KPN reviews

Maren
03-11-2020

Wat een BELACHELIJK bedrijf is dit!

Wat een ellendig bedrijf is dit.

Na verhuizing drie maanden zonder internet gezeten. De klantenservice moet je minstens 10 keer over hetzelfde bellen voordat het een keer wordt opgepakt, als het überhaupt wordt opgepakt. Al de andere 9 keer zeggen ze het te hebben opgelost zodat je ophangt, maar eindstand is er nog niks veranderd. Zo frustrerend. Noodpakket eindelijk ontvangen na die tig telefoontjes en een maand tijd eroverheen. Is de bundel op, bel ik om op te waarderen, werkt het weer niet. Opnieuw gebeld, wordt gezegd dat het is geregeld, opnieuw niet geregeld. Word er gek van. Personeel is onwetend, hang gemiddeld 30+ minuten aan de telefoon met ze waarbij ik minstens 5 keer in de wacht wordt gezet en 3 keer wordt doorverbonden. Wanneer ze ten einde raad zijn zeggen ze je terug te bellen, wat ze in de realiteit natuurlijk nog nooit gedaan hebben.

Goed, na drie maanden dus eindelijk een werkende internetverbinding gekregen, belachelijk in deze tijden van thuiswerken natuurlijk. Nu komen we aan bij het volgende probleem. Die drie maanden waarin wij geen werkende internetverbinding hebben gehad, hebben wij wel moeten doorbetalen. Door de klantenservice werd telkens gezegd dat dit bedrag zou worden teruggestort of verrekend met het volgende factuur. We zijn inmiddels weer een aantal maanden verder en je raad het al: nog steeds geen terugbetaling ontvangen en de facturen blijven maar komen.

Van een klantenservice medewerker heb ik zojuist deze log van mijn telefoontjes in de afgelopen maanden ontvangen:

29 augustus

Nogmaals gemeld dat wij drie maanden zonder internet hebben gezeten en daarvoor een terugbetaling willen ontvangen

1 september

Nogmaals nagevraagd of de terugbetaling geregeld was. Daarbij heeft de klantenservice met koeienletters gezegd dat zij ons NIET mochten doorverbinding met de afdeling collections

2 september

Uitgebreide log: op deze datum zou de helft van het teveel betaalde bedrag teruggestort worden op onze rekening. De andere helft zou 2 oktober teruggestort worden.

26 september

Weer gebeld, want wij hadden natuurlijk nog geen terugbetaling ontvangen. Dit keer werd ons verteld dat het verrekend zou worden met het volgende factuur.

2 oktober

Opnieuw geen terugbetaling ontvangen.

1 november

Opnieuw een factuur ontvangen, zonder verrekening van terugbetaling of iets dergelijks

3 november

Opnieuw gebeld en dus deze log ontvangen. Maar ook deze keer kon er geen terugbetaling geregeld worden.

Het is ronduit belachelijk hoeveel onzin KPN en haar klantenservice uitkraamt tegen haar klanten. Je wordt constant van het kastje naar de muur gestuurd, en dat voor al bijna een half jaar nu! Ik ben letterlijk uren kwijt aan deze onzin en krijg alleen maar valse beloftes. Ik snap echt niet dat een bedrijf als dit kan bestaan. Heb er geen woorden voor. Oplichters. Ik wil nu mijn geld terug!

Marijke
03-11-2020

Slecht internet en geen klantenservice

De klantenservice is zeer slecht. Nauwelijks bereikbaar en afspraken worden niet nagekomen. Ook de klachten afdeling functioneert niet. Mijn internetverbinding blijft er regelmatig uit liggen. Onacceptabel!

02-11-2020

KPN is een Drama

Ben al weken bezig om nummers van Vodafone te porteren naar KPN. Als zakelijke gebruiker zijn wij zeer afhankelijk van onze nummers. Alles gaat mis en ze snappen er regelmatig zelf ook niks van. Je moet eerst minstens 30 minuten wachten dan wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Echt bizar.

Maria
30-10-2020

Communicatie binnen KPN bedroevend slecht

Ervaring betreft verhuizing vaste telefoon van mijn vader, 89 jaar.

Installatie 6 dagen uitgesteld zonder ons op de hoogte te brengen.

Bij contact: ruim 1,5 uur aan de telefoon door afbreken contact en doorverbinden naar andere medewerkers. Dus 3 of 4x hetzelfde verhaal vertellen.

Istallatie weer uitgesteld, nu 5 dagen. Weer niet op de hoogte gebracht.

Bij contact, idem als hierboven beschreven.

