KPN reviews

Evelien
29-07-2018

Kpn super vriendelijk bedrijf

Hoi,

Ik wordt altijd goed geholpen, denken met je mee. Regelen een monteur als het niet werkt. Extra veilig internet gekregen. En werkt bijna altijd goed.

McCleans
28-07-2018

KPN is oubollig en waardeloos

Weg hebben helaas al een tijdje KPN maar het is niet meer van deze tijd. Ze lopen gigantisch achter op de andere providers. Als je nu nog een keuze moet maken dan zou ik zeker niet voor KPN gaan. 1 klante service is waardeloos. 2 dekking is waardeloos 3 3 of 4 G is in het buitenland is waardeloos 4 i tv is niets van te zien in het buitenland, tenzij je 4G hebt en een hele grote bundel. 5 je betaald veel te veel voor wat je niet krijgt. 6 internet in NL is super traag. 7 belofte komen ze niet na 8 oubollig en ze trekken het niet tov andere providers Kortom ze komen overal te kort. Ik ga zeker weg bij KPN. Klantenservice beticht zelfs van dat wij als gebruiker niet de juiste media middelen hebben? Zelfs op een IPhone X is het waardeloos op hun netwerk. IPads 4de generatie werkt ook niet op hun netwerk. Kortom, wil je alleen de allerlaatste gadgets en alsnog een waardeloos netwerk, dan moet je zeker bij KPN zijn. Wat een prutsers. Ga snel weg bij KPN nu het nog kan.

Nina
28-07-2018

Bagger

Ik vind het niet kunnen dat de tv steeds vastloopt. Ik zit mijn serie te kijken maarja, dat mag blijkbaar niet van jullie want hij loopt elke minuut vast. Dit is niet 1x meer elke dag.

Achna
25-07-2018

Internet en Interactieve TV

Men wil dus digitale tv nemen en aangezien er al een lijn ligt van KPN inzake het marginale internet gebruik, wordt besloten dus maar eens voor zo een pakket te gaan. Echter.de monteur bij binnenkomst meent dat A: Het alarmsysteem veranderd moet worden qua lijnen omdat die gedateerd zouden zijn B: Men voorlopig het maar moet doen met een tijdelijk 50GB pakket voordat de vaste lijn er is voor digitale tv. Gevolg: Internet ligt eruit. Er kan niet meer via wifi gemaild worden en er is geen TV en de vaste KPN lijnen liggen eruit. En dat terwijl alles hiervoor het gewoon deed (vaste internet aansluiting en wifi en vaste telefoon lijn) Wat is dit voor gedoe om alleen maar digitale tv te willen kijken. Moet alles in je woning tot alarmlijnen aan toe veranderd worden? Is dit de normale gang van zaken dat je dus de komende weken alleen zo een noodpakket krijgt die je zelf maar moet installeren want.fluitje van een cent volgens KPN? Niet dus want de aansluiting van de kast verschilt met die van de tv. Dus past het ook allemaal nog niet. En ondertussen: Geen vaste telefoonlijn. Geen vast internet, Geen wifi internet en geen tv. En men zegt dat jij je contract niet zo maar kan annuleren. Oh ja? Delen graag en hulp gevraagd want peinz erover gewoon alles te cancelen en zo een ZIGGO box te halen voor digitale tv.

Jhonny
21-07-2018

Super slechte service verzekering.

De verzekering claim procudure is 2 a 3 weken voor je een nieuwe telefoon krijgt. Ook zal je in deze tijd niet een leentoestel krijgen. Ik kreeg mijn eerste mobiel, batterij slecht. kreeg een andere nu na 4 maanden begint het beeld te flikkeren. balen, nu een nieuwe aanvragen. Bel ik de verzekering, sorry meneer we hebben iets niet door gegeven in ons systeem u bent hier de dupe van en we weten niet wanneer je een nieuwe toestel kan krijgen. gelukkig ga ik over net iets meer dan een week op vakantie. Ik raad KPN af voor mensen die normale services willen krijgen die ze verdienen bij deze dure maatschapij. Klachten hebben geen nut, ik hoop dat ik iemand heb mogen redden met mijn ervaring, ik gun dit niemand. veel succes voor de mensen die dezelfde klachten hebben als mij.

