KPN reviews

Kimberly
18-07-2019

Al jaren klant bij KPN. Vroeger nooit last gehad van de service. Pas sinds de verhuizing dat alles fout ging en niet werd opgelost.

Internet lukte mij niet om zelf aan te sluiten. Heel vaak de klantenservice moeten bellen om eindelijk een afspraak te maken met een monteur. Werd steeds van het kastje naar de muur gestuurd.

Uiteindelijk gelukt na een paar weken. Toen besloot ik om toch wel een tv-pakket te nemen. Ik kreeg een gratis monteur erbij, dus die had ik ingepland. Monteur nooit komen opdagen. Helaas kreeg ik te horen dat ik geen gratis monteur meer erbij kon krijgen, maar ik moest 50EU betalen!

Er wordt op een aardige manier verteld dat het mijn probleem is en ze er niks aan kunnen doen. Ik moet gewoon betalen, zelfs na jaren lang klant te zijn.

Diick
17-07-2019

KPN kwaliteit en service problemen

Heel vaak de tv herprogrammeren (zeker 7x per week) dan dus geen kijk en geen opname mogelijkheden en lange wachttijden voor opnieuw instellen. Ook forse digitenne problemen qua updaten en kontakt krijgen met KPN en daaraan ook nog forse koster verbonden. DigitennekastJe nu al binnen jaar niet up te dat moet geruis worden.hup twee weer veel tijd en forse kosten! Wat een belabberde service als totaal voor toch wel serieus geld voor iemand die al zeker 20 jaar klant is! Het algehele service niveau is Nederland de laatste jaren beduidend gezakt naar een bedenkelijk niveau! Sorry KPN dan had je het maar beduidend beter moeten doen!

Cees
16-07-2019

Matige service mobiele telefoon

Na lang dubben een Nokia 7.1 gekocht in februari 2019. Al heel snel word ik geplaagd door een berg advertenties. Ondanks het dichtzitten van alle instellingen die er naar ik dacht mee te maken hadden gaat het gewoon door. Navraag in de KPN winkel in Eindhoven aan de hermanus boex straat levert een ontluisterende ervaring op. Ik wordt afgescheept met een stagiair die er nog veel minder van weet dan ik en de KPN dame staat en op een afstand zonder interesse bij. Er zijn geen andere klanten! Zojuist weer langs geweest bij hetzelfde adres omdat mijn Nokia voortdurend witte fotootje produceert en een streep in beeld heeft. Ik mag mijn toestel inleveren en mogelijk is hij over 14 dagen gerepareerd. Nu zit ik niet op mijn telefoon zoals dat heet maar 14 dagen zonder is het andere uiterste. Cees Wolvekamp

Br
14-07-2019

Zeer onbehoorlijk behandeld

In naam van mijn moeder, als trouwe KPN klant, zojuist gebeld naar de klantenservice vanwege de vele problemen die zij de afgelopen weken heeft ervaren (ontvangstproblemen van tv, een kapotte experia box, constante wifi problemen en nu ook telefonie problemen). Mijn moeder had er de afgelopen weken een dagtaak aan om samen met KPN naar oplossingen te zoeken voor alle problemen. Ook een aantal keer voor niks zitten wachten op een monteur. Kortom slechte service.

Via de klantenservice nu gevraagd om een compensatie wat werd beantwoord met ‘mevrouw wij doen niet aan kortingen, maar ik kan naar uw huidige abonnement kijken en deze naar beneden afstellen omdat u nu teveel betaald’. Een nogal opmerkelijke reactie. waarop ik kritisch reageerde en aangaf dat ik dit sowieso verwacht van KPN en dit zeker niet zie als een tegemoetkoming. Dit werd niet gewaardeerd en werd daarna al redelijk onbehoorlijk behandeld. Meneer liet mij overigens ook niet uitpraten.

Vervolgens wilde meneer mijn moeder een nieuw abonnement aansmeren waarop hij een aantal maanden korting kon geven, iets wat niet mogelijk was op het huidige abonnement. vreemd. Aangegeven dat ik dit niet zomaar wilde beslissen en dit graag per mail zou ontvangen. Meneer zei dat hij ‘deze nieuwe order’ op de mail zou zetten en dit nieuwe abonnement bij geen tegenbericht binnen 14 dagen in zou laten gaan. Dit was absoluut niet de bedoeling! Ik wil namelijk voorkomen dat mijn moeder dit zou vergeten (ze is niet de jongste meer) en dan ineens ongevraagd met een nieuw abonnement zit. Hierop reageerde de meneer zeer ongepast en persoonlijk en vertelde mij even dat ik dat dan óók maar voor mijn moeder moest regelen net zoals ik nu voor mijn moeder om korting vroeg. wauw ?!

