KPN reviews

Wilhelm
05-09-2018

Onbeschofte behandeling

Schofterige behandeling KPN, omdat KPN van zijn oude internet abonnementjes af moet, duwen ze gewoon willens en wetens een onbeschofte verhoging door je strot. Dan ga je namelijk vanzelf wel. Je moet dan wel even een ander abonnementje afsluiten bij ze. Nee KPN zo werkt dat niet, maar dat pikt KPN natuurlijk niet en dan sluiten ze je gewoon af. E-mails worden uiteindelijk niet meer beantwoord, ze kunnen geen contracten laten zien en sturen dan gewoon een briefje van de monteur die de aansluiting had gemaakt, en ga maar door. Terwijl ik alles naar ze toe stuur houden ze voet bij stuk en je hebt geen poot om op te staan want ze sluiten gewoon af. Dit beleid moet je lekker blijven volhouden KPN. Zorg dat je NOOIT maar dan ook NOOIT iets met KPN van doen hebt. En dan te bedenken dat dit zakelijk ook nog eens is. Je kunt nog wat nalezen op https://zakelijkforum.kpn.com/internet-9/internet-only-zakelijk-zomaar-dubbele-bedrag-schofterige-behandeling-11303/index1.html#post23095

Marloes
04-09-2018

Klant ONvriendelijk

Ik heb al jaren KPN mibiet en thuis. In mei heb ik een verlenging gedaan voor half september. Nu kwam ik er in Augustus achter dat mijn oude abonnement in Juli een upgrade heeft gehad een mooi voordeel! Meer MB’s onbeperkt bellen. Ik contact opgenomen via het forum van KPN. Ik wil graag mijn oude abonnement voortzetten. Aangezien ik niet op de hoogte was van de verbeteringen in mijn oude abonnement. Dit kon niet! Nu weer een bericht weer een upgrade nu nog 1000 mb erbij! Inflexibel KPN ik betaal elke maand bijna 100 euro! Een iets klantvriendelijker zou sieren!

Farid
04-09-2018

Ontrecht geld afgeschreven een jaar lang mee bezig

Pfffff wat een gedoe. ik ben ruim een maand verder met dienen van een klacht/ elke keer word ik verkeerd door verbonden en moet op nieuw beginnen. zeker niet aan te raden. zij hebben ruim een jaar onterecht geld afgeschreven. en als ik bel wordt letterlijk niet geholpen en niet geluisterd. of zij beloven dat terug bellen . of ik wordt niet terug gebeld of door verkeerde persoon terug gebeld.

Whitney
30-08-2018

Belachelijk gewoon!

Al van het begin ben ik niet blij met het beleid van Kpn. Het verbaast mij hoe verschillende medewerkers van Kpn tegen klanten kunnen liegen. Echter houden ze belangrijke informatie achterwege waar de klant pas later achter komt omdat ze zoveel winst willen maken. Een ander collega zegt dit een ander zegt dat, o ze kunnen de aantekening van hun collega niet meer vinden. Steeds verkeerde informatie of informatie dat niet meer van toepassing is. Moet je helemaal opnieuw beginnen omdat ze hun eigen commissie willen hebben. Heb je eindelijk het contract afgesloten na zoveel gedoe, zie je pas heel laat dat je onnodige kosten heb gemaakt omdat ze niet direct waren. Meld je dat zeggen ze o maar het staat duidelijk in uw contract (een contract die je nooit heb ontvangen). Of het staat duidelijk online, zeg me waar want ik kan het niet vinden.

