KPN reviews

21-10-2020

Van Telfort naar Kan Praktisch Niets meer

Jaren bij Telfort gezeten en geen problemen gehad met glasvezel, sinds overname KPN alleen maar ellende, WiFi signaal die weg valt. Klantenservice die niets voor je kan betekenen. Monteur inhuren voor 50 euro. Helpt allemaal niets. Als vaste klant besta je al helemaal niet, wifi versterker kun je kopen.

Dus conclusie, overstappen naar?

Anna
21-10-2020

Uitstekende monteur!

Gisteren is monteur Hamid bij ons geweest voor een gecompliceerde klus: wij dachten dat het aan de Experia Box V10 lag, maar de instellingen op de computer bleken de oorzaak, dat mails niet binnenkwamen al weken. Hamid heeft het gefikst en bleef geduldig van alles proberen, tot het weer helemaal in orde was. Heel erg fijn, Hamid!

Betrouwbaar, rustig persoon en wij zijn erg blij met het resultaat! Wát een service, dank je wel.

Anita
19-10-2020

2 dagen geen verbinding!

Ik heb nu al 2 dagen geen Internet verbinding. Op de website staat niets over een storing, maar dan ineens krijg ik een mail dat de storing in Zoetermeer opgelost is! Daar klopt niets van en als je de klantenservice belt krijg je gewoon een melding dat het te druk is, bel later terug! Ik zat jaren bij Telfort en heb heel af en toe een storing gehad van hooguit een paar uurtjes. Ben dus geen tevreden klant!

19-10-2020

Kan KPN niet anders kwalificeren als een grote leugenachtige bende

Sinds 3 weken slecht werkend of in het geheel geen internet. Klantenservice is een groot drama. Overdrijf niet dat ik 12 keer heb gebeld.Medewerkers die elkaar afvallen en stellen dat collega´s geen verstand van ´techniek´ hebben.

Beloften die keer op keer niet nagekomen worden. En dan.12 oktober zou er een monteur langkomen. Nooit geweest en vandaag wordt dit door de klantenservice keihard ontkend, dat er een monteur zou zijn ingepland. Blijf ver, ver weg van KPN. Schandalige onderneming.

Pascale
18-10-2020

Zoveel geld te veel betaald krijg niks terug.

Wij komen als gezin bij Telfort vandaan, eerst zou er niks veranderen, niks blijkt minder waar te zijn. Eerst zouden wij korting krijgen op onze mobiele abbonomenten, op die korting moesten wij 5 á 8 maanden wachten (Dus die 5 á 8 maanden te veel betaald). Zeggen ze in de winkel dat wij het met terugwerkende kracht terugkrijgen, maar eerst opbellen naar de klantenservice. Deden we dat krijgen we helemaal niks terug. Dan willen we foxsport kijken, want wij hadden die abbonement bij telfort gekregen. dan hebben ze die dingen ook weggehaald, zonder onze weten. En als we die terugwillen moeten wij weer betalen voor iets wat wij al 7 jaar hadden.

Roel

Liegen en bedriegen.

Afspraken niet nakomen.

Stilzwijgend abonnement veranderen.

Tv ontvanger En digitenne blokkeren terwijl deze gewoon in het contract staan.

We zijn al vanaf juni bezig en worden keer op keer van het kastje naar de muur gestuurd. Echt een groot drama en er tegen verzetten heeft totaal geen zin.

Ons advies. begin er niet aan. Alles beter dan KPN

Angelique
17-10-2020

Lossen je probleem niet op

Wij zijn al 3 dagen bezig om ons probleem op te lossen van onze trage en bijna geen signaal met internet .Heel veel telefoon gesprekken verder uren in de wacht te staan de mensen achter de telefoon weten nergens wat vanaf en we zijn nog niet geholpen wel elke maand netjes betalen maar heb je ze nodig heb je er niks aan wat een slecht bedrijf .

Etienne

Slechte internet, geen ondersteuning

Heb glasvezel van KPN waarbij ze verzekerde overal in huis goede wifi ontvangst.

Zelfs met versterkers, van KPN, download snelheid van 2,8 mbPS en upload van 0,8 Mbps

Als je belt en je krijgt met een beetje geluk iemand binnen drie kwartier aan de lijn dan kunnen ze je niet helpen. Enig advies trek de stekker eruit en wacht een paar.minuten. .tot ziens.

We iedere maand betalen.

Boyd
16-10-2020

Lekker wachten

Ik sta sinds gister constant in de wacht. wanneer ik na 30 min wachten iemand aan de telefoon krijg wordt ik doorverbonden met een andere medewerker en sta ik weer 30 min in de wacht. Waarna we er vervolgens gezamenlijk achterkomen dat ik WEER een andere medewerker nodig heb. Gister is dit rondje 3x voorgekomen waarna de verbinding werd verbroken. vandaag hetzelfde verhaal.

