KPN reviews

Melissa

Half jaar noodpakket

Televisie en internet in januari aangevraagd. Sindsdien gebruik ik een noodpakket van KPN. Half mei krijg ik een e-mail dat mijn bestelling is geannuleerd en dat zij mij hierover niet konden bereiken terwijl ik niet ben gebeld. Vervolgens bel ik de klantenservice en daar wordt verteld dat ik alles terug moet sturen en alles opnieuw aan moet vragen. Kortom, ik raad KPN af.

09-05-2019

Klantenservice bij KPN wordt steeds slechter

Probeer maar eens een overzicht en de kosten te krijgen van gevoerde telefoongesprekken via "mijn KPN" Niet dus, vinden ze bij KPN niet nodig.

Een dergelijke vraag bij chat blijft gewoon blanco.

Een andere manier om KPN via internet te bereiken is er niet.

Digitenne terug naar de jaren 70

Digitenne gaat veranderen

Heel erg leuk!

Afgelopen jaren in al mijn tv's dbv-t insteekkaarten gekocht zodat je geen ontvanger en extra afstandbediening nodig hebt.

En nu?

Er komen nieuwe kastjes en de dbv-t kaarten kan je weggooien.

We gaan weer terug naar af met een klote ontvanger op je kast,overal stroom,antenne en hdmi kabels trekken en een extra afstandsbediening op tafel.

Daarbij mocht je eerst 3 smart cards op 1 abonnement en nu krijg je maar 1 gratis ontvanger en voor elke volgende €5 erbij.

Kpn.dit is belachelijk ouderwets.

Chaim
08-05-2019

Super toffe service!

Wauw!

ontzettend goed geholpen door KPN.

stemming: #vrolijk.

Henkjan
06-05-2019

Tiefes kpn

Komen steeds monteuren maar nog steefs tiefus internet echt slecht kpn moet failliet.

We zitten 2300m van de internet box af

Ibrahim
06-05-2019

Monteur na monteur na monteur na monteur.

Bij KPN leer je telefoontjes plegen en monteurs ontvangen.

Heel veel problemen, kies voor een andere provider.

Problemen die ze zelf niet op kunnen begrijpen, telefonisten die verschillende antwoorden geven en zelfs dat er op je wordt opgehangen.

Niet doen.

Ruthger
05-05-2019

Kies a.u.b. voor een andere provider

Zeer slechte service en lange wachttijden. Bij iedere provider word je beter geholpen en zijn de wachttijden veel korter, de snelheid van je internet hoger voor een lagere prijs.

KPN is afhankelijk van conservatieve mensen die niet durven overstappen (lees oudere generatie). Zo ook mijn oma, waar ik nu dingen voor aan het regelen ben. Zodra de nieuwe generatie de keuzes moet gaan maken en hun abonnementen en kwaliteit verwachten, gaat KPN kapot. Ik kan niet wachten.

Ratna
02-05-2019

Wat een slechte provider!

Wordt er in de winkel een abonnement met je afgesloten en betaal je daar al jaren voor kan je uit het niets opeens geen tv meer kijken omdat zij beweren dat je nooit digitenne heb afgesloten! Hoe kan je dan wel elk maand hetzelfde bedrag betalen! Bel je naar de klantenservice, weten ze niks! Kpn doe wat aan je service! Dan voel je je als klant toch gewoon opgelicht! Wordt dus gauw overstappen naar Ziggo!

Stephanie
02-05-2019

Slechte klantenservice

Meerdere malen contact gehad met de klantenservice. Keer op keer word ik verkeerd geïnformeerd over de dienstverlening. KPN is niet meer wat het geweest is. Onervaren en ongeïnteresseerde medewerkers.

Me
01-05-2019

KPN 2019 really ?

Ik heb ruim 20 jaar ervaring met kpn zoal zakelijk als prive. Maar wauw. 2019 en nog steeds .zakelijk heb ik ooit gezegt tegen een manager laat al die mensen die op de service desk zitten en lijstjes aan het volgen zijn om een probleem op eerst eens 2 jaar in het veld te zijn om klanten te begrijpen en dan pas achter de telefoon te zetten om problemen op te lossen. KPN app.wauw wat een drama voor iedereen en ja ook voor mij en laat je niet afschepen dat het aan je wifi vebinding ligt. Vanaf dag 1 heeft de app nooit stabiel gewerkt en anno 2019 ook niet. Het is duidelijk dat het developer team op de schop moet.maar hoeveel media aandacht is hiervoor nodig. Wss zit daar iemand met een hoop credits. Een contract bij de kpn heeft geen waarde. De kpn wijzigd jouw contract als KPN dat nodig vind .in jouw belang jaja.of hoe noemt Kpn dat markt conform? Wake up KPN! wat goed gaat .gaat goed om beter te worden kun je aleen maar luisten naar kritiek en vollop actie te ondernemen. Deze visie zijn jullie weer kwijt geraakt. Tijd voor een nieuwe provider maar eerst even onderzoeken of mijn nieuwe provider niet afhankelijk is van KPN.

