KPN reviews

30-12-2020

Momenteel slecht

Heb al vanaf de begin jaren van KPN tv dit in gebruik altijd met goede ervaringen. Maar! Nu is het hopeloos het i tv menu werkt voor geen meter. Het duurt een eeuwigheid eer de gids te voorschijn komt. Het zelfde geld voor opname het is een ware ergenis. KPN doe er iets aan we betalen een redelijk bedrag en dan mag je ook iets verwachten.

Programma menu

Sinds nieuw programma menu werkt de afstandsbedieng zeer traag. het is alleen maar een stuk slechter geworden inplaats van verbetering. je kunt bijna koffie zetten voor dat het programma verder gaat na gebruik van menu op afstandsbediening. het wordt tijd dat er wat aan gedaan wordt. Anders toch op zoek naar een betere provider.

Tv problemen

Ik heb nu jaren een all in abonnement.

Tv is een ramp.

Menu inzien lukt regelmatig niet. Loopt vast.

Opname kijken geeft vaak problemen. Loopt som vast en moet dan opnieuw opstarten.

Nu maar op zoek naar betere provider

Dita

On te vredeeeden

Ben er niet mee eens dat je een maand vooruit moet betalen

En waar ik ook van baal is

Als je geen goed ontvangst heb en zonder te zeggen dat dit extra geld kost een WiFi versterker wordt geplaatst kosten 49, euro

Wordt zo van je rekening gehaald dus mensen dat is een Hoop geld hou daar dan wel effe rekening mee de eerste maand kosten waren voor mij 179,- euro gebeld maar niets aan te doen zo doen ze dat bij kpn

Susanne

Programma menu zooooo traaaag

Sinds enige tijd nieuw programma menu ,het werkt denk ik met kruipolie ,want je kunt rustig koffie gaan zetten voor je een keuze kunt maken.

KPN,de grootste ,meest ervaren en momenteel ook de slechtste.

Jullie moesten je schamen.

Stefan
28-12-2020

KPN ITV WERKT DRAMATISCH SLECHT

Sinds updates naar nieuwe menu structuur werkt itv van kpn uitermate slecht! Menus werken traag of lopen vast en app werkt regelmatig niet! Waar voorheen kpn veel beter werkte dan ziggo is het nu andersom. Ik raad op dit moment dan ook iedereen af kpn aan te schaffen.

Ze geven zelfs aan te weten van het bestaan van de problemen maar lossen het niet op. is inmiddels als maanden bekend probleem herstarten of naar fabrieksinstellingen werkt niet

Patricia
28-12-2020

WiFi soms traag, ITV app werkt vaak niet

Kan in mijn slaapkamer niets afspelen op ITV app welke op dezelfde verdieping bevindt als de modem (begane grond).

Freek
27-12-2020

Kpn zakkenrollers zijn het

Ik heb al jaren een abonnement bij kpn nu is er een breuk in de kabel dus ga je bellen met kpn hang je verschrikkelijk lang aan de telefoon krijg je eindelijk een medewerker aan de lijn die lost het goed op. Kan geen medewerker meer sturen omdat het kerst is maar geeft ons 100gb om toch via mobiel tv te kunnen kijken. Ik vind dit een best wel goede oplossing

Maar nu komt het die hele lange tijd bellen met kpn kost mij € 27,- die word door kpn gefactureerd

Ik de klantenservice proberen weer te bereiken alleen niet meer bellen natuurlijk maar via de app

Krijg ik daar te horen van Dhr. Amet dat er dus bedrijven zijn die je doorverbinden met kpn en die rekenen grof geld per minuut. Ik vind dit echt verschrikkelijk en werd mij verteld dat het grote kpn daar niets aan kan doen. En dat ik beter had moeten luisteren naar het bedrijf dat mij doorschakelen omdat die moet gezegd hebben dat het € 0,90 per minuut kost

Ik raad iedereen die maar half denkt om een kpn abonnement te nemen dat niet te doen en goed verder te zoeken.

Want weet 100 % dat er vele andere bedrijven goedkoper zijn en beter voor de klanten zijn en ze zeker niet zo makkelijk laten gaan als het grote kpn.

25-12-2020

Desillusie

Over van Telfort naar KPN, Stalen zenuwen en geduld nodig,overweeg overstap.

24-12-2020

KPN luistert NIET naar Uw Wensen!

