KPN reviews

Cris
27-10-2019

Snel geholpen

Heb nooit problemen met KPN, hebben TV, internet, telefoon, mobiel, echt alles via KPN Altijd snel geholpen, zowel bij de KPN winkel, als aan de telefoon Vandaag storing op de TV Ligt meer aan onze verbindingen dan aan KPN Maar toch geduldig geholpen door ene Victor en het werkt weer Echt een topper!

Bram
23-10-2019

Internet trager dan dikke stront in een trechter

Als je bij KPN zit en je wilt online gamen, dat zit er helaas niet in. Je kunt beter even goede vrienden worden met je buurman en hopen dat hij niet bij KPN zit.

Heb nu ivm. een verhuizing helaas tijdelijk KPN, en dit is echt verschrikkelijk. Op het hoogtepunt zit ik op gemiddeld 8 mbps, waar ze in landen als Afghanistan mij vierkant om zouden uitlachen. Die 8 mbps is dan ook het "hoogtepunt", dit zeg ik omdat ik gemiddeld op 0,7 mbps zit. Trieste provider, mag wat mij betreft zo snel mogelijk failliet gaan want in Somalië hebben ze nog sneller internet.

Jacolien
20-10-2019

Zeer matig

Opeens (zonder geïnformeerd te worden) geen recht meer op dubbele data bij verlenging van mijn abonnement, waardoor ik te weinig MB's heb en in vergelijking met andere providers veel teveel betaal.

Carl
19-10-2019

Duur en steeds minder opties bij hussel

Met hussel ben ik duurder uit en verdwijnt o.a. dubbele dat, kortom wee een -verborgen- prijsverhogong.

Reda
19-10-2019

Roversbende

Ben al vele jaren klant bij kpn echter gaat dit niet lang meer duren.

Ik betaal nu 70 euro per maand voor glasvezel en tv.

Echter wil ik nu alleen internet 500 mb.

Vertellen ze mij aan de klantenservice dat als ik mijn abonnement aanpas of wijzig ik een nieuw jaar abonnement moet afnemen tegen een tarief van 55 euro

Echter wil ik een per maand opzegbaar abonnement dan betaal ik 58,50 euro per maand!

Ik ga mijn abonnement opzeggen en kom nooit meer terug bij kpn!

Daniele
15-10-2019

Veel beloftes, weinig daden

Wat een ellende. 3 keer per week bellen omdat Wifi constant eruit gemikt wordt. De ene smoes na de andere smoes. Dan weer de tv verbinding die echt om te huilen is. Krijg je te horen dat je ook nog eens jaren lang voor Digitene hebt betaald wat niet nodig was.

Je doet beklag op FB. Ze zouden het tot op de bodem uitzoeken.wat schets mij verbazing.… er wordt totaal niets gedaan! Schande KPN! Kom je beloftes na.

14-10-2019

Arrogant en komen afspraken niet na

Arrogant bedrijf. Tot twee keer toe een telefonische afspraak ingepland waarbij KPN mij terug zou bellen. De eerste keer heb ik al mijn gegevens afgestaan voor een nieuw abonnement. Om het rond te maken zouden ze terug bellen. Dat gebeurde niet. Ok, kan wellicht een keer gebeuren. Ik heb er vervolgens achteraan gebeld om een nieuwe afspraak te maken. Ook die werd niet teruggebeld. Toen ik vervolgens terugbelde waren ze al mijn gegevens kwijt. Nu 3 maanden verder nog steeds geen oplossing.

Tycho
11-10-2019

Slechte klantenservice internetproblemen

Hallo,

Ik ben manager van een sportschool en wij zitten bij KPN. Afgelopen maandag viel opeens het internet weg. Dat is zwaar balen want de sportschool draait op internet. Inchecken van leden, inschrijven, mailbehandeling, facturen etc etc. Kortom, de gym ligt letterlijk plat. Laat staan de klachten die we ontvangen.