Onze vader in deze coronatijd zonder bezoek, geen telefoon om contact te houden met de buitenwereld.

Istallatie: nieuw kastje.

Doet het 1 dag.

Weer contact. Idem als hierboven beschreven.

Klacht ingediend. Er wordt gezegd: u wordt gebeld. Niet gebeurd. KPN sluit zelf klacht af vanwege geen contact kunnen krijgen.

Monteur tussen 10 en 12. Er komt geen monteur. Weer bellen. Er komt een monteur tussen 12 en 14. Is niet naar ons gecommuniceerd.

14.45 komt monteur. Weet van niets. Plaatst een nieuw kastje.

Hopelijk blijft de telefoon het doen.

Wat esn DRAMA!

Een dikke 1.

30-10-2020

Traag en wegvallend wifi

Wifi val op werkkamer 1e V steeds weg.

Er heeft me van KPN iemand teruggebeld en aangegeven dat wifi gemeten inderdaad te traag is en dat ik,

- wifi manager helemaal moet doorlopen

- aan het einde dan gratis experia wifi versterker kan bestellen.

Ik kom echter niet door het proces heen en nimmer tot een (gratis) bestelpunt.

Ik kan ook op geen enkele ander manier contact vinden.

Lekker service :(

Max

Goed internet en snel

Goed en snel internet al 17 jaar klant

Aanpassen contract

KPN doet er alles aan om het klanten zo moeilijk mogelijk te maken. Maar m.n. de onbeschoftheid van de medewerkers. Als het het servicenummer belt wordt er beloofd terug te bellen, hetgeen vervolgens niet gebeurd. Via het chatkanaal doen ze er vervolgens alles aan om de vraag niet te beantwoorden en je vervolgens door te verbinden. Waarna de laatste medewerkster zonder opgave van reden de chat beeindigd.

överstappen

Ik wist niet dat kpn hun klanten zo makkelijk weg jagen echt heel slecht geholpen en dan zeggen dan stap je maar over nou goed dan

Nadia
27-10-2020

Goede service

Na onduidelijkheden over mijn nieuwe pakket ben ik doorverbonden met de afdeling verkoop. Meneer heeft mij erg goed geholpen. Duidelijke uitleg gegeven over mijn pakket. Geduldig en vriendelijk. Complimenten voor de goede service. Bedankt Yassine!

Al
27-10-2020

Wifi verbinding

Vreselijk trage wifi verbinding. Klantenservice diverse malen gebeld, krijg elke keer weer hetzelfde slechte verhaal " resetten, instellingen veranderen, nog eens instellingen veranderen, enz." Het is nog steeds bar slecht.

KPN, wanner ga je er iets aan doen?

26-10-2020

Traag internet en tv kast nu update

Na een fantastische update op de tv ontvanger, is deze zwaar irritant traag.

Na een aantal keer chatten met de klantenservice waar mensen met verstand zitten: de 1 stuurde een nieuwe afstandsbediening, de andere had zelf slechte Internet verbinding, gebruikte zelf Ziggo?.

Resets allemaal gedaan maar werkte uiteraard niet.

Nu is de WiFi erg traag, doe je een speed test voor een update aan de xperia box, zie je gewoon dat hij daarna nog 3x langzamer is.

Dan maar bellen met klantenservice, moet je wel geduld hebben, want hier moet je 20 minuten wachten.

Wat een afgrijselijke ballentent

25-10-2020

Prutsers

Nu telfort kpn is heb ik anders niks dan ellende traag internet en valt vaak uit

Michiel
25-10-2020

Goed totdat het mis gaat

Lang genoten van Kpn maar liep uiteindelijk mis bij probleem. Ik verhuiste naar een locatie waar alleen Ziggo een coax verbinding had lopen. Kpn kon alleen leveren als ze toestemming konden krijgen wat aanpassingen te maken. Die toestemming kon ik niet krijgen( vond het sowieso gek dat ik die moest regelen terwijl ik niet wist wat ze wilden aanpassen ). Omdat ik voor werk thuis moest werken ivm corona, heb ik daarom gekozen het contract te beëindigen zodat ik een partij kon pakken die wel kon leveren. De contact verbreking koste mij 260 euro. Het gesprek was misschien nog het ergste. 3 x 15 min in de wacht gezet. En toen half uur lang de berekening moeten aanhoren. Die in het begin nog eindige op 120 maar uitgroeide naar 260 euro. ( inclusief belasting). Leuk maar elk ander bedrijf had gezegd. Jammer we kunnen niet leveren binnen aantal maand. Dus je mag contact pijnloos opzeggen.

