KPN reviews

Cat
01-09-2020

Slechte klantenservice

Het eerste al; je moet zo hard je best doen om het telefoonnummer te vinden van KPN op internet dat je geïrriteerd begint.

Vervolgens is er ALTIJD een flinke wachttijd die je ook netjes precies af moet wachten (ze kunnen wel heel goed inschatten hoe lang andere gesprekken duren). Vervolgens krijg je ongeveer 2 min een medewerker aan de lijn en sta je weer 30 min in de wacht. Verbinding verbroken en opnieuw bellen.

Dit gaat elke keer zo, na 6 keer bellen ben ik er behoorlijk klaar mee, het probleem is nog steeds niet opgelost en ben heel wat belminuten armer.

Albert
31-08-2020

Corona

Ik heb sinds februari een 'slechte' internet verbinding en bij bestelling zou ik een 50Mb verbinding krijgen en een vaste telefoonaansluiting. Nu 6 maanden later heb ik enkel nog internet rond de 20Mb. Ben ik 6 KPN monteurs verder en als ik verhaal haal bij KPN schuift de medewerker mijn probleem af als niet belangrijk vanwege de Corona maatregelingen en prioriteiten. Waarom zijn er dan al 6 verschillende monteurs geweest tijdens de Corona periode?

Roger
30-08-2020

Wifi en TV

Al 30 jaar klant bij KPN en de afgelopen maanden is alleen maar drama geweest. Niets werkt .

Bob
30-08-2020

KPN verbinding is waardeloos. Monteur komt langs geeft aan dat er 3 wifi versterkers geplaatst moeten worden. €200. Na installeren nog steeds dramatisch. Download snelheid van 80mb/s via de speedtest (100mb/s abonnement) maar totaal geen internet verbinding te krijgen op laptop op telefoon. In huis werkt het alleen om te hotspot via telefoon aan te zetten. OOK van kpn notabene. Hoe kan het dat 4g hotspot beter werkt dan de wifi? waardeloos dit.

Martina
28-08-2020

Onvriendelijk

Ha . ben al vier dagen aan het bellen met KPN en Telfort. Ik zit bij Telfort maar per 1 sept is het KPN. Telfort was knudde. personeel onkundig maar aardig vandaar dat ik er 12 jaar zit. Krijg nu 3 dagen KPN personeel aan de lijn en . wel de hik ik wordt uitgescholden terwijl ik een klant ben zonder internet. Ik bel Telfort en wordt automatisch doorverbonden naar KPN. Waar gaat dit heen in deze sector, ohh als wij te laat zijn met betalen dan weten ze ons te vinden maar service verlenen.! Ga nu verder kijken naar een ander provider wordt dus een ergenis maar een KPN met onbeschoft/ ondeskundig/ knudde personeel daar ga ik geen geld aan besteden.

Wouter
27-08-2020

4 jaar tevreden klant

4 jaar klant:

- internet, tv en telefoon heeft in al die tijd zonder enige onderbreking gefunctioneerd

- internetsnelheid ongeveer 70 Mbit, en dat voldoet prima voor mijn gezin. Je kunt probleemloos videobellen met 3/4 mensen tegelijk, belangrijk voor werk en school in deze coronactijd.

Inmiddels is glasvezel met een andere provider aangelegd, maar ik had KPN nog niet opgezegd en dat ga ik ook niet doen.

De andere provider levert weliswaar 10x sneller internet via glasvezel (als het werkt), maar het is onbetrouwbaar. Dan maar iets minder Mbits, ik moet er in deze tijd gewoon 99.9% op kunnen vertrouwen dat ik internettoegang heb.

Bovendien is TV van de glasvezelprovider 3 keer volkomen K. Ook in dat opzicht was KPN echt beter.

Ali
26-08-2020

Zeer onvriendelijk

Goedendag,

Heb problemen met mijn snelheid van mijn internet krijg niet het juiste snelheid binnen heb hier over snachts gebeld. Uw eerste collega wou het lijn gaan testen maar verbinding was dus verbroken. Mijn internetsnelheid hoort 500 MB te zijn maar krijg ongeveer 100MB binnen. ( Direct via uw modem getest met kabel op verschillende apparaten snelheid die ik kreeg is rond 100MB.)

