KPN reviews

Ingrid
05-03-2020

Zeer goed geholpen door vriendelijke monteur

De monteur was zeer vriendelijk en heeft de installatie incl de problemen die zich voordeden goed uitgevoerd en opgelost

03-03-2020

Niks geen superwifi

Slechte wifi, je komt er niet uit met kpn. Je betaald genoeg, maar n goed product leveren kunnen ze niet. Ben er helemaal klaar mee.

Juan
03-03-2020

Slechte ervaring met de klanteservies

Ze behandelen je heel slecht aan de telefoon en ze willen geen monteur sturen om na de internet tekijken ze laten je gewoon zo witten met slechte verbinding na de tv ontvanger na de slaapkamer en ze willen er niks aan doen en alleen maar zeggen dat het een de internetkabel licht die het altijd gedaan heb en nog doet ze zijn niet vriendelijk en ze hangen zo gewoon op terwel je zeg dat het niet aan de internetkabel licht en ze zeggen gewoon u luister niet na ons wat we zeggen bij deze een slechte kwaliteit aan de telefoon om niet na de klanten teluisteren

Kim
01-03-2020

Slecht geregeld bedrijf

Ik had me aangemeld bij KPN en hoorde een week lang niks, toen heb ik gebeld en konden ze mij niet vinden in het systeem, terwijk ik een aanvraagbevestiging gehad had. Opnieuw aangemeld en weer niks gehoord, weer gebeld en vanaf toen werd er elke keer iets anders verteld, de ene zij dat het niet aangesloten kon worden, na aandringen kon het toch weer wel. Uiteindelijk heeft het heel lang geduurd, elke medewerker die ik aan de telefoon had zei weer iets anders. Belafspraken werden niet nagekomen, dus heb het toen geannuleerd. Daarna Ziggo aangevraagd en binnen een week had ik innternet en tv. Stelletje prutsers bij KPN.

Graziella
29-02-2020

Hun probleem is jouw probleem

Vanaf eind 2019 KPN aangevraagd, afgesloten en na 2 weken bericht dat het niet kon worden afgesloten. Uiteindelijk na 3 weken toch iemand gevonden die interactieve TV en internet kon installeren. Na 4 weken vastlopende interactieve TV, blijkbaar bekend probleem. Er wordt een nieuwe kastje opgestuurd, moet je zelf ophalen (kan niet naar het thuisadres worden gestuurd). Bij ophalen van het kastje, krijg je het kastje niet mee als je de oude niet bij je hebt. Terwijl volgens de klantenservice het kastje binnen 2 weken moest worden teruggestuurd.

Al met al nu 1 week geen TV, 3x online storingen gecheckt, telefonisch contact gehad en 2x bij postNL geweest.

Duur abonnement met slechte service. Helaas wordt er op mijn adres niets anders geleverd, anders was ik allang overgestapt

René
29-02-2020

Het is begonnen

Xs4All wordt KPN. En dát merk je.

Ik hen een 500 Mb abbo voor internet.

Sinds november geeft speedtest één keer een snelheid van 412 aan. Verder nooit hoger dan 200 en soms beneden de 50.

Zoals een medewerker bevestigde, er zit veel nieuw personeel op de helpdesk. Die is sterk in kwaliteit achteruit gegaan.

Afspraak voor monteur gemaakt. Komt tussen 12:00 en 14:00.

Om 14:05 maar gebeld. Van Xs4all was ik niet gewend dat de monteur niet op tijd was én dat niet even liet weten.

Reden was dat er 6 monteurs ziek waren geworden. Yeah, right. En de telefonisten op de afdeling planning kennelijk ook.

Wordt ik een half uur later gebeld door de planning. Ze gaan de afspraak niet op tijd redden. Dat had ik uiteraard al gemerkt.

Ze wilden een nieuwe afspraak maken.

Om KPN te helpen hun shit op te lossen heb ik maar aangegeven dat een afspraak niet meer hoeft. Kunnen ze andere klanten helpen en ik in april naar FREEDOM INTERNET.