gr kees

Naomi
21-07-2018

ZEER SLECHTE KPN KLANTENSERVICE

Deze ervaring schrijf ik omdat kpn eenmaal een hele slechte klantenservice heeft. Niet alleen de mensen van de klantenservice zelfs ook de monteurs! onze restaurant heeft namelijk problemen met de telefoon en aangezien er heel veel telefonische bestellingen worden geplaatst is dat dus een groot probleem. Wij betalen elke maand een bedrag over naar kpn en wanneer er een probleem is willen ze niet eens de moeite doen om ons even te helpen. We hebben wel 5 of 6 keer gebeld naar de kpn en niemand nam op, en toen er eindelijk iemand opnam was degene aan de telefoon zo onbeschofd. De volgende dag hadden we weer gebeld en toen zeiden ze dat er een monteur zou gaan bellen. En ja de monteur die moet dan ook weer eens heel onbeleefd gaan doen en zei dat wij volgende week weer eens moeten gaan bellen. Ja ze doen net alsof het helemaal niks is! kpn heeft een zeer slechte, langzame en vooral onbeleefde klantenservice en monteurs en dus zeer afgeraden!

19-07-2018

KPN glasvezel problemen en de afhandeling van mijn klacht(en)

Sassenheim 18 juli 2018 Geachte heer K.,

Ik schrijf u deze brief omdat ik erg ontevreden ben over de afhandeling van mijn klacht over uw niet geleverde dienst. Ik hoop dat u kunt zorgdragen voor een acceptabele oplossing.

Zoals u waarschijnlijk al heeft gelezen, zijn er sinds de oplevering van de glasvezelverbinding op 20 juni 2018 (door KPN monteur Wim V.), een aantal langere storingen geweest, van respectievelijk 2 dagen, 7 dagen en 1 werkdag.

Als leek en eindgebruiker, wil ik eigenlijk helemaal niet weten wat de reden is dat het keer op keer is misgegaan. Ondanks dat, heb ik begrepen dat het keer op keer als volgt mis gaat: Nadat op mijn huisadres een poortnummer is toegewezen voor de glasvezelverbinding, werkt alles naar behoren. Na verloop van tijd kaapt iets of iemand mijn poortnummer, omdat het onlangs toegekende poortnummer toch niet echt vrij blijkt te zijn. Vanaf dat moment is mijn internetverbinding down. Nadat een storingsmonteur de opdracht krijgt om de glasvezelverbinding van mijn huisnummer aan te sluiten op een echt vrij poortnummer, is het euvel binnen 10 minuten verholpen. (Dit heb ik aan den lijve ondervonden toen een medewerker van netbeheerder Reggefiber, het probleem binnen 10 minuten wist te verhelpen).

Dat een groot bedrijf als KPN niet in staat blijkt te zijn om een werkende internetverbinding op te leveren, is onbegrijpelijk. Zeker omdat het helemaal niet gaat om een reguliere storing, maar om een min of meer, administratieve fout: het toewijzen van een vrij poortnummer!

Hoe onbenullig de reden ook is, het gevolg voor mij als eindgebruiker, is dat KPN haar contactuele verplichtingen, eenzijdig niet nakomt, te weten, het leveren van een stabiele internetverbinding. De schade als gevolg van die niet geleverde dienst gedurende langere tijd is tweeledig: - Enerzijds is er schade bij alle familieleden en bij mijzelf, omdat het vertrouwen in KPN als solide provider, inmiddels zo goed als is verdampt. - Anderzijds is er schade ontstaan door gemiste inkomsten. Mijn kinderen hebben vakantie en willen online gamen, maar nog belangrijker, mijn vrouw werkt thuis en zij is tijdens die drie verschillende storingen, minimaal 18 uur werk misgelopen. Dit is een conservatieve maar wel reëel schatting. Uitgaande van een normaal bruto-uurloon, komt dat neer op een behoorlijke som geld aan gemiste inkomsten.

Ik ben niet uit op financieel gewin, maar wel op een redelijke compensatie voor de geleden schade. Bij uw collega klantreacties, Yvonne de R., heb ik een luisterend oor gevonden. Hoewel de financiële schade van de eerst twee storingen bij lange na niet werd gedekt, kreeg ik de indruk, dat zij meedacht en haar uiterste best deed, om te zoeken naar een compensatie die voor beide partijen nog net acceptabel was. Mijn complimenten voor haar optreden.