Jean-Paul
14-10-2020

Lossen geen problemen op

Zeer slechte wifi op alle verdiepingen in huis. Na het tot drie keer toe doorlopen van de wifi manager bleek dat signaal belabberd was. Tot twee keer toe telefonisch contact opgenomen met de 'helpdesk' om te overleggen wat eraan te doen zou zijn. Bij een bepaald wifi signaal zou gratis toesturen van wifi versterker oplossing zijn naar mijn mening, hiermee worden nieuwe klanten immers ook gelokt. Dat bleek echter niet mogelijk. Doorverbinden met een manager bleek ook niet te kunnen. Kortom, zeer slechte klantbehandeling en niet bereid mee te werken aan een oplossing voor het probleem.

14-10-2020

Monteurs liegen

In het kort, ik heb een 500/500 profile dat ging nog goed toen KPN mede deelde dat nu 1000/500 -beschikbaar was, heb ik die genomen. De snelheid is nooit 1000 of zelf 800 Mb geweest maar het moest maar. Toen profile veranderd naar 1000/1000, en het werd nog erger, 100% internet snelheid - 10% is prima maar ik had nu ineens 430/540 max. met een Abo, van 1000 Mb up en Down. Ik betaal 108+ euro per maand.

Gevraagt voor een monteur, haalde de WAN CAT 5e eruit en begon de snelheid te meten van de FTU (Glasvezel), deze was prima' deelde hij mij mede 900 Mb/1000 Max, dus ik dacht dan zal het aan het modem liggen. Experira 10a Box geleend om Modem uit te sluiten, maar de snelheid van de Exp. Box was hetzelfde, 'ook laag' de Fritz box erweer aan; de snelheid van de interface Glas naar WAN was defect of op de Glasvezel zit stof (Demping) indien niet' is het buiten het huis (KPN Domain) Ander Monteur gekomen die deed niet veel, even een speed test dat was alles toen ging hij de naar de centrale. Hij belde mij 30 minuten later, (vaag verhaal) "ik heb een lijntje getrokken" en dat was het. Echter de snelheid bleef laag voor 1000/1000. Weer KPN gebeld, nu stuurde ze niemand omdat ze niet bij de FTU konden komen en de ticket is nu 7 dagen overtijd. Conclusie "De monteur (de eerste) heeft een te lage snelheid gemeten", maar om er van af te zijn deelde hij mede dat de snelheid goed was. De tweede monteur die een vaag lijntje had getrokken kon maar wat verteld hebben tegen mij. Feit is, in mijn ticket stond 'monteur kon niet bij de FTU komen', dat is gelogen. Erger nog, geen van de twee monteurs heeft mij gevraagt om eventueel plaats te maken. En nu? Ik heb per maand een opzeg termiijn dat is goed want dan kan ik overstappen indien nodig. Ik ben klant van PTT/KPN voor zo'n 45 jaar! Ze waren eerst een staatsbedrijf 'toen niet meer'. De koper was van hun, dus geen andere providers. Glasvezel van Reg Fiber, dus iedere ISP kon zijn eigen lijntje krijgen, de monopolie was weg voor KPN maar dat was kort. Ze kochten Reg Fiber op, het Glas netwerk was nu van KPN (dan blijft alleen ZIGGO) over. en Freedom, alhoewel Freedom geruik moet maken van KPN glas aka Reg Fiber.Waarvoor ze KPN moeten betalen.Nu komt Freedom van XS4ALL, XS4ALL heeft de rechtzaak van KPN verloren nu dat KPN zijn monopolie pos./ weer terug heeft kunnen ze weer doen wat ze jaren geleden ook deden toen ze PSTN/ISDN telefonie hadden, pi.net en planet.nl of Net en toen ADSL / DSL etc wat over het koper netwerk liep van KPN of daarvoor PTT. Die macht waren ze kort kwijt, daarom snap ik Reg Fiber ook niet dat ze het verkocht hebben aan KPN want de bedoeling van Reg Fiber was dat iedere ISP dit Glasvezel netwek kon gebruiken, nu ligt dat anders. Er werken bij KPN ook goede en klant vriendelijke mesnssen maar dat is minder geworden, het herlaad zich net als in de PTT tijd (Macht)!

Veel geluk ik kan een fake naam hier neer zetten maar noem mij maar X.