Nadat er meerdere keren onterecht teveel is afgeschreven omdat ze alles door elkaar gooien waar de medewerkers van kpn het zelf niet eens begrijpen, hebben ze besloten om ons een bepaald bedrag terug te betalen. Afgesproken met een van de leidinggevende dat we vanaf nu een vast bedrag zullen betalen tot het einde van ons contract met die 20 euro korting dat ons werd gegeven. Echter vandaag zie ik vandaag dat ze met 6 euro zijn gestegen. Ik bel natuurlijk. Zeggen ze van 20 euro nu 14 euro korting, waarom is niet duidelijk. Maar vanaf nu geen 20 euro korting meer. Is mij zogenaamd duidelijk verteld en staat in het contract (waar ik nog steeds op wacht). Een ene mevrouw Vicky Castañeda Saquicela was niet bepaald klant vriendelijk en had nog het lef om te zeggen dat sinds het afsluiten van de kpn een contract er nooit onregelmatige bedragen zijn afgeschreven. Wat natuurlijk niet waar is. Ik ben helemaal klaar met Kpn en hun leugens. En ben zeker niet van plan om mijn contract met hun te verlengen.

28-08-2018

Gewoon goed

Al 4 jaar een mobiel abb. 2250 mb en onb. Bellen. Altijd goede ontvangst 4g (+) ook in het buitenland. Ik ga in okt weer voor 2 jaar verlengen. 3000mb en onb. bellen voor €26. Ok niet de goedkoopste provider maar voor mij wel de beste. Binnen de eu heeft KPN ook landen als Andora Zwitserland Monaco en nog enkele andere landen opgenomen. Ook voor buiten de Eu bel en mb bundels welke door budget providers niet worden aangeboden. Ik ben een meer dan tevreden KPN klant maar vindt het wel vervelend voor andere gebruikers die helaas een slechte ervaring met KPN hebben.

27-08-2018

Ontzettende slechte service

Emily
27-08-2018

Vol met miscommunicaties

Communiceren extreem slecht met hun klanten. Je weet nooit waar je aan toe bent.

26-08-2018

Gewoon goed

Al jaren klant van KPN. En eigenlijk nooit last. Ooit een x willen overstappen naar een goedkopere aanbieder, ( geen idee meer welke) maar toen we na drie dagen nog geen internet en tv hadden, met gierende banden terug, en binnen het kwartier weer alles dat werkt.

Valerie
22-08-2018

Slecht bereik & zeer onkundig personeel

Overgestapt op een prepaid abonnement van KPN. Grootste fout. Nog nooit zo slecht bereik gehad en zeer onkundig personeel dat niets voor je kan oplossen.

- Bundel binnen de EU werkt niet, ook na uren aan de telefoon met x aantal medewerkers kan het niet verholpen worden. - Bundel activeren werkt niet, na contact met de klantenservice kan het niet verholpen worden. Hun advies: bellen (zonder werkende bundel) met een vaag 06-nummer.

Ik zit nu al weken zonder een werkende telefoon. Bij vele andere providers gezeten, nog nooit dit soort problemen gehad.

16-08-2018

Verlies mobiel

Hoe kan ik in godsnaam het verlies van mijn mobiel op vakantie melden als ik eerst moet verifiëren via een sms op een mobiele telefoon die ik dus niet meer heb!,(ben al meer dan 10 jaar lid van kan/hi) wat een ongelofelijk kutbedrijf zijn jullie dat jullie zo bekrompen zijn met de gedachte dat als iemand het verlies van zijn mobiel wel even een verificatie kan doorgeven via het mobiele nummer, hoe dan?

Elisa
14-08-2018

Na een betaalachterstand, zonder enige waarschuwing, abbonnement opgeheven. Had gelijk niets meer. Geen internet en telefoonnummer voor mijn zaak. Na een aantal keren contact (zowel telefonisch als langs Kpn XL in Duivendrecht) met KPN voor een oplossing, gaven zij aan niks te kunnen aan de situatie. Ze zijn niet in staat om een nieuw abbonnement te installeren met spoed voor een bedrijf die dat daadwerkelijk nodig heeft om het bedrijf draaiende te houden. Je hoort verschillende verhalen van de werknemers van KPN over de mogelijkheden. Kortom, slechte service.