Bij de afhandeling van de derde storing, die van donderdag 12/7/2018 (van 8.00 17.00), was het een heel ander verhaal:

In de ogen van uw medewerker, had ik bij de vorige 9 dagen(!) storing al een riante vergoeding gehad. De aangeboden compensatie: een film-pakket voor 3 tot 6 maanden gratis, waarna het filmpakket abonnement niet automatisch zou stoppen. Dit zou dan als gevolg kunnen hebben dat ik, zonder het te willen, na die periode meer abonnementsgeld zou gaan betalen. Ik vertelde dat ik niet veel televisie of film kijk, en dat ik ook om die reden niet geïnteresseerd ben. Ondanks dat ik dit geen acceptabele compensatie vond, kwam er voor mij geen beter aanbod. De KPN medewerker liet door-schemeren, dat ik eigenlijk niet moest zeuren, omdat ik eerder al zo ruimhartig was gecompenseerd.

Schande KPN! U begrijpt vast dat ik mij onheus bejegend voelde, en daarom heb ik gevraagd om te mogen spreken met de direct-leidinggevende. Dat is helaas niet gebeurd. Er is wel is een nieuwe terug-belafspraak gepland.

Op 17/7/2018 ben ik opgebeld door weer een andere KPN medewerker, Wim L., naar ik dacht om te komen tot een oplossing, maar ook nu helaas… U zou het gesprekken voor de grap eens moeten terug-luisteren. Inmiddels ben ik dusdanig teleurgesteld, dat ik u deze brief heb geschreven en dat ik zelfs overweeg om dit gehele debakel, te delen met een partij als TROS Radar. Natuurlijk hoop ik dat het niet zover komt.

U snapt dat ik niet akkoord ga met het gedane aanbod van uw twee mannelijke collega's. Nogmaals, het gaat mij er niet om, om er financieel beter van te worden, maar ik zoek wel naar “een” vorm van compensatie voor geleden schade die is veroorzaakt door KPN, die zijn poortnummers blijkbaar niet op orde heeft…

Mijn voorstel zou zijn om een te-goed-bon te creëren met een waarde van X euro. Mijn aan KPN verschuldigde abonnementsgeld, wordt dan afgeschreven van het tegoed op die virtuele rekening. Zodra er geen tegoed meer is op de virtuele rekening, wordt er weer afgeschreven van mijn gebruikelijke bankrekening. Met een dergelijke regeling zou ik kunnen instemmen.

In de hoop op een constructieve oplossing.

Met vriendelijke groet, Kees P

Ernst
17-07-2018

Waardeloze afdeling verkoop

Het gaat bij de verkoop alleen maar om je meedogenloos vast te leggen. Bij fouten door hen gemaakt, moet je zelf maar opkomen. geen mailadres op de rekeningen en de telefoon desk is incompetent

Ano
14-07-2018

WEIGERT TE VERGOEDEN!

Waardeloos bedrijf! door een storing van kpn's kant (!) heb ik 2 dagen zonder internet gezeten. Hierdoor ben ik als ondernemer bijna 5000 euro misgelopen! kpn weigert dit te vergoeden en bood mij alleen schammele vergoeding aan van 10,36! en als ik contract wou opzeggen moest ik opeens een afkoopsom betalen! ga nooit met ze in zee!

Jeanette
13-07-2018

Kpn wat een slechte communicatie/uitvoering

We zijn nu 6 weken bezig om internet aangesloten te krijgen. De kabel ligt buiten aangesloten. De monteur is al 2x niet op komen dagen.ze komen met erg slappe nonsens excuses. VaNMORGEN Tussen 8.00 uur En 10.00 Uur Zou De Monteur Wederom Komen.helaas niet dus. Bel je op.ja sorry een andere afdeling heeft het verwijderd want ze denken dat er nog geen kabel gegraven is.hebben ze zelf uitgevoerd maar dat ook pas na 3x uitstel. Hoe kan een afdeling iets verwijderen zonder de klant in te lichten.en ze noemen zichzelf een communicatiebedrijf vreselijk. We hebben gemeld hoe nu om te gaan met de maand kosten want we kunnen niets verbruiken wisten ze ook geen antwoord op

11-07-2018

TV5 uit het zenderpakket

Heel jammer dat KPN TV5 Monde uit het zenderpakket heeft gehaald. Het is een zender waar vaak mooie Franse films worden vertoond, meestal met Nederlandse ondertitels. France 2, dat in plaats van TV5 is gekomen, is daarentegen een zender met een programma van dertien in een dozijn: spelletjes, Amerikaanse sitcoms en ander onbenullig vermaak.