Hierover heb ik per direct terug gebeld 2de collega was absoluut niet klantvriendelijk en kon geen empatie tonen. Heb uw 2de collega verteld dat ik zelf ook IT heb gedaan en dat het probleem niet bij mijn apparaten lag. Na dit vermelding bleef uw collega de standaard vragen verder te stellen. Heb toen nogmaals verteld dat dit niet het probleem was en dat ik een snellere oplossing wou. Als antwoord kreeg ik dat hij zou gaan bepalen wat hij zou gaan vragen en dat hij mijn toon niet oke vond. Na dat antwoord heb ik gevraagd om de naam van uw collega. Hij zegt mijn naam is ‘Gaat jouw niks aan’ en verteld dat hij er gaat voor zorgen dat ik niet geholpen wilt worden. Dus ik zei dus u bedreigd mij? Na dat heeft hij opgehangen en kon ik u niet meer terug bellen.

Heb toen per direct al mijn extra producten direct uit mijn pakket gehaald.

Ik ben er kotsmisselijk van geworden.

Cor

Klantonvriendelijk

Zeer klantonvriendelijk. Krijg steeds verkeerde, te hoge rekening. Ze kunnen het niet oplossen en zeggen dat ik het niet snap en dat er met mij niet constructief te spreken is.

Heb al 4x voor hetzelfde probleem gebeld!

Michel

Interactieve tv

Kpn's interactieve televisie werkt vaak niet, het is vernederend hoe weinig KPN daar aan verbetert.

Eerst was het Telfort maar nu KPN het merk 'in huis' heeft gesleurd is het alleen maar slechter.

KPN communiceert er helemaal niet over, wat een doof en dom bedrijf.

He

Zeer slechte service

Nadat wij tv en internet aangevraagd hadden duurde het even voordat er een monteur ingepland kon worden. Dat begrijp ik. Dus we krijgen uiteindelijk een datum dat er een monteur zou langskomen.

Direct daarna ontvingen we het bericht dat die afspraak niet door zou gaan omdat er eerst andere werkzaamheden zouden plaats vinden. Ook nog steeds ok.

Echter. enkele dagen voor de datum die telefonisch geannuleerd was ontvingen we 3 x een sms met daarin de melding dat de monteur zou komen. Wij speciaal naar het aansluit adres gereden. Alles bij elkaar een uurtje of 4 voor niks gewacht. Navraag bij de klantenservice (duurde minstens een uur het hele gesprek) dat de monteur niet ingepland stond. Op de vraag of er een mogelijke compensatie zou kunnen plaatsvinden werd mij verzocht terug te bellen nadat de aansluiting gereed was. Dat hebben we dan ook gedaan. weer alles bij alles een uur bezig. En resultaat: 0!

Zo jammer dat er korting beloofd wordt, en dan weer een uur tijd verspild. Hadden ze beter direct kunnen zeggen.

Al met al 8 uurtjes verspild alleen maar wegens super slechte communicatie. Jammer dat we die niet kunnen factureren ?

Arjan
24-08-2020

Nummer behoud aanvragen na overstap

Meerder keren telefonisch contact gehad. Ik sta 12 minuten in de wacht. Dame vertelt dat ze even een ander systeem moet opnemen en zet mij opnieuw in de wacht. Na nog eens 15 minuten te hebben gewacht heb ik het na 27 minuten opgegeven.

Daarna nogmaals geprobeerd. Wederom lange wachttijd. Na opname 13 minuten later wordt de verbinding verbroken.

Dramatische manier van werken

Mike
23-08-2020

Internet, tv, service

Sinds 26-06-2020 een storing van internet en tv. KPN doet zelf helemaal niks met de storing, het ticket staat al sinds de storingsmonteur is langs geweest open in hun systeem. De medewerkers van de klantenservice hebben ook lak aan je en proberen je absoluut niet verder te helpen. De kwaliteit en service waarvoor ik bij KPN zat is tegenwoordig ver te zoeken.