Huib
28-02-2020

Afsluiten

Sluit een jaar contract af .mobiel

1 jaar kost €25.50 per jaar

En 2 jaar kost €24.50 per mnd

Ik betaal een jaar lang €25.50 ik wil op zeggen omdat ik wilde overstappen kreeg iktehoren nee u heeft een 2 jarig contract

Hoe is dit mogelijk kom er niet onderuit

Tv contract opgezegd omdat ze 1 ding heel snel doen AFSLUITEN en dan kun je ze niet meer bellen krijg je een bandje met de tekst u moet eerst een rekening betalen dan kun je kon pas weer bellen

Er kwam ook steeds maar kosten bij

KPN mensen ga er niet heen en Ze zijn te duur

27-02-2020

Nog slechter dan Telfort webmail

Onlangs kondigde Telfort aan dat met de overgang naar KPN de e-mail veel beter zou worden. Het tegendeel is het geval. Er komt meer spam doorheen dan ooit tevoren, en - nog erger - het spam-filter werkt niet. Afzenders kunnen geblokkeerd worden maar dat heeft geen enkel effect; de spam blijft gewoon komen. Daarnaast is de pagina van KPN ook nog eens traag. KPN, neem een voorbeeld aan G-mail. Zij weten hoe je spam tegenhoudt.

26-02-2020

Zeer slechte wifi

Altijd zij upc/ziggo gezeten nooit problemen mee gehad, laat ik me overpraten ror glasvezel van kpn. Wat heb ik een spijt dat ik dat gedaan heb, zeer slechte wifi die elke keer weg valt.

Miranda
26-02-2020

Teleurgesteld in klantenservice

Mijn Telfort abonnement was al even verlopen en inmiddels ging mijn telefoon het langzaam aan begeven. Een nieuwe telefoon dus. Ik kwam in de winkel aan voor een nieuwe telefoon, hierbij hoorde ik dat Telfort overgaat naar KPN dus dat ik een KPN abonnement zou afsluiten. Prima dacht ik, thuis hebben we ook alles van Telfort dus zo konden we mooi alles bij 1 maatschappij houden.

Bij Telfort was het zo dat alle mb die je niet gebruikt heb mee gaan naar volgende maand. Waardoor ik een enorme buffer aan mb's heb opgebouwd en nooit zonder mb's zat. Dit zou komen te vervallen bij KPN. Jammer!

Daarnaast kreeg ik voordeel, omdat we thuis ook alles van Telfort hebben. Dubbele mb's (van je overeenkomst) en €5,- korting elke maand. Dit zou blijven werd mij verteld in de winkel. Gelukkig dacht ik.

Eenmaal mn nieuwe abonnement in gebruik te hebben en de abonnement van mn vriend automatisch KPN is geworden kwamen er onduidelijkheden. Hij nam nog wel alle niet gebruikte mb mee naar volgende maand. Ik kreeg alleen de €5,- korting en geen dubbele mb's. Ook hadden we beide de KPN app gedownload. Waarin stond dat je mb's kon delen. Gezien ik dus elke maand te kort kwam en de vriend bij lange na niet, dachten we het mooi opgelost te hebben. Telkens wanneer we dit wilde doen en op de knopjes klikte kwamen we weer uit bij het beginscherm, waardoor je elke keer het zelfde riedeltje bleef volgen. Vervolgens bestaat er ook nog een KPN id account. Waar je telkens als je wat wilt zoeken oid je moet inloggen. Hier heb ik toch juist de KPN app voor? Maar goed dat is een kleine bijkomstigheid.

