KPN reviews

03-09-2023

Heb enige tijd geleden KPN internet genomen. Werkte goed tot een week geleden. Plotseling geen internet meer. Op de site gecheckt of er wat aan de hand was. Staat alleen vermeld, dat er een storing is met een verwachte oplostijd. Deze oplostijd schuift voortdurend op, zodat er geen einde aan lijkt te komen. Geloof dat ze er dan ook totaal niet mee bezig zijn. Er wordt ook geen reden voor deze "storing" gegeven. Geeft geen prettig gevoel. Denk dat ik nu na tientallen jaren m'n abbonement maar n's op ga zeggen, want bij Ziggo zijn ze tegenwoordig een stuk sneller met het oplossen van problemen.

Rinaldo
31-08-2023

Vandaag ben ik gebeld door 088 775 10 26, tijdens dit gesprek had ik doorgegeven dat ik eerder een aanbieding had geaccepteerd en dat die eenzijdig vanuit KPN werd geannuleerd, omdat zij na 1 jaar het niet voor elkaar kreeg om glasvezel bij mij thuis te leveren. Dit ondanks het feit dat de glasvezelkabel al meer dan een jaar geleden tot aan de voordeur was getrokken. De reden van annulering was dat de afdeling KPN Netwerk zo veel achterstallig werk had dat zij na 1 jaar nog steeds niet hieraan zijn toegekomen. De medewerkster aan de lijn gaf aan dat zij mij gaat doorverbinden met een andere afdeling binnen KPN en het verhaal hierboven heb ik wederom moeten vertellen en dat tot 3 keer toe, omdat ik telkens werd doorverbonden naar een andere KPN afdeling. Dit duurde 45 minuten totdat ik iemand aan de lijn kreeg die gaat over nieuwe contracten. Die meneer had zo te zien geen plezier in zijn werk en gaf na 3 minuten aan dat hij mij niet kan helpen en hing op.

Anne Marijke
28-08-2023

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

wat een waardeloze klantenservice die…en grote fouten die dit bedrijf maakt

wat een waardeloze klantenservice die het altijd beter lijken te weten.

Ik wilde mijn internet snelheid verhogen, helaas zit ik op de 4e verdieping en de rest wil het niet. Na 2 x toezeggingen dat dit anders kan is de aanvraag zonder toelichting geannuleerd.

Het ergste komt nog: ik had mijn hussel abonnement niet meer nodig (telefoon als hotspot). Telefonisch opgezegd (een mevrouw die maar niet wilde luisteren). Ik kreeg 2 dagen geleden te horen dat mijn telefoon opgezegd zou worden. Ik eindeloos bellen uiteindelijk zegt een medewerker dat komt wel goed mevrouwtje (!). Helaas vanochtend was mijn telefoon afgesloten

Liezet
28-08-2023

Sinds aanleg glasvezel, haperend internet en hierdoor ook problemen met tv en radio, maar wel bijna 75 euro per maand ervoor betalen

Meerdere keren klantenservice gebeld, alles gereset en doorgemeten, zou allemaal in orde moeten zijn, maar praktijk blijkt nog steeds problemen/ haperen.

Hebben ze me ongewild! een jaarcontract gegeven voor 1 gig. Dat was toen ik belde over de problemen, maar klantenservice maakt t niet ongedaan.

Dus weer bellen, over de nog steeds bestaande problemen, ene keer wordt hoorn erop gegooid en andere keer in de wacht gezet en na kwartier verbinding verbroken.

Klantenservice heeft t monopolie blijkbaar, kpn op geen enkele manier bereikbaar, geen chat, geen mail en ook niet in de winkels

Nou kpn als je zulke medewerkers hebt, verlies je veel klanten

Stefan
24-08-2023

Had een verkoper aan de deur en zei dat ik geen tijd had maar hij bleef doordrammen deur dicht gegooit stond ie een uur later weer aan de deur hij kloppen op de deur en riepen hoezo brutaal en onbeschoft

Bert.
23-08-2023

Glasvezelverbinding laatste dagen heel slecht.

Veel haperingen, veel uitval. Zeer irritant.

Denk erover om over te stappen.

Furkan
23-08-2023

Weg met KPN!

Weg met KPN!

Zo slechte provider, zo slechte medewerkers, zo slechte service heb ik in mijn leven niet gezien. Rotzooi.

Wordt niet geholpen, Heb verhuizing weken geleden doorgeven en zelfs afspraak gemaakt voor levering en nu werd mij gezegd dat mijn adres niet in Nederland staat? terwijl ik nu daar woon!

Ga nu direct stoppen met mijn abonnement en mijn advies ook dat jullie (degene die abonnement heeft) te stoppen, en anderen niet hier abonnement aanschaft!

