KPN reviews

15-11-2020

Ervaring KPN Box 12

De vervanging van een experia box v10 voor een box 12.

In de V10 kan/kon je voor een groot deel je netwerk zelf inrichten prima.

Omdat de V10 probleempjes gaf bij IPTV gebeld naar de helpdesk, ging prima. Er wordt een nieuwe modem/router opgestuurd, volgende dag in huis. Uitstekend.

Maar dan begint de ellende, je kan niets meer naar je eigen wens instellen.

Geen eigen IP range

Geen juiste/makkelijke reserveringen maken

Geen gescheiden wifi 2,4 en 5 Ghz met eigen SSID

Voordeel je hebt AX protocol

(moet je wel de nieuwe devices in huis hebben)

Met als gevolg dat je je hele netwerk opnieuw kan gaan instellen.

Ik ben geen leek maar ook geen super netwerk deskundige.

Maar mijn inziens is dit terug in de tijd.

Natuurlijk kan een andere modem/router aanschaffen of huren. Maar dat was/is niet nodig bij een normaal instelbare modem/router.

KPN drijft mij dus op extra kosten.

Had ik maar niet gebeld en de kleine haperingen voor lief genomen

14-11-2020

Wat in het vat zit verzuurd wel bij KPN

Zou super wifi opgestuurd krijgen nog steeds niet gebeurd. Ze zouden contact met me opnemen telefonisch , al 4 x niet gebeurd. Dit nog nooit meegemaakt, voel me behoorlijk opgelicht. Tijd om over te stappen

Sebas
13-11-2020

Afspraken niet nakomen en doen alsof ik de fout heb gemaakt

Afspraak gemaakt met kpn want wifi doet het niet, bel ik 2 uur na de afgesproken tijd op en dan krijg ik te horen dat ik niet goed heb gekeken en dat de afspraak op maandag staag, (dit alles terwijl in de ochtend een herrinerings sms is gestuurd naar mijn mobile nummer. Bagger slecht allemaal,

Marjo

Niet bereikbaar

Mijn tv ontvanger moet iedere dag opnieuw opgestart worden en dat is, zwak uitgedrukt, super irritant. Mijn 2e ontvanger is al een jaar buiten gebruik. Meerdere pogingen gedaan maar helaas lukt het niet om op een normale manier contact te krijgen met een medewerker. Het telefoonnummer is goed verstopt en eenmaal gevonden is de gemiddelde wachttijd ruim 20min. Eenmaal door het bandjes doolhof eindelijk een medewerker aan de lijn. Moment ik kijk het voor u na.15min is de lijn stil, geen muziek, geen kiestoon, geen gehoor.

Mijn telefoonverbinding is al jaren heel mager, lijn valt weg en eigenlijk alleen buiten het huis goed verstaanbaar. Wanneer ik dan eindelijk contact heb is de reactie“ goh vreemd hier zie ik toch echt geen storing”. Mijn WiFi stopt bij de achterdeur en op de trap naar boven.

Al met al een heel mager product wat KPN levert maar iedere maand heel veel geld incasseert. Hoe kan een bedrijf zo onder niveau presteren en niet bereikbaar zijn. Al jaren een frustratie maar ik vrees dat er gewoon niet meer inzit, echt heel treurig.

11-11-2020

Korting word eerst toegezegd maar achteraf niet gegeven

Zeer slecht, klachten kun je niet indienen of worden weg gelachen.

Verschuilen zich achter colega's en verwijzen je steeds door.

na 2 maanden zie je pas dat de karting niet gegeven word o rekening en dan is het te laat om abonnement op te zeggen en zit je vast!

Samir

Geen werkende wifi.

Heb een contract afgesloten betreft internet en tv. Wifi werkt sinds dag 1 niet. Zo vaak en op alle manieren contact gezocht. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd met dezelfde antwoorden. Als het te moeilijk word kan hetgeen verholpen worden tegen betaling!

Loet

Nooit naar KPN gaan.

Oplichters , leugenaars, onbetrouwbaar, geen kennis van zaken, Liegen en bedriegen , afspraken niet nakomen, KPN BAGGER!

