KPN reviews

11-01-2020

KPN bedondert de klanten

Ik heb een bestaand KPN "Internet + Bellen" abonnement en ik betaal EUR 44,- voor de vDSL lijn. Ik krijg een downloadsnelheid van 80 Mbps en een uploadsnelheid van 22 Mbps.

Als ik echter een TV aansluiting wil, wordt mijn bestaande uploadsnelheid gereduceerd van 22 naar naar 10 Mbps en daarvoor moet ik zelfs EUR 3,50 meer voor betalen.

Op het moment dat ik de medewerker vraag of hij het wel bij het juiste eind heeft, geeft hij aan dat hij mijn vraag beledigend vindt en dat hij intern een klacht gaat registreren.

Wat een prutsers.

Alles in 1 pakket

Goedendag,

We hebben per direct de mogelijkheid voor een aansluiting via de glasvezel.

Pakket besteld bij KPN, en bij bestelling werd ons een noodpakket beloofd ( tot 2x aan toe).

Na drie dagen wachten toch maar een gevraagd waar het nood pakket blijft.

Nu blijkt dat wij niks krijgen, en wij gewoon twee weken maar moet wachten. Zonder internet met twee kids geen WiFi.

Mooie service KPN!

We wilde zelfs voor het noodpakket betalen.

Maar nee, dan wordt het moeilijk he!

We laten daarom liever nieuwe klanten gewoon in de kou staan. Want dat schijnt heel normaal te zijn bij jullie.

Gefeliciteerd met jullie score.

Toch met vriendelijke groet;

Akkie

Foute rekening

Ik ben overgestapt met de belofte 4 maanden korting .bij KPN. Maar i p v 42 euro werd er gister 89 euro afgehouden .foutje als ik bel maar moet 1 maand wachten voor ik het verschil terug krijg

Schandalig ik wil dat t nu recht gezet word .voor mij is t vertrouwen weg dag k p n

Anoukj

Slecht, slecht

Ben al jaren klant bij KPN. Na overstappen op alles in 1 digitaal een pak ellende! Traag internet. Zit je tijdens de kerst zonder tv. Kan ik in het nieuwe jaar niet meer bellen of gebeld worden. Medewerker via de chat, ronduit onbeleefd! Enige wat ik ontvang is voorstellen om abonnement te wijzigen. Dit vat ik dus op als, proberen mij een nieuwe telefoon met duurder abonnement aan te smeren. Maar ns op zoek naar een nieuwe provider.

06-01-2020

Wat een in en in slechte organisatie

In oktober van Telfort overgaan na Kpn. nooit moeten doen. Binnen 2 weken kpn opgezegd maar dan wordt het alleen maar ellende, tv en internet is stopgezet maar ze zijn mijn mobiel abonnement vergeten. na 7 telefoontjes en 18 keer te zijn doorverbinden dacht ik eindelijk iemand te hebben gesproken die het zou oplossen. maar helaas.

Wat volgt is een mail/ sms dat ik direct moet betalen( gelukkig heb ik een mail waaruit blijkt dat ik geld terug krijg ipv betalen) na nogmaals te hebben gebeld en mijn ongenoegen heb geuit, verteld de kpn medewerker dat hij ziet dat kpn het niet goed heeft gedaan, maar dat ik wel moet gaan betalen want zij verkopen de “probleemgevallen” aan een incassobureau en dan moet ik het met hun maar oplossen. schandalig, nooit weer kpn!

Danielle
02-01-2020

Slechtste service ever

Nog nooit zo’n waardeloze service en tv gehad! ?????

Hele kerstvakantie verpest door KPN! Uren aan telefoon niks opgelost en geen compensatie!

23-12-2019

Opzegging

Via Ziggo opgezegd. Alles in 1. Twee weken na de opzegging nog extra betalen fout van kpn. Pas op voor kpn ze problemen nog je geld afhandig te maken. Bij mij 2 weken