Ik eerst de ICT bellen, die zegt dat het bij KPN ligt. Vervolgens KPN bellen, waar natuurlijk erg lange wachttijd staat. Vervolgens krijg ik een onervaren persoon aan de telefoon die echt geen weet heeft wat er aan de hand is. Ze kunnen onze gegevens niet vinden, en niet zien wat nou het probleem is. Maar het is 17:30 dus ja, ze kunnen me die dag niet meer verder helpen. Volgende dag bel ik weer. Ander onervaren persoon aan de lijn, weer helemaal hetzelfde riddeltje af. Ze moeten even onderzoeken wat er mis is. Krijg ik later de dag telefoontje, ja de rekening is niet betaald. Ik heb nooit betalingsherinnering ontvangen o.i.d. Wij zijn namelijk van bank gewisseld en op de factuur staat WEL ons juiste bankrekening nummer, dus dit had wel goed moeten gaan. Doordat dus 3 maanden niet is betaald hebben ze internet er maar uitgegooid. Ik heel duidelijk communiceren dat het echt erg zou helpen het zsm weer aan te zetten aangezien we een sportschool zijn etc etc. Meneer geeft aan dat er een procedure aan voorafgaat waardoor het waarschijnlijk 4 uur doet maar ook max 24 uur kan duren.Lekker duidelijk dus. Volgende dag na 24 uur wachten, je raad het al.geen internet. Weer bellen, weer hetzelfde verhaal, weer lang wachten, weer niet ons in het systeem kunnen vinden, ook geen melding van ons probleem. Desbetreffende vrouw nu aan de telefoon zegt dat ons internet het gewoon zou moeten doen. maar niet dus. Ons ICT kan er ook niet achterkomen. Weer een dag voorbij, wij weer bellen. Eindelijk iemand aan de telefoon die wel wat weet. Hij geeft aan dat er nooit een ticket is aangemaakt of doormelding is geweest om internet weer aan te gooien. Wij in ons volle verbazing natuurlijk omdat we al zo vaak herhaaldelijk hebben gemeldt dat het en van groot belang is EN dat we al zo veel dagen van kastje naar de muur worden gestuurd.

Meneer zegt, geen probleem, ik maak een melding en over een uur moet die het doen.Heel fijn natuurlijk maar waarvoor hebben wij dan 3 dagen lang, urenlang aan de telefoon gehangen en is het niet gewoon direct opgelost? Daarnaast is ons internet nu opeens een stuk trager, wat natuurlijk ook niet fijn is. Kortom, ik ga in overleg met mijn collega's op andere clubs of we gaan wisselen want dit kunnen wij ons niet nog eens veroorloven.

10-10-2019

KPN Hussel!

KPN compleet wordt naar KPN Hussel. Ik heb twee meerdere abonnementen bij KPN en moet binnenkort abonnementen verlengen. Heb nu twee KPN Zorgeloos Premium abonnementen, met 25Gb, welke data wordt verdubbeld, dus 50Gb. Deze abonnementen heb ik speciaal genomen daar ik vaak in het buitenland verblijf, dus 2x 50Gb! Helaas vervalt de dubbele data in KPN Hussel, terwijl nog slechts 20Gb is te gebruiken in Europa? Ook worden de abonnementskosten aanmerkelijk hoger.

Ga me nu beraden naar welke provider ik over kan stappen!

Martijn
09-10-2019

Service top, internet snelheid traag

Recentelijk haalde ik 16 mb/s, maar een paar dagen geleden opeens geen tv meer. Internet nog maar 0,5 mb/'s. Gebeld met helpdesk en prima geholpen. Volgende dag een KPN monteur die vaststelde dat er iets niet goed zat in de bedrading vanaf mijn huis naar kast buiten. Een paar dagen later heeft een bedrijf de bedrading gecheckt, de grote lasdoos op 1 meter diep onder de stoep is opgegraven. Deze was lek en aale bedrading was nat. Droog gemaakt, nieuwe connectors gezet, 1 draad bleek niet goed, dus andere verbonden. Nu heb ik wel tv, maar internet is nu max 9 mb/'s. Dat is niet genoeg. De 16 mb/'s die ik had was maximaal gezien het draadje waar het signaal door moet en mijn afstand tot de centrale. Ik heb geen vertrouwen in een goed signaal na wat ik vandaag gezien heb en ga overstappen naar Ziggo. Daar gaat het signaal via de coax wat een vlotter internet zou moeten opleveren. Als ik via KPN sneller internet kon krijgen zou ik nooit overstappen. Ik heb altijd goede ervaringen gehad met hun service.