Met vriendelijke groet,

13-10-2020

In anderhalve maand al drie keer storing (glasvezel)

Kan er zeker niet over juichen, glasvezel alles-in-1 abonnement. Heb het nu anderhalve maand en al drie keer storing. Als ik weer moest kiezen, zeker geen glasvezel van KPN

08-10-2020

Overstap van KPN naar Ziggo

Wij zijn overgestapt van KPN naar Ziggo ivm mindere ervaringen. Ziggo zou de overstap service regelen. Helaas is dat ook niet helemaal goed gegaan. Per 10 september zou Ziggo gaan leveren. Helaas was er iets mis met de aansluiting in de kast buiten. Wel werden we die dag afgesloten door KPN, dus geen telefoon en geen TV meer. Gebeld naar KPN waarom op 10 sept. Terwijl Ziggo belooft over te gaan als signaal door gaat. KPN laat weten dat Ziggo het abonnement per 10 september heeft opgezegd. Dat is dan helaas niet anders. Heeft Ziggo haar excuses voor aangeboden en prima gebaar gemaakt. Nu blijft KPN nieuwe facturen sturen. Daar weer over gebeld naar KPN, dan geven zij aan dat het abonnement nog niet opgezegd is! Terwijl door de telefoon op 10 september juist bevestigd wordt dat Ziggo dat gedaan heeft. Dan bellen met klanten service van KPN. De eerste persoon ziet direct dat er bij KPN een foutje is gemaakt en dat de opzegging ongedaan is gemaakt. Hij zou de laatste betalingen crediteren maar laat weten dat hij iets niet kan omzetten. Hij belooft mij de dag erna om 20.00 uur terug te bellen. Dat is dus niet gebeurt. Dus ik de dag erna weer gebeld en gevraagd waarom ik niet terug gebeld was. Krijg ik te horen dat er helemaal geen opzegging is en dat die pas afloopt per 12 oktober en dus moet betalen. Ook bij het terug lezen van de verslagen blijft ze volharden en geeft Ziggo de schuld. Want die zou alleen telefoon opgezegd hebben. Dat klopt ook weer niet want op de factureren die ze nu sturen staat nog steeds het bedrag van het bestaande abonnement. Je zal toch maar met zo’n klantenservice je klanten willen bedienen. Ik heb er geen goed woord voor over. Inmiddels heb ik ook Ziggo maar weer gebeld en verteld hoe KPN zich opstelt. Zij willen wel helpen en vergoeden de extra abonnements kosten aan ons. Hulde voor Ziggo! Pas op met KPN!

07-10-2020

Kpn is een leugen dus voor u overstapt lees dit verhaal

Op 4 december 2019 heb ik een abonnement genomen bij KPN.

Dit abonnement zou ingaan op 9 januari 2020 en dit is ook gebeurd per 9 januari 2020.

De diensten van KPN bevielen gelijk niet en heb ik contact opgenomen om het contract te ontbinden.

Mij werd toen medegedeeld dat ik mijn tv en internet wel kon stoppen maar mijn mobiel niet omdat ik deze volgens KPN op 8 december was begonnen.

Dit zit namelijk zo na mijn aanvraag heeft KPN mij een brief gestuurd + simkaart mij is gevraagd deze zo snel mogelijk te activeren zodat de nummer weergave soepel zou verlopen ik heb dit toen gedaan maar ben begonnen met bellen per 9 januari 2020 ook omdat ik er vanuit ging dat het per die datum klant van kpn zou zijn.

Omdat je een korting krijgt als je alles in een neemt tv internet en mobiel leek het mij verstandig dan maar het jaar uit te zitten maar dit wel met tegenzin.

Nu we aan het eind van het jaar zijn gekomen heb ik contact opgenomen met KPN om te vragen per welke datum ik kon stoppen.

Ik kreeg toen te horen dat dat 9 januari 2021 is, ik zei ja mijn mobiel toch niet want deze was ik immers op 8 december 2020 begonnen. waarna mij werd medegedeeld dat zei mijn tel nummer pas 9 januari 2020 kregen en dat het om die reden 9 januari was begonnen.

Dus door een leugen van KPN ben ik klant gebleven voor een jaar met tegenzin terwijl ik gewoon had kunnen stoppen per januari 2020

Cate
06-10-2020

Klantenservice zeer slecht, heel lang wachten, zeer onkundige mensen, ze halen je binnen met zogenaamd mooie aanbieding maar de realiteit is heel anders.

Ga niet met hen in zee!

06-10-2020

Waardeloze klantenservice

KPN is een waardeloze provider. Ze komen met een mooi bedrag aan zodat jij overstapt en vervolgens is de factuur twee keer zo hoog omdat je blijkbaar niet aan voorwaarden zou voldoen waardoor het opeens duurder is. Vervolgens wordt je bij de klantenservice amper geholpen en ontkennen ze alles wat je ze verteld.