Hilal
19-12-2019

Slechte klanten service

Ik zag een leuke actie en dacht hee dat wil ik wel, dus ik bellen naar kpn voor info en het klonk wel goed. Na 14 dagen van de dag van bestelling zou ik een track en tracé krijgen voor een tv die ik erbij zou krijgen. Er is beloofd geen bedrading van af de meter kast naar de woonkamer ( wat achteraf wel kan maar met extra apparaatje erbij dus extra kosten wat mij niet is verteld )en er zou een monteur komen op de 25e van december wat ik ook vreemd vond maar het kwam mij goed uit. Nou ik ben akkoord gegaan hiermee, dus ik bellen na bijna 3 weken om te vragen hoe het zit. Bleek dat dit dit helemaal niet klopt en dat dit veel langer zou duren. Ik vond dit niet zo fijn en heb dit laten merken, waarop ik zei ik wil het opzeggen het hoeft niet meer. En meneer kwam enkele minuten later terug en vertelde me dat ik die week de tv thuis zou hebben, dus zei ik als dat zo is prima dan zal ik niet opzeggen en gaan we gewoon door. Nou weer een week later belde ik op om te vragen hoe het zit, kreeg ik een woordenwisseling met een medewerker. Dit vond ik zo een heftige ervaring, meneer wilde mij niet doorverbinden met een andere collega en ik moest ophangen om opnieuw te bellen. Ik heb een klacht ingediend bij een college van deze meneer en werd terug gebeld, toen bleek ook nog eens dat er helemaal geen monteur stond gepland. Eerst instantie zou die 25ste komen en nu kon het alleen op 2 januari dus ik moest vrij nemen. Meneer adviseerde mij om het zelf te proberen, mocht het lukken dan kun de monteur van 2 januari annuleren. Ik ging daarmee akkoord en later kreeg ik een mail over de monteur. Daarin stond dat er een monteur zou komen op 2 januari en dat dan de activatie van mij abonnement dan begint. Maar dat was eerst 27 december, dus ik weer bellen met de vraag van waarom begin mijn aansluiting 2 januari zo kan ik tot niet weten of ik het wel of niet goed heb aangesloten.

Op dit moment ben ik al gefrustreerd door alle gedoe en verteld mevrouw mij dat niet meer kan terug draaien ook al annuleer ik de monteur het blijft 2 januari. Waarop ik reageerde ik heb zo spijt dat ik ben overgestapt al deze gedoe heeft mij zover stres bezorgt, waarop mevrouw doodleuk zegt je kan ook annuleren. Nou dit is wel

laatste wat je wilt horen, en ik heb toen gezegd oké doe dat maar dan. Ik heb al jaren Kpn mobiel maar dit heeft er gewoon voor gezorgd dat ik niks met kpn te maken wil hebben. ik zal proberen op te zeggen, en mocht dit niet lukken dan zal ik zeker niet meer via kpn verlengen

Jessica
18-12-2019

Aansluiting

Wat een slecht bedrijf! Begin november tv&internet aangevraagd, aansluiting zou half november plaats vinden. Krijg je eerst een bericht dat het helaas niet gelukt is, en je een bericht krijgt wanneer het wel kan. Omdat ik eind november mijn woning in ging heb ik ze gebeld dat ik wel tv en internet wil. Na een lange discussie toch een noodpakket gekregen. Waarbij je 50GB krijgt die je elke keer moet opwaarderen, hiervoor moet je bellen, telkens sta je gemiddeld 10 min in de wacht voor een handeling van 1minuut. Het noodpakket is een digitenne aansluiting, als het waait of er komt een auto voorbij stoort je hele beeld. Uiteindelijk half december bericht gekregen dat de aansluiting kan plaatsvinden. Ik moest dit zelf doen, terwijl ik wel voor een monteur had gekozen, maar het moest eerst zelf en als het niet lukte dan moest ik bellen. Nou alles ingeplugd etc, doet het kastje het alsnog niet. Weer gebeld, weer een aantal minuten in de wacht. Ja mevrouw, dan sturen we een monteur langs, want bij u moet die anders aangesloten worden, hiervoor heeft u ook een monteur nodig, waarom heeft u daar niet voor gekozen? Aangegeven dat ik daar ook voor had gekozen, maar dus uiteindelijk vanuit jullie niet kon. Maar goed, weer een week verder voordat er überhaupt tijd was om te komen aansluiten. Tussen 8 en 10uur zouden ze komen. Sta je je tanden te poetsen ben je 2 x onbekend gebeld, bel je gelijk terug naar KPN sta je weer 6 minuten in de wacht, krijg je uiteindelijk te horen dat de monteur het adres niet kon vinden, en hij ook niet meer terug komt, en de planning contact met je opneemt. Nou KPN ga je schamen! Nu ben ik al zeker bijna 2 maanden verder, en heb ik nog geen normaal TV en Internet! Ik ben er klaar mee en ga over naar een andere provider. Ik beveel KPN dan ook zeker niet aan!

Sophie
17-12-2019

Hoe ga je heel snel door je bundel? Door klant te zijn bij de KPN, om de haverklap doet de wifi het ALWEER niet. Hoe vaak je er ook naar beld.

Pascale
14-12-2019

Onbeschofte verkoop

Ik ben al jaren bij xs4all. Nu wordt er uit naam van xs4all een verkooptruc toegepast om over te gaan op glasvezel. Op zeer onbeschofte wijze wordt ik bijna gedwongen om tot TEE gaan afnemen. Ik wil eerst kijken wat de nieuwe provider Freedom gaat doen. Na deze ik genezen van de kpn. Ik wil geen glasvezel met een verplicht contract ( dat wordt bij de telefoonverkooptruc tegen gesproken) maar als je doorvraagt is dat het weldegelijk.

