KPN reviews

MPJ
25-03-2018

KPN Nooit meer anders

Wat een slechte berichten hier toch zeg kan me daar echt niet in vinden hoor., KPN doet altijd alles wat ze beloven en de verbinding is sneller dan bij mensne die andere provider hebben hoor ik uit de omgeving! KPN ZEKER aanraden nooit meer anders .

Rinus
24-03-2018

Geen internet

Op zaterdagavond om half tien (?) toch maar eens gebeld naar de KPN, daar we al dagen geen internet en dus ook geen wifi en tv meer hadden in ons oppas huis. We werden buitengewoon netjes en rustig geholpen, wat toch wel zo'n twintig minuten duurde, net zolang tot alles weer werkte. Ik ben geen voorstander van al dat overdreven, moderne, woordgebruik als: te gek, waanzinnig, niet te geloven! Maar deze service was ongelooflijk goed!

Dewi
24-03-2018

Contractbreuk?

Ik heb onlangs mijn contract net telefoon verlengd bij KPN. De datum op mijn contract en de factuur van de telefoon is 26 januari. KPN schrijft het bedrag echter pas 15 maart af terwijl er volgens de algemene voorwaarden een betalingstermijn wordt gehanteerd van max 21 dagen (14 dagen volgens klantenservicemedewerker nummer 1). Dan bel je vervolgens met KPN, vraagt klantenservicemedewerker nummer 2 waarom je hier een probleem van maakt en zodra je het wil uitleggen onderbreekt ze je. Als je zegt dat ze je moet laten uitpraten krijg je de mededeling “nou mevrouw ik ga helemaal niet met u praten als u zo doet”. Nou meid, ik ook niet als je me niet laat uitpraten. Wat is dit voor klantenservice?! Je wil je klacht melden en ontwikkelt ondertussen alleen maar meer klachten

Mathijs
23-03-2018

Service

Ik ben erg goed geholpen door een jonge dame. Ze heeft me alles haar fijn uitgelegd en geadviseerd bij mijn keuze. Top service!

Mikkel
23-03-2018

Perfecte provider

Al jaren klant bij KPN, als er storing is wordt dit snel en adequaat opgelost, iets kapot? Wordt vervangen. Geen probleem bij KPN! Het ligt denk ik vooral aan de klant zelf wanneer er een slechte beoordeling volgt.

22-03-2018

Kop hier niet; 4g voor thuis niet beschikbaar

Als trouwe klant van KPN ben ik overgestapt. KPN kon, ondanks eerdere toezeggingen, ineens geen snel internet in het buitengebied leveren. Zeer matig, onwaardig voor zo'n oud bedrijf. Typerende paarse krokodillen-mentaliteit. Daarnaast zijn de aangeboden producten veel te duur.

21-03-2018

Garantie van KPN stelt. Niets voor

In juni 2017 bij kpn een snartohone gekcht. Nu valt tijdens het geeprek de verbing plots weg en moet je opnoeuw bellen. Vier keer naar de winkel geweest. Tweemaal een sim kaart vervangen. Uiteindelijk tot 2x toe opgestuurd naar teleplan repair. Uit eindelelijke uitkomstt, het zal wel aan de accu liggen. De klantenservice zijn aardige mensen maar weten van elkaar niet wat ze doen en mgen klaarblijkelijk de klant ook niet helpen. Het reparatiebedrijf acht ik ongeschikt. Kan niet eens een defect vinden. Conclusie: nooit meer kpn

Taylan
19-03-2018

KPN - Zakkenvullers

Zeer slechte bereik zo wel op werk als thuis, ben pas verhuisd ze doen geen moer en ze kunnen de abbonement niet opzeggen ivm ze helemaal niets te maken hebben met de masten. Wat ik hem op gemerkt betalen ze wel goed aan de bedrijf EKOMI waar ze zelf de beeordelingen kunnen registreren. De rest van de platforms hebben ze onder 3 sterren. Nooit een abbonement nemen die langer dan 1 maand duurt betaal iets meer zorg dat je ten minste maandelijks kan opzggen want met problemen helpen ze je niet.

Tara
19-03-2018

Slechte klantenservice

Wat een slechte klantenservice hebben ze. Ik ben meerdere keren verkeerd doorverbonden en niemand van hun personeel wist waarom ik te veel betaald had voor mijn telefoonrekening. Ook ontzettend opdringerige mensen. Ook hebben ze mijn email genegeerd.

Maria
17-03-2018

Top!

Vriendelijke medewerkers. en hebben altijd wel een oplossing voor een probleem. ik ben echt tevreden met KPN!

Christine
16-03-2018