KPN reviews

Mellesca
14-04-2019

Slechter dan slecht

Overdags geen enkele last, savonds onmogelijk om tv te kijken of gebruik te maken van WiFi. Werkt gewoon niet of stoort als een gek. Daar betaal je dan een vermogen voor. Schandalig! Monteur heeft steeds hetzelfde verhaal, dat het gewoon moet werken. Bijzonder dat we voorheen weinig last hadden van storingen maar sinds een aantal maanden is het helemaal kut!

Tjals
14-04-2019

Wifi en ondersteuning KPN belabberd

Na iedere poging om mijn steeds wegvallende verbinding te verbeteren de volgende melding:

We zien aan de meting dat je wifi goed werkt. Toch is er ruimte voor verbetering. We kunnen hier wat aan doen door een monteur te sturen. De kosten hiervoor zijn €50.

Monteur meldt dat de verbinding oké is en verdwijnt weer.

En naar de KPN test weer de melding:

Is het een nieuw verdien model van de KPN:

Mijnie
12-04-2019

2 maanden geen tv kunnen kijken mbv digitenne

Al 2 maanden kunnen wij geen tv kijken. Digitenne geeft aan dat er geen signaal is. KPN weigert monteur te sturen, doen dat niet bij digitenne. Alleen bij duurdere pakketten!

Talloze keren bellen met klantenservice (soms zelfs ruim 30 minuten wachttijd!), probleem nog steeds na 2 maand niet opgelost.

Een zeer boze klant!

Ida
11-04-2019

Fantastische service

Ik heb alleen maar goede ervaringen met kpn.

Zij zijn altijd bereikbaar, vriendelijk en lossen alle problemen op.

Het is helaas duurder geworden maar voor de goede service blijf ik klant.

Boos
11-04-2019

Terugkijk service KPN - DRAMA

Ik ben sinds enkele maanden overgestapt naar kpn.

Spijt als haren op m'n hoofd!

Ik betaal 70 euro per maand voor internet, tv en telefoon. De terugkijk "service" voor tv van kpn is volledige bagger! ik kijk veel terug en dus is deze optie voor mij belangrijk. Sinds ik kpn heb kijk ik een stuk minder terug. Ten eerste ben je verplicht alle commercials te bekijken. Dit tot daar aan toe. Maar gestoord is dat je bij kpn eerst 10 minuten tot soms meer dan drie kwartier naar het vorige programma moet kijken zonder de mogelijkheid om vooruit te spoelen. Bij ziggo nooit problemen hiermee gehad. Zodra mijn abonnement is afgelopen bij kpn ga ik weer meteen terug naar ziggo. Wat een baggerprovider.

09-04-2019

Slechte wifi

Monteur gevraagd voor een oplossing voor slechte WiFi met orginele versterker . Test bied monteur aan en bij de afspraak maken moet ik akkoord gaan met 50 euro kosten. Slecht product en klant moet betalen. Klopt niet.

CS
09-04-2019

Startdatum abonnement

Vandaag (9-4-2019) zijn wij 9 dagen aangesloten bij KPN thuis maar ik moest een factuur betalen van 22 maart tm 22 april.

Wij hebben de startdatum op 1-4-2019 gezet met afsluiten maar zij hebben een fout gemaakt om dit eerder in te laten gaan.

Willen de fout niet in zien. Ik krijg te horen "hier kunnen wij niks mee, fijne dag verder".

Vind dit heel slordig. helaas zitten we er nog een jaar aan vast, maar hierna gaan we zeker ergens anders!

06-04-2019

31 euro belkosten en onbehoorlijke behandeling

Op vrijdag 29 maart probeerden we onze schoonmoeder (93) via telefoon te bereiken, maar ze nam niet aan.

Ongerust als wij waren, stapten we in de auto om de 35 km naar haar af te leggen.

Daar aangekomen bleek de lijn dood, eerst even alle verbinding ect. gecontroleerd, daarna op het internet het telefoonnummer gezocht van KPN.

Het was een doorkiesnummer (90 cent pm) maar de naam van KPN stond er groot bij vermeld dus moet goed zijn.

