KPN reviews

Birgit
12-06-2020

Al problemen bij het afsluiten van een abonnement

Het begon met een erg vriendelijke en schijnbaar capabele sales medewerkster aan de telefoon: ik heb voor een mobiel abonnement met een iPhone SE wit 128gb gekozen. Ik zou het toestel in een keer betalen. Omdat ik een Duits paspoort heb moest ik naar de winkel met mijn paspoort , daar is het toestel niet leverbaar, en werd het mij onmogelijk gemaakt om hoe dan ook naar een oplossing te zoeken. Als je via telefoon bestelt is het toestel wel leverbaar! maar dat kan niet met een buitenlands paspoort. Er was verder niemand in 2 KPN winkels die me verder wilde of kon helpen en ook telefonisch wist niemand hoe dit aan te pakken. Ik heb nog nooit zo een slechte service meegemaakt! Ben meer dan 20 jaar bij T Mobile en geloof dat ik dat ook maar zo hou, zeker als ik de andere slechte reviews lees. Gisteren avond nog een telefonische poging gedaan Nu is er Ik heb erggisteren geprobeerd een abonnement af te sluiten bij kpn met een iPhone SE wit 128gb. Ik zou het toestel meteen betalen. Omdat ik een Duits paspoort heb moest ik naar de winkel met mijn paspoort , daar is het toestel niet leverbaar. telefonisch wel, maar dat kan niet als Duitse staatsburger. Verder was er niemand in 2 KPN winkels die me verder wilde en kon helpen. Nog nooit zo een slechte service meegemaakt! Gisteren avond nog een telefonische poging gedaan en een behulpzame medewerker via de klantenservice gevonden. Hij kon het ook niet ter plekke oplossen, belt terug. Ik ben benieuwd! Wordt vervolgd- intitialen wel 2 uur mee bezig tot nu toe.

Thijs
02-06-2020

Verwacht geen effectieve hulp

Je zit binnen een paar klikken aan een abonnement, maar probeer er maar eens af te komen,

Online opzeggen kan niet, je kunt alleen 'aanvragen', waarna het na 14 dagen toch nog opgezegd zou worden.

DUS NIET, het heeft me 6 maanden geduurd om mijn abonnement te beeindigen na meerdere malen bellen (en lange telefonische wachtrijen). Mijn betalingen stopgezet, maar in plaats dat zij contact opnemen waarom sturen ze dreigbrieven met toegevoegde 'herinneringskosten'.

Geen optie om abonnementsgeld terug te vragen over deze periode, ik heb maar betaald om de gedreigde incassobureaus af te houden.

Wat een slechte service, ik kom nooit meer terug.

30-05-2020

Afdeling verkoop: "vult u maar een formulier in"

Bij een vraag aan de afdeling verkoop over het omzetten van een contract is de reactie van de medewerker van de afdeling verkoop er 1-tje van de makkelijk weg: "vult u maar een formulier in" . Enig meedenken en meehelpen bij het zoeken naar een oplossing is blijkbaar te veel gevraagd. Service: 0.

Hennie
28-05-2020

Geen Monteur aanwezig

OMG.ik heb alweer spijt dat ik ben overgestapt naar KPN, zo waardeloos is dit nou weer. Er werd mij tijdens mijn overstap gesprek verteld dat ik een monteur zou krijgen voor de aansluiting omdat ik daar zelf geen verstand van heb! ik vroeg of dat gelijk ingepland kon worden, maar ik moest daar apart voor bellen en dat kon pas als ik de doos met alle spullen binnen had.dus afgelopen maandag gelijk gebeld want morgen vrijdag de 29ste wordt ik aangesloten op KPN en gaat caiway mij afsluiten. De monteur zou mij binnen 2 dagen terugbellen maar niks gehoord natuurlijk, dus net maar weer zelf gebeld en ik kreeg te horen dat de eerstvolgende dag dat er een monteur beschikbaar is op 3 juni zou zijn.Ik haat dit gedoe zo erg hè. Fijn en betrouwbaar begin hoor KPN.beloof dan niks!

Michel
25-05-2020

VRESELIJK

Meest vreselijk klantenservice. Vaak meer dan een uur in de wacht dan als je aan de beurt bent wordt je per ongelijk weer achteraan gezet nadat een medewerker je even in de wacht zet.