Wat een verschrikkelijk ‘service’ van KPN. Ik raad KPN zeker af gezien ALLE problemen die je er al mee hebt en daarnaast de zeer onbehoorlijke service. Nu gelukkig weer thuis aan het genieten van mijn ZIGGO tv. Zelf ben ik ben al jaren klant bij ZIGGO en deze organisatie belt mij op na het hebben van problemen om mij ongevraagd een korting aan te bieden en/of tijdelijk extra zenders.

KPN daar kunnen jullie nog een puntje aan zuigen!

Oebele
13-07-2019

Itv

We hebben kpn itv maar je kunt er niks mee ,beeld staat vaker stil dan het beweegt .

wifi snelheid is goed daar ligt het niet aan .

storing na storing grote ergenis

Pa
11-07-2019

Nog steeds behelpen

Blijf alert. De app stottert en houdt er om onverklaarbare redenen voortdurend mee op.

Alleen steeds opnieuw opstarten helpt.

Ricardo
11-07-2019

Aansluitingsdatum

Wanneer je een monteur aanvraagt kan dit pas weken na je aanvraagmoment. Hier wordt je aansluitmoment aan gekoppeld waardoor je voor die tijd het zelf niet kan aansluiten. Pas wanneer de monteur ingepland is komen ze echter met het verhaal van de koppeling aan de monteur en dat zelf aansluiten hiervoor niet mogelijk is.

Door deze behandeling gaat de opleverdatum pas bijvoorbeeld de 23e van de maand in terwijl je wel de volle maand al betaald voor het abonnement.

Dit lijkt mij niet de correcte manier van werken.

Sander
10-07-2019

Foutje bedankt kpn

Gaf duidelijk aan wil goedkoopste contract las pas nu over het hoofd gezien twee jaar maar kpn wil hun fout niet aan passen meer . plus reclame tv overal wifi now vergeet het staat als je wifi deelt je zelf ook kpn-fon kan gebruiken . vind raar tv en internet wel jaar maar telefoon twee jaar , plus modem is niet geschikt voor wifi thuis en kpn-fon werkt niet maakt geen contact . wat volgens kpn wel kan de medewerker vind contract breuk gaf in gesprek aan dat ik wifi wou en kpn-fon gebruik van maken now probeer op mijn telefoon maar kpn-fon geeft die aan nog niet beschikbaar vind contract breuk geen wifi

03-07-2019

Drama club wat KPN heet.

Ruim 11 maanden geleden was een op de andere dag onze glasvezellijn dood. Nou woonden wij al een jaar in ons nieuwbouwhuis. Echter toen begon de ellende. KPN verschool zich achter derde partijen voor netwerk. Uiteindelijk heeft het 8 weken geduurd voordat de de storing werd opgelost door een aftakking te maken voor ons huis. Eigenlijk een noodoplossing en zou een nieuwe lijn beter zijn volgens de monteurs. Nu 9 maanden verder en de lijn is weer dood. Opnieuw ellende en krijgt KPN het niet voor elkaar om KPNnetwerk de storing op te laten lossen. Steeds een nieuwe helpddesk medewerker aan de telefoon waar ik opnieuw het verhaal kan uitleggen. En ondanks iedere dag belooft wordt om terug te bellen gebeurt dit consequent niet. Escaleren kan niet volgens hun en moet ik gewoon geduld hebben. Op een gegeven moment krijg ik iemand aan de lijn van de planning en die beweert dat wij geen glasvezellijn hebben en zegt niets voor mij te kunnen betekenen. Complete onzin, hoe verzin je het!. De tweede keer krijg ik iemand aan de telefoon en die beweert dat zij niet weten waar onze lijn ligt. Onbegrijpelijk dat na 2,5 jaar in ons nieuwe huis men niet weet waar de lijn ligt. Op mijn antwoord dat ik het wel weet en dat ik foto's heb van de voorgaande reparatie voor ons huis wordt niet op gereageerd. Ook dat er een koppeling is gemaakt voor ons huis is niet bekend. De grote fout die KPN maakt is dat je in geval van storing niet één aanspreekpunt hebt die serieus voor je aan de slag gaat, het opvolgt en terugbelt en indien het nodig is ook escaleert. Nu heb je te maken met een log apparaat, incompetentie en miscommunicatie van de bovenste plank. Tevens heb je te maken met vriendelijke medewerkers maar ook onbeschofte mensen die nog nooit het woord service in de mond gehad hebben. Maar nog steeds geen signaal en maar afwachten hoe lang het gaat duren. We hebben een noodpakket voor wifi maar dat werkt ook niet lekker. Al met al een dikke onvoldoende voor KPN die gewoon te groot is geworden. Dus denk goed na voor je aan KPN begint. Ik zeg in ieder geval, NIET DOEN!

