KPN reviews

Martijn
16-08-2019

Waanzin

Ik kan hier wel mijn verhaal vertellen maar als ik een paar reviews lees dan zie ik eigenlijk alles wel terug komen. Wat een waanzinnig slecht bedrijf met een nog slechtere klantenservice. Het is me een raadsel hoe ze nog kunnen bestaan

Salam
14-08-2019

Alles gaat mis

Vanaf de dag van bestelling ging het mis,geen bevestiging gekregen, dus 12 dagen zonder internet, de monteur zou 5 augustus komen maar NIET verschenen, wifi faltweg, traagt, internet is kapot langzaam ondanks dat het via glasvezel komt, en nu probeer ik iemand van kpn aan de lijn te krijgen maar dat lukt me niet, 1000 keer gebeld en wordt opgehangen, ik wil mijn abonnement opzeggen maar het blijkt dat het onmogelijk is, ik ben opgelicht .

Patricia

Bedrijf zonder communicatieve vaardigheden

Ongelooflijk slecht, mijn vader (90) zit al 3 weken zonder internet tv en telefoon. Er komt geen oplossing, ook geen terugkoppeling. Het maakt ze niets uit. Duizenden beloftes, maar er gebeurd niets. Als alles werkt zal het vast prima gaan, maar o wee als er iets mis gaat bij KPN. Geen vertrouwen meer.

Ze hadden deze oude man trouwens bij aanvang van zijn abonnement een paar maanden geleden 500 mb internet snelheid aangeraden.500 mb, hoe onbeschoft. Nooit KPN!

Inge

Overzetting ISDN naar PSTN

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die KPN zwaar klote vind. Alles bij elkaar uren en uren aan de lijn om de problemen op te lossen. Iedere medewerker adviseert weer anders,w at de een zegt absoluut doen zegt de ander absoluut niet doen. Ik weet het niet meer, maar ik stop met KPN, gewoon omdat ik al die ellende niet meer wil. Dan maar geen analoge lijn meer en mijn klanten mobiel te woord staan. Zojuist na 32 minuten doorverbonden te zijn met vijf medewerkers en weer in d e wacht gezet, de hoorn maar opgehangen. En dat terwijl mijn ISDN per 1 sept. komt te vervallen en ik 1 nummer wil behouden. Help, Help, mensen zoek een normale baan.

Wil
12-08-2019

Zes keer gebelt en ze komen er niet uit

Ik weet het ook niet meer

Amina
11-08-2019

Klantenservice is slecht (of another level)!

Ik kan niet geloven hoe slecht de klantenservice is van KPN. ik denk dat echte de grootste randebielen van NL daar worden aangenomen. Ik ga eind dit jaar van dit abonnement af en deze incompetente mensen.

André
08-08-2019

Lachwekkend slecht

Ik zal het kort houden:

1/Verhuizing: iets te ingewikkeld voor KPN, raken in de war van koper naar glasvezel.

2/ Gevolg: 3 keer monteur geweest, uiteindelijke oplossing: Afgesloten!

3/ Ervaring met klantenservice: ¨Een hele goede morgen!¨ En verder.of ze snappen niets.of beloven iets wat niet wordt nagekomen.(ik zoek het voor u uit.we bellen terug.dus niet) of.en dat was de leukste.er zit een oudere werknemer die zijn tijd zit uit te zitten en het werkelijk niets kan schelen! Echt waar, we hebben het net meegemaakt, ik zou zeggen beleef KPN! Maar ik nooit meer, stap over naar andere provider.

Jack
06-08-2019

Omzetten contract naar mee MB

Bij KPN ben je als bestaande klant veel duurder uit als een nieuwe klant. Heb 2 mobiele contracten, maar als ik deze wil aanpassen naar een hogere GB dan ben ik we €10 per maand duurder uit als een nieuwe klant bij KPN. Alles geprobeerd, maar KPN is enorm star en wil niets wijzigen. Wij dienen deze 2 contracten maar uit voor onze kinderen en zetten dan alles om naar een andere provider.

Werner
05-08-2019

Grote organisatie zonder goede informatieverstrekking

Heel slecht bereikbaar. Doorverbinden naar de juiste afdeling is een farce. Duurt lang en gaat veelal fout. Teveel gaat langs elkaar heen. KPN maakt gebruik van medewerkers die weinig tot geen know-how hebben over het product dat ze moeten verkopen. Ook gemaakte afspraken komen ze niet na.