KPN bestaat uit een team luie donders, enorm veel fouten, zenders door elkaar gooien in onchronologische volgorde die niet eens weten hoe ze favorieten zo moeten programmeren dat de kijker ZELF kan bepalen in welke volgorde hij of zij de favorieten willen hebben, Zo begint HD pas bij 600 als je favoriet kanaal NLD1 instelt op 1 zal hij de eerste zender op afstand bediening in bereik van 600 als 1e zender plaatsen. (na rtl8 heb je ineens RADIO)

KPN zegt: Jammer voor u maar wij hebben NIET de NERD optie en NERD Kennis om onze leden zelf lekker te mogen laten bepalen hoe zij hun favoriete volgorde mogen instellen en indelen. onze onduidelijke en onlogische zender volgorde moet u maar accepteren.

- Mensen doe het NIET als u zelf wilt bepalen welke zenders waar komen te staan!

- Mensen doe het NIET als u Voor VIDEOLAND apart wilt betalen (als u al een abonnement heeft)

//Richard

Quirijn
24-12-2020

Overgang van telfort naar KPN een drama

TV gids uiterst traag. Loopt zelf soms vast

Programma terugkijken is weinig punctueel. Begint soms veel te vroeg soms veel te laat

ACM
23-12-2020

KPN kan niks

Datum Wat KPN niet kan

11 november "Ik belde ziggo om mijn verhuizing van Ijmuiden naar Arnhem te regelen.

Ziggo zei geen service te kunnen geven op mijn nieuwe adres in Arnhem."

11 november Dus ik beeindigde mijn abonnement met ziggo. Omdat er 1 maand opzegtermijn is, zou contract doorlopen tot 11 december, en moest ik betalen tot 11 december, terwijl er geen service was volgens ziggo op het nieuwe adres. Dus vanaf 1 december tot 11 december moest ik betalen voor diensten die ziggo naar eigen zeggen niet kon leveren.

11 november Noodgedwongen nieuwe provider gezocht, KPN gekozen. Bij inschrijven ingangsdatum moeten opgeven, dus ik gaf mijn verhuisdatum op: 1 december 2020.

Een paar dagen later in november Ik ontving mail van KPN: monteur zou op 1 december in Arnhem komen installeren. Dom, want: dat was mijn verhuisdatum, ik zou dan van Ijmuiden naar Amsterdam reizen achter de verhuisauto aan.

Ontving mail van KPN: pakket met internet spullen was naar mijn nieuwe adres in Arnhem verstuurd, en zou aankomen nog voordat ik de sleutel zou hebben, sleuteloverdracht gepland 27 november.

Gebeld met KPN en de monteurdatum verzet naar 2 december.

Gebeld met KPN en doorgegeven dat ik niet thuis zou zijn om pakket in ontvangst te nemen omdat ik nog in Ijmuiden woonde. Was ok, zei KPN, bezorger zou een kaartje in de bus doen en dan kon ik het pakket bij een afhaalpunt ophalen.

27 november Sleutels van nieuwe woning in Arnhem ontvangen. Geen kaartje in de bus voor het ophalen van het KPN pakket.

In Track and Trace melding gezien "het adres bestaat niet" - dat verklaart waarom er geen kaartje in de bus was.

3 december KPN monteur staat voor de deur. Is verrast dat het pakket er niet is. Ik leg uit dat ik dat heb doorgegeven en dat ik geen nieuw pakket ontvangen heb. Ik ben verrast dat KPN niet bedacht heeft de monteur het pakket mee te geven.

3 december KPN monteur vertrekt onverrichter zaken. Hij regelt dat KPN opnieuw een pakket verstuurt. Conclusie: KPN klungels, monteur goed.

3 december "Ik bel KPN om te vragen wat de snelste manier is om internet op mijn nieuwe adres te krijgen nu KPN het al 2 x verknoeid heeft. Antwoord: ik kan proberen zelf het spul te installeren wanneer het pakket bezorgd is. Als ik er niet uitkom kan ik bellen en assisteren ze me telefonisch. Dat leek me goed. Ik vroeg of ik voor de zekerheid een monteursafspraak kon maken: als het ondanks telefonische hulp niet zou lukken, dan zou de monteursafspraak al staan, ik hoopte daarmee vertraging te voorkomen, er was immers al zoveel niet goed gegaan aan KPN zijde.

KPN was accoord met ""voor de zekerheid"" monteursafspraak, 10 december was de vroegst mogelijke datum, dus die datum gepland."

5 december Het KPN pakket wordt bezorgd (deze keer was het adres niet onbekend "hoera").

5 december Ik pak het KPN pakket uit en bel KPN voor telefonische assistentie. Antwoordrobot zegt dat de wachttijd korter dan 1 minuut is. Ik krijg 12 minuten lang een wachtmuziekje. Vervolgens wordt aan KPN kant de verbinding verbroken.