Rajesh

Onbetrouwbaarhied van KPN

Mijn vrouw heeft i phone 12 besteld en netjes bedraag van 216 euro betaald op7 november vandaag 10 november krijgt zy SMS dat jouw bestelling is ganuleerd toen zy heeft teruggebeld and was verteld aan haar dat de was door de fout van adminstratie gebeurd is daarna mij vrouw vraagt de geld terug toen KPN zegt dat gaat vier weken duuren.dat is en fantastsch behandeling van en koningelijk bedrijf.fuck de systeem van KPN

Erica
10-11-2020

Veel te duur en steeds veranderen van tv zenders ! Ik wil geen tekenfilms

Veel te duur en nog steeds geen korting

Hermen
10-11-2020

Onbetrouwbare informatie en brutale telefonische behandeling

Wij werden telefonisch benaderd door de kpn om over te stappen van ziggo naar kpn. Tijdens het gesprek was de dame zeer vriendelijk en beloofde van alles aan de telefoon. De monteur kwam on de glasvezel kabel aan te leggen, Door omstandigheden kon hij het luik om onder de vloer te komen niet vinden en daarom kon het kastje ook niet in de meterkast gemonteerd worden. Vervolgens werd het kasje midden in de kamer geplaats achter een gordijn zodat het niet in het zicht zat. Niet mooi maar in overleg met mijn vriendin was het zo gegaan, Wel was er gesproken dat er verder geen kabels door onze woonkamer zouden moeten. Dit was niet het geval volgens de monteur kon alles draadloos. Nu zou afgelopen vrijdag 6 November een monteur komen om de zaak verder aan te sluiten. Helaas lang moeten wachten vrij genomen van werk naar monteur kwam niet opdagen. Vervolgens gebeld en kreeg te horen dat de monteur niet was ingepland. Niet fijn natuurlijk maar hij zou nu maandag 9 November komen. Inderdaad de monteur kwam maar melde ons dat er een kabel getrokken zou moeten worden door onze woonkamer want draadloos gaat maar op max 2 tv's en wij hebben er drie zoals in het aankoop gesprek ook duidelijk vermeld en ook door de kpn bevestigd middels het installatie pakket waar voor drie tv's de hardware was geleverd. ondertussen is het luik gevonden om het kast in de meterkast te kunnen plaatsen, Er moet nu dus weer on monteur komen die het kastje vanuit de kamer in de meterkast gaat plaatsen. Nu begint de ellende. Meerdere onvriendelijke medewerkers van kpn aan de telefoon gehad die mij afschepen. Ik krijg telefoon nummers van de ene kpn medewerker om een andere medewerker te bellen die vervolgens zegt niets voor mij te kunnen betekenen. Ik moet het zelf maar regelen bij www.mijn aansluiting.nl. Hier moiet ik tekeningen in leveren van de situatie enz enz. helaas ben ik niet computer begaafd maar toen ik nieuwe klant werd kon de kpn wel alles regelen als ik maar klant werd. Na meerdere brutale afscheping telefoontjes heb ik nu besloten de kpn maar te laten voor wat het is. Ik zou kpn bij niemand aanraden Ik ben mobiel ook bij de kpn maar beraad mij nog of ik daar blijf.

Roel
10-11-2020

KPN is niet thuis bij storingen klachten

Zojuist heeft een medewerkster van KPN bruut de verbinding verbroken. Dit omdat ze geen kritiek wilde horen over KPN.

Ze zette mij als leugenaar weg. Er was een dag na mijn melding van een storing al een monteur gekomen. Terwijl ze haar notities zou kunnen lezen dat ik een afspraak pas over 9 dagen kreeg gepland. Er was notabene een extra internet bundel naar mij gestuurd. Ook een Digitenne pakket. Dit omdat min. Tv het ook niet deed. 6 x heb ik over dit Digitenne pakket moeten bellen. Steeds werd ik met weer nieuwe instellingen en aanpassingen die KPN had gemaakt in het bos gestuurd. Pas toen ik de laatste medewerker vroeg of er in Meppel überhaupt wel Digitenne signaal is, vertelde mij deze binnen 1 minuut dat dit hier nooit zou gaan werken. Waarom deze onzin verkopen, terwijl je weet dat het een zoethoudertje is.

De mevrouw die ik zojuist sprak bood mij een maand gratis KPN aan.