Hamada
03-07-2019

Zeer teleurgesteld

Ben meer dan 15 lid bij kpn en wat een teleurstelling. Ik heb meer dan 48 uur zonder internet gezeten en dat terwijl ze op de website adverteren dat je dus geen minuut zonder internet zit. Op zich niet zo erg was het niet dat als je met kpn hierover in gesprek wil gaan, ze jou onbeschoft en zeer onvriendelijk behandelen. Ik heb hierdoor 55 euro extra onkosten gemaakt waarover ik meerdere malen telefonisch en per email contact heb gehad hoe we dat konden oplossen. Ben zeer onvriendelijk en onbeschoft behandeld en kpn wil op geen enkele manier compenseren. En toch adverteren dat ze de beste zijn en dat je direct aangesloten bent. Ik vind het niet kunnen dat zo behandeld word. Kpn is veruit de duurste maar klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Kpn is naar mijn mening alleen uit op winst en heeft maling aan de klant. Ik adviseer ook iedereen daarom zeker niet naar kpn te gaan.er zijn veel betere providers die wel aan de klant denken en niet alleen uit zijn op winst. Wat een teleurstelling zeg, en maar betalen. Wees gewaarschuwd allen

Miranda
01-07-2019

Verschrikkelijke service

Ik probeer een wijziging formulier van overlijden te versturen maar kan nergens een email vinden waar dit formulier heen moet.

Na een lang chat gesprek krijg ik het email adres (e-mailadres verwijderd) maar ook die werk niet.

Normaal contact kan tegenwoordig niet meer dus klant zoek het maar uit.

KPN voor jullie een dikke 1.

Maurice
26-06-2019

Een deel van me leven + netwerk is weggevallen!

Ze hebben me nummer afgesloten zonder aankondiging. Digd me connectie met de longarts in interner bankieren en me netwerk van tien jaar is weg. En ze kunnen het niet terug halen. Valse beloftes toch nog een simkaart verkocht maar willen niks regelen

Henry
25-06-2019

Overstap services waardeloos

Heb op 8 mei besloten om over te stappen naar kpn

klikte op overstapservices maar mijn huidige provider stond niet in de lijst.kreeg meteen een mailtje van kpn van mijn bestelling namelijk KPN basis met de volgende vermelding overstapservices:Andere provider en nummerbehoud nee.op 27 mei kwam de monteur alles aansluiten en heb ik die zelfde middag mijn router en modem terug gestuurd naar Caiway.

op 27 mei was het bedrag voor de maand juni al afgeschreven van mijn rekening.volgens de medewerker van KPN zou ik dat bedrag wel terug krijgen omdat ik overstapservies had.

nu heb ik ook de factuur van Caiway gekregen voor de maand juli .er is dus iets helemaal fout gegaan en heb toen meteen gebeld met KPN zij zouden mij binnen 2 dagen terug bellen maar dat gebeurde niet.

dus toen zelf maar weer gebeld met KPN maar dan krijg ik te horen dat ik het bedrag maar terug moet vragen bij Caiway en die zegt ik moet maar bij KPN vragen om een oplossing.de korting die ik zal krijgen de eerste 6 maanden was voor mij mede een reden om over te stappen ,maar nu is die korting totaal weg en stopt zowel KPN en CAIWAY de kop in het zand jullie moeten je schamen hoe julie met de klanten omgaan.