5 december "Ik bel opnieuw KPN, krijg eindelijk iemand te pakken, die mij vertelt dat zelfs als ik zelf de spullen installeer, het signaal toch pas op 10 december wordt opengezet, omdat dat de datum is dat er een monteur gepland staat. Dit was mij niet eerder verteld.

Ik leg het hele verhaal uit dat de monteursafspraak alleen was om vertraging te voorkomen indien het me niet zou lukken de boel zelf aan te sluiten. Er werd geprobeerd het signaal eerder door te laten zetten: dit blijkt voor KPN niet mogelijk. (Er was eigenlijk niks mogelijk voor KPN in dit hele verhaal: geen pakket laten bezorgen, geen goede informatie verstrekken, geen fout herstellen, kortom geen goede diensten verlenen)."

5 december Ik bel opnieuw KPN, krijg een andere medewerker aan de lijn, ook hem lukt het niet ook maar iets te regelen, de afspraken blijken en blijven onwrikbaar: ik moet wachten tot de monteur op 10 december komt, zelfs als ik zelf eerder aansluit zal het signaal pas op 10 december worden opengezet. Na al dagen gehoord te hebben wat KPN allemaal niet kan doen, vraag ik wat KPN wel kan doen voor een nieuwe klant die alleen maar ellende heeft meegemaakt met KPN. Antwoord: 1e maand gratis. Ik vraag of dat schriftelijk kan worden bevestigd. U raadt het al: dat kon KPN niet. Ik kon wel opnieuw bellen en aan de afspraak refereren als alles eenmaal werkt . Want, ook een interne notitie kon niet volgens deze KPN-vertegenwoordiger.

10 december De KPN monteur installeert het spul en controleert. Alles werkt, behalve email: het email adres is onbekend, ook niet te vinden op de mijn KPN website. Monteur geeft aan dat ik het later nog eens moet proberen uit te vinden op de KPN website. Ik vraag om een tijdsindicatie wanneer ik met zekerheid mijn KPN email adres zou moeten kunnen hebben. Die kan de KPN monteur niet geven. (Nogmaals: er lijkt wel heel veel te zijn dat KPN niet kan.)

een paar dagen later in december Ik ontvang een factuur voor de 1e maand terwijl was toegezegd dat die gratis zou zijn. Verbazingwekkend he hoe nauwkeurig ze kunnen zijn als er geld te innen valt.

23 december "Een klachtenchat ingegaan met KPN. 65 euro korting was inderdaad intern doorgegeven maar er was iets misgegaan waardoor de korting niet op de 1e factuur was verwerkt. Of ik nu toch maar de 1e factuur wil betalen, dan hoef ik die van volgende maand niet te betalen.

Abonnementskosten 25 euro mogen en kunnen ze niet in mindering brengen. Elk contact met KPN levert weer nieuwe dingen op die ze niet kunnen."

(verrassing: 27 november zag in de meterkast op het nieuwe adres een reclamesticker van ziggo, ze bleken wel degelijk te kunnen leveren op het nieuwe adres). Ziggo en KPN zijn even slecht wat mij betreft.

Kortom: ik ben net 1 maand en een paar dagen klant en heb het nu al gehad met KPN.

23-12-2020

Wat een waardeloze service en geen oplossing

Wij hadden aangevraagd om eind november week49 aangesloten te worden op glasvezel en per15 december week51 het contract in laten gaan.

Uiteindelijk en bevestiging gekregen dat de aansluiting week 50 gerealiseerd zou worden.

In week 51 toch maar gebeld welke dag dat men zou komen. Telefonisch enkel de toezegging dat het geregeld zou worden.

Op dondedag maar weer gebeld. Bericht het wordt toch een week later. Oftewel week 51.

In week 51 op maandag gebeld welke dag men zou.komen. Dat kon men niet vertellen omdat het bij een onderaannemer lag. Telefonisch contact hiermee is niet mogelijk.

Maar ze zouden bellen om een afspraak te maken.

Op dinsdag dan het telefoontje. Fijn zou je denken. Het bericht was dat de monteur voor de deur stond en er niemand was. Wel de toezegging dat de verbinding op vrijdag bruikbaar zou zijn. Alles laten vallen en naar de nieuwe woning gereden.

Na twee dagen lag de kabel tot aan de woning. Op vrijdag wordt deze afgemonteerd en is deze direct geactiveerd.

Helaas nog geen aansluitpakket ontvangen dus op vrijdag nadat de monteur was vertrokken het modem. In onze oude woning opgehaald.

Weer naar de nieuwe woning. Alles aangesloten om erachter te komen dat het niet werkt. Dus nog steeda gewn tv of internet.