Reinald
21-08-2023

Wat een stelletje varkens werken daar vanmorgen iets over 7 uur aan bellen en een zeer slecht nederlands sprekende man auto weg nu commanderen. echt geen goed woord over voor dit soort acties

Kpn behandelt mensen nog slechter dan een slager de beesten behandeld die worden geslacht worden met dieren mishandelingen

21-08-2023

Op 2 juni verhuizing doorgegeven bij KPN en nadat de nieuwe aansluiting inmiddels al meer dan 10 keer is verschoven en er ook monteurs zijn geweest die mijn frustratie goed konden begrijpen is het weg gelegd bij het management. Maar tot op heden nog steeds geen aansluiting op mijn nieuwe adres. Ze beloven via de telefoon elke keer het allerbeste en dat het nu echt gaan lukken maar nu 3 maanden later nog steeds niks en de vermoedelijke aansluiting is nu weer verschoven naar 7 september. KPN is goed in het [plegen van contractbreuk maar een oplossing bieden is er niet bij. Ik heb ze nu een ultimatum gesteld met stronering van het abonnementsgeld in het vooruitzicht. Ik wacht deze week nog af en dan bij geen resultaat maar overstappen op een andere provider. KPN is erg slecht bezig en heeft totaal geen ook voor de klant.

13-08-2023

Ik zit nu al 3 dagen zonder internet tv en bellen. Ik ben blijkbaar de enige in dit blok met KPN dus geen prioriteit. Alle buren hebben ziggo en geen probleem. Als ik bel dan adviseren ze mij om op te hangen omdat ze niks over de storing kunnen zeggen. Ze herkennen dus mijn nummer en willen me niet te woord staan. Omdat het weekend is en maar 1 adres storing doen ze niks. Ondertussen betaal ik inmiddels bijna 93,- per maand. Ik ben al 30 jaar klant maar nu ga ik toch overstappen. Ik had echt gedacht dat ik altijd klant zou blijven. Jammer

Marnix
26-07-2023

Zomaar uit het niets krijg ik een mail:

Vanaf deze factuur betaalt u 4,- meer per maand. We hebben onze prijzen aangepast met een inflatiecorrectie.

Dit kan toch niet, ik ga toch ook niet zeggen dat ik €4 per maand minder ga betalen door inflatie, ik heb gewoon een contract getekend.

Stelletje dieven.

25-07-2023

Ik wil een lopend abonnement verlengen, dus bel naar de verkoop afdeling. Ze kan mij een korting geven op een nieuw abonnement, let wel ik betaal nu 62 euro en op de website is de nieuwe prijs zonder kortingen 55 euro. Nou dat is dus precies het bedrag wat ze mee kwam, sowieso vreemd dat ik onlangs nog een prijsverhoging had op mijn huidige abonnement, terwijl de nieuwe abonnementen dus goedkoper zijn. Ze gaat mij doorverbinden naar een andere afdeling die wel korting kan geven, dus je moet dan blijkbaar niet bij de verkoop afdeling zijn… uiteraard (is niet de eerste keer) wordt dan opeens de verbinding verbroken. lekker straaltje klantbehoud!

Harvey
21-07-2023

Zeer slechte service met instellen tot een camera mevrouw kreeg der gelijk niet blijft volhouden dat het aan de camera lag en verbrak de verbinding nu over gestapt op t mobile geen probleem daar werkt t wel

Lommie
20-07-2023

Dramatische kwaliteit tv na storing van 1 week, en nog ergere klantenservice

18-07-2023

Wat een onbeschofte behandeling. Weg bij Ziggo, vanwege slechte service. het kan NOG slechter. Stappenplan met aansluiten werkt niet en als je belt (waar je overigens 10 minuten in de wacht staat.), kan er een monteur komen over 11dagen pas! Zit ik 11 dagen zonder tv en internet, omdat mijn kastje geen signaal heeft van 'Glas', terwijl dat wel er zou moeten zijn volgens hen.

Klantenservice met empatisch vermogen van een poffertje

Jacqueline
07-07-2023

Aansluiting van internet verliep niet goed

monteur Paul is gekomen ,heeft heel rustig alles goed geinstalleerd inclusief de internet radio.

super fijn

Jacqueline de Ridder

Leo
05-07-2023

Gebruikt gemaakt van de zogenaamde “zorgeloze”overstapservice

Waardoor ik 5 dagen zonder internet en tv heb gezeten.

Terugbellen doen ze niet ondanks beloftes

En ze geven de andere partij de schuld.

wat zeer onprofessioneel is , erg jammer kpn

Spijt van me overstap en kan niet wachten om hier weer weg te gaan

Niet aan beginnen, zoek verder!

29-06-2023

Onbeschofte bedrijf,het volgende al meer dan een jaar,ben aan het geven dat iemand mijn adres gebruikt,al tig keer gebeldt ,nee meneer we halen het uit het systeem,wat gebeurt er nu ,na lekker vakantie kom je thuis ,ligt er een brief van de deurwaarder.weer kpn gebeldt ,het grootse botten antwoord van kpn ,meneer bewijs maar dat U de de persoon bent op dat adres,wij kunnen niks voor u doen

Jessica
22-06-2023

Slecht behandeld.ook als je 30 jaar klant ben

Walter
15-06-2023

Stap het vliegtuig in Turkije, zet onze toestellen aan en zonder te waarschuwen 2x €60,50 op het factuur.

Eigen schuld dikke bult, klantenservice zei jammer.

Wij zeggen zeg op mijn abonnementen bij KPN op totaal 3.

Geen zinnig woord mee te voeren, willen zeker nog verder krimpen, gelukkig genoeg alternatieven.