Wat moet dat moet, want mijn schoonmoeder heeft een persoonlijk alarm gekoppeld aan de telefoonlijn.

Na eerst te zijn doorgeschakeld kwam ik op de lijn van KPN, met een bandje die 8 minuten wachttijd vermelde, gelijk al € 7,10 weg met alleen wachten, maar, wat moet dat moet.

Na 5 minuten in de wacht te hebben gestaan werd de verbinding plotseling verbroken.

Weer hetzelfde ritueel herhaald, weer opnieuw in de wacht maar nu maximaal 5 minuten.

Na ruim 4 minuten kregen we een mevrouw aan de lijn die de telefoonlijn meteen door ging meten, zei kwam tot de conclusie dat de storing in een centrale zat en dat ze daar even een collega voor moest bellen.

Helaas was deze mevrouw na 5 minuten nog niet terug maar werd wel weer de verbinding verbroken.

Weer hetzelfde ritueel want we moeten en zouden het persoonlijk alarmsysteem voor mijn hulpbehoevende schoonmoeder weer kunnen activeren.

Nu een jongeman waaraan ik alles weer opnieuw uit moest leggen, hij wilde ook weer een collega bellen, maar toen ik aangaf dat de teller door telde (90 ct pm) kreeg ik van hem een ander “gratis” nummer.

Na dit nummer te hebben gekozen kreeg ik weer een mevrouw aan de lijn die in de eerste instantie aangaf dat ze niets over mijn melding kon vinden, maar even daarna zag dat ze een storing in de centrale zat, en u geloofd het niet, maar ze moest eerst even een college moest bellen.

Uiteindelijk kreeg ik als antwoord dat de reparatie uiterlijk op maandag 01 april (neen geen grap) geklaard zou worden.

Ook al gaf ik aan dat het een spoed kwestie was, en er een persoonlijk alarm achter zat, kon dit niet anders.

De persoon gaf als advies om maar te blijven overnachten.

Op dinsdag 02 april (vier dagen later) kreeg ik bericht dat de storing verholpen was.

Het totale geintje heeft mijn schoonmoeder 31 euro aan gesprekkosten gekost en ons veel geld aan benzine.

30 Euro is veel als je alleen van je AOW rond moet komen, maar dat zal de KPN een zorg zijn, hetzelfde geldt ook voor het persoonlijke alarm.

Ghislaine
03-04-2019

Prutsers

Wil ik mijn telefoonabonnement verlengen, wordt de aanvraag afgewezen. Bellen om te vragen hoe het zit, wordt er verteld dat het niet kan omdat de simkaart nog geblokkeerd is (telefoon gestolen en dus nieuwe simkaart aangevraagd) en ik moet wachten tot deze weer geactiveerd is. Prima. Volgende dag wil ik weer dat nieuwe abonnement aanvragen, weer afgewezen. ‘s Avonds bellen met een (zeer onvriendelijke) medewerker om te vragen wat er nu weer aan de hand is. ‘Ja uh je moet morgen maar terugbellen, want het is half 10 ‘s avonds. Uh ja maar er staat 24/7 klantenservice toch? En bovendien duurt het een halve dag voordat je een bevestigingsmail krijgt. Dus voor 23:59 besteld morgen in huis is dus gelul. Volgende ochtend weer het abonnement bestellen, weer afgewezen. Weer bellen en toen pas te horen gekregen dat ‘het systeem’ er 24 uur over doet om de bestelling te verwerken / te verwijderen. Dus volgende ochtend (na 24 uur) weer gebeld om te vragen of ik nou eindelijk dat abonnement kon aanvragen. ‘Ja dat is helemaal prima, u kunt ook vanmiddag langs te winkel en dan krijgt u ook gelijk de telefoon mee’. Ik naar de winkel meer dan 24 uur later na de ‘verwerking’. En ja hoor, het is nog steeds niet uit het systeem en niemand die er wat aan kan doen. Morgen voor de laatste keer proberen. Maar wat een prutsers allemaal, zijn deze mensen wel opgeleid hiervoor dat ze niet eens weten hoe het systeem werkt . prutsers!

