KPN reviews

Leon
25-03-2020

Abominabel, één keer en nooit weer

1,5 maand nodig om zakelijk internet + mobiel te bestellen. Niets geleverd. ook niet de moeite gedaan het op te lossen. na 1,5 uur 5x mijn verhaal te doen tegen 6 medewerkers kon de annulering ook niet verwerkt worden. nee daarvoor moest ik terugbellen.

Bianca En
25-03-2020

Zeer slechte service

Ze laten je gewoon jaren lang betalen voor iets wat je niet afgesproken hebt bij de koop, waardeloze service

Sophie
24-03-2020

Gedoe mobiel abonnement meerdere malen

Ten eerste afsluiten van mobiele telefoon ging mis en heb toen een paar maanden lang voor twee abonnementen moeten betalen.

Ten tweede onbeperkt abonnement is niet onbeperkt maar gelimiteerd met 5GB. Dit staat nergens aangegeven.

Vervolgens slechte service en moeilijke bereikbaarheid

Esther
22-03-2020

Release wifi uitgesteld tot na de corona crisis

Verheugd op internet van KPN zouden zij het maandag 16 maart aansluiten, helaas door de corona kon de monteur niet komen. Gelukkig hebben we zelf niet veel te doen en hebben we zelf alles aangesloten. Internet zichtbaar op al mijn apparaten, Joepie de kinderen kunnen verder met het werk aan hun eindexamens! Wat denk je besluit de KPN om heel de releasedatum tot na de corona crises te verplaatsen. Heel de periode van social distance ook geen online contacten. Volgens KPN is het onmogelijk om deze fout te herstellen;-( Mijn tweeling die zichzelf niet voor kan bereiden op het landelijk examen gaan naar alle waarschijnlijkheid door deze fout van een medewerker van de KPN hun zakken voor hun examens VMBO

Volgens KPN is de release datum toch echt 6 april. Ik hoef ook voor 6 april geen contact met de klantenservice meer op te nemen! Ze kunnen de release datum niet naar voor halen of hun fout herstellen en volgens afspraak mij vanaf 18 mrt toe te laten op het internet.

Sijmen
20-03-2020

Slecht internet

KPN krijgt het niet voor elkaar om fatsoenlijk internet hier in huis te krijgen. Ze zijn hier al meerdere keren langs geweest maar het internet, op de PS4 met kabel aangesloten, is bedroevend!

Andre
20-03-2020

Aanleg glasvezel, monteur komt niet, kastje ontbreekt

Kreeg een half uur voor installatie telefoon van de KPN dat de installateur niet langs komt ivm Corona. Begrijpelijk, installatie zou ook zelf prima te doen zijn. Helaas blijkt er een kastje te ontbreken in de meterkast, wederom contact gezocht met KPN. Hiervoor moet een monteur komen, maar die komt dus niet. Ondertussen wel hele pakket bij oude leverancier opgezegd. Wat als ik nu zonder internet en tv kom te zitten? Dit is mijn probleem, het is nu eenmaal niet anders.

Gino
19-03-2020

Zeer slecht

Elke keer problemen vanaf het begin wil nu van me contract af en nooit meer bij kpn nemen de klanten in de maling en willen monteur zoeken dan moet ik 50euro betalen wat een kut bedrijf

19-03-2020

Waardeloze klantenservice

Ik had me aangemeld voor KPN glasvezel. Na het welkomstpakket te hebben ontvangen werd ik gebeld voor een afspraak met de monteur. Monteur kwam niet opdagen, zonder van zich te laten horen.

Na KPN gebeld te hebben, eerst 20 min geworsteld met een robotstem. Na eindelijk iemand te spreken, word ik de les gelezen dat ik mn brieven maar beter moet lezen.

Ik had echt graag een betalende klant geworden, maar ik ga niet op mn knieen. Dan maar een ander bedrijf!

Noor
18-03-2020

Medewerkers KPN

Bel je Kpn op. Sta je eerst 30min in de wacht, vervolgens doe je je verhaal, sta je weer 20min in de wacht, het moet uitgezocht worden. Dan krijg je te horen dat de persoon in kwestie je niet kan helpen. Moet doorverbonden worden, wederom 15min in de wacht. Moet je je verhaal weer doen, je wordt koud doorverbonden. De jonge man alles uitgelegd, word wel meerdere keren onderbroken. Vervolgens wilt zijn gelijk halen, dus ga met hem in discussie want ik vind dat t niet zo is. En ineens zegt hij, ik ga niet met jou in discussie en verbreekt de verbinding. Zit een uur aan de telefoon en ben nog niet geholpen. Te schofterig voor woorden dit :-@.