Anja
13-08-2018

Al jarennnn klant bij kpn met 5 abonnementen Na 3x dezelfde vraag gesteld te hebben , waarop 3x een bevestigend antwoord gekregen , nu na maanden word ee gezegd . neehoor dat kan niet . ga je naar winkel kpn ( maandelijks ontvangen ze 300 euro van onze abonementen ) vraag je of ze n hoesje eraf kunnen halen van je foon omdat t nie lykt . krijg je als antwoord . nee hoesje is hier nie gekocht doen we dan niet . services ten top Verlwng je abonnement van dochter met verz . hop verz weg . veel trubbels met foon . antwoord is lig aan jezelf . weten nie wat t is . topwinkel.hoor TERNEUZEN KPN Al bij al veel beloftes . niks nakomen Services totaal niet Enigste is incasseren . Top kpn goed gedaan maar binnenkort 5 abonnementen weg . goed bezig!

Johannes
13-08-2018

Word niet naar wens geholpen ben meer dan 10 jaar klant

Ik heb een storing wordt slecht geholpen en moet 45 euro betalen overweeg nu om over te stappen naar Ziggo ik heb nu geen v boven dank je KPN af zender snijders uit Huizen

Walter
11-08-2018

Onterechte facturatie monteur

Na overstap naar KPN omdat huidige provider ophield te bestaan is er een monteur langs geweest om alles aan te sluiten. Dit zou kosteloos zijn voor 2 tv's, 1 telefoon en 1 laptop. Blijkt op de 1e factuur een extra kostenpost voor meerwerk te staan a €37,50 van de monteur. Ten eerste heeft de monteur geen extra werk verricht en ten tweede heeft hij niets gezegd over meerwerk. Ook voordat ik mijn handtekening zette op een klein schermpje heeft hij niet benoemd dat er extra kosten waren.op het schermpje was niets te zien over extra kosten dus ik heb getekend.Klacht ingediend en kijken of KPN dit oplost. Monteur mag ook wel aangesproken worden op transparantie van kosten. Lekker begin bij KPN.

Leon
11-08-2018

Weer top geholpen!

Ik had een storing in de weergave van de radio. De hele boel gereset, van alles uitgesloten en nu bleek er een storing te zijn vanuit het ISRA- punt naar de modem. Contact opgenomen met kpn waarop na mijn uitleg een gratis monteur werd aangeboden die de volgende dag het modem etc. doorlichtte, ook mijn draadloze verbindingsset van TP-link. ( Niet van kpn zelf) Storing verholpen, alles draait op volle snelheid. ik kreeg mijn TP-link echter niet meer gereset, ook niet softwarematig, via internet. Echt alles geprobeerd, forums gelezen, gebruik gemaakt van hun website. Dood, die ontvanger. Ook " al" 6 jaar oud en volop gebruikt. Nu via kpn zo' n draadloze verbindingsset aangeschaft. Installatie kinderlijk eenvoudig en het werkt als een lier! Ik heb nu dik 2 jaar alles in 1 in huis van KPN en ben nog steeds super tevreden. Met vorige providers een bal ellende gehad, modems die vaak stoorden, matig beeld, etc. KPN draait hier veel èn top!

Ronnie
10-08-2018

Monteur laat het 10 minuten voor einde tijdsvak afweten "fout in planning&q

Kpn monteur vandaag tussen 15:00 - 17:00 uur verwacht, laat 10 voor 5 weten niet te komen i.v.m. "fout in de planning". Vreemd dat je dat pas realiseert 10 minuten voor einde tijdsvak! Zeker uitgelopen bij de vorige klanten. Klantenservice die geen oplossing kan bieden anders dan verplaatsen van de monteur naar volgende week. Onacceptabel je (nieuwe) klant de dupe te laten worden van deze amateuristische praktijken. Vooral als ik als klant duidelijk heb aangegeven dat het noodzaak is vandaag alles aan te sluiten i.v.m. beveiligingssysteem en een welverdiende vakantie startende deze zondag. Nu zit ik met een onbeveiligd huis en ontevredenheid naar deze organisatie! Ik raad het een ieder af gebruik te maken van dit bedrijf en haar diensten! Beschamend voor woorden. Een goed begin is het halve werk!