Oké, na al deze ervaringen ging ik maar eens bellen. Vanaf het begin bovenstaand verhaal verteld. Wat ik niet begrijp is dat ze voor elk verhaal geen antwoord kan geven en daar even het contract voor moet inzien. Tot bepaalde hoogte snap ik dit. Maar ik neem aan dat wanneer het blijkbaar blijkt te zijn dat het klopt als iemand zijn abonnement automatisch is overgegaan naar KPN hij/zij ook nog recht heeft op de ongebruikte mb's, die dus nog automatisch mee gaan naar volgende maand, dat daar dan niet eerst een contract voor moet worden ingezien, maar dat dit gewoon de regel is. Snap ik verder helemaal, maar jammer dat ik dat zelf moet voorleggen. Daarna mn vraag over de voordelen. Na het inzien van mn contract kreeg ik te horen dat ik inderdaad alleen €5,- kortijg krijg. Zover was ik al, maar hoe zit het met de dubbele mb's? "Ja die krijg je niet". Oké en waarom dan niet? In de winkel werd mij dit namelijk verteld. Ik had graag verzekerd gekregen dat dat klopt en hoe dat dan zit. Ik had hier in de winkel misschien nog even specifiek naar moeten vragen, een les voor volgende keer. Waarna ik aangaf dat we dan de mb's wilde delen, maar dit niet werkte. Ze wilde mee kijken hoe ik dit deed. Dus ik heb letterlijk elke stap op genoemd (Waardoor ik weer bij het beginscherm uitkwam). Ja zei ze ik ga het even navragen, we hebben wel eerder een storing gehad. Eenmaal terug aan de lijn kreeg ik te horen dat het een storing is. Daarna heb ik zelf uit moeten trekken wanneer ze dan verwachten dat het opgelost is etc. Niet echt mede werken of begrip voor iets. Ik denk dat ze er niet lang werkte. Maakt niks uit, want iedereen moet bij het begin beginnen, maar dat zorgt er nu wel voor dat ik geen tevreden gevoel eraan heb overgehouden. Een storing die al 2 weken duurt is ook wel erg lang voor een storing. Ik heb het gevoel dat ik daar afgescheept ben. Na een speurtocht op internet zag ik staan dag mb's delen njet werkt wanneer de 1 zelf een KPN abonnement heeft afgesloten en de ander automatisch verlengd is. Daar zat het m dus in. Ik bel niet voor niets de klantenservice en vind het jammer dat ik alsnog zelf naar antwoorden moet speuren. Daarnaast wat begrip ongeacht ik zelf mn abonnement ben aangegaan, maar wel ben teleurgesteld in wat ik ben aangegaan. Doel van een klantenservice zou toch moeten zijn proberen met elke klant tevreden kunnen ophangen. Ik denk dat we beide hebben gemerkt dat ik dat niet was.

Jolanda
22-02-2020

Afhalen kadootje na afsluiten KPN hussel

Mijn.vader is 81 en kan het kado wat bij het hussel abonnement zit alleen afhalen bij de KPN winkel in den Bosch.

Na mail gestuurd te hebben ,nadien gebeld is het niet mogelijk om deze af te halen in andere filiaal waar ik dicht bij wel woon ( son en breugel) of op te sturen .slechte service KPN

20-02-2020

Schandalig

Schandalig hoe KPN zijn producten wil verkopen! Aanbellen en als eerste zeggen dat ze niets willen verkopen. Ze informeren over de aanleg van de glasvezel maar het gaat maar om een ding en dat is producten verkopen. Alleen al op deze manier zou ik nooit klant worden bij KPN. Ervaring met glasvezel. Een groot drama. Tuintegels beschadigd, straat open en nooit meer dicht gelegd. Bij monteren kastje in de meterkast een montage schroef dwars door de kast geschroefd. Oh meneer even zelf schuren en plamuren en een likje verf en je ziet er niets meer van. Succes en tot ziens.

Jitze
20-02-2020

Opzeggen moeilijk

Ik heb 19 jaar een ADSL internet abonnement bij de KPN gehad. Nu we eindelijk glasvezel hebben gekregen gedurende 1 jaar verplicht bij de provider die glasvezel heeft aangelegd dus de KPN in december opgezegd. Dat ging netjes met een aardige meneer. Ik moest nog 1 x betalen. Dus januari nog betaald.

In februari echter weer automatische afschrijving. Dit terug gehaald en gebeld. Aardige mevrouw aan de telefoon ze zag het probleem maar ik moest eerst betalen. Dat geweigerd. Na veel overleg met een meerdere zou het goed komen. Kort daarna mail en SMS dat ik moet betalen of een betalingsregeling treffen. Weer gebeld. Weer aardige mevrouw. 13 minuten met een vreselijk muziekje in de wacht. Daarna bedankt voor het wachten. Ik moest betalen omdat ik in februari heb opgezegd. Zucht.

