KPN reviews

Miranda
20-01-2021

De service is aardig onder de maat geworden .

Het laatste jaar zeer slecht . WiFi belofte maar niet nakomen maar wel factureren . Daar was overigens de medewerker wel heel vriendelijk geduldig en heeft wel een tijdelijke voorziening getroffen . Maar de periode na het ontbinden van mijn thuis abonnement en daardoor vragen verzoeken over mijn mobiele abonnement zijn uitermate traag en treurig opgepakt . Dan krijg je een medewerker aan de lijn die praat op een toon dat je een kleuter bent als je vraagt waarom je niets heb gehoord over een ingediende klacht (waarnaar je informeert omdat de ingediende klacht al meer dan een maand terug was .) En denkt deze medewerker dat hij met een arrogante toon , bazige toon die mij ook nog eens 10 keer van mijn verhaal onderbrak ipv eerst te zeggen het spijt mij mevrouw dat u al een maand zit te wachten . Nope niets daarvan hij maakt een verslag met een totaal andere strekking en geeft zelfs de reden waarom ik dus beide niet gesnapt , en gelukkig ja KPN neem ook ik mijn gesprekken op net als jullie dat doen , al doende leert men . Mijn omgeving is gesjokt hoe deze meneer mij te woord stond en ja ook zij concludeerde te dat dit vette vsb klantvriendelijk is . Onbeschoft asociaal. Daar ben je dan 18 jaar klant voor geweest (helaas nog steeds door fijn wurgcontract ) terwijl wat je gewoon wilt is dat men de moeite neemt om mijn officiële klacht waar tijd en moeite in is gestoken dat deze fatsoenlijk word beantwoord! Fatsoenlijk met een medewerker die enigszins een empatisch vermogen heeft dat een klacht die al ruim een maand open staat dat de klant niet zo heel blij ja dat ze er dsb zelf achteraan moet om antwoord te krijgen op haar Ingezonde klacht Dat wanneer ik mijn klacht uit dat ik vind dat ik onfatsoenlijk te woord ben gestaan de volgende mederwerker denkt dat het heel ergens anders over gaat . Vervolgens is het nog leuker want medewerker 1 die zo bazig boos deed stuurt ongevraagd contracten naar mijn mail met totaal geen idee welk doel want begeleid schrijven ontbreekt met zelfs daarbij een contract met privacy gegevens van een ander . En deze ander heeft daar echt geen toestemming voor gegeven gewoon een vette overtreding op de privacy wet! En nee deze medewerker gaat nergens op worden aangesproken , schande!

Zwaar teleurgesteld in de transparantie en communicatie van KPN

Bertus
19-01-2021

Waardeloos bedrijf , communiseren niet mogelijk .

Na veel contact is het nog niet mogelijk om van hun rekeningen af te komen al maanden bezig om het op te zeggen omdat ik niet meer heb dan 6 Mb daar is niet mee te werken een oplossing komt er niet dus overgestapt naar Ziggo ook niet geweldig maar nu heb ik in de meeste gevallen 80 Mb daar is wel mee te werken

Ook het telefoonnummer meegenomen maar KPN zegt nu nog steeds dat zij de diensten leveren ook al heeft Ziggo het over huizen van mijn vaste nummer geregeld dat is toch niet te begrijpen .

Als je met KPN in zee gaat zorg dan eerst voor een goede rechtsbijstand verzekering .

Zarmatai
19-01-2021

Kut bedrijf

Erg slecht in de klantenservice. geen beloftes kunnen na komen. veelvuldig moeten bellen om verschillende redenen. meerdere keren door verschillende medewerken niet teruggebeld. interne communicatie van KPN heel erg slecht. Na bijna 6jaar klant te zijn stop ik met deze vermoeiende gang van zaken. Tevens wordt je als KPN klant niet tegemoet gekomen na veel problematiek wat weken/maanden aanhoudt. als KPN klant wordt je ook niet beloond als trouwe klant. bij het verlengen van je abonnement kun je de zelfde korting krijgen als niet KPN klanten.

graag had ik een oplossing gezien maar de hoofdzakelijke reden dat ik weg ga is de slechte klantenservice.klanteservice weet niks niks niks

De broek zakt me af!