22-06-2019

Extra data

Wat een hufters bij KPN. Heb alle abonnementen bij KPN , betaal iedere maand €170 aan KPN. Deze maand, ivm diverse vakanties door data heen. Heb 5 mobiele nummers bij KPN.vraag ik om extra data, moet ik €7,50 voor 1 GB betalen!

Omdat ik alles bij KPN heb lopen krijg ik 50GB per maand, onderling delen met andere mobiele nummers.omgerekend waarde van €450 per maand!

Maar als je belt krijg je van die standaard antwoorden.sukkels zijn het!

Geralt
20-06-2019

Te duur !

Alleen glasvezel 50Mb voor 43,- p.m. Belachelijk.

Snelheid haalde ik in het begin nog wel, maar de laatste tijd niet meer. Overstappen durf ik niet meer, nog meer ellende. Jammer zo'n democratisch land. Zuigers zijn het, allemaal!

Nico
19-06-2019

Stopzetten abonnement

In mei besloten om over te stappen naar ziggo. Dit ivm de wijzigingen en prijs verhogingen.

Netjes bericht gehad dat per 1 juli alles stop gezet wordt.

17 mei ziggo pakket ontvangen en hier ontdek ik dat Ziggo via de kabel gaat.

Kabelantenne heb ik niet dus bellen met ziggo, na veel uitleggen en overtuigen dat ik geen kabel heb wordt overstap geannuleerd.

Direct kpn gebeld en uitgelegd dat overstap niet doorgaat , medewerker begrijpt het en maakt opzegging ongedaan. Abonnement wordt zelfs aangepast, korting ed allemaal geregeld denk ik.

3 Weken daarna op vakantie belt mijn zoon met de mededeling geen WiFi en tv meer.

Uitleg gegeven wat de resetten maar helpt niet. Vanaf vakantie adres kpn gebeld en uitleg gevraagd, en wat blijkt abonnement is stop gezet. Alles weer uitgelegd en kpn zegt niets te kunnen doen ,opzegging is niet terug te draaien. Er zal een nieuwe aanvraag gedaan moeten worden, duurt 2 Weken.

Balen balen balen ongelooflijk maar stem er maar mee in. Ze zullen als goed maker een digitenne ontvanger en dongel met 50gb internet toesturen ,want de snelste datum is nog tien dagen heb je toch tv en internet.

Afspraak staat 19 juni komt monteur alles herstellen. Thuis van vakantie, digitenne pakketje aansluiten. Werkt voor geen meter, geen ontvangst. Bellen met kpn en anderhalf uur later uit frustratie telefoon neer gegooid en hele digitenne er achteraan. Wat een klote service wordt er geboden door zo een bedrijf. Internet via de dongel werkt wel,dat is dan ook het enige. Maar goed 19 juni komt er aan en dan zal het wel weer goed komen.

Maar 19 juni geen monteur op afgesproken tijd stip , bellen maar weer. Nou echt mijn broek zakte ervan af, er stond geen afspraak gepland dus komt er ook geen monteur.

Nou zou je verwachten dat er alsnog iets geregeld wordt dat je dezelfde dag nog geholpen wordt. Nou nee er moet een nieuwe aanvraag worden gedaan en dat duurt drie weken.

Voor mij na 15 jaar klant geweest te zijn nooit meer kpn

Giedo
19-06-2019

Verschikkelijke klantenservice

Zeer slechte klantenservice!

Na in oktober mijn abonnement te hebben opgezegd, ivm verhuizing waar we ook een KPN abonnement hebben, heeft KPN blijvend de rekeningen afgeschreven voor het abonnement op het oude adres. Toen ik hier achter kwam heb ik dit aangegeven en zou het geregeld worden. Gebeurde dus niet want volgende maand weer een rekening afgeschreven. Deze rekeningen gestorneerd en weer contact opgenomen met KPN. "ooh erg vervelend, we gaan het regelen". Gebeurde dus weer niet. Nu hebben ze een incassobureau ingeschakeld op mijn oude adres voor de gestorneerde rekeningen. Ik weer contact opgenomen met KPN, nu als klacht, wordt ik terug gebeld dat ze het heel vervelend vinden maar niks kunnen doen en ik mijn klacht bij het incassobureau moet doen. Daarnaast beweerd deze dame ook nog eens dat ze geen gegevens terug kan vinden dat ik eerder contact heb opgenomen en het mijn eigen schuld is.

Echt te schandalig voor woorden.