Miep
04-10-2020

WiFi werkt niet

Sinds vanmorgen geen tot slechte WiFi. Eind van middag WiFi helemaal weg. Één uur aan de telefoon met een medewerker die het ook niet wist, steeds weer opnieuw wachten. Oplossing is: er komt een monteur over 10 dagen. Dus voor onze dochters geen online lessen tot die tijd en voor ons geen overleggen via teams en zoom. Dit voorgelegd aan telefoniste, want in deze tijd dat iedereen wordt verwacht thuis te werken of lessen te volgen, kan je niet zo lang wachten. Helaas, zij kan er niks aan veranderen. Zeer slechte service. Zeer ontevreden over afhandeling klacht.

Ineke
02-10-2020

Storing

Sinds 2 dagen een storing. Alles is uitgevallen. Contact gehad met KPN en ze sturen een monteur. De monteur is niet bij mij geweest maar had gebeld dat hij het niet kon maken. Ik moest maar opnieuw contact opnemen met KPN. Na 2 uur proberen contact te krijgen eindelijk iemand aan de lijn maar deze kon niets voor mij doen. Ik zou op de hoogte gehouden worden van de situatie. Ze had de vraag ingelegd om mij met spoed terug te bellen. Inmiddels 24 uur verder en nog steeds niets van ze gehoord. Nog steeds geen internet en geen TV. Alles is uitgevallen. Mensen terugbellen ho maar dat doen ze niet. Zeer slechte klanten service

Manoj
02-10-2020

KPN werkt niet oplossingsgericht

Op vrijdag 14 augustus online een verhuizing doorgegeven voor 18 september. Na het verhuizen zag ik dat er geen glasvezel kastje aanwezig was in de meterkast. Kpn gebeld en gevraagd of zij een glasvezelkastje kunnen plaatsen.

Medewerker klantenservice: "er is een monteur langs geweest op 14 september in de ochtend, maar u was niet thuis."

Ik: "op dat moment was ik geen eigenaar van de woning, dus kon ik ook niet aanwezig zijn."

Medewerker klantenservice: "oke, wij kunnen geen monteur inplannen, maar kpn netwerk wel. Als u contact met hen opneemt zullen zij een monteur voor u inplannen. Ik zal een noodpakket sturen, zodat u via een mifi kunt internetten."

Ik: "oke, bedankt. Ik zal contact opnemen met kpn netwerk."

Medewerker netwerk: "u was niet thuis. We hebben een nieuwe opdracht nodig van kpn. Neem contact op met de klantenservice."

Medewerker klantenservice: "u was niet thuis op de afgesproken datum. De opdracht loopt nog. Bel maar nog een keer naar kpn netwerk."

Medewerker netwerk: "we hebben de opdracht geannuleerd, omdat u niet thuis was. We hebben een nieuwe opdracht nodig van kpn, anders kunnen we u niet helpen."

Medewerker klantenservice: "ik heb contact gehad met kpn netwerk. Graag nog een keer bellen dan zullen zij u nu zeker verder helpen."

Medewerker netwerk: "ja, u heeft eerder gebeld. We kunnen u niet helpen, omdat we geen opdracht hebben van kpn."

Het is inmiddels oktober en er is nog steeds geen monteur ingepland en mijn verhuizing is nog steeds niet verwerkt. Na de vele telefoontjes een opzegbrief gestuurd naar de betreffende afdeling. Jarenlang klant geweest en dan word ik op deze wijze bedankt.

Door de omstandigheden omtrent corona mag ik niet op kantoor werken, dus ik ben verplicht om thuis te werken. Dit is niet te doen met een noodbundel en helemaal als je gebruik moet maken van teams.

Wanneer gaan jullie leren om de meldingen beter bij te werken? en wanneer gaan jullie leren om oplossingsgericht te werken? doe hier iets mee!

29-09-2020

Dramatisch!

Vandaag vrijwel de hele dag geprobeerd om iemand te pakken te krijgen die iets wil doen aan mijn slechte wi-fi verbinding, totaal -in minuten- 210 minuten in de wacht gelegen waarbij tot vier keer toe de verbinding werd verbroken. Ik zit niet meer vast aan een abonnement en wilde graag een wifi versterker die ik kon krijgen als ik een nieuwe klant zou worden. Ik ben inmiddels bijna 40 jaar kpn klant, maar moet nu officieel mij afmelden als kpn klant , mij over 30 dagen weer aanmelden en dan wordt ik gezien als een nieuwe klant en kom ik in aanmerking voor een wifi versterker. De speed test van kpn gaf zo,n slechte verbinding aan dat ik ipv 100 mb ( waar ik voor betaal) op de bovenverdieping slechts 7 mb had. Kortom; ik ben er uren mee bezig geweest maar niemand wil meedenken bij kpn, want ze hebben klanten genoeg!