Mariyam
18-03-2020

Vreselijke klantenservice KPN tbv aansluiten glasvezel

Ben al ongeveer een maand bezig met KPN om een glasvezelaansluiting te krijgen. In de winkel zelf eerst afgesloten eind februari duurde anderhalve week voor een monteur kwam om dit aan te sluiten. Die afspraak is niet doorgegaan omdat de monteur 2 uur uitliep maar belde pas tegen het einde op om dat door te geven. Uit eindelijk maar een andere afspraak proberen laten maken op advies van de monteur in de hoop dat ik er ergens tussen geplaatst kon worden. Afgelopen maandag nogmaals gebeld met klantenservice en die vertelde mij dat ik binnen 48 uur bericht zou krijgen van de monteurs. Ik heb vandaag gebeld met de klantenservice en nu was het zo dat ze niet konden zeggen wanneer een monteur bij me langs kon komen. Het gesprek ging zo een verkeerde kant op en zo tegenstrijdig met de vorige gesprekken. Dat ik heb gevraagd om mijn contract te ontbinden met KPN en dat ik naar een andere provider ga. Vreselijke teleurstelling en afschuwelijke ervaring met de klantenservice kpn en glasvezel aansluiten in de praktijk. Kan niet bevatten dat een glasvezelaansluiten zolang moet duren en dat de klantenservice zo met klanten omgaat. Groet, M. Husain

Emiel
17-03-2020

KPN NEEM CONTACT MET MIJ OP

Dan vertel ik over de trieste wijze waarop ik nu 4 maanden bezig ben mijn geld te terug te krijgen en de wijze waarop uw KLANTENSERVICE uw klanten te woord staat.

Jeffery
17-03-2020

Waardeloos bedrijf

Sorry, maar wat een k** bedrijf is heel die KPN toch.Je krijgt nooit de goede afdeling en de medewerkers weten echt niet waar ze over praten. Ben nu al meer dan 3 maanden bezig over 2 abonnementen die opgezegd zijn en waar ik nog steeds rekeningen van krijg.Ik krijg iedere keer een ander verhaal en net krijg ik ook nog iemand aan de lijn die bijdehand gaat doen. Ze zeggen iedere keer dat ik terug gebeld word, doen ze ook niet. Ik ben er helemaal klaar mee, zakelijke vaste telefoon gaat er ook uit. Voor mij nooit geen KPN meer! Jammer dat ik geen 0 als cijfer kan kiezen.

Maarten
16-03-2020

Waardeloos 6 jaar klant en 0/0 Service!

2 Weken geleden een abonnement afgesloten voor +- 32 euro zie je nu een advertentie hetzelfde abonnement voor 27,50. Met KPN contact gehad en zeggen gewoon ja sorry, maar kunnen niets meer veranderen u bent al over de 14 dagen heen echter gaat mijn abonnement pas over 3 maanden in!? Ik ben al 6 jaar klant! Verwacht wel iets meer qua service. Na deze 2 jaar ben ik ook meteen weg bij KPN!

Ria
14-03-2020

Monteur komt niet opdagen

Door kpn wordt diverse keren gemeld dat monteur komt tussen 14 en 16 uur. Op gepeveede apparatuur staat dit ook vermeld. Vrije middag genomen en wie er komt: geen monteur. Om 16.20 zelf maar contact opgenomen. Daar blijkt dat de afspraak uit het systeem is gehaald, maar klant wordt dus niet geinformeerd. Nieuwe afspraak kan wel maar geen garantie dat deze wordt nagekomen. Dus je kan weer vrij nemen zonder zekerheid. Ik vind het een slecht bedrijf.

Kevin
13-03-2020

Internet waar je nog maar net whatsapp op kan gebruiken. krijg 5 mb per seconde terwijl ik 30-50 hoor te hebben. Zit te gamen en na 5 uren valt alles uit voor de 100ste keer al mijn harde werk voor niets. Ik zou overstappen naar ziggo. Gooi je KPN router uit het raam en haal iets anders.

2 aardappelen met pennen en draadjes werkt beter dan deze rotzooi.