09-07-2018

Toestel vezekering

Er wordt beloofd binnen 24 uur een nieuw toestel

maar je bent eerst 2 weken bezig met het claimproces het is vreselijk en niet aan te raden!

09-07-2018

Alweer afspraken niet nagekomen

Internet besteld met de toezegging dat er een monteur op 4 juli zou komen. Geen monteur gezien, volgende afspraak 6 juli tussen 10 en 12, geen monteur. Als noodoplossing zou er een wifi pakket gestuurd worden wat vrijdag opgehaald kon worden, jammer, niet op tijd aangekomen. Per caht veel keren contact gehad, maar geen ondersteuning, alleen zeer hooghartige reacties en erg onvriendelijke personen die niet bereid zijn verder te helpen, alleen zeer respectloze antwoorden geven.

Anitha
04-07-2018

KPN Rijk worden over de ruggen van klanten

Ga nooit naar een winkel van KPN. Hier staat personeel die niet goed op de hoogte is van alles. Maar ook hun werk niet doen en veel fouten maken maar als ze de klant maar wat verkopen. Zodra de klant binnen is begint de ellende. Ze beloven je korting omdat je KPN compleet gaat, uiteindelijk betaal je het. Of krijg je de 5 euro en moet je betalen voor een hd ontvanger terwijl die gratis is. zeggen dat ze je mobiele abonnement opzeggen bij andere provider maar doordat een sms dienst niet werkt bij hun krijg ik een nieuwe nummer en hebben ze uiteindelijk mijn abonnement niet opgezegd. Maar wel gelijk aansluitingskosten verhalen. Terwijl mobiel niet werkt. En niet vertellen dat ze de abonnement niet hebben opgezegd dus je betaald nog eff paar maanden voor twee. En als je geen klant meer wil zijn bij hun omdat jij het vertrouwen niet meer in hun hebt. Dan krijg je gewoon een boete. Zeggen ze ook nog dat ze service leveren. Je word bedrogen waar je bij staat. Ze verhalen jou wel op je verantwoordingen. Zou niet de betaling stopzetten mevr. Maar waar ligt hun verantwoording als alles misgaat. Je krijgt alleen maar te horen ja sorry mevr, vervelend mevr, had niet gemoeten mevr, als KPN hun geld maar krijgt. Wij als klant hebben het nakijken. En kunnen hun niet verhalen op hun fouten. Walgelijk dat je over de ruggen van klanten zo je geld moet verdienen.

S.T
03-07-2018

Internet, TV & klanteservice waardeloos

KPN is een waardeloos bedrijf waar je totaal niks aan hebt, en die je het duurste aanbied maar het aller slechtste levert qua internet en TV.

Het begon al bij de aansluiting, werd ons beloofd 80mbps we kregen vervolgens 30mbps. Wij natuurlijk bellen aangezien dat niet de afspraak was. Na 9 monteurs en 15x gebeld te hebben werd ons van alles beloofd de monteurs zeiden het licht aan de kpn kast en z'n kaart vervangen kost te veel en dat gaat kpn niet doen, de andere die zei weer zitten stoor zenders in de buurt. De ene excuus na de andere. KPN heeft toen gekozen om een specialist langs te sturen een A++ monteur, heb vrij moeten nemen van werk voor deze actie die monteur kwam al met een slechte humeur binnen en na 5 minuten was hij weg zonder maar ook iets te zeggen. Dus wij weer bellen voor een monteur hier werd weer een afspraak ingepland en weer vrij genomen van werk, deze monteur is niet komen opdagen en heeft ook niks afgezegd, KPN gebeld om te vragen wat wat voor acties dit zijn, op de actergrond horen we een dame zeggen die gasten moeten maar verhuizen als ze 80mbps willen, we waren erg geiriteerd hierover en zijn in discussie gegaan, hier kon kpn geen antwoord op geven dan sorry. Hebben nog gevraagd naar de naam om een klacht in te dienen, maar dit werd niet gegeven door kpn dan alleen klantenservice KPN klachten afdeling. Na meer dan 5 maanden bellen met de klanten service voor oplossingen en uren geinvesteerd te hebben in klachten na klachten en meer dan 30x gebeld te hebben met klantenservice werd er keer op keer beloofd dat het opgelost zal worden tot heden zonder succes. De meeste die we aan de lijn kregen waren onbeschoft en totaal klantonvriendelijk tot wel acties waar de gene ons zat uit te laggen. Uiteindelijk kregen we een manager toegewezen dit was 10x niks! Die wilde beweren dat het ons probleem was binnens huis en dat het maximale 35 tot 40 mbps geleverd kon worden en dat haalde wij binnenshuis dus was er geen probleem. Heb gevraagd of ze dan ook de abbonements kosten konden halvere aangezien 80mbps beloofd word maar niet geleverd word. dit was niet mogelijk wel een lagere paket van 20mbps nog waardelozer dan het al is. Hier zijn wij niet akkoord mee gegaan en hebben geen gehoor gegeven aan deze Manager en hebben een klacht neer gelegd, later terug gebeld om te vragen omtrend de klacht bleek dat deze klacht niet opgenomen was en niet bekend was.

