KPN reviews

26-11-2018

Werkt goed, maar.

.als bestaande klant word je altijd een oor aangenaaid. Verlengen met korting, acties, goedkopere tarieven, het gaat allemaal aan je voorbij als je een contract hebt. Ik ben nu jaren klant met zowel mobiel als thuis internet. Thuis kan de beloofde snelheid niet gehaald worden en daarom ga ik overstappen naar glasvezel en goedkopere aanbieder voor mobiel als het contract afloopt.

Helaas, want het werkt goed, maar heb het gevoel teveel te betalen.

24-11-2018

Niet verkeerd, maar.

Ze hebben leuke aanbiedingen bij de KPN en het zal ook allemaal wel goed werken. Ik was bijna overgestapt, maar ik voel mij toch beter bij Ziggo. Dit werkt bij mij altijd prima. Zowel TV met mooie HD beeldkwaliteit als Internet loopt als een speer. Dit jaar 1 keer storing gehad, verder nooit. Het analoge signaal, altijd nog handig voor de TV boven en de Stereo en krijg je verder nergens meer. En als er wat is: Naar Ziggo kun je nog mailen, dat kan bij KPN op geen enkele wijze, daar moet je bellen. Qua prijs maakt het niet uit als je alles bij elkaar optelt. Zeg nooit nooit, maar ik hoef voor het eerst geen glasvezel!

Duco
22-11-2018

Contract overname incorrecte informatie verschaft

Er werd mij in de winkel en aan de telefoon verteld dat ik de achterstallige kosten van de vorige eigenaar niet hoefde te betalen. Blijkt nadat ik de papier heb opgestuurd dat dit wel zo is. Ongeloofelijk dat je specifiek een vraag stelt aan de telefoon EN in de winkel en dat ze ALLEBEI zeggen dat je verantwoordelijk bent voor kosten na de datum van contractovername. Bellen met KPN is niet mogelijk. Je wordt constant afgedaan met electronische berichten die niks voor je doen. Je moet met kryptische vraagstelling doen wil je iemand aan de lijn krijgen. De meest frustrerende ervaring met klantenservice die ik ooit heb gehad en hopelijk zal hebben. Wat een ontiegelijke mislukking is de klantenservice van de KPN. Dit is de laatste keer dat ik iets met KPN te maken heb gehad.

Robine
21-11-2018

Van kastje naar de muur

Met dat ik dit type nog steeds in de wacht bij de inmiddels vijfde klantenservice van KPN. van zakelijk naar particulier naar vaste telefonie; je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben er een eigen afdeling voor waar ik zojuist kennis mee heb gemaakt! ik geloof dat de medewerkers van KPN het zelf ook niet meer zo goed snappen. Jammer KPN!

Andries
19-11-2018

Storing

Zondag avond, 18 nov. Werd het beeld plotseling enorm slecht, vaak ook stilstaand en hakte de spraak.

Na een paar maal tevergeefs opnieuw inloggen de kpn gebeld. Niet bereikbaar cq. Overbelast. De hele verdere avond bleef dit zo.

Vanmorgen werkte alles "zo-maar-weer" goed en zet kpn op haar site dat er geen storing was .

Gaan andere providers ook zo onfatsoendelijk om met hun klanten?

Gi
19-11-2018

Televisie loopt wekelijks vast. Altijd updates en nieuwe kastjes, maar nog nooit een vooruitgang meegemaakt bij kpn. Nieuw kastje heeft ook nog eens een aansluiting minder dan vorige (te weinig dus). (om nog maar niet te spreken over de lange wachttijden bij de telefonische klantenservice.)

Tijd om over te stappen!

!neem geen abo bij kpn!

Charles
18-11-2018

Storing kpn

Tv storing kan kpn niet bereiken storing duurt al meer dan een uur ook bij mijn schoonmoeder in een andere wijk. heel erg vervelend. ben aan het overwegen om toch over te stappen.