Kelly
08-10-2019

Wijziging abonnement

KPN compleet wordt gewijzigd naar KPN Hussel. Ik heb meerdere abonnementen bij KPN en binnenkort van plan om mijn mobiele abonnement te verlengen. Helaas wordt de dubbele data niet meegenomen in KPN Hussel. Waardoor ik uiteindelijk veel meer moet betalen voor hetzelfde soort abonnement. KPN gebeld, te horen gekregen dat de dubbele data wel mee zou gaan bij een verlenging. Vervolgens mobiele aanbieder gebeld. Nee, de dubbele data is niet meer van toepassing bij KPN Hussel. KPN weer gebeld. Dat klopt; KPN Hussel maakt geen gebruik van dubbele data MB. KPN kon niet aangeven wie ik de laatste 10 min heb gesproken over de situatie. Jammer dat ik verschillende dingen hoor van verschillende medewerkers. Binnen 10 min terugbellen. Jammer dat KPN een aantal dingen heeft gewijzigd. Is voor mij een extra reden om over te stappen naar een andere provider.

Charlotte
02-10-2019

Tenenkrommend

Abonnement opzeggen. in april aangegeven dat ik abonnement op wil zeggen slechte verbinding en veel te duur. nieuwe provider regelt alles keurig voor de overname. Per juni nieuwe provider maar KPN blijft volhouden dat ik nog klant ben en stuurt rekeningen , dreigt met deurwaarders terwijl ik niets afneem bij hun. KPN geeft de nieuwe provider de schuld. HOEZO deze werkt goed. hebben ze geld te kort bij KPN en willen ze zou aan extra inkomen komen?

Basdew
29-09-2019

Beunhaas koeriers

Ik heb geen problemen met kpn zelf, tot dusverre althans: hun dochter telfort bied een uitstekende klantenservice - hopelijk blijft dat zo als ze opgaan in kpn.

Echter heb ik wel een probleem met de koerier die zij inhuren om bestellingen af te leveren. Van de week telfort gebeld vanwege een defect modem, vervolgens kreeg ik een aanbod om voor mijn mobiele telefoon alvast naar kpn te gaan. Vond (en vind) ik prima. Wel zou er een nieuwe sim kaart geleverd moeten worden.

Deze zou zaterdagmiddag worden geleverd op mijn adres. Echter krijg ik op eens een sms dat er niemand aanwezig was. Dit is bizar, aangezien ik gewoon thuis was. Sterker nog er heeft die middag niemand aangebeld. Waar die koerier wel is geweest, mag de NSA weten, maar in elk geval niet bij mij.

De bezorgservice gebeld, maar die konden (lees: wilde) niets doen en verwezen me weer naar kpn. De klantenservice gebeld en die hebben uiteindelijk mijn bestelling gewijzigd naar een aflevering per post. Ik vraag me af waarom mijn bestelling niet meteen per post verstuurd kon worden, ipv via Beunhaas Koeriers.

28-09-2019

Klantenservice bagger

Omdat wij slechts 0,5 Mbit (ja echt in NL!) snelheid hebben bij KPN, gaven zij zelf aan om naar Sneller internet Buitengebied over te gaan. Maar dan ben je als bedrijf plotseling geen zakelijke klant meer en gaat alles, maar dan ook echt alles fout. Vaste lijn ineens dood, monteur afspraken die niet komt opdagen, klantenservice die onmachtig zijn en sommige gewoon tegen het asociale aan. Je wordt van afdeling naar afdeling gestuurd, omdat niemand het kan oplossen. Van de 60 minuten bellen met KPN, sta je 52 minuten in de wacht! KPN zegt het meest duurzame telecombedrijf te zijn; ja als je geen storingsmonteur stuurt , stoot je ook geen stikstof uit! Hoe verdien je veel geld met slechte dienstverlening? vraag het KPN.