Van al de andere klachten die ik had met KPN had wilde ze niets van horen. Te lang geleden. Ook van de foute adviezen die ik van KPN kreeg met betrekking tot wifi wilde ze niets horen. Bij mijn verhuizing ( waar ik trouwens een maand geen verbinding had) werd mij een aantal stekkers geadviseerd voor WiFi in mijn hele woning. Toen dit niet werkte kwam monteur twee. Hij vond het een belachelijke oplossing. Er moest gedeeltelijk worden bekabeld en een andere wifi versterker moest worden gekocht. Ook deze deed niet waar ik hen voor had gekocht. De monteur die hier vorige week was voor een storing adviseerde mij de superwifi van KPN. U begrijpt dat ik sterk twijfelde over de goede werking die werd verteld. Ook vertelde mij deze monteur dat ik eigenlijk pech had. Deze wifi versterker werd in het begin voor 99 euro verkocht. Maar toen de vraag toenaam hebben ze hier snel 100 euro bij op gedaan. Maar.de monteur mogt mij deze aanbieden voor 149 euro. Zei gelijk dat na al dit gedoe ik deze eigenlijk wel gratis had mogen hebben. Zelfs de kon monteurs warenvanmening dat het een rommeltje was binnen hun organisatie.

Maar blijkbaar mag een klant niet anders doen dan netjes betalen ( wat ik al de jaren keurig heb gedaan trouwens) en vooral niet klagen. Wanneer ik dan aangeef te overwegen naar Ziggo over te gaan, voelt mevrouw zich bedreigd en verbreekt de verbinding. Bizar gewoon.

Harry
09-11-2020

Tv internet abonnement genomen per 3 november jl.

Na bijna 1 week nog steeds geen tv kunnen kijken, omdat door een fout bij Kpn zelf er geen signaal wordt doorgegeven naar mijn modem. Vorige week daarover 3x contact gehad met KPN (3 uur aan de telefoon gezeten. Resultaat: na ieder gesprek een nieuwe toezegging dat er iets zou gaan gebeuren (opsturen nieuwe kabel, terugbellen als het signaal geregeld zou zijn, een monteur sturen met vooraf een email bevestiging) kortom van alles. Eindresultaat : er gebeurd helemaal niets en ik heb dus nog steeds geen tv ontvangst. Bedankt KPN

GERJAN
08-11-2020

Al 10 jaar klant

Al 10 jaar klant zonder problemen :)

Lees veel negatieve reacties over kpn, snap dit echt niet. Want ook al heb ik midden in de nacht storing, zelfs dan nemen ze de telefoon op en helpen ze je uit de problemen of TV Kastje kapot? De volgende dag een nieuwe in huis, wat wil je nog meer.

Zelfs toen wij in Febuari gingen verhuizen heb ik gekeken welke goedkoper was ( Ziggo of KPN ), zelfs toen kwam kpn er goedkoper uit per maand. Wederom gekozen om bij KPN te blijven.

Ben zeer tevreden over hun Service!

Jose
08-11-2020

Slecht !

Echt heel erg duur zekker voor wat je geleverd krijgt!

Internet heel slecht valt steets weg.

En als je belt omdat je het te duur vind omdat als je 5 jaar klant bent en 0,0 voprdeeltjeś krijgt maar een nieuwe klant wel en drijgt naar de concurrent te gaan dan moet je dat maar doen is dan het antwoord nou bijdezen ik stap over! En als overmaat van ramp is het internet nu nog slechter dan dat het ooit is geweest! En daar betaal je dan de hoofdprijs voor . Op naar tele2 waarbij ik ook mijn goedkopen telefoon abonnement heb en nooit slecht internet heb!

Michel
07-11-2020

Drama

Eind september zoek ik voor onze nieuwe winkellocatie een geheel nieuwe internet installatie. Door de vele advertenties kom ik uit bij mkb zakelijk. Ze beweren dat bij ondertekening contract ze 21 oktober kunnen komen instaleren en aansluiten. Dus alle formaliteiten geregeld contract ect en de gegevens die nodig zijn.

Men neem de week daarna contact op dus week 2 van oktober. Na drie weken hoor ik niet en stuur een mail. Die wordt niet beantwoordt. Nog maar een mail op 5 november en ja hoor meneer ali akcayir de adviseur van dienst. Zijn antwoord:

'het klopt inderdaad dat wij de snelste zijn, echter kampen wij, zoals heel nederland en de rest van de wereld ook met covid, waardoor er minder mederwerkerkers/monteurs/agenda inplanners werkzaam zijn. Wij zijn jullie absoluut niet vergeten en jullie horen begin volgende week nog wanneer alles in gang kan worden gezet.'

Concreet als ik niet mail gebeurt er niets. Covid is er al 8 maanden dus dat konden ze ook weten bij afsluiten. Maar belangrijker geen communicatie. Op dat vlak laten ze bij kpn de ondernemer in de kou staan. En dat in de covid periode!