Monica
15-11-2018

Nieuwe Toestel Iphone 8 plus problemen

Klacht 1:

Ik heb op 14-9-2018 een nieuw abonnement afgesloten in de vestiging in Heerlen. Hierbij heb ik een Iphone 8 plus gekozen. Deze telefoon is een week voor 13 oktober kapot gegaan, de toestel is gewoon zwart geworden het functioneerde helemaal niet meer, die was opgestuurd voor reparatie. Ik kon het niet eerder inleveren want ik was voor mijn werk in het buitenland. Op 10 November is mijn telefoon weer kapot gegaan terwijl ik op vakantie was. Dit mag ECHT NIET gebeuren met een nieuwe toestel.

Klacht 2: Ik belde gisteren avond naar KPN en de medewerker zei dat ik het beste naar een Apple winkel kon gaan en mijn telefoon omruilen. Ik zei er is geen Apple winkel dichtbij Heerlen dus ik ging maar de winkel waar ik mijn telefoon afgesloten heb. De KPN supervisor Ian zei dat die informatie die ik kreeg van de ander medewerker was niet correct. Wie moet ik geloven?

Klacht 3:

George die mij geholpen heeft was heel erg onervaren hij wist niet dat je de locatie voorziening uit moest zetten voordat een telefoon ingeleverd voor reparatie kon en hij heeft mij telefoon hoesje/bescherming niet terug gegeven, nu ben ik bang dat ik die niet terug kreeg want George heeft geen accessories op mijn bon gezet. Mijn telefoon hoesje was duur, die heb ik in de KPN winkel gekocht dezelfde dag die ik de telefoon kreeg.

Klacht 4: ik ben achtergekomen dat ik geen volledig verzekering heb wat ik wel heb aangevraagd op de dag dat ik die nieuwe abbonnement heb afgesloten. KPN medewerker Frank had gezegd dat ik al een volledig doorlopend verzekering had. Mijn dochter is getuige van het gesprek. Nu blijkt het te zijn dat Ik maar standaard een jaar Apple verzekering heb en volgens Frank een jaar erbij van KPN. Zijn dit Verkoop verhalen want ik was van plan om gewoon de verzekering af te sluiten?

Klacht 5: de supervisor Ian was alles behalf klant vriendelijk, hij was vijandelijk op een geven moment omdat ik zei dat twee keer een kapotte telefoon kan gewoon niet. Hij zei dat er is niets te bewijzen dat ik niet 10 keer de telefoon heb laten vallen, hij ging hier te ver! Ik heb mijn telefoon zeer Goed beschermed, glas bescherming, harde plastic 8 plus hoes en zelfs een leer Etui voor extra bescherming. Ian zei dat het was mijn woord tegen Frank’s woord over de verzekering en hij kon geen beslissing daarover maken. Ik vertelde hem dat ik geen vertrouwen meer had in een gerepareerde telefoon en zelfs geen vertrouwen in de 8 plus en ik wilde een nieuwe telefoon. Hij zei simple weg dat ging niet. Het ging zover dat ik zei ik wilde geen worden meer over hebben en gewoon die Telefoon wilde laten reparen aangezien dat ik totaal geen rechten hebt op een nieuwe telefoon.

Ik heb wat uitgezocht on line en het blijkt dat de Iphone 8 en 8plus problemen heeft met het scherm die ineens zwart word. Dit was niet vermeld toen ik mijn telefoon koos en ook niet vermeld toen ik mijn telefoon inleverde voor reparatie.

Ik ben een goede klant van KPN ik heb jaren mijn abonnement bij KPN en ik gebruik alle KPN diensten. Ik ben zeer teleurgesteld en ik hoop dat er iets positiefs hieruit kan komen, maar ik kan echt afraden zaken doen met die onprofessionele werknemers in de vestiging in Heerlen.

Ik heb een klacht ingediend en ik word hierover terug gebeld hopelijk hebben hun een oplossing waar ik mee kan leven.