Arie
19-02-2020

Fraude en oplichting

Telefonisch bij kpn een iphone 11 besteld, na 5/6 jaar een iphone 6 te hebben gehad. Bij dit abonnement zat al die tijd een gratis spotify account. Telefonisch beloofd meneer dat wij gratis spotify ter waarde van €15 per maand met de iphone 11 mogen behouden. Bij de eerst volgende factuur is deze €15 echter in rekening gebracht. Wederom contact opgenomen en mevrouw zegt dat het klopt en ziet staan in het systeem en dat ze dat niet meteen kan aanpassen maar dat ik daar later een bevestiging via de mail van krijg. Tweede factuur, nog steeds spotify betalen. De arrogantste servicemedewerker die ik ooit heb mogen spreken zegt vervolgens. Heb je telefonisch bewijs dan?! Dan kan ik niks voor je doen! Ik vraag om het gesprek na te luisteren, zodat hij kan zien wat zijn collega heeft verteld. Zit die meneer te liegen dat ze geen gesprekken opslaan en als ik geen bewijs heb ik lekker pech heb, nadat hij weet dat ik me abonnement telefonisch heb afgesloten. Hij zat me gewoon op te naaien dat ik lekker genaaid was en dat ik er geen reet aan kan doen, omdat ik bewijs ben. €15 euro per maand extra betalen voor een abonnement, is ruim OPGELICHT VOOR €360 door de KPN. En dat na al 15 jaar klant te zijn. Kpn wordt met het jaar slechter, alles wat fout kan gaan gaat fout en nu zelfs nog je trouwe klanten oplichten.

Slechtste klantenservice ooit.

Slechtste klantenservice die ik ooit heb gehad.

Helaas geen vriendelijke en oplossingsgerichte houding ontvangen van alle 3 de medewerkers waar mijn vriendin en ik gisteren mee hebben gesproken aan de telefoon.

Ik wilde een verhuizing doorgeven, maar er werd niet meegedacht over mogelijke oplossingen. Ik ben zelfs 1 keer in de wacht gezet voor 45min. Zonder resultaat. Wat een tijdsverspilling. Toen maar teruggebeld en het verhaal uitgelegd, maar er kon geen excuses vanaf bij de andere medewerker. Conclusie: wat heeft dit bedrijf (je denkt je betaalt voor de service ietsje meer.) haar klantenservice slecht op orde anno 2020.

NlM
18-02-2020

Ik ben van ziggo naar kpn overgestapt, ik ben teleurgesteld, medewerken zijn niet te praten, ik kreeg alleen grote mond als klant van kpn, ze willen altijd gelijk hebben. Van de overstappen kreeg een tv toestenl als actie black vriday, tv zonder stander en garantie en vandaag werd ik gebeld door een medewerkste van kpn die zei dat zo is de actie zonder de stander en garantie bewijs meer kan ik niet verwachten. Schandaal zo een slechte service van kpn.

Rick
18-02-2020

Problemen met afd telefonie.

Als ik via Telfort gezien heb dat ik mijn abonnement kan verlengen op 2-04-2020, ga ik ervan uit dat ik op die dag een nieuwe mobiel kan aanschaffen.

Nu is Telfort overgenomen door KPN.

Nu heeft kpn het abonnement of zoals zei zeggen de gunst van 4 maanden terug gebracht naar 6 maanden.

Allemaal te horen op het telefoon gesprek die is opgenomen, waarvan ik de medewerker op de hoogte heb gesteld.

Nu dreigen ze dat ik het gesprek niet mag plaatsen, ivm privacy.

Dus hier ga Consumentenbond over inschakelen, en misschien verdere stappen.

Want tot 1-06-2020 gaat mijn telefoon niet redden,

kpn kwam met de optie dat ik heb wel even kon afkopen me abonnement.

Ik zie telefoon verlengen op 02-04-2020, en heb de bewijs dat ze dat ook toegeven maar ze hebben verlengdatum opgeschroefd naar 01-06-2020.

Maar ik zat bij telfort maar heb alleen maar problemen met kpn.

Eerdere problemen waren de afspraken die ik met telfort had over achterstallig betaling, maar van de ene dag op de andere dag was ik ineens klant bij kpn.

Toen werd ik ook al bedreigd met afsluitingen ik zeg ho stop kan niet, want ik heb afspraken met telfort.

