Het is de hele tijd wat anders en ik begin er nu echt klaar mee te worden. Niet gek, na ruim een half jaar.

Reni
27-01-2021

SUPER SLECHT

Internet is het slechtst. 10mb krijg je en niet eens stabiel. Wi-Fi ook niet best en tv is vaak blokkerig. Ik dacht dat Ziggo slecht was maar ga zodra ik kan snel terug! KPN is een schande

Ivar
26-01-2021

KPN Luistert niet

KNP Luister niet naar verzoeken om verkoop van hun abbonementen tegen te gaan, klantenservice is niet op orde en medewerkers weten vaak niet de weg door eigen organisatie en kan daarmee mensen niet aan de juiste personen koppelen om verzoeken omtrent verkoop-stalken te honoreren.

Silvia
26-01-2021

1 is nog te veel, waar is de 0?

Vorig jaar, juli 2020, is mijn oom verhuist naar een verzorging tehuis. Zijn contract zal opgezegd worden per ingang van augustus.

Maanden later kom ik op zijn afschrift tegen dat hij nog steeds betaald voor kon wat hij niet gebruikt van maakt. Blijkt hij maanden voor nieuwe bewoners te betalen. Ik weer bellen, en mij werd verteld dat het per direct opgezet wordt. En overige bedrag, 22€ terug wordt gestort. Hoezo 22€? Die lieve man heeft over die maanden veel meer betaald.

Nu bel ik weer omdat hij nog steeds betaald. Wordt mij verteld dat het per Jan dit jaar is opgezegd. Hallo. Laten ze beter luisteren. Ik heb het voor maanden terug opgezegd. Stelletjes oplichters. Blij dat ik niet bij kpn zit, stelletjes huichelaars.

Ingrid
25-01-2021

Totaal niet klantvriendelijk, erg teleurstellend

Sinds oktober 2020 heeft mijn moeder een abonnement op altijd bellen onbeperkt, onbeperkt bellen Nederland en tv opnemen. Ze betaalde dus 15 euro per maand voor niets. En daar komt nog bij dat er toch kosten werden berekend als ze naar mijn broer belde, die een gsm met een duits nummer heeft. Ik bel KPN, dit zou gecompenseerd worden met de volgende factuur. In de maand november nog geen compensatie, terwijl ik na het belletje een bevestiging via email heb gekregen. Dus maar weer gebeld. Tja, sorry mevrouw, ik kan niks wijzigen, want er is al een wijziging gaande. U krijgt dit met de volgende maand wel gecompenseerd. Nou, je raadt het al; in de maand december weer niks. Toen maar weer gebeld, en weer kreeg ik hetzelfde verhaal. Maar weer wachten tot de maand januari. En wat denk je? ALWEER niet geregeld! Toen ben ik wel ontploft. Nu ben ik wekelijks KPN aan het mailen/bellen. Beloftes dat ik word teruggebeld en dat er nu aan gewerkt wordt. Het duurt `maar` 3 tot 5 weken. Dan hoopt KPN het opgelost te krijgen. Ik sta echt perplex van de `moeilijkheid` die KPN hieraan hangt. Als je geld terug moet krijgen, dan kun je er praktisch om smeken. Maar als je moet betalen, dan zijn ze er als de kippen bij. Mijn moeder is niet van het veranderen en daarom wilt ze niet weg. Maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Zo`n groot bedrijf met in en intrieste gevallen van terechte klachten. Zoveel slechte reviews heb ik weinig meegemaakt, maar bevestigt wel de ervaring die ik ook heb met KPN. Kom op KPN, wat is hier nu moeilijk aan? Moeten jullie niet eens in jullie eigen systemen kijken? Jullie hebben best goede mensen bij jullie werken, alleen staan deze ook vaak machteloos.

Van zo`n groot bedrijf verwacht ik toch wel enige professionaliteit. Maar die heb ik tot op de dag van vandaag niet gezien. Mijn vraag is; ga ik deze nog zien?

Kaat
25-01-2021

Voor mijn 88-jarige blinde, nog thuiswonende, moeder, probeer ik al een week een afspraak te maken. De telefoon gaat namelijk van analoog naar digitaal. Hiervan werd ze door middel van een brief op de hoogte gesteld. Omdat ook een alarm heeft is dit voor de KPN een onmogelijkheid, ze wil namelijk ook haar eigen nummer bewaren dat ze al 50 jaar heeft. Het lukt niet om dit probleem met KPN op te lossen. Het is om gek van te worden: uren in de wacht, van het kastje naar de muur en weer terug. Straks zit mijn moeder met een digitale aansluiting maar zonder alarm. Mocht er dan iets met haar gebeuren, dan stel ik de KPN aansprakelijk. Schandelijk zoals ze hun klanten behandelen.

IRENE

ONMOGELIJK ABBONNEMENT TE NEMEN

Het is onmogelijk gebleken een abonnement te nemen bij KPN.!e keer ene heer Orkan uit Deventer deze vergat om een tweede TV aan te melden terwijl mijn echtgenoot het uitgebreid met hem over had gehad, wij wilden dat herstellen maar ene hr.Bert kon dat alleen als de hele bestelling geannuleerd werd! zo geschiedde echter bij de tweede aanmelding door Bert ging het weer fout, heer Snel zou het goed doen zei hij maar nee hoor weer FOUT! de monteur werd niet ingepland, daarna 4e die zijn naam niet noemde , daarna ene Jeremy en tot slot ene Eef. die heeft alles weer alleen maar kunnen annuleren!.KPN is niet in staat een nieuwe klant binnen te halen. Het ergste komt nog steeds werd onze telefoon afgemeld bij Ziggo 1 maand te vroeg, zaten we ook nog zonder telefoon, KPN zou de overstap regelen maar dat ik geen telefoon meer had na hun afmelding moest ik ZELF maar oplossen van KPN. Ik blijf netjes maar vind het KPN gewoon een . bedrijf.

Jim
24-01-2021

Zeer slecht WiFi en slechte service

Zeer slecht service .

Eerst zouden ze komen aansluiten ging niet door door Corona.

Toen wekte het niet goed en zou er weer iemand komen maar kwam ook niet.

Hebben we er weer over gebeld en nu moeten we betalen.

Ze vullen alleen maar de zakken en service 0

Walter
23-01-2021

Slecht internet en tv

Bijna elke dag wordt de internet verbinding verbroken.

TV ontvanger is vaker bezig de software up to daten dan dat we TV kunnen kijken. Zit nu met twee verschillende ontvangers en 3 afstandsbedieningen.

Al met al zeer slecht. Jammer hoor het was voorheen een goede provider.

Nu helemaal klaar mee.

Grada
22-01-2021

Trap er niet in mensen, waardeloos bedrijf / niet klantvriendelijk.

Wat een klote bedrijf , diverse keren gebeld, een klachtenformulier ingevuld wordt niet terug gebeld en als ik zelf maar weer bel zeggen ze dat het al afgehandeld is . Ze kunnen zogenaamd niet doorverbinden naar de betreffende afdeling en ook niet terug laten bellen . Veel te duur en ze kunnen alleen maar veel geld vragen voor weinig en slechte service. want met de klanten meedenken om tot een oplossing te komen kunnen ze niet Echt spijt dat ik overgestapt ben en er niet op een fatsoenlijke manier onderuit kan komen