AB
23-08-2020

Stabiele provider

Kpn is een stabiele provider. In de afgelopen 15 jaar geen storingen bewust meegekregen. Klantenservice was ook altijd goed, maar is het afgelopen jaar echt dramatisch achteruit gegaan. Ze bellen niet terug, geven aan dat je korting kan krijgen maar kan uiteindelijk toch niet. Een aantal keer iemand die ondeskundige en niet professioneel was aan de lijn gekregen. Daar schrok ik van, want kpn is vooral ook duurder door de service die je krijgt. Maar als ze geen service geven, waarom dan meer blijven betalen. Echter zijn er vrijwel alleen negatieve ervaringen van (andere) providers te vinden. Volgens mij wordt er vooral gedeeld als er storingen of andere teleurstellingen zijn. Dus ik kan nog geen wijs worden waarheen te gaan.

Suzanne
21-08-2020

Glasvezel

Het aansluitpunt voor de glasvezel is op de verkeerde plek geïnstalleerd. Tot vier keer toe is de afspraak niet komen opdagen om dit probleem op te lossen.

En vandaag zou er een monteur komen voor de aansluiting op glasvezel, wordt er afgebeld op het moment dat hij er al had moeten zijn.

Wat een waardeloze organisatie en dito klantenservice. Wij worden voorlopig geen klant van KPN.

Sander
21-08-2020

Zeer, zeer slechte klantenservice.

De mensen die je aan de telefoon krijgt doen echt hun best, maar lopen elke keer tegen de muur van de backoffice aan.

Verlengd, telefoon erbij, zou geleverd zijn, echter niet ontvangen.Koerier zegt van wel, terwijl ik niet eens thuis was, en het pakket me persoonlijk aangeboden had moeten worden. Ook niet er voor getekend.

De factuur zat bij de eerst volgende maand termijn, echter hoefde ik pas te betalen als de telefoon ontvangen was.

Status: afgesloten wegens openstaande rekening, terwijl telefoon nooit geleverd is.

Nu 6 keer klantenservice aan de lijn gehad, iedereen kan zien dat de fout bij hun ligt, echter kunnen ze daar niks aan doen. Dat moet de backoffice blijkbaar doen. 4 keer belooft dat ik dezelfde dag, uiterlijk de dag daarna gebeld zou worden, niet gebeurd.

Waardeloos en enorm arrogant gedrag. Zetten je gewoon met de rug tegen de muur.

Tony
20-08-2020

KPN

KPN overstappen naar Ziggo

Wij hebben al jaren Internet en televisie van KPN voor €83,00 per maand.

Wij willen overstappen naar Ziggo omdat de eerste 3 maanden € 39,00 per maand is en daarna betaal je € 53,00 met een extra zender pakket en meer kanalen!

Nu we volgende maand overgaan,merken we al een paar weken dat het Internet ineens trager is en continue valt de verbinding weg?

Is dat bewust gedaan door KPN hebben we nooit last van gehad?

Lennart
20-08-2020

Belabberde klantenservice

Kort verhaal: zeggen dat ze terug zullen bellen, doen dat niet.

Lang verhaal: Monteur zou langskomen om internet af te sluiten, maar kon niet afsluiten omdat er een kastje kapot was, moest zelf bellen om hier achter te komen.

Ik zou teruggebeld worden over een update. Dit is niet gebeurd.

In totaal zou ik 5 keer teruggebeld worden en is dit 5 keer niet gebeurd.

5 keer heb ik zelf moeten bellen en na al die keren was ik nog steeds geen steek verder.

19-08-2020

Betalingen

Ze dreigen met 3 dagen dat je moet betalen voor iets wat je niet hebt gekregen! Maar crediteren binnen 3 dagen ho maar!?Rente trekken zeker! Klantenservice? KRAMER.doe er wat mee!?

Marij
19-08-2020

Waardeloze service

Na beloftes, niet kunnen waarmaken en een call/service centre onprofessioneel, slecht Nederlands praat en onvriendelijk

Pascal
18-08-2020

Niet serieus genomen

Na in totaal 5,5 uur gebeld te hebben met de klantenservice omdat er een monteur moest worden ingepland voor mijn nieuwe internetabonnement, heb ik de moed opgegeven en heb ik alles opgezegd. Ook hetgeen dat ik al had lopen bij KPN. Wat een waardeloze service. Vier keer beloven om teruggebeld te worden binnen twee werkdagen en het gewoon nooit nakomen. En als je er wat van vindt, dan wordt er bijna letterlijk gezegd dat ik niet moet zeuren en anders gewoon de boel moet opzeggen. Ik moest maar blij zijn dat ik een abonnement kon afsluiten bij hen. Waardeloos bedrijf met waardeloze service.