Tako
03-08-2019

Vaste telefoon wordt gewoon genegeerd bij nieuwe klant

Ik ben 5 weken geleden overgestapt naar KPN.

Vervolgens komt een monteur alles installeren, echter liet hij ons (Stel van 81- en 76 jaar) achter met een verbinding die wij zelf moesten gaan activeren. Dat heeft al meer dan een dag geduurd voor de juiste codes waren verzonden. Vervolgens deed onze vaste telefoonlijn het nog niet. Hierover gebeld en KPN weet het zelf ook niet helemaal. We moesten dan maar wachten en dan zou het binnen 3 dagen opgelost zijn. Niks opgelost.

Na 2 x bellen wilden zij dan toch wel een monteur sturen (over een maand). Onacceptabel. Toen heeft KPN er een spoed opdracht van gemaakt zodat een monteur een week later kwam.

Helaas kon die niks doen want zijn verhaal was dat er een storing was geweest tijdens de eerste installatie, waardoor de order nog in de lucht hangt?

Zolang die daar "zweeft" kan KPN niks doen?

De ene afdeling doet dit stapje en de andere afdeling doet dat stapje, maar niemand kan het hele traject regelen waardoor het opgelost wordt.

KPN is heel druk met z'n allen om door te schuiven tussen de afdelingen, maar werken / oplossen ho maar.!

Inmiddels 5 weken verder loopt de rekening van mijn mobiele telefoon behoorlijk uit de klauwen en gezien het ontduikgedrag van KPN ben ik benieuwd of ik dat nog vergoed ga krijgen.

Tot groot verdriet hebben wij 4 weken geleden te horen gekregen dat mijn vrouw van 76 uitbehandeld is en x maanden te leven heeft. Het doet ons groot verdriet dat wij onze kostbare energie nu al 5 weken aan KPN moeten besteden en wie weet hoeveel langer nog.

Bedankt voor niks KPN.!

03-08-2019

Reeds 2 weken geen telefoon / internet en tv ivm storing

Nu ongeveer 2 weken zonder tel/internet/tv geprobeerd een storing te melden maar wat 0800-04-02 er meer doet ik weet het niet?

zijn meerdere woningen in de straat die ook al die tijd zonder zitten. [ ook dit aan klantenservice gemeld!]

ik ga ervan uit dat er een kabelstoring is ook gezien er op moment nieuwe riolering gelegd wordt in de straat,

moet nu via een omweg bij de afdeling zien te komen die de kabelstoringen inplannen

via klantenservice lukt dit niet ,

ik heb nu al 2 zeer onprofessionele medewerkers aan de telefoon gehad?

de laatste lacht je gewoon uit , als je fel reageert, wat denk ik niet zo verwonderlijk is?

Hetty
02-08-2019

Onbetrouw

Begin juni de overstap gemaakt naar een compleet pakket internet, tv + bellen. Kpn monteur afspraak

Op 30-07 tussen 12.00 + uiterlijk 14.00 uur. Niemand gezien. Ga 14.20 bellen en krijg van de klantenservice te horen: die komt niet, is wat tussen gekomen. Geen excuus, geen reden, niets. Ik vraag waarom ik dan niet even gebeld ben en krijg als antwoord dat hij dat ook niet wist. Enfin nieuwe afspraak gemaakt 01-08 tussen 12.00 en uiterlijk 14.00 uur (via sms 's wederom morgens om 09.05 bevestigd door kpn). En wat scherts mijn verbazing. Ook bij die afspraak lieten ze me zitten. Meteen om 14.05 gebeld met klantenservice kpn.

Oh wat vreemd, ga even met de monteur bellen.

Klantenservice dame nr 1 zegt, hier staat tussen 14.00 en 16.00 uur. Nr 2 zegt.wat vreemd dat die mevrouw dat zei want ik kan de sms controleren en u heeft gelijk, er staat tussen 12.00 en uiterlijk 14.00 zullen we een nieuwe afspraak maken? dacht het niet zeg ik. Cancel die hele order maar want mijn vertrouwen in de kpn is volledig weg. Ik breng het pakket retour, drink een glas, doe een plas en alles blijft zoals het was! wat een waardeloos bedrijf en dat voor zo'n groot concern. Ik had vooraf de reviews moeten bekijken want zie alleen maar ontevreden klanten. Komt bij dat de order 01-08 op het laatste nippertje door mij werd geannuleerd bij kpn dus moest zelf als een speer xs4all + ziggo bellen zodat ik niet werd afgesloten. Ook dat hebben ze niet tijdig naar de providers gedaan hoewel ik wel daarom heb gevraagd. Kortom: kpn is onbetrouwbaar, een ontzettend teleurstellende ervaring. Voor mij nooit meer kpn!