Kpn gebeld zij zeggen we wachten en oo terugkoppeling van reggefiber.

Na dit teleurstellend bericht op maandag week 52 toch maar aan mifirouter te ontvangen. Dit zou waarschijnlijk dinsdag geleverd worden.

Dinsdagavond eindelijk bericht. De mifirouter wordt woensdag of donderdag geleverd.

Op woensdag maar weer gebeld voor de status.

Er was nog stewda geen melding van reggefiber. Men zou weer eens gaan mailen.

Verwachting begin januari wordt u aangesloten

Het is immers vakantie en we hebben last van corona.

Uiteindelijk dus minimaal een maand later en nog maat afwachten of het goed komt

Slechte service, ondeskundige klantenservice

Eind juli netjes mijn mobiele abonnement opgezegd (abonnement liep af eind augustus) toen ook tv en internet voor half nov. 2020 opgezegd ivm verhuizing (tv en internet per maand opzegbaar). Een medewerker gesproken hierover en alles was geregeld. Maand augustus teveel betaald voor mijn mobiele tel. Opgezegd per eind contract, moest betalen tot eind van de maand. Contact met klantenservice, dit klopte, je kreeg altijd de maand erna een verrekening. Wederom over de opzegging van tv en internet gehad, was geregeld! Eind september inderdaad een creditnota. Eind oktober contact over de terug te sturen spullen van kpn. Een week voor de stop zou ik dozen krijgen, klantenservice checkt in het systeem en ja begin november kon ik dat verwachten, opgezegd vanaf half november. Klopte netjes. Vlak voor de verhuizing gebeld met klantenservice nog geen dozen, die kwamen eraan, ja in het systeem stond opzegging en ja eind november kreeg ik wederom de creditnota voor de dagen die ik teveel betaalde, inderdaad hetzelfde als met de mobiele telefoon. Mochten de dozen te laat zijn dan mocht het ook in een andere doos verstuurd worden. (Dozen nooit ontvangen) Eind november nieuw factuur tot en met dec. Ipv een creditnota. Gebeld en ja er werd gezien dat ik meerdere keren had gebeld over de opzegging maar er was een vinkje vergeten aan te zetten (meerdere klantenservice medewerkers hadden dit dus niet gezien) hierdoor was het niet goed gegaan maar omdat het niet mijn fout was moest ik dit factuur even betalen en zou ik in december een creditnota van de volledige maand en de resterende dagen van de maand ervoor terugkrijgen. Afgesproken dat ik een uitstel van betaling kreeg voor de factuur en na ontvangst van de volledige creditnota zou alles verrekend zijn. Nu eind december krijg ik een creditnota voor een deel van het factuur (tot eind december) en moet dus ipv geld te ontvangen nog steeds betalen. Weer klantenservice bellen. Ineens was mijn abonnement niet half november gestopt maar later (de dag dat ik gebeld had dat ik wederom een factuur had gekregen ipv creditnota) en nee er stond niet in het systeem dat ik eerder had opgezegd en meer contact had gehad, en het is ook zo dat zij een seintje krijgen van je nieuwe provider, benoemd dat ik die niet heb omdat ik nu inwonend ben. uiteindelijk wordt er nu een creditnota toegezegd eind januari maar ik moet wel eerst nog betalen want de kosten die worden gemaakt om deze te innen bij mij kunnen niet worden gecrediteerd. Als ik vraag mij dit op de mail te zetten wordt mij verteld dat ik nu beledigend wordt en dat zij er niets aan kan doen als haar collega’s hun werk niet goed deden. Ofwel als klant moet je eerst een aantal keer bellen over je opzegging omdat er bij kpn wat fout gaat, verder moet je eerst extra betalen voor iets wat je niet hebt, vervolgens mag je na zoveel miskleunen niet vragen om een bevestiging en ook niet boos zijn. Ik mag alleen maar hopen dat ik eind januari mijn eigen geld (waar ik net als vele anderen hard voor moet werken) terug krijg. Kpn mij zien jullie als klant nooit weer! Een goede recensie kan er ook niet af en een advies voor iedereen, ga niet bij KPN.

Ingrid
22-12-2020

*De klant is Koning* helaas niet bij KPN!

Klachten over wi-fi óók na het instaleren van betaalde super wifi.

Nog steeds problemen en de kosten lopen op

Belazerd met welkomst cadeau KPN

Het welkomstcadeau voor nieuwe Internetklanten (2 superwifi apparaten twv 199 euro) is in hun winkel 'slechts' 149 euro waard!