Toen kwamen ze met 50 euro tegoed dus hoefde me rekening niet te betalen.

Maar daar mocht ik niks over zeggen tegenover andere kpn klanten.

Maar nu hou ik mijn mond niet meer.

28-sept -2020 zeg ik op bij kpn.

Want wat een aanfluiting, van list en bedrog.

Zeggen dat ik door verbonden wordt met de technische dienst,

en u collega zeg later in het gesprek nee u bent gewoon met een mede collega door verbonden, dus alweer een leugen kpn.

Kpn winkel Zoetermeer zijn ze veel begripvoller dan aan de tel.

Maar stiekem datum veranderen en zeggen dat het een gunst is dat je 4 maanden van tevoren een andere tel kan uitzoeken,

en nu stiekem terug draaien naar 6 maanden, en zeggen het is een gunst wij mogen dat gewoon doen, stilzwijgend

Hier zit een luchtje aan.

Maar 2020 is mijn jaar ook jullie krijgen mij vandaag niet depri, ben in een strijdbare modus.

Dus kom maar op

Viola
16-02-2020

Scherm verzekering KPN

Diverse jaren betaalde ik de kosten van hun scherm verzekering (bij elkaar 332,88 euro). Toen ik eenmaal beroep op de verzekering wilde doen verplichten ze mij 120 euro bij te betalen! Eenmaal gedaan, namen ze mijn gehele toestel in, en kreeg ik een (volgens hen) 'nieuw' toestel. Het toestel bleek een gerepareerde 2e of 3e hands iPhone te zijn die na de eerste minuten al stuk ging. Toen ik dit bij hun klantenservice melden hingen zij tot 2 maal toe op! Na vele pogingen en diverse keren door verbonden te zijn werd er dan toch een vervangend toestel naar mij op gestuurd. Ik was hun achterlijke service zo zat dat ik na ontvangen van het volgende toestel (wat in eerste instantie leek te functioneren) de verzekering stop zetten. 1 week later stopte het scherm van dit nieuw geleverde toestel met werken. KPN weigert nu nog iets voor mij te betekenen omdat ik hun verzekering stop heb gezet.

Had ik maar nooit een scherm verzekering afgesloten bij KPN. Ik ben mijn goed werkende toestel kwijt en ben voor 452,88 euro opgelicht met een kapot vervang toestel. KPN geeft je kennelijk -altijd- gerepareerde vervang toestellen!

Antwoord van KPN na dit alles: "u kunt altijd nog een nieuw abonnement bij ons afsluiten met een nieuw toestel op afbetaling".

16-02-2020

Slechte klantenservice en slecht advies

Zeer slechte klantenservice, zeer lange wachttijden, heb sinds ca.15 maanden KPN EEN en kom er nu achter dat mijn internetverbinding zeer beperkt is (2Mb download) en eigenlijk alleen maar dient voor de telefoonverbinding. Terwijl toch duidelijk is dat mijn bedrijf al jaren veel meer doet met internet.Wat een uitermate slecht advies van KPN die mij min of meer dwong over te stappen op KPN EEN. Overigens heeft KPN na de installatie van KPN EEN nog 4 maanden facturen gezonden alsof ik nog de oude ISDN aansluiting gebruikte. Wat een slechte communicatie binnen de KPN. Al met al zal ik voortaan niemand aanraden iets van KPN te nemen en ik overweeg zo snel als mogelijk mijn KPN contracten te beëindigen.

14-02-2020

Ongeinteresseerd en weglopen voor verantwoordelijkheid

Bij Aanleg van glasvezelkabel van kpn door de aannemer an gelder is onze sierbestrating kapot gemaakt op 4 december en nu bijna 10 weken kater nog steeds niet gerepareerd,kpn schuift alles af op aannemer en zegt niets te kunnen doen ,alleen de

klac ht doorgeven,dan komt er wel iemand van de aannemer maar er gebeurt niets en steeds van kpn het antwoord ,wij kunnen niets voor u doen we zijn afhankelijk van de aannemer,mesen kaat de kpn geen kabel bij u aanleggen als ze wat slopen duurt het maanden ,als al vebeurt wat twijfelachtig is,voordat het opgelost wordt