Onbeschoft personeel en een vreselijke back office administratie. Veel ervaringen met klantenservices maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik zou ze ten strengste afraden!

24-05-2020

Na 10 jaar trouwe dienst opgezegd

Na 10 jaar abbonee geweest te zijn van KPN heb ik de dienst zojuist opgezegd. sind 2 jaar zijn we aan het tobben met de Wifi in huis. Met 3 opgroeiende pubers en het online schoolwerk wordt dat steeds belangrijker. 1,5 jaar geleden zijn er hier 2 moneurs langs geweest om de wifi te checken. de eerste monteur kon niets voor ons doen, alleen tegen betaling wilde hij een wifi versterker verstrekken aangezien wij geen vaste internet kabel boven hadden liggen. Daarop is hij weg gegaan en heb ik KPN nogmaals gebeld, en met succes. de 2e wifi monteur was binnen 10 minuten weg. (hij wilde namelijk wel gewoon de draadloze wifi versterker instaleren) niet gek als je maandelijk 70+ betaald voor televisie en internet van KPN. helaas werkt sinds een aantal dagen de draadloze wifi versterker niet meer. Waarop ik afgelopen vrijdag KPN weer heb gebeld. Samen met een zeer vriendelijke medewerker gekeken wat de oorzaak was met als resultaat dat hij na een uur bellen en alles overal te testen de oorzaak niet kon vinden. Prima service en niets negatiefs. Gister de wifi versterkers opgehaald bij het afleverpunt en vandaag begonnen met instaleren. Helaas, geen draadloze versterkers meer maar bekabelde. Daarop heb ik KPN gebeld om te melden dat de verkeerde versterkers verstuurd zijn, ik had namelijk een draadloze. Deze medewerker vertelde mij dat ze alleen draadloze wifi versterkers tegen betaling opstuurde, en degene die ik had oud was. helaas was er geen mogelijk mij een draadloze wifi versterker op te sturen als vervanging voor de draadloze die ik had. ze zij we kunnen niet terug in de tijd. best grappig als je van draadloos naar bedraad gaat. wat is dan precies terug in de tijd? ik heb haar gevraagd om me door te verbinden met het opzeggen van mijn abbonement. voor 70+ kan ik namelijk ook een aanbieder vinden die mij wel wil helpen als klant en mij ook zo behandeld. uiteraard eerst weer 20 minuten in de wacht gezeten. Deze medewerker wilde vervolgens weer het hele verhaal weten. dus van voor af aan begonnen. Waarop deze man zegt. wij hebben u nooit een draadloze versterker verstrekt. alsof ik aan het liegen ben! ik heb hem vriendelijk gevraagd of ik gewoon mijn abbonement op kon zeggen waarop hij nog een verhaal over zijn ervaring verteld met kpn en wifi. eind van het liedje. ik heb het na meer dan een uur eindelijk op kunnen zeggen. maar wat een bizar slechte service van KPN was dit weer. voor ruim 800 euro per jaar lijkt het mij niet teveel gevraagd om gewoon door mijn hele huis wifi te hebben!

Andre
20-05-2020

Vergoeding storing

Na een storing van bijna drie weken geen tel /internet, tv doodleuk een factuur sturen.

De vergoeding is zeven euro en nog wat komt op de volgende factuur.

Deze maand is het totaalbedrag van uw factuur

€ 59,19.

Dit totaalbedrag is als volgt opgebouwd:

Abonnementskosten € 50,99

Verbruikskosten € 8,20

Het personeel is uiterst vriendelijk en kunnen hier weinig mee.

Wel het gevoel dat er achter die vriendelijke medewerkers een groot stel aso's bezig is, idem ziggo, telford, en al die andere verienmodellen bah

Jurjen Cindy
19-05-2020

Storing

Ik had storing elke keer met me kastje

ik bel kpn op dat de kastje elke keer in storing staat

oke we sturen een monteur en die zal komen kijken zo gezeght zo gedaan

monteur is geweest heb in de muur wat gedaan en een draadje vervangen storing op gelost

ze de monteur dat het 50 euro gaat kosten dat hebben ze gezeght bij de storing diens die heb niks gezeght

ik klacht in gediend krijg het weer te horen dat ik het moet gewoon betalen 50 euro

ik vind het gewoon op lichters als er al een breuk in de kabel zit en ik dag het een update was kasje uit en aan was het verholpen

ik baal er wel van om weg te gaan bij KPN

het is hun spullen wat storing geeft niet die van mij

Maya
14-05-2020

Waardeloos bedrijf en brutaal personeel!