Vorige week meerdere keren moeten bellen voor de interactive TV met terug kijken omdat we geen TV hadden aangezien KPN besloot de kanalen te verplaatsen, en elke keer werd de kast weer op fabrieks instelling gezet tot gevolg dat alles kwijt was.

Gisteren nog gebeld om na te vragen waarom we de films niet meer konden terug kijken hier gaf persoon meteen als antwoord het licht niet aan kpn maar aan de lisencie. Week geleden konden we alles terug kijken en gisteren konden we niks terug kijken. En door een stevige discusie gevoerd te hebben dat we helemaal klaar mee waren elke keer weer moeten bellen voor de stomste dingen. Begon deze persoon ons uit te laggen dit heeft de emmer over laten lopen tot woedend aan toe, ons besluit was dan ook per direct KPN opzeggen alle rotzooi inleveren en over stappen naar ZIGGO!

Mijn advies is: wat je ook kiest, kies geen KPN, ze zijn onbeschoft, weten totaal niet waar ze het over hebben, vinger weizend naar elkaar en meestal is de consument de Sjaak, monteurs maken afspraken die ze niet nakomen, managers schuiven de schuld in jouw schoenen en laten je links liggen en bieden je totaal geen oplossing of verbetering, klantenservice van KPN is waardeloos en onbeschoft en laggen je letterlijk aan de telefoon uit. Klachten worden niet serrieus genomen en zelfs niet opgenomen schijn bedriegt.

Conclusie: wij zijn blij als we van KPN af zijn, nooit meer KPN!

Voor KPN zelf leer met je consumenten omgaan, train je klantenservice beter in klantvriendelijkheid en een luisterende oor te bieden en niet meteen erdoorheen teteren, luister naar de klant en bied alternatieven aan! Kom je afspraken na die je maakt, het kost de consument ook geld die ze vrij moeten nemen van werk om tot een oplossing te komen. Aangezien jullie niks vergoeden maar wel in rekening brengen als het andersom het geval is! Pas je klachten afdeling aan en neem klachten serrieus hierdoor kan je als bedrijf alleen maar groeien. Aan de radio zenders niks doen die werken goed! Dit is ook de enigste dat goed werkt binnen het KPN bedrijf, maar ook niet anders dan verwacht ;) mischien een optie om carrière switch te maken van TV, internet naar radio zender jullie zullen het daar vast goed doen.

Slechte zaak zo zie je maar weer dat jullie alleen kijken uit eigen belang en wat betreft de klant die laat je stikken, maar vervolgens wel lok reclames maken waar jullie adverteren met beste service verlening, snelste internet etc.

Adios KPN! Welcome Ziggo!

Roman
02-07-2018

Uitstekende maar prijzige provider (alles in 1)

Ruim 5 jaar klant geweest van KPN (alles in 1 pakket) Nog nooit problemen gehad met de verbinding, misschien 1 of 2 keer een landelijke storing maar dat is overmacht en daar kan KPN niet veel aan doen. Klantenservice nooit contact mee gehad dus die kan ik niet beoordelen. De reden dat ik overgestapt ben naar een andere provider is omdat de maandelijkse kosten toch wat te hoog werden bij KPN. Rekeningen altijd correct en overzichtelijk. Altijd op tijd betaald dus hier ook geen ervaringen mee. Uitstekende provider maar wel een beetje duur na al die jaren.

Wilma
29-06-2018

Supertevreden met KPN

Na 20 jaar Ziggo nu ruim 6 jaar KPN tv, internet en bellen. Super! Ook de klantenservice is erg goed, nog nooit lang in de wacht gestaan, altijd zeer vriendelijk en terzake. Bij problemen komt er gratis een monteur en een nieuw moden heb je binnen 24 uur! Overstappen omdat een andere provider goedkoper is? Nou, wij niet!