09-08-2018

Waardeloze organisatie.

Na 23,5 jaar een zakelijke en private klant van KPN te zijn geweest ben ik klaar met deze organisatie! KPN meende dat mijn rekeningnummer tbv de automatische incasso was verandert en legde mij direct 15,- boete op. Natuurlijk weigerde ik deze te betalen en heb twee brieven gestuurd ter verduidelijking dat het rekeningnummer, waarvan ik de laatste twee rekeningen had voldaan, conform de eerdere automatische incasso's was. Er mocht geen enkele reactie volgen, maar wel dat ik geblokkeerd zou worden als de 15,- niet zou worden voldaan. Daarna bij ontvangst een medewerker gebeld, welke de blokkering zou opheffen en de opgelegde boete zou annalyseren en bij calamiteiten mij zou bellen. U raadt het vast al, geen reactie en weer een mail van zakkenwasser Jorg Kramer, dat er een blokkering zou volgen. Inmiddels is de 15,- voldaan en hoop dat dhr. Kramer stikt in het wijntje welke hij zich nu ten onrechte kan permitteren. Wat een leiderschap heeft deze man! Op korte termijn zeg ik beide contracten op met de KPN, want klant ben je er zeker niet!

Niek
07-08-2018

Prima ervaringen

Prima ervaringen met KPN, was twee jaar geleden bijna overgestapt naar Tele2 maar toch gebleven. Echter stap ik binnenkort wel over naar Ben, maar dat heeft te maken met het aanbod in MB's en niet met de organisatie zelf.

Nena
06-08-2018

Komen afspraken niet na!

In Mei heb ik gechat met een van de medewerkers van KPN en is mij een nieuw aanbod gedaan om klant te blijven bij KPN. Ik ben (vandaag was) klant bij KPN en eigenlijk altijd tevreden, maar ik betaalde veel te veel per maand. Tevreden sluit ik het chat gesprek en wacht op een bevestigingsmail. Helaas heb ik deze mail nooit ontvangen, maar we weten allemaal dat fouten maken menselijk is. Dus ik kom opnieuw in contact met KPN waarnaar er bij mij wordt aangegeven dat het voorstel niet met terugwerkende kracht kon ingaan, maar die medewerker het die maand zou regelen (halverwege juni). Tot mijn verbazing is het wederom niet gelukt om hun afspraak na te komen en kom ik nogmaals in contact met een medewerker van KPN, nu telefonisch. Wederom wordt mij van alles toegezegd en toen ik nog geen bevestigingsmail had ontvangen, ben ik overgestapt naar Telfort met een mooie aanbieding.

En jawel hoor. ik word gebeld waarom ik weg zou gaan en dat hij mij een nieuw aanbod mocht doen. Na lang in gesprek te zijn geweest heb ik ze nog 1 kans gegeven en aangegeven dat ik mijn aanvraag bij Telfort zou annuleren.

Wat er toen gebeurde. Tja, het voorstel wat was aangeboden was onmogelijk en nergens terug te vinden. Één grote grap! Ik ben zo ongelooflijk klaar met KPN Klantenservice. Zoek een goede manager en zorg dat je systemen op orde zijn in plaats van ''verschillende afdelingen'' de schuld te geven.

Al met al. Na 5 telefoontjes is het nog steeds niet geregeld en stap ik over. Oh ja. En Spotify werkt niet meer samen met KPN, mocht je het nog niet weten. Ik snap Spotify volkomen!

Waardeloos!

Paula
06-08-2018

Slechte klantenservice, zelfs de chat is een computer

We hebben al sinds juni opgezegd, maar krijgen nog steeds rekeningen, nu voor augustus! lijkt wel een stelletje stalkers met hun rekeningen:-(