Hugo

Waardeloos.

Vreselijke kwaliteit internet. Ik heb glasvezel en zit op de kabel. pakket zou 50/50 moeten zijn, haal maximaal 25/25. Tijdens gamen ping stabiel boven de 100ms. Zodra mijn broer zijn PlayStation aan zet krijgt de experia Box V8 die niet kan worden vervangen door een V10 door "redenen" een rolberoerte. Tot ziens bij Ziggo.

Wessel

Snelle monteurs

Rijden 120 waar je 70 mag, super snelle service!

Ria
29-03-2019

KPN wil graag hun klanten kwijt

Sinds januari al bezig om een KPN aansluiting te krijgen op ons nieuwe adres. Nadat er 4 monteurs zijn langs geweest is het niet mogelijk. Monteurs proberen niet in oplossingen te denken maar blijven bij 1 manier een gat boren in de kruipruimte en via die weg een aansluiting te maken. Lijkt natuurlijk nergens naar. Als je het daar niet mee eens bent lopen monteurs gewoon weg en gaan een klacht over je indienen bij KPN. Waarna je gewoon geen KPN aansluiting meer kunt krijgen omdat je monteurs slecht zou behandelen en ze die niet meer langs gaan sturen. Ik heb ze zelfs nog koffie aan geboden. Nog nooit zoon slechte service mee gemaakt. Contact opgenomen met Ziggo en die kunnen het wel regelen? als KPN zo door gaat zijn ze snel al hun vaste klanten kwijt. Geen aanrader dus KPN.

Tara
25-03-2019

Hele goede service

Al sinds 2007 klant bij KPN en nooit problemen gehad. Is misschien iets prijziger dan andere providers maar ik krijg er veel voor terug (oa kortingen als vaste klant of af en toe dubbele MB's). Als ik met een groep mensen erop uit ga ben ik altijd de enige met nog fatsoenlijk bereik (zowel bellen als 4G) in afgelegen gebieden.

Phelidae
21-03-2019

Super slechte klantenservice

Het enige dat moet gebeuren is het doortrekken van een internetkabel. Geen enkele medewerker is op de hoogte van vorige telefoon gesprekken, spontaan kunnen ze niet in dossiers en zaken die al afgesloten en betaald zijn. Iedere keer wordt de mogelijkheid van het doortrekken van de kabel uitgesteld naar nog verder waardoor ik dus een maand zonder internet zit. Dit is voor mij persoonlijk absoluut geen werkbare situatie. Daarvoor is géén enkel begrip. Allesomvattend is de service van KPN waardeloos.

Lenie
18-03-2019

Machteloos

De KPN app om tv te kijken werkt slecht dit is een probleem wat al een jaar ongeveer speelt.

Medewerkers zijn en blijven vriendelijk maar ik voel mij machteloos

Diverse keren geleld uiteindelijk is monteur geweest.

een WiFi versterker geplaatst 80€

Probleem is het zelfde toen dacht ik laat maar even ik kookte

In dec 18 weer contact gehad van allerlei adviezen gekregen van snelheid terug brengen van gemiddeld naar laag

IPads laten opschonen etc. Uiteindelijk beloofde een medewerker dat we met 2 dagen zouden worden gebeld

NEE DUS

Marit
17-03-2019

NIET TE GELOVEN !

Ik bel over een simkaart die het niet meer doet, wordt mij verteld: als je hem opwaardeerd doet hij het weer. Ik beltegoed gekocht, doet het niet. Weer terug gebeld, krijg ik iemand anders aan de telefoon. Nee als je hem lang niet hebt gebruikt doet hij het niet meer je hebt het beltegoed voor niks gekocht! wat een oplichters ze laten me gewoon beltegoed kopen terwijl ze weten dat het niet werkt!

Thea
15-03-2019

In een jaar is door de KPN 3 x verkeerde kabelaansluitingen verkeerd aangelegd of afgesloten onder de grond.

Ze hebben geen goede proffesionele monteurs meer.

Nu na 4 en halve week geen internet telefoon etc ben ik overgestapt naar ziggo met nog 3 andere buren.binnen een week weer nieuwe aansluitingen.