Wil
25-06-2018

Abbonenement 23 -6 opgezegd met datum 24 /7

Na opzegging van abbonerment op 23 -6 wat op 24 -6 zou aflopen is dit verlengt moet 31 dagen tussen zitten zo gezegd zo gedaan uiteindelijk vandaag bij vodafine nieuw abbonemt afgesloten, met nummerbehoud, krijgen wi8j nu brief van kan dat abbonement te vroeg is opgezegd omdat bij nummerbehoud er 31 dagen tussen moet zitten , dus nu ook nog een afkoopsom van bijna 70 euro aan onze broek wat een zootje daar bij kan, nooooooit meer kan mkensewn wees gewaarschuwd. op[lichters zijn het , ga er niet mee in zee je komt er nooit meer vanaf

Anthonie
23-06-2018

Oplichting op grote schaal

KPN maakt gebruik van een zeer oud netwerk waardoor zij nimmer in staat zijn om de technische specificaties die zij aanbieden te kunnen nakomen.

Wij hebben een abonnementsvorm die door KPN al sinds 2015 niet wordt nagekomen maar wel eisen zij van ons als klant dat er voor betaald wordt.

Bij het indienen van een klacht komt er iemand van volker & wessels langs die namens KPN de problemen probeert op te lossen, deze mensen geven dan duidelijk aan dat wat KPN zegt en doet gewoonweg niet klopt!

KPN kan op geen enkele manier nakomen wat zij toezeggen gewoon weg omdat het oude netwerk wat ze gebruiken niet in staat meer is om de diensten te leveren.

Eppo
22-06-2018

Problemen app en opzegging

Zeer veel problemen. Het begon met een trage internetsnelheid en problemen met opnemen en terugkijken. Kwam omdat een monteur mijn verbinding gebruikte om nieuwe klanten aan te sluiten. Dit is 3x het geval geweest. Toen gedoe met een zenderpakket stopzetten via de app. In eerste instantie lukte het(zender ging op zwart dus uit de zenderlijst verwijderd) maar op de maandfactuur stond het zenderpakket er gewoon weer bij. Kan gebeuren, klantenservice gebeld en er werd mij verteld dat ze het de maand erna zouden verrekenen. Maar de maand erna kreeg ik weer een volledige factuur incl zenderpakket. Toen het zenderpakket weer toegevoegd aan zenderlijst en je raad het al, BEELD! Weer de klantenservice gebeld en toen konden ze mijn vorig gesprek niet zien. M.a.w ik had nooit gebeld. Uiteindelijk weer via de app stopzetgezet, beeld op zwart en de zender verwijderd. Maand erna weer hetzelfde verhaal, en daarna nog 3x! En je raad het al, gewoon betalen ondanks je er geen gebruik van maakt en ondanks het feit dat de zenders op zwart zijn gegaan toen ik ze opzegde. Reactie van een medewerker van de klantenservice, dan had ik de app en zenders maar vaker moeten controleren.

Uiteindelijk maar besloten om alles op te zeggen, zo gezegd zo gedaan. Tegelijkertijd ging ik verhuizen dus dat ook doorgeven, geen probleem. Behalve het aansluiten., omdat ik het abonnement heb opgezegd sluiten ze me niet meer aan! Staat schijnbaar in het contract. Dus nu zit ik met een kpn abonnement, geen aansluiting op het netwerk en geen aansluitpunten in huis. Maar wel betalen.

Het gaat daar alleen maar om geld, meedenken met klanten kunnen of willen ze niet. Het gaat mij niet om het geld, wel om een beetje service en eerlijke antwoorden, geen lul verhalen en 10 verschillende antwoorden.

Over de klantenservice, als je een storing hebt dan helpen ze goed en het gaat vrij snel. Meestal binnen een paar dagen. Maar als je problemen hebt en daardoor teveel betaald geven ze niet thuis. Ontkennen dat je gebeld hebt, doen moeilijk, maken sarcastisch grapjes, weigeren om iemand tegemoet te komen enz. De medewerkers spreken elkaar tegen en hangen op als ik sarcastisch ga doen.

Over het product(tv en internet) als alles werkt is het ideaal, werkt snel en makkelijk. Blijft nooit vasthadden, is altijd snel enz. Maar de service. Die laat echt te wensen over. En dan ga ik toch echt voor service en die krijg je bij Ziggo WEL.