13-11-2018

Geband door KPN Moderator op forum Internet

Ik heb de volgende legitieme (!) vraag op het forum Internet van KPN gesteld en ben zonder waarschuwing geband.

KPN kan de snelheid van 20 Mbit/s op veel adressen in de buitengebieden niet leveren!

Het maakt even niet uit of het een gecombineerd abonnement (inclusief Telefonie of Televisie) is, of niet. Die snelheid van 20 Mbit/s wordt gewoon niet gehaald!

Alleen voor nieuwe abonnementen wordt ter compensatie een korting van € 5,00 per maand gegeven, omdat die snelheid niet geleverd kan worden!

voorbeeld:

Een bestaand abonnement waarbij de 20 Mbit/s niet kan worden geleverd krijgt geen € 5,00 korting per maand!

Een gewijzigd of nieuw abonnement waarbij de 20 Mbit/s niet kan worden geleverd krijgt wel € 5,00 korting per maand.

Dit is DISCRIMINATIE en volgens mij is DISCRIMINATIE bij wet VERBODEN!

Waarom krijgen bestaande abonnementen waarbij die 20 Mbit/s niet geleverd kan worden deze korting niet?

Na plaatsing van deze vraag werd ik geband!

Over de mond snoeren gesproken.

Kak zooi
11-11-2018

SLECHT

Wij hebben kpn maar het wifi was gewoon zo slecht dat we een nieuwe router hebben gekocht maar het wifi valt om de 10 sec uit

Fred
10-11-2018

Overal ergernis

Thuis overgestapt naar KPN daar werkt alles naar behoren. Maar de belofte: Overal tv kijken is een wassen neus! Mijn ervaring is dat onderweg KPN ITV kijken niet mogelijk is en alleen maar ergernis veroorzaakt. Als je iets hebt uit gezocht om te kijken krijg je ergens een melding "Error decoding media" en is het tv kijken afgelopen. Eerst denk je nog dat het iets tijdelijk is en dat het het morgen weer zal doen, of is de wifi van het hotel niet helemaal top is. Maar dit blijkt niet zo te zijn, KPN ITV werkt gewoon niet!I Ik heb het op allerlei apparaten geprobeerd (Ipad, Samsung galagy. iPhone, Windows laptop ) overal hetzelfde probleem! Zoeken op internet of het probleem bekend is levert een bijzondere inkijk op de manier waarop KPN met klachten afhandeling omgaat. Veel mensen hebben hetzelfde probleem, op het forum van KPN klagen veel mensen over hetzelfde probleem en een vriendelijke moderater staat ze dan te woord, doet in eerste instantie of degene met de klacht met een tot nu toe nieuwe klacht komt en gaat vragen stellen als: met welk apparaat heeft u het probleem? bij welk programma krijgt u de melding? en nog meer zinloze vragen. Nadat de klager zijn tijd heeft verspilt met het beantwoorden van alle zinloze vragen deelt de moderator de klager mee dat er op dit moment geen oplossing is, maar dat er z.s.m. een antwoord op komt. 2 maanden geleden stond onderstaand bericht op het forum: Goedemorgen allemaal, we hebben inmiddels antwoord van de ontwikkelaars. Ze zijn bezig met een onderzoek waardoor deze foutmelding ontstaat. Als ze dit weten, dan kan er gekeken worden naar een oplossing. Zodra we meer informatie hierover hebben, dan delen we dit met jullie. Leek veelbelovend, eindelijk na maanden een antwoord van de ontwikkelaars, (vraag me overigens af, hebben de ontwikkelaars maanden over de vraag gedaan en met de antwoord gekomen we zijn met onderzoek bezig. of heeft het maanden geduurd voordat KPN de vraag heeft kunnen stellen aan de ontwikkelaars) KPN is of incapabel of ongeïnteresseerd! voor mij een reden om zodra het contract afloopt over te stappen naar een andere aanbieder.