Claire
24-10-2020

Terug latenkomen monteur

Had al internet en telefoon van KPN denk pak de tv erbij

monteur kwam zegt hij de tv is oud pas 5 jaar afstandsbedieng was zg defect.Moest hem terug laten komen

voor 10 minuten vragen ze 50 euro belachelijk

Danielle
24-10-2020

Slechte service!

Storing in mijn verbinding, monteur word ingepland. monteur komt pas over 4 dagen! kpn helpt niet mee naar het zoeken voor een alternatief dus de komende 4 dagen zonder televisie en internet!

Yahia

Kpn/Telfort

Door Telfort/KPN heb ik nu hart klachten weken bezig om opzeggen maar bij KPN ontvangen wel geld elke maand maar voor oplossing moet je naar Telfort en niemand neemt telefoon op jammer nooit meer KPN/TELFORT

Abonnement stoppen? Vergeet het maar

Ik ben vanaf medio augustus bezig mijn KPN abonnement te stoppen. Nu is ook oktober weer geincasseerd. Men is niet gevoelig voor mails en telefoontjes. Elke medewerker geeft aan niet bevoegd te zijn.

Meneer Jorg Kramer, directeur Klantenservice is natuurlijk niet te bereiken. Die verschuilt zich. Een medewerker gaf alaan dat hij alleen geinteresseerd is in cijfers en nog nooit een klant aan de telefoon heeft gehad. Daar blijft hij ver van weg. En dat is dan een directeur Klantenservice. Bah!

Barbara
22-10-2020

Je door laten betalen voor een lijn die allang niet meer bestaat

Betalen voor een alarmlijn die allang niet meer bestaat, nog nooit een factuur ontvangen van hen. Een lijn waarvan ik het telefoonnummer nog nooit had gezien. Inmiddels €2100 voor niks betaald. Ze geven toe dat ze weten dat de lijn niet meer gebruikt werd. Totaal niet transparant. Een andere medewerker zei al dat er nog zoveel andere mensen hetzelfde hadden meegemaakt als ik. Vergoeding in coulance €150, waarvan ik wel nog n maand moet doorbetalen wegens wettelijke opzegtermijn. Ik vind dit gewoon diefstal en machtsmisbruik van een multinational. Waardeloos bedrijf en de reviews liegen er niet om!

Jellie

Verhuizing

Gisteren zijn mijn ouders naar een verzorgingshuis verhuisd. De KPN monteur zou langs komen om de aansluiting over te zetten. Om 16 uur, nog geen KPN monteur. Gebeld, monteur komt tussen 14 en 20 uur. Hele tijd gewacht, geen KPN. Vandaag weer gebeld, er stond gisteren geen monteur ingepland. Heeft hier iemand een potje staan te liegen. Wordt waarschijnlijk morgenochtend. Dat het kwetsbare dementerende oudjes zijn, interesseert hun geen ene moer. De factuur is al wel afgeschreven. Mensen trap niet in de mooie praatjes van de KPN, mooie praatjes, maar niets waarmaken.

21-10-2020

Nooit problemen met KPN

Na zoveel slechte reviews toch iets positiefs zetten.

Abonnement afgesloten na dramatische ervaring met Ziggo.

Wilde een monteur erbij om alles goed aan te sluiten en na te lopen.

Eerste afspraak ivm corona kon niet doorgaan, maar in overleg met de planning volgende dag een monteur.

Ze zouden een goede technische man sturen.

Beste man heel vriendelijk, nam meteen paar dingen door en vroeg naar mijn wensen.

Ik vraag alles maar hij is netjes en moet realistisch blijven.

Na 10 min overleggen, en kosten besproken betreft de super wifi is hij meteen aan de slag gegaan.

Signaal zat er nog niet op, maar dat kon hij meteen oplossen. KPN monteurs kunnen ook de infra gelijk controleren en herstellen.

20 min later signa erop en toen ging het vrij snel.

Ik had al voor de monteur kabels gelegd, maar door super wifi moest er nog 2 kabels erbij.

Zo gezegd zo gedaan, voor paar euros extra.

Hij was 2 uur bezig geweest, kop koffie tussendoor bij updaten super wifi en tv.

Op einde van de rit, alles perfect in dienst en loopt als een tierelier.

De meeste klagers willen alles gratis van KPN, ik investeerd liever, want niets is gratis.

En kabels trekken doe ik liever zelf zodat ik weet hoe de kabels lopen als er storing is.

Al met al, kpn kan het heel druk hebben, maar bij de juiste monteur kom je heel ver.

Vraag om een echte service monteur, geen installatie monteur. Die zijn technisch veel verder en mogen de infra herstellen.