Al bijna een maand geknoei met mijn interactieve tv. Drie weken geleden een nieuwe ontvanger aangevraagd en gekregen resultaat nihil. Als je naar Youtube wil start het ding opnieuw op Netflix alleen geluid. Wel een mail gekregen over problemen met de server, citaat: 'We gaan het oplossen'. Nou vergeet het maar. Wel iedere maand het incasso laten doorlopen maar niet leveren wat is beloofd. Ben er eigenlijk helemaal klaar mee en zit te denken om die televisie maar helemaal op te doeken, is toch niks van waarde op en stikvol reclame. Ik kan Frank Lammers niet meer aanzien.

Finn

Altijd storing

Altijd is er wel wat. Storing, vast lopende beelden. Kpn trek jullie stekker er maar uit

17-01-2021

Pluspakket ,vanaf 29 dec'.20 7x gebeld.

Spoedticket is aangemaakt, aansluiting dan <24uur. Mooi niet. Opnieuw ticket aangemaakt. Kan wel 2 weken duren. Laatste keer gebeld : de afdeling is er mee bezig,

Hoelang nog? 1 jaar? "kunnen we niet zeggen" 7 verschillende medewerkers gehad, allemaal begripvol, maar ze kunnen alleen maar een ticket doorsturen naar een afdeling waar geen correspondentie mee is te voeren. Overweeg te vertrekken.

Rachel
14-01-2021

TV menu supertraag

Ben jaren klant maar TV menu ZO traag dat ik levensmoe ben geworden. Hoeveel tijd aan B@LLSHIT moeten we nog optellen in 24 uur? Bellen, wachten, schrijven, kpnshop bezoeken etc. Dag KPN. Ben er klaar mee. Zoek het lekker uit daar.

Adrie
09-01-2021

Wifi slecht tot zeer slecht

Vanaf september bezig om een traag en wegvallende wi-fi te laten verbeteren, nu bij kpn weinig tot geen kans,alles beloven en betalen maar oplossingen hoor maar.

Mensen ik ga eerdaags overstappen want slechter dan kpn kan bijna niet.wordt geen slaaf van kpn.

08-01-2021

KPN slecht bedrijf

KPN Belooft je gebakken lucht, en houden je graag aan het lijntje. gemaakte afspraak niet na komen.

En de klant staat bij hun op de 10e plaats zo slecht is Kpn

Merlisan
07-01-2021

Geduld is op door slechtste service en communicatie ooit

Ik ben erg geduldig en van mij mogen bedrijven op zijn tijd fouten maken maar wat ik bij KPN meemaak gaat zelfs mij te ver. Mij werd bij afsluiten van het abonnement beloofd dat het internet snel aangesloten zou worden maar nu ben ik al 3 monteurs en 6 weken verder en heb ik nog steeds geen internet. Vandaag weer een afspraak met een monteur gehad waar ik speciaal voor ben thuisgebleven, komt die uiteindelijk niet opdagen. KPN geeft aan dat ze de afspraak hadden geannuleerd omdat aan de buitenkant een storing is verholpen maar dat ze vergeten waren het mij te melden. Ze zeiden dat het internet het nu echt moest doen, maar nee hoor nog steeds geen internet en geen stap verder. Bij mij is de grens bereikt met alle tijd en energie die ik erin heb gestoken. Elke keer als je contact wil leggen zit je een half uur in de wacht en als je de online chat opent zijn er 33 wachtende voor je, ongelofelijk. Ik ga kijken of ik nog kan overstappen naar een andere provider want zo ga je niet met klanten om.

Onpersoonlijk bedrijf

Moeder 87 jaar had een alles in 1 abonnement bij KPN. Door omstandigheden moest zij noodgedwongen verhuizen naar een woonzorgcentrum.