Wanneer je dat binnen de 14 dagen 'ontdekt' en wil wijzigen, kom je zonder service te zitten.

Nieuwe klanten worden belazerd en daarna benadeeld.

21-12-2020

Telfort overgang naar KPN super slecht

Sinds telfort helemaal is opgegaan in KPN hebben we alleen maar problemen met internet (voornamelijk snelheid) zowel bedraad maar zeker met de WIFI. Allerlei flauwekul moeten proberen van KPN. Maar tot op heden niets werkt. Nieuwe software downloaden niet. Harde reset van xperiabox niet, nieuwe afstandsbediening niet, WIFI manager niet. (doet het niet). Maar ook met TV werkt het niet. Voornamelijk het laden van de gids en het menu duurt eeuwen terwijl dit bij Telfort geen enkel probleem was. het eenige wat ze kunnen zeggen is dat je een monteur zelf moet betalen. Hoor graag welke glasvezel provider beter is.

20-12-2020

Zeer slechte ervaringen

Te lang verhaal, al vanaf begin november bezig en moeten nog steeds wachten! Wat een rot bedrijf! Advies: Ga nooit met KPN in zee!

19-12-2020

Sinds Telfort is overgegaan naar KPN is de wifi slecht, het lijkt wel of ze het signaal knijpen zodat ik een duurder abonnement afsluit. Ook proberen ze zo min mogelijk telefonisch te woord te staan lijkt het wel. Tip: als je het "gesproken" keuzemenu krijgt zeg dan dat je een medewerker wilt spreken bij iedere stap anders moet je eerst zelf online van alles doen.

Ook ik moet thuis werken, maar de wifi gaat van zeer slecht, naar zeer goed, naar matig, naar slecht, etc. Niet te doen!

1ste contact: mijn signaal komt prima binnen, het ligt aan mij. Ik moet eerst de wifi manager doen.

2e contact: je moet de wifi manager eerst doen, heb ik gedaan die gaf aan dat het goed is maar dat is het niet. Ik moest hem toch nog maar een keer doen of bedraad gaan internetten.

3e contact: eindelijk een behulpzaam iemand. Hij begrijpt dat het vervelend is, het ligt waarschijnlijk aan mijn modem. Hij stuurt een nieuwe. Dat moet nog wel even goedgekeurd worden, maar dan heb ik m 2 dagen later (mss 3 vanwege de corona en kerstdrukte) maar het komt goed!

3 dagen later. Geen bericht, track en trace of modem, geen goede wifi. Wel weer de maandelijkse afschrijving van m'n bankrekening, dat doen dan weer wel "goed"

Ik heb bij een van de eerste contact momenten al gehad dat een medewerker "even" iets uit moest zoeken en me in de wacht zette en ik na lang wachten eruit gegooid werd. Vandaag gehuurde dat weer. Na een half uur zonder enig teken van leven van de medewerker!

Toen ik zelf maar weer terug belde krijg ik te horen in het keuzemenu dat als ik voor hetzelfde probleem belde ik dat aan kon geven, heb ik gedaan en vervolgens werd ik doorverbonden met een medewerker. Dan verwacht je dat deze het probleem al te zien heeft gekregen op z'n scherm, maar nee hoor! Ik kon weer alles opnieuw uitleggen.

Hij stuurt een ethernet kabel, op mijn vraag hoe ik die in MacBook moet krijgen antwoordt hij dat ik een stekkertje moet kopen. Hoe dan?! Corona. Winkels dicht? En door de kerstdrukte krijg ik dat nooit op tijd hier! Het is zaterdag en maandag moet ik toch echt stabiel internet hebben! Ja, hij denkt ook niet dat dat lukt. Of hij een monteur zal sturen, moet ik wel zelf betalen. Mijn geduld is op en ik word boos. Ik snap dat hij er ook niks aan kan doen, maar dat er toch echt iets moet gebeuren! Ik zit nog in m'n proeftijd en deze onzin kan me m'n nieuwe baan kosten!

KPN moet het maar regelen en voor de kosten opdraaien, ik betaal genoeg voor mijn "super snelle glasvezel", vraag maar toestemming aan je senior.!

Okay, hij stuurt een monteur. O nee, toch niet. Want als ik hoor wanneer die kan komen word ik weer boos zegt hij.

Laat maar zitten, ik ga wel kijken of ik tijdelijk bij familie of vrienden kan gaan zitten voor m'n werk en stap over op Ziggo

Echt zo ontzettend waardeloos!

Toon
18-12-2020

Glasvezel is waardeloos tv app is waardeloos ,als ik ergens spijt van heb is het wel dat ik bij KPN zit,geluukig nog maar een half jaar.