Bmc
11-03-2020

Fraude gevoelig systeem

Iemand kan dus met door mijn zakelijke bankrekening nr te gebruiken,diensten van kpn krijgen zonder dat ze worden gecontroleerd.Dit is echt zo onprofessioneel.Ik heb nu al 2 x geld van mijn rekening zien verdwijnen zonder dat ik iets heb afgesloten.Ik ga vandaag aangifte doen niet alleen tegen de fraudeur maar ook tegen kpn voor hun waardeloos systeem.

09-03-2020

Komen beloftes niet na

Ben overgestapt van Ziggo naar KPN omdat ik een vrijstaand deel van mijn woning wilde voorzien van tv ontvangst. Hele mooie beloftes bij het verkooppraatje maar ze hebben tot nu toe niets waargemaakt. Heeft mij alleen geld gekost. In het praatje gaf men aan dat mijn wens voor KPN geen enkel probleem was. Dat konden zij gemakkelijk voor mij oplossen. Bij eerste installatiegaf monteur (daarop helemaal niets aan te merken) aan dat hij dat probleem niet kon oplossen. ruim 4 weken verder na vele telefoontjes en mailtjes "kreeg ik uit coulance" een draadloze verbindingsset via het lichtnet. Dat zou de oplossing zijn. Alleen vreemd dat mij dat niet werd verteld bij het verkooppraatje. Sterker nog men vertelde mij dat dat ook niet kon met het pakket dat ik gekregen had en dat men dat ook niet had mogen toezeggen. Maar oke, coulance, en dus nieuwe poging. Tweede monteur (ook niets op aan te merken) gaf al bij aankomst aan dat dit ook niet ging werken. Terwijl ik aan telefoon heel duidelijk had aangegeven hoe de situatie was. Uiteindelijk de deur uitgegaan met achterlating van een super wifi. Kostte mij nog eens 150 euro. Werkte even, maar tweede dag niet meer aan de praat gekregen. Uiteindelijk de tv werkend gekregen met de digitenne van mijn caravan. Maar internet ho maar.

Heel teleurstellende ervaring dus met KPN, en aangezien het allemaal niet beter is dan voorheen met Ziggo, ben ik er niet beter van geworden, heb ik extra geld moeten uitgeven, ben ik het voordeel kwijt van de combinatie Ziggo / Vodafone, en is mijn humeur tot het vriespunt gedaald.

Gerald
07-03-2020

Internet Storing WIFI

Vrijdagmiddag. OPeens geen Wifi. alles ge-reset, niets werkt. Wel verbinding met de modem, maar geen internet. KPN gebeld. Klantenservice kerel zegt "er is een storing aan het begin van de straat, Wipstrikkerallee, zwolle) en er wordt aan gewerkt. Zaterdagmiddag. Nog steeds geen internet, dus ook geen TV. KPN weer gebeld. Meisje weet van niets. Kan ook niet in het systeem zien dat ik gisteren een storting heb gemeld. Er is ook geen storing in de straat. Die gozer heeft dus gewoon gelogen tegen me. Ze zal een monteur sturen. Die komt nu maandag ochtend. Hele weekend geen internet en geen TV. Klote KPN. Grootse fout van mijn leven tot nu toe om hier klant te worden

Jopie
06-03-2020

Zeer slechte service

Ze beloven je van alles maar er komt niets van terrecht. Zomaar voor twee weken afgesloten. Na tig telefoontjes hebben ze ons zomaar een nieuw contract gegeven. Dus vele malen duurder. Ondertussen opgezegd nooit meer kpn. Wat een vreselijk bedrijf is dat.

Arnout
05-03-2020

KPN behandelt klanten als debielen

Op 18 november ‘19 heb ik internet en tv aangevraagd. En sindsdien bezig om de aansluiting bij mijn nieuwbouwhuis te realiseren.

Morgenmiddag (6 maart) stond eindelijk een afspraak met de monteur (na wekelijks contact gehad te hebben en vele beloften dat ik terug gebeld zou worden, zijn ze verzaakt de ontvanger op tijd te sturen, ondanks dat ik daar vorige week en gisteren nog voor gebeld heb.

Nu wordt het pas 25 maart. in de hoop dat het nu wel gaat lukken.

Diep trieste organisatie waarbij elke medewerker zich excuseert namens het bedrijf.