Uit haar naam geprobeerd online het abonnement te beëindigen. Tot 3 maal toe het formulier ingevuld en ingestuurd zonder respons. Uiteindelijk via de klantenservice iemand te spreken gehad. Alle eerder ingestuurde verzoeken werden genegeerd waardoor 2 maanden extra kosten werden gemaakt.

Klacht ingediend. Met uitdrukkelijk verzoek correspondentie via familie te laten verlopen. Daar wordt geen gehoor aan gegeven. Via een onpersoonlijke mail wordt je in de periode van kerst gemaand binnen 5 dagen te reageren. Eindresultaat geen contact.

Toch eens kijken wat er gebeurd als je het laatste bedrag storneert. inderdaad binnen 2 dagen een reactie dat je niet betaald hebt.

Zo gaat KPN met hun klanten om. echt slecht.

Wolter

K bedrijf

Zeer slecht beloven alles maar komen niks na

Dirk
06-01-2021

1 is nog te veel.

Wat een kutbedrijf. Ik blijf resetten. Ik wil Telfort terug.

05-01-2021

Zeer slechte serice!

Een aantal maanden geleden verhuist. KPN biedt gratis een monteur aan met verhuizen. Monteur stond bij oude adres en wilde niet naar het juiste adres komen. Monteur had de ticket niet afgesloten en daardoor kon volgens KPN geen nieuwe monteur komen. Inmiddels meerdere malen met KPN gebeld en al een maand zonder internet gezeten en wel voor moeten betalen. Meerdere klachten ingediend dat er geen internet is. Met veel pijn en moeite is er een monteur langs gekomen. De gratis monteur in de verhuis periode die KPN hanteert was inmiddels al verstreken. Afgesproken met KPN dat zij de kosten op zich zouden nemen van de monteur, aangezien ze zelf in gebreken zijn gebleven. Vervolgens rekent KPN niet 1 keer maar 2 keer de monteurs kosten en wordt dit dus afgeschreven van de rekening. Vandaag zijn we ruim 3 maanden verder en het is nog steeds niet opgelost! 1 maand voor jan met de korte naam betaald en dan schrijft KPN ook nog eens 100 euro aan monteurs kosten af. Heb al 15 a 20 keer gebeld met KPN. Telkens zou er iemand terug bellen maar geen enkel gehoor. Elke keer weer opnieuw het verhaal moeten uitleggen. Het netwerk is goed. Maar de klantenservice is zeer onder de maat.

Sam
05-01-2021

ZEER slechte service.

Zeer slechte service. Mijn toestel is verzekerd EXTRA en nog word ik niet geholpen. Zeer brutaal en onbehulpzaam! Ik raad iedereen geen extra verzekeringen af te sluiten want je betaald voor niets!

OPLICHTERS!

Rene
04-01-2021

Geven niets om zijn klanten

Ben inmiddels al een jaar bezig om mijn instabiele WiFi stabiel te krijgen, de medewerkers van KPN weten je echt het bloed onder je nagels vandaan te halen. Vanochtend weer voor de zoveelste keer gebeld en kreeg doodleuk te horen dat t laatste contact in juni is geweest. toen viel ik echt van mijn kruk, ze nemen hun klanten dus echt niet serieus, want ik hes sinds Juni toch echt diverse keren gebeld en met mijn telefoon het hele huis doorlopen om te kijken hoe hoog de down en upload snelheid was. Uiteindelijk komt het erop neer dat de WiFi boosters de oplossing was, maar de draadloze daar moest ik dan wel voor bijbetalen, terwijl als je nu overstapt naar KPN deze er gratis bij krijgt. Uiteindelijk vond ik dat een goed idee want ik ben inderdaad overgestapt naar Ziggo en ja hoor daar kreeg ik ze er gratis bij. Ik heb nog geen ervaring met Ziggo maar met het klantonvriendelijke en arrogante KPN ben ik klaar.