Het is dat ik geen nul kan geven als cijfer want een 1 is nog teveel voor dit vreselijke klantonvriendelijke bedrijf. We zijn al 10 maanden aan het proberen om een bedrag van ca. 30 euro terug te krijgen zoals ze beloofd hebben maar ondanks vele telefoontjes, mails, brieven en zelfs persoonlijke gesprekken in een KPN winkel wordt je van het kastje naar de muur geschoven. De jonge knulletjes van de Klantenservice zijn hondsbrutaal en verbreken gewoon de verbinding als je met een klacht komt die hun niet aanstaat. Het is echt ongelofelijk dat dit waardeloze bedrijf nog steeds kan blijven voortbestaan. Wil je jezelf stress besparen ga dan NOOIT met KPN in zee!

Kristel
14-05-2020

Halstarrige reparatieafdeling

Ik heb een Iphone sinds ruim een jaar. Ik betaal de KPN per maand hiervoor, nog tot november. Drie weken terug was het toetsel "dood", geen leven meer in te krijgen. Opgestuurd, Find my phone o.a. mbv Apple service centrum zover we konden verwijderd. Status: zogauw internet wordt aangesloten wordt deze functie verder verwijderd. Ben hierover gebeld door reparatieafdeling, heb eea uitgelegd. Was prima, werd zo doorgegeven. Na drie weken vond ik de volgende mededeling: toestel, waar dus nog vette garantie opzit, wordt niet gerepareerd. Geen aankoopbewijs?ik betaal al meer dan een jaar en nog tot november aan de KPN en flink ook. Find my phone niet uitgeschakeld. Maar weer om raad gevraagd bij Apple, meer dan we hebben gedaan kan niet, KPN moet gewoon een nieuw toestel geven of tot reparatie overgaan. Reparatieafdeling gebeld, alles nog eens toegelicht, ik mocht gerust boos worden, zat de dame niet mee, ze zit toch aan de andere kant van het land.

DJ
12-05-2020

Nieuw abonnement met behoud van nummer

Heb helaas voor KPN gekozen als provider voor 2 mobiele abonnementen. Helaas zijn we inmiddels een aantal weken verder en het lukt KPN mar niet om een van de abonnementen met behoud van nummer over te zetten. Het aanbod leek destijds heel aantrekkelijk maar helaas blijkt in de praktijk, dat KPN dit niet kan waarmaken.

William
10-05-2020

Geen service, niet meedenken, niet nemen anders spijt!

Mijn ouders zitten in een verzorgings/verpleeginstelling, na 50 jaar samen agv corona gescheiden. Voor mijn demente moeder een ouderwets ogende gsm gekocht waarbij helaas een kpn sim kaart. Om problemen te voorkomen wilde ik de voice mail uit hebben (zij mag alleen gebeld worden). Ondanks bezit van de sim kaart wil KPN de voicemail niet uitzetten, en uitzetten via verplegend personeel is niet gelukt. Hoop dat KPN ook een virus krijgt! Waardeloze tent met slechte service.

Roger
08-05-2020

Niet vreemd dat het klantenbestand terugloopt

De basis van het glasvezel abonnement voor 200mbit is met 50euro al behoorlijk aan de prijs, maar voordat je het pakket compleet hebt dien je nog vele opties extra bij te bestellen.

Wie betaalt er 7,49euro voor een router.

4,99euro voor het kunnen opnemen van TV?

2,50euro voor 4K content

5euro extra voor een 2e tv

Als je nog goede ondersteuning nodig hebt, dan betaal je een extra 5euro per maand voor de Tech desk.

Het verbaast mij niets dat KPN zijn klantenbestand ziet teruglopen.