Ik had een hele goede provider xs4 all. Jammer dat ik daar niet bij kon blijven.Maar die kunnen niets doen de kabels die zijn van de KPN.

KPN gaat veel klanten verliezen door het verouderde kabelsysteem.zo stom om Geen deskundig personeel meer te hebben

11-03-2019

Slechte service en klantenservice van kpn

Ben vorig jaar medio juni bij kpn en heb vaste aansluiting aangevraagd,ik kreeg het pakketje snel in huis,nu ben ik internet monteur 10 jaar particulieren en sluit zelf altijd alles aan.

Ik kreeg t.v software problemen in augustus,daarbij meerdere malen de klantenservice gebeld gehad en getracht het probleem op te lossen,tot mijn ongenoegen is het nog steeds niet opgelost.

Per 11 maart ben ik overgegaan naar nle en de modem en t.v ontvanger aangesloten,ff de modem een risset gegeven,en daar kwam het internet aan ( gelukkig)

Bij KPN vanaf augustus alleen maar t.v en internet problemen ( modem omgeruild Experia box de V10) deze ging kapot ( defect) was ook goed te merken met het internetten ( 100 MBPS) zou eigenlijk 11 moeten zijn,volgens de lijn info.

Na maanden klachten ingediend te hebben ( vanaf augustus tot vandaag) geen oplossing geboden vanuit KPN.

Het is een waardeloze organisatie,met alleen oog voor het betalen van facturen,niet kijkend naar de vele storingen die ik heb gehad.

Ik heb 40 officiële klachten door gemeld via klachten afdeling,in een aparte email adres,daar geen antwoord op gekregen,dan nog meer dan 4000 telefoontjes,tot ongenoegen,nog steeds niet de wijkcentrale als de server op orde gebracht,daar meerdere malen om gevraagd,dan nog de online klachten,die men via de site kpn.

Hier ook 15 klachten aangemeld,en KPN doet hier niks mee.

Ik krijg alleen te horen,dat KPN alleen problemen telefonische op gaat lossen,nu heb ik daar totaal geen boodschap aan,ik heb kantonrechter Nijmegen gebeld,en het een en het ander door besproken,en deze gaven mij ook al te kennen aan,dat een telefonische onderhoud,geen inhoud heeft.

Dit nadat ik de telefonische onderhoud heb afgebroken,ook aan KPN medegedeeld (klantenservice eerste lijns) kreeg te horen,helaas KPN doet niets anders.

Ik heb deze kwestie door gezet naar kantonrechter in Nijmegen vorige week Vrijdag,ben dat gezeik echter helemaal zat ( ben er helemaal klaar mee)

Krijg ook nog 275,00 euro aan crediteringen,vanwege de slechte t.v ontvangers die maar half werken,ook daar meerdere bevestigingen van ontvangen,telefonische als via de mail.

Ik ga niet meer terug naar KPN,ik ben nu bij nle en bevalt mij goed,scheelt mij 31 euro per maand,met de zelfde faciliteiten ( 2 t.v ontvanger en goede stabiele internet via de telefoon lijn van KPN (

ISO aansluiting.

Ook op mijn adres is de V+ bonding gereed,maar de wijkcentrale niet,deze zou een upgrade moeten ondergaan en dan kan ik op mijn twee aderige paar ( 9 telefoonkabeltje aanwezig) met deze V+ pair bonding zou ik en ieder ander een snelheid kunnen behalen van 200 max,en met een firmware op de V10 modem,zelf een snelheid kunnen halen van 1 Gbit via de koperen lijn van KPN

09-03-2019

Goede service

Al jaren klant, goede service. Niet alle storingen/ problemen zijn telefonisch of digitaal op te lossen. Moet je ook wel eens naar een winkel en die heeft KPN ook nog. Ze zijn wat duurder mogelijk maar dat alles goed werkt is voor mij een pre. Bovendien zijn ze bereid, ongevraagd, om een gunstig voorstel te doen t.a.v. Je bestaande abonnement.

Serkan
08-03-2019