Lucie
10-11-2018

Kpn misere

Verbindingsweg hopeloos, service ook. Wat een oplichters

Justin
09-11-2018

Heel slecht

WiFi, tv, alles van KPN loopt vrijwel vast en als er problemen zijn worden we niet geholpen.

Afraadbaar

Tim
08-11-2018

Zeer tevreden

Besloten om overstappen naar andere provider i.v.m de maandelijks kosten van KPN die gewoon te hoog waren. Ondertussen al aangemeld bij nieuwe provider en alles geregeld. had nog 13 dagen bedenk tijd. KPN belde met een leuk aanbod helaas niet goed genoeg. Uiteindelijk kwam ik samen met de verkoper tot een goeie deal. Ben zeer tevreden met KPN

Niels
06-11-2018

Contract overname loopt volledig fout

Nu 3 maanden nog steeds facturen ondanks eerdere bel contacten. Ook werd er toen gezegd uw spullen zijn binnen nu te horen gekregen kan niets vinden. Terwijl alles op hun eigen server ingekopt moet worden! Het probleem bij mij laten liggen en kosten moet ik maar verhalen bij de nieuw pand eigenaar of opzeggen. Goh wat zijn we blij met een nieuwe klant en wordt het gewaardeerd dat je de moeite doet om een het contract over te zetten op andere naam. Waardeloze service en totaal minstens 1 uur aan de telefoon gehangen

23-10-2018

De wifi tuner

Leuke brief, nu bij kpn wifi tot in alle hoekjes en gaatjes, zou het werkelijk? Nee dus, 2 maal de test uitgevoerd ( 1 week er tussen) met als resultaat dat de wifi op het slechtste punt, 3e verdieping, helemaal niet meer gemeten wordt. Ik ben er dus alleen maar op achteruit gegaan en oh ja en het advies voor 2 extra versterkers, zou de kpn daar mee in zijn maag zitten.

22-10-2018

Van kastje naar de muur

Al zeer lang problemen met traag en uitvallend wifi. En dat met een duur abonnement! Erger is echter dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd van KPN winkel naar online naar 0800-0402. Tijd voor een andere provider. NB ik ontvang van mijn buren krachtig signaal Ziggo en XS4All! Ben al mijn hele leven verbonden met KPN maar dit is slecht.

21-10-2018

Tikkeltje prijzig maar goede kwaliteit en service

De hond had beide afstandsbedieningen kapot gekauwd en ik had binnen een werkdag 2 gratis nieuwe in huis (terwijl je er maar recht hebt op 1 gratis per jaar). De verbindingen zij stabiel en betrouwbaar, maar net als met alle andere elektronica moet je heel af en toe toch een reset doen op de Experiabox of de i-tv decoder. Ik lees op de Facebook pagina van de buurt veel klachten over de andere providers, maar zelden iets negatiefs over KPN.

17-10-2018

Waardeloze service.

Al jaren een slechte wifi en internet tv, als je dan KPN vraagt om het op te lossen geven ze niet thuis. Dan ligt het weer aan de locatie dan weer aan de kabels of is het gewoon doordat je te veel opneemt op verouderde producten die door hun zelf worden geleverd. Maar op locatie kijken en proberen het op te lossen is er niet bij.

Damiaan
16-10-2018

Telefonische acquisitie, verschrikkelijk.

Heb totaal geen behoefte aan telefonische acquisitie, ondanks verzoek om mij niet meer te benaderen word ik verwezen naar het "bel me niet register"

Wat we allemaal weten voor geen ene meter werkt want ik heb me denk ik al 15x aangemeld daar. Verder duurt het een eeuwigheid om je überhaupt aan te melden.

En verder stoort het me dat het kabinet op het moment bezig is met het verbieden van telefonische acquisitie, een bedrijf zoals kpn geen persoonlijke zorg wil geven aan zijn klanten.

Want anders dan de telefonische acquisitie heb ik een prima ervaring met KPN; service & product.