San
17-06-2019

Hopeloze klantenservice

Laat ik ten eerste eerlijk zijn en zeggen dat ik nooit klachten heb over de verbinding of wat dan ook, de service is top.

De KLANTENservice echter? Als je eens een probleem hebt, bereid je maar vast voor op minstens een hele dag aan de telefoon hangen omdat er niet naar je geluisterd wordt en beloftes niet nagekomen worden.

Ik zit in een nogal ingewikkeld verhaal. Ik en mijn twee buren wonen in één grote woning die is omgebouwd tot drie aparte woningen. De aansluiting voor internet zit hierdoor op één adres, dat is nr. A (ik woon op nr. C). Hier zitten meerdere koperaansluitingen dus kunnen meerdere mensen op, de bewoners van A, B en C hebben allemaal hun aansluiting op dit adres.

KPN heeft hier moeite mee. Het heeft een week gekost om hier internet te krijgen, want bij elk belletje moest ik eerst langs minstens drie medewerkers voordat ik niet werd afgescheept met ‘wij kunnen niet leveren op uw adres’. Nu een jaar later is dat nog steeds zo, men weigert nog steeds te geloven dat ik toch werkelijk internet ontvang op C en weigert ook mijn post naar C te sturen. Gelukkig weet de buurman van A onderhand waar de brieven heen moeten.

Ondertussen word ik na meerdere meldingen ook nog steeds met ‘heer’ aangesproken terwijl ik toch echt niet mannelijk klink aan de telefoon volgens mij. Administratie is moeilijk blijkbaar.

Nu een jaar later, wil mijn buurman van B ook internet van KPN. Wij krijgen e-mail dat ons internet overgenomen wordt door de ‘nieuwe bewoner’ van A. Weer meerdere telefoontjes met ‘wij kunnen niet leveren op uw adres’ later komt het erop neer dat we wel meerdere aansluitingen hebben op A, maar maar één glasvezelaansluiting, en die hebben wij.

Vijf personen aan de lijn gehad hiervoor:

- Persoon 1 heeft ons op koperkabel overgezet, want dat zou onze enige keus zijn.

- Teruggebeld, want waarom kan de buurman niet op koper? Wij waren toch eerst? Persoon 2 geeft ons gelijk, hij gaat dit fixen.

- Niet dus, persoon 3 maar gebeld die zegt dat persoon 2 dit helemaal niet kan fixen, dit moet persoon 1 zelf doen. Zij zorgt dat wij teruggebeld worden.

- Niet dus, persoon 4 maar gebeld, die zegt dat persoon 1 al naar huis is, zorgt dat wij maandag teruggebeld worden.

- Niet. Dus. Persoon 5 is een van de personen die ik al eerder gebeld heb en die verteld ons vrolijk dat wij pech hebben want de buurman beweert op A zelf te wonen en heeft er dus meer recht op (terwijl hij hiervoor zei dat wij er meer recht op hadden en dat het gefixt ging worden).

Fijn dat dit even gecontroleerd wordt, voordat je een bestaande klant aan de kant zet. Deze buurman woont dus op B en heeft er evenmin ‘recht’ op als ons.

Al in al komt het erop neer dat ik het zelf moet gaan uitvechten met de buurman. Prima, maar moest ik daarvoor echt de hele dag aan de telefoon hangen? Om alleen maar standaardzinnen, misinformatie en niet nagekomen beloftes aan te horen? Ik heb echt wel wat beters te doen op mijn vrije dagen, dankjewel.

En als je een klacht wilt indienen, vertelt de website je vrolijk dat je dit bij de klantenservice mag doen. Ja, mijn klacht over de klantenservice komt vast goed terecht bij de klantenservice. Hier maar dus.

Em
17-06-2019

Guidion

Slechte service door Guidion. Slecht bereikbaar, klantonvriendelijk en ze komen geen afspraken na.

Ani
14-06-2019

Slechte service hoge prijzen

Slecht abonnement, geen service -die vrouw aan de telefoon nam al op met een toon alsof zij de klant was- ik betaal me elke maand suf. €55. Ik was er klaar mee, hing op met is goed doei, en die vrouw zit gewoon te lachen. Good job kpn! Ik raad jullie zeker af! Het was omdat mijn kleur mobiel er niet met een andere provider was anders had ik nooit voor jullie gekozen. :)