Ramon
26-09-2019

Begin er niet aan!

Wat een k@t bedrijf! Waardeloze klantenservice die totaal niet weten waar ze überhaupt mee bezig zijn. Afspraken maken om die vervolgens totaal niet na te komen, onbeschofte manier waarop je te woord gestaan en daarna afgescheept word. 0 communicatie tussen de prutsers aan de andere kant v.d. tel zodat je heel het verhaal elke keer opnieuw uit moet leggen, om daarop vervolgens weer een kont verhaal op de mouw gespeld te krijgen of op een compleet onbeschofte manier toegesproken word door zo'n zelf overschat pikkie die betaald krijgt om een vooropgezet lijstje op te boeren. dat we door nog mee mogen maken! Wat en knaken bedrijf, daarnaast zijn ze nog fucking duur ook! Begin er niet aan, bespaar je alle ellende en verspilde telefoon gesprekken!

Suus
24-09-2019

Je komt er niet van af

Voor mijn dementerende vader (die inmiddels in een verzorgingstehuis woont) 1001 zaken moeten regelen. Het meest lastig? KPN Thuisbellen stopzetten! Krankzinnig gewoon. Het is een TELEFOON. Ik ben er 9 maanden mee bezig geweest. Aangetekende brieven verstuurd, gebeld (heeft geen zin), echt een ellende. Laat ze een voorbeeld nemen aan centraal beheer achmea. Fluitje van een cent.

Dave
23-09-2019

Zeer slecht bedrijf !

Waanzinnig slecht bedrijf.

Ben er zelf al 14 jaar gelden vertrokken met al mijn abonnementen. (mobiel, vast, internet etc.)

Maar nu probeer ik voor mijn ouders ook alles op te zeggen.

internet, tv digitenne .

probeer maar eens iemand aan de lijn te krijgen, dat lukt niet.

telefoon verbind je (na 18 minuten wachten) door naar de servicepagina van KPN, de servicepagina van KPN stuurt je door naar telefoon. En zo gaat dat heen en weer. En blijf je in een loop.

ook de chat geprobeerd, maar dat zijn eerst hele domme bots.

en na eerst heel veel gegevens intypen , krijg je een nog dommere chatmedewerker die helemaal niks kan doen voor je, en je doorstuurd naar de online Servicepagina van KPBN, nou u raad het al, die servicepagina van KPN, zegt dat je niks kan en mag met je knp-account, en je moet dus het 0800 nummer weer bellen.

Deze heeft mega lange wachtijd en stuurt je weer door naar de servicepagina.

Dat dit bedrijf nog bestaat, is alleen te danken en de totale onmogelijkheid, en moeiljikheid van het opzeggen van je abonnementen.

Ziek , waanzinnig slecht bedrijf is KPN, en wordt dus met de week slechter. En zodra je denkt dat het niet slechter kan, doet KPN dat toch nog.

Blijf hier weg! neem niks van KPN, en zorg dat je weggaat!

Enige wat helpt is per post aangetkend sommeren alle abonnementen direkt te stoppen,.met een beetje geluk heb je na 5 maanden antwooord of niet.

Denver
22-09-2019

Geweldige service

Net geholpen door Reda en een heel fijn gesprek gehad. Ik sta op het punt om een nieuwe telefoon te nemen en dit was echt een gesprek op niveau, waar je wat aan hebt. Bedankt voor het goede advies.

19-09-2019

Waardeloze service

Abonnement opgezegd maar kpn weet van niets, weer een maand langer betalen. oplichters zijn het.

Phil
13-09-2019

KPN laat aansluiting verdwijnen

In juli zou ik overstappen van Telfort naar T-Mobile, echter op die datum lukt dat niet want KPN geeft de lijn niet aan T-Mobile, bij navraag blijkt later dat KPN mijn aansluiting zonder reden of informatie heeft afgesloten, ineens bestaat mijn aansluiting niet meer. Zelfs als ik dan maar voor KPN kies als provider en netwerkeigenaar kan dit niet omdat er geen aansluiting meer is, begrijpt iemand dit nog, nu dankzij KPN 2,5 maand geen Wi-Fi/tv meer.