Robbert

Onbeschoft

Zeer onbeschoft behandeld bij de telefonische helpdesk terwijl ik zelf duidelijk ben geweest maar wel correct en zeker niet persoonlijk. KPN maakt een fout, erkent de fout maar weigert de fout te herstellen. Medewerker blijft verwijzen naar systemen en procedures maar biedt geen oplossing. Sturen wel een factuur. Ik wordt uitermate onbeschoft en arrogant te woord gestaan. Na enkele minuten wordt het gesprek zelfs door de medewerker beëindigd. Inmiddels heeft deze fout van KPN mij al veel energie en tijd gekost. Service: waardeloos. Ik zou me diep diep schamen als ik klanten zo zou behandelen.

To
12-12-2019

Fout op fout bij verhuizing naar nieuwbouw woning

Eind oktober gebeld om verhuizing door te geven. Per 1 november verkoop huis met een gat van een maand naar een nieuw(bouw) huis. Omdat de kabels nog niet in de grond lagen kon de verhuizing niet in het geheel verwerkt worden. 26 november gebeld om een afspraak met een monteur te maken. De afspraak is op 5 december tussen 10:00 en 12:00. Geen monteur!. Gebeld en blijkt er geen verhuisopdracht te zijn. Ze konden een noodpakket opsturen. Aangegeven dat het noodpakket naar het nieuwe adres moet. En nieuwe afspraak voor maandag 16 december met een monteur. Ondertussen zijn er 2 noodpakketten naar het oude adres gestuurd. Voor de zekerheid gecheckt of monteurafspraak voor de 16e goed staat; als antwoord krijg ik dat deze er niet in staat. Escalatie en wordt teruggebeld of afspraak de 16e doorgaat. Ben wel klaar met KPN. Jarenlang €80 betaald en het systeem kan niet een simpele verhuizing doorvoeren. Medewerkers geven wel excuses, maar komen je verder niet tegemoet

Waardeloze klantenservice

De helpdesk bestaat voor 90% ondeskundig personeel en er zitten soms agressieve telefoonopgooiers bij na dat je slechts een woord gezegd hebt.

Men probeert je vaak verkeerde zaken te verkopen.

Het beste werken jonge (surinaamse) medewerkers of andere allochtone jongeren die vaak wel los zijn op PC en mobiele telefoon. De rest van de "experts" verkoopt grootste onzin. Neen POP mailserver werkt nog altijd , nee niks te SMTP met TLS anders zou compleet onbeveiligd zijn? Liggen slapen op de cursus?

En altijd beweren dat KPN niks ondersteund. Dat word van jullie niet gevraagd. Men vraagt naar jullie altijd onbekende storingen op de lijn. Maranello CS al lang verschrot? Ik denk het niet. Waarom kan ik er dan op komen? Opzich is KPN internet heel goed, de monteurs ook. Ze wisselen vaak tussen de providers, lol. Helpdesk jammerlijk

Maartje
11-12-2019

Klantonvriendelijk

Kwa klantvriendelijkheid kan het echt stukken beter, al mijn slechte ervaringen met kpn is teveel om op te noemen maar, ik belde vanavond over dat mijn afstandsbediening niet werkte en na een half uur deed ie het eindelijk! Maar. ik zeg dus op een gegeven moment hij doet het! Hij zegt oke en het blijft stil, na ruim een minuut heb ik maar gezegd bedankt doei en toen zei ie doei terug.

nou. ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet zeggen. Misschien behoorlijk klantonvriendelijk?

Dominique
09-12-2019

Wij betalen KPN al jaren voor bijna niks

KPN heeft het idee dat na de Nederlandse Staat het bedrijf geprivatiseerd heeft gemaakt dat het nog steeds een monopolie kan hebben qua infrastructuur in Nederland. Heel mooi natuurlijk, dat de Staat dit heeft gestimuleerd, en we eindigen met allerlei onderontwikkelde ISP's (Internet Service Providers) die gebruik MOETEN maken van KPN's slechte verbindingen. Wij kunnen hier (het Westland) kiezen voor KPN, welke nooit stabiel internet hier levert op de een of andere manier, of Ziggo, die dan gebruik maakt van de infrastructuur van KPN, dus nog steeds is de verbinding slecht. Is het misschien zo dat als je geen glasvezel wilt afnemen ze je langzamerhand in de steek laten? Het gekke is dat we dat ook hebben afgenomen van deze clowns, en GEEN verschil konden merken qua kwaliteit van de internetverbinding. Zo goed regelt KPN zijn pakketten, zeker geen oplichters zijn het. En dan heb je nog het lef om ze te bellen en verspil je alleen maar je kostbare tijd.