Stefan
07-05-2020

Service waardeloos

Ik heb een abonnement lopen bij KPN en ben BKR geregistreerd Nu is mijn abonnement verlopen dus ook mijn BKR registratie het duurt een aantal werkdagen voordat het BKR registratie verwijderd is omdat ik mijn hypotheek wil verlagen heb ik geen BKR registratie nodig nu kan KPN de service niet leveren om even een brief te schrijven met het logo erbij dat de mobiels niet meer betaald hoeven worden mede door hun schuld kan ik dus minder hypotheek met minder geld lenen heel erg jammer en dit had 5 minuten gekost om een briefje te tikken en te mailen oftewel de service van tegenwoordig is nergens meer te vinden heel erg jammer vind ik dit en momenteel denkende om overstappen naar een andere provider samen met mijn vrouw

Ram
02-05-2020

Leugens

Voor levering van een nieuwe modem werd mij tot twee keer aan toe gezegd dat er deze onderweg is. Maar helaas ruim een week later nog niks ontvangen.

Wesley
02-05-2020

Teleplan

Wordt steeds verteld dan een gerepareerde telefoon worft bezorgd maar wordt al een aantal dagen verzet. En nu komt hij zelfs woensdag, ze mogen wel heel wat excuus brieven gaan schrijven.!

Zheng
01-05-2020

Schandalig hoe KPN met (trouwe) klanten omgaat

Jarenlang onnodig te veel betaald voor een simpele telefoonlijn. Onlangs een ander telefoon-abonnement bij KPN afgesloten waarmee ik als het goed is 99% per maand bespaar. KPN heeft mij nooit verteld dat ik onnodig veel betaalde, een soort oplichterij dus. Gister zou de aansluiting moeten werken, maar dat was niet het geval. Ruim 2 uur gebeld met KPN om zsm een monteur te ontvangen ivm zakelijke afhankelijkheid van vaste telefonie, maar zoals vaker bij KPN van het kastje naar de muur gestuurd. Ook 2x abrupt in de wachtrij gezet terwijl ik praatte, en na bijna iets van een oplossing te hebben benaderd hing de medewerker van KPN het gesprek na ruim 2 uur abrupt op. Nog nooit ben ik bij KPN simpel, vriendelijk en effectief geholpen, het loopt altijd via meerdere (onvriendelijke) werknemers die pretenderen alsof ze jouw vraag nog nooit eerder hebben gehoord. Of duidt dit op incompetentie van de klantenservice? Ik denk het tweede. Bij schade moet je ook niet verwachten dat je compensatie krijgt; een aantal jaren geleden thuis maandenlang wifi-storing gehad van de experia box V10, maar pas bij overstap naar andere provider ineens gebeld door KPN met een kortingsaanbod (nadat ik ruim 14 jaar klant ben geweest en had aangegeven dat ik overstapte vanwege het steevast negeren van een ontevreden klant). Dit heb ik natuurlijk afgewezen.

Heb alsjeblieft geen hoge verwachtingen van KPN als het om service gaat. Ook al zou je, aangezien de relatief absurd hoge prijzen bij KPN, meer dan recht hebben op kwaliteit van zowel product als service. In plaats daarvan krijg je GEEN service en in mijn geval zelfs GEEN product.

Jack
30-04-2020

Wifi

Meest waardeloze wifi! altijd loopt me game vast en altijd slecht draadloos! niet kopen die rotzooi! zijn gewoon oplichters!

Daphne
29-04-2020

Zoeken niet naar een oplossing

We zitten nu al 2 jaar met zeer slecht wifi en dit hebben we dan ook meerdere malen aangegeven. We hangen zowat elke maand aan de lijn met kpn en ze geven dan niet eens goede service. In een uur dat je aan de lijn hangt leggen ze niks fatsoenlijk uit en het enige wat ze zeggen is doe maar de kpn test om je wifi te testen. Mijn ervaringen met kpn zijn dan ook zeer zeer slecht.

28-04-2020

Glasvezelkabel

Vandaag stond er opeens een man in mijn voortuin te graven? Bij navraag bleek dat hij van de kpn was en dat hij alvast een aansluiting ging plaatsen mocht ik ooit een kpn internetverbinding via glasvezel willen hebben. WTF je gaat toch niet graven in mijn voortuin zonder overleg? ik wil helemaal geen kan glasvezel en nu al helemaal niet meer!