04-01-2021

KPN is koning, wij klant.

Lang, lang geleden in een land hier ver vandaan was je als klant spreekwoordelijk koning. Bij KPN is het inmiddels volledig omgekeerd. Fout advies advies heeft ons in 2020 ruim 300,- euro extra gekost aan wifi-versterkers en belkosten. De druppel was de medewerker 'Klantreacties' die zojuist belde en op ijskoude toon alles (nogmaals) wilde weten over onze laatste klacht, om vervolgens alles op onze eigen verantwoordelijkheid af te schuiven. Een totale verspilling van onze tijd en goede zin en niet voor het eerst. Waarom klanten vragen een klacht te herhalen als je toch al weet dat je het verwijt gaat wegzwaaien? Waarom schamperen over onze eigen verantwoordelijkheid, terwijl KPN eenvoudig aantoonbaar verkeerd advies gegeven heeft? Waarom voel ik mij als klant hier al jarenlang niet meer koning, maar lakei? Na ieder contact met KPN hebben wij de neiging heel lang te gaan douchen. Wie opties heeft in de telecommunicatie, wie kan kiezen uit providers, zouden wij aanraden overal aan te kloppen behalve bij KPN.

03-01-2021

Super traag menu kpn

Menu iTV van kpn is al weken super traag, waardeloze servicepunt deze provider. Ik denk er aan naar de concurrent te gaan. KPN Klanten worden ook niet gecompenseerd. Advies kies niet voor KPN.

Mandy
01-01-2021

Telkens afspraken niet nakomen

Keer op keer doet het administratief personeel niet wat er wel beloofd wordt te doen!

Ik wilde een goedkoper abonnement, dus aanpassingen. De betreffende medewerker had wel een 'hele mooie aanbieding', voor 1euro per maand kreeg ik er een tablet sim bij , en dan hoefde ik fox sports niet te betalen.

Nou voor een euro meer, doe maar dan. Om later een rekening te krijgen van 40 euro aan aansluitkosten en dat ik voor een jaar lang er aan vast zat. Dat was niet met me besproken. Na een belletje zou ik de aansluitkosten terugbetaald krijgen. Dit was na drie maanden en drie keer bellen uiteindelijk ook geregeld.

Ik zette de einddatum in mijn agenda en op die dag belde ik om het op te zeggen. Zo begon ik het gesprek, dat ik de sim wilde beëindigen en dat ik graag een aanpassing wilde van mijn abbo.

"hele mooie aanbieding" blablabla, ik zou 3 maanden lang 50% korting krijgen, en dan nog drie maanden 25% korting. Ik was al sceptisch, maar ging akkoord.

In de bevestigingsbrief zag ik niet staan dat de sim gestopt was. Heb daarover gemaild, geen reactie. Erover gebeld, het zou verrekend worden. Maar die rekening bleek hoger ipv lager, zelfs zonder de 50%die me al beloofd was. Weer gebeld,bedrijfsleider zou het geld terugstorten en, omdat het zo fout was gegaan, kreeg ik een restitutie vanaf de eigenlijke einddatum ,in totaal 30euro.

Twee maanden later,kreeg ik 1,76 euro terug gestort. Gebeld, de dame zou de 28 euro nog iets terug storten. Dit is nu bijna een maand geleden. En idd. Er is nog niets terug gestort!

Meer dan ontzettend slecht. Ik ben heel coulant, heb zelf in de sales gezeten, ik weet hoe het werkt maar dit gaat buiten alle perken.

Wieky
01-01-2021

Nog geen eens 1 ster waard

Mijn vader wacht al 2+ maanden op een aansluiting tv en internet. Hij is al jaren trouwe klant. Het lukt KPN steeds maar niet, heb vaak een op verschillende manieren geprobeerd contact te hebben met ze, iedereen beloofd iedere x dat het goed komt. Maar het lukt ze niet.De hele familie is er zat van.