Inge
01-08-2019

Slecht overzicht van de tv gids

Ik wil gewoon kunnen zien welke zenders op welke tijd programma hebben. Met andere woorden.vooruitkijken en niet maar een uurtje!

Wat een oudbakken gedoe. Het is dat in mijn gebouw glasvezel ligt dus er is geen keuze.

KPN management: kijk eens bij Ziggo! Daar hebben ze het door anno 2019

31-07-2019

Wegvallende WIFI

Constant slechte WIFI in huis en al weken bezig met klantenservice dit te verhelpen. Constant testjes en updates, echter geen resultaat. Klantenservice vermeld dat ik maar met draad moet testen, echter past dat bijna in geen enkele laptop meer tegenwoordig. Opzeggen na deze issues mag niet enkel afkopen.

Volkert
30-07-2019

Komen afspraken niet na en leveren niet optijd

Roland

Bedrijf en service RUK

8 juli aangesloten door monteur. In eerste instantie leek alles wat de monteur liet zien te functioneren, echter zodra hij weg was en wij zelf aan de slag gingen werkte WiFi niet goed en ook een uitzending op tv terug kijken ging niet Na twee keer een monteur voor de vele problemen en WiFi verbinding op bezoek te hebben gehad en apparatuur laten vervangen nog steeds alle problemen aanwezig. KPN heeft als excuus dar jet niet aan hun ligt, dus een monteur om de door hun veroorzaakte problemen op te lossen willen ze niet leveren. Echt. als je kunt kiezen, kies dan geen KPN.

Probleemloos

Onlangs overgezet naar KPN. Zelf indertijd gebeld voor een abonnement. Aan de telefoon keurig en op een heldere manier werd één en ander uitgelegd en toegelicht. Een afspraak gemaakt voor de aansluiting en ook dit werd keurig verzorgd. Ik werd op de hoogte gehouden van de status, werd herinnerd aan de afspraak en op de dag van de aansluiting keurig van te voren gebeld door de monteur. Alles werd netjes aangesloten. De monteur nam de tijd om te controleren, kwam met aanbevelingen. Tot nog toe prima. Ik ben blij!

Olga

Opzeggen KPN Glas

Al sinds februari bezit om ons glasvezelabonnement bij KPN op te zeggen, dit zou per 19/3/19 gerealiseerd moeten zijn. Inmiddels diverse telefoontjes met de klanten"service" verder, aardige lui hoor, maar het helpt geen zier. Belofte na belofte, toezegging na toezegging, escalatie en weet ik wat MAAR met 1 overeenkomst : GEEN resultaat!

Ze doen loyaal aan KPN en beschermen hun leidinggevenden, maar vallen wel steeds hun voorgaande collega af, het zou niet goed ingediend zijn en zo, en dat hoor ik vandaag voor de 3e keer!

Nicolai
24-07-2019

KPN zakelijk

Wat een drama, het duurt al twee weken voordat mijn abonnement is overgeschreven op KPN zakelijk. Het contract is twee weken geleden al ondertekend en opgestuurd. Contact opnemen heeft geen zin je word niks wijzer. Zij mailen niet terug of er zit geen vooruitgang in.

Faisel
21-07-2019

WIFI

Wifi aansluiting zou op 19 juni komen ik heb die dag gewacht maar hele dag internet .Heb ze gebeld en de mensen die er werken kan je niet verstaan praten heel onduidelijk en zeggen dat het is uitgesteld naar 22 juni oke ik wacht tot 22 juni en heb die dag weer geen internet ik bel ze weer en dan zeggen ze is uitgesteld naar 29 juni en dan zeggen ze we kunnen wel een tijdelijke dongle sturen ik zei oke prima. Ik bel ze paar dagen later om te vragen waar die dongle blijft zeggen ze het is niet verstuurd. En dan om het nog af te maken vraagt de medewerker hoezo?heb je haast? Ff serieus wat een k*t service al een maand zonder internet