Anonie
30-04-2019

Absoluut incapabele helpdesk

Op verzoek van KPN komt een monteur langs. Deze reset het modem naar fabrieksinstellingen en vertrekt. Gevolg: zelf uren in moeten steken om de Wi-Fi weer aan de praat te krijgen. Ook de televisie en TV werken niet meer, dus zelf proberen op te lossen via allerlei fora. Incompetente medewerkers van de klantenservice beloven uiteindelijk 6 maanden korting ter compensatie, maar zetten maar 3 maanden in het systeem. Uiteindelijk dus weer 45 minuten naar de helpdesk moeten bellen om dit geregeld te krijgen.kortom: laat KPN nooit op hun verzoek langskomen want ze laten een puinhoop achter.

25-04-2019

BESTE SERVICE

Jaren lang klant geweest bij ziggo maar bij kpn word ik veel rustiger en duidelijker te woord gestaan.

Ga zo door kpn!

Rona
24-04-2019

Misleidende verhalen

Gisteren contact opgenomen met KPN omdat ik via de mail als per post een factuur krijg.Voor de papieren factuur betaal je toch 1,95. Meteen een ander abonnement genomen wat goedkoper is .Dat zou per september ingaan want dan verliep het contract. En geen papieren factuur meer.Zo gezegd en zo gedaan denk je. Vannacht om 00:39 een smsje van KPN dat vandaag mijn nieuwe abonnement ingaat. Hoezo vandaag dat was niet de afspraak. Wederom gebeld en die vertelde mij dat zijn collega niet goed had gekeken en dat ik contract vrij was en dat het nieuwe nu inging. Ook gehad over het factuur. Meneer vertelde mij dat ik alleen via een automatische incasso de papieren factuur kon stoppen zo is het beleid van KPN. Ik als klant maak zelf uit hoe ik betaal en wil geen incasso. Nou zegt de man dan krijg u buiten dat u de factuur per mail krijg dan ook de papieren factuur dus dat kost mij toch nog 1,95 per maand extra. Dit zijn praktijken waar je haren van rechtop gaan staan.

Wilma
22-04-2019

Pluspakket

Waardeloze verbinding ,steeds opnieuw opstarten,Soms een hele avond geen pluspakket,

Valt steeds weg ,

Onthoud niet waar je afgesloten hebt bij een serie ,je moet steeds terug naar het hoofmenu .

Ben het helemaal zat .

Ria
19-04-2019

Na ziggo, Tele2 nu kpn

Heb nu met tevredenheid al enige tijd KPN compleet. Vind de service keurig en vlot, alleen de prijs is in vergelijking met andere providers, wat hoog. Wat wel jammer is is dat er nu voor de zoveelste keer, zenders worden verwijderd die hier graag bekeken worden.

Maar ja. De keuze tussen goede en betrouwbare verbinding/ontvangst en service is me dan toch meer waard als die ene zender.

Nina

Zeer slecht bedrijf

Slecht bedrijf, klote verbinding waar ze je weigeren bij te helpen, want ja “hun kunnen er toch ook niets aan doen” word dan gezegd.

Zeer slecht internet waar ik wel de volle mep voor betaal. Slechte service per telefoon, blij als ik eindelijk naar Ziggo kan per 1 augustus.

Alexander

Zender wijziging

Een 1,omdat er weer 2 zenders verdwijnen waar ik graag naar kijk en moet betalen voor zenders die ik niet wil

Lodewijk

Valt erg tegen

Ben overgestapt naar kon vanwege de beloftes:

Overal wifi in huis en miljoenen kpn-fon punten met gratis wifi en de overstap service.

Nou de wifi door het hele huis is uiteindelijk gelukt maar ik moest echt heeeel erg moeilijk doen voordat de gratis monteur die toch echt heel duidelijk beloofd werd daadwerkelijk kwam. Nu werkt het goed maar de kpn-fon punten heb ik niets aan, ik heb er een paar keer aan gezeten en ik kom er gewoon niet op, en de overstap service die toch ook echt beloofd is heeft ook niet plaats gevonden, ons oude abbonnement liep gewoon door en na bellen met de klantenservice moest ik het maar zelf oplossen met tele2.

Valt kortom nogal tegen.

KPN is top

Betere provider dan kpn ga je niet vinden. Problemen blijven er altijd. Bellen zul je altijd moeten om je problemen op te lossen. Maar KPN lost het wel goed op mits je het duidelijk vermeld en blijft melden. Ik heb al jaren kpn en nooit problemen en sinds kort internet en tv. Het is gewoon een top provider! voor mij geen ander dan kpn.

17-04-2019

Waardeloze ontvangst digitenne!

Waardeloze ontvangst digitenne sinds het nieuwe kastje incl buitenantenne kan je geen film zien zonder storing maar wel elke maand betalen!