Maar ze zijn wakker en ik krijg op 6 november een mail van orderregisseur kpn een mkb henk van den brink voor een technische vooropname op 17 november! dat is stap 1 om dan vervolgens nog eens stap 2 en stap 3 te krijgen. Stap 3 is de installatie van kpn een mkb.

Over deze stappen is bij het maken van de offerte nooit gesproken. Ik verwacht in oktober gewoon internet op de winkellocatie.

Ik begon begin oktober aan dit traject er uiteindelijk mag ik blij zijn in december met internet in de winkel te hebben in plaats van 21 oktober zoals men adverteerde.

En dan maken ze nog een fout met het adres. Aansluiting is voorzien op een verkeerd adres. Ze halen dus bestellingen door elkaar.

Waardeloze service en opvolging en kpn is zoals zoveel grote bedrijven een inhalig monster dat zich met reclame campagne voordoet als een gigant en klantvriendelijk. Maar komt gewoon de afspraken niet na gebaseerd op de reclame die ze maken.

Conclusie het kost ons in deze moeilijke tijden 2 maanden omzet verlies. Kpn waardeloos in service en communicatie.

Yasin
06-11-2020

Nooit in zee gaan, pas op!

Oplichters zijn het. Al meer dan 10x gebeld voor een andere modem. Ze hebben het beloofd maar niet geleverd. Elke keer daarna dat ik belde konden ze mij niet helpen en ze gaven aan dat ze geen andere modem zouden opsturen. Ondanks dat ze het hebben beloofd.

Ik gun deze oplichters geen 1 rode cent meer, gelijk overgestapt.

Sharon
05-11-2020

Mijn tv en internet abonnement zou afgelopen maandag ingaan. Het is nu donderdag en hoor elke dag hetzelfde verhaal, morgen is het klaar.

Vandaag zou een monteur langs komen en toen ik belde waar hij bleef kon niemand meer iets vinden over een afspraak en wordt ik alleen maar door verbonden met niks.

Hele dag thuis gebleven voor niks!

Ik raad iedereen aan om ergens anders hun tv en internet abonnement af te sluiten! Ergens waar ze je wel willen helpen!

05-11-2020

Oplichting

Ik kom erachter dat ik teveel betaal. Ik betaal namelijk voor 3 tv decoders terwijl ik er maar 2 heb. Dan neem je contact op en zegt de KPN medewerker dat alles wordt vergoed en dat je er over teruggebeld wordt. Dus niet. Ik bel terug en wordt me nu verteld dat ik geen vergoeding krijg. Als je dan een klacht indient via de chat, gaan ze de chat sluiten als de vragen te moeilijk worden. Ook kan ik daarna niet meer inloggen omdat er zogenaamd geen verbind meer is.

Kortom oplichters. Je kunt maar beter zo snel mogelijk weggaan bij KPN.

Maralina
04-11-2020

8 dagen zonder internet

Ik heb 8 dagen zonder internet gezeten en er werd geen oplossing gegeven voor de kosten die wij moesten maken om internet te krijgen. Daarnaast werd ons aan de telefoon letterlijk gezegd dat we extra bundels moeten kopen omdat wij door corona allemaal thuis werken. later klacht ingedient en we krijgen alleen de kosten van de bundel terug niets van de extra kosten. Buurvrouw heeft wel 20mb gekregen. Maar KPN blijft zeggen dat het niet hun probleem is omdat dit onder telfort viel, waar wij dus niet meer terecht kunnen omdat zij alle klanten hebben overgenomen. meerdere klachten over ingedient en tot twee keer toe ongelofelijk onvriendelijk behandeld dat je zelf het verliest. Daarnaast is de snelheid 20Mb terwijl ik 50Mb zou moeten hebben.

Rinus
03-11-2020

Geen verbinding- wel betalen

Mijn moeder (92) ging verhuizen en KPN mocht mee, 6 uur telefonisch contact met KPN, 1 maand geen verbinding (waarvan 2 weken bekend was) wel volle maand betalen.

Willen we dit geld terug dan zal ik het geduld moeten hebben om nog eens uren in de wacht te staan. Laat maar.

Soms in de wacht moeten staan snap ik, altijd in de wacht moeten staan is een bewuste keuze van KPN. Je kunt het beste de optie "opzeggen" kiezen, op die afdeling werken volgens mij meer mensen.