Li
06-12-2019

Rot bedrijf

Geldwolven die hun klanten absoluut niet serieus nemen

05-12-2019

Top

Vriendelijk op tijd uitleg top kortom een 10 bedankt Evelien Hel

Janco
05-12-2019

Chaos

Zakelijk abonnement van Telfort stopt we moeten naar KPN. Krijgen nieuwe simkaarten 4 stuks en na een uur bellen weet je welke simkaart bij welk nummer hoort. In totaal door KPN 3 verschillende ordernummers gebruikt voor dezelfde sim. Als dat logisch is.

Maudy
04-12-2019

Falende organisatie

Kpn, wauw.

Ik heb hier geen woorden voor, maar ik heb ze wel nodig om te beschrijven hoe waardeloos jullie mij momenteel van 'dienst' zijn.

Het begint allemaal met het verlengen van mijn abonnement, wat enkel via de chat kon want: "speciale afdeling, korting, niet in de winkel te realiseren", dus: ik verlengen via de chat bij edwin/erwin op 22 oktober 2019.

Mijn telefoon wordt geleverd op 23 oktober 2019, de tablet van de bezorger werkt niet waardoor er fotos gemaakt worden met een digitale fotocamera, ik €360 euro pin bij een bezorger en geen bonnetje of iets krijg.

Vervolgens hoor of zie ik weken niks en krijg ik op 13 november 2019 een factuur van €162,15 euro. Faq op jullie website zegt: je verlengt vaak halverwege de maand ipv aan het einde dus het wordt nog verrekend. Ik houd goede hoop want he; al jaren trouwe klant, komt vast goed! krijg ik op 29 november 2019 ineens een e-mail 'je voordelen van kpn hussel zijn gewijzigd.' ik verward in mijn kpn app kijken, zie ik ineens een tweede telefoonnummer in mijn kpn app. Dus, ik vraag om opheldering via de chat.

29 november 2019.

Onne kan me niet helpen via de chat dus die verbind me door naar ghysemieke. Ghysemieke zegt dat ik een klacht in moet dienen. Dit kan telefonisch (de wachttijd bedraagt tussen de 10 en 12 minuten) of via een terugbelformulier (je wordt binnen 10 werkdagen terug gebeld.)

Nou kpn, dat moet in 2019 wel sneller kunnen! dus ik benader jullie via facebook op 29 november 2019 en zo geschiedde, het formulier werd voor mij ingevuld en ik zou binnen een uur terug gebeld worden. Twee uur later gaat de telefoon, maar de vrouw die mij belt weet eigenlijk niet waarom. Halverwege dat gesprek, bellen jullie mij opnieuw. Beide gesprekken worden verbroken en ik kan er weer zelf achteraan. 30 november 2019 gebeld maar dat is een zaterdag, geen werkdag, dus ik verwachtte jullie telefoontje niet.

Maandag 2 december 2019 toch maar de wachttijd getrotseerd om te horen 'ik zie uw klacht maar deze is nog niet in behandeling genomen,' dus ik wacht geduldig af tot de klacht in behandeling wordt genomen, want degene die ik aan de telefoon heb kan dat blijkbaar niet. Dinsdag 3 december 2019 gaat de telefoon weer, maar wederom geen oplossing. Deze vrouw wist mij te vertellen dat zij namelijk niks kon doen en het door ging zetten naar haar collega's die specialist zijn in dit soort situaties (dus het komt vaker voor, zo vaak dat jullie er specialisten voor hebben) en het zou binnen een week opgelost worden. Ook krijg ik die datum spontaan mijn nieuwe contract in de email, iemand wakker geschud? indekken dat 'het contract wel echt verstuurd is en ik het had kunnen zien'?

Vandaag krijg ik een sms, met eerst een totaal ander nummer wat ik niet ken, vervolgens een sms met het nummer wat bij het nieuwe abonnement hoort wat ik niet heb afgesloten en mijn huidige telefoonmummer is niet meer bereikbaar.

Ik heb vijf keer aangegeven welk telefoonnummer ik wil behouden, ik heb geen nieuw contract afgesloten en nu ben ik onbereikbaar wanneer jullie mij terug gaan bellen. Dus kpn, hoe gaan we dit oplossen als jullie mij niet kunnen bellen?! ik ga dat nieuwe nummer niet gebruiken, want dan ben ik dadelijk de pineut omdat het abonnement wel gebruikt is?!

Ik verwacht binnen een dag een passende oplossing voor deze schandalige situatie, een terugbetaling van het teveel betaalde bedrag op die factuur en dat mijn telefoonnummer weer bereikbaar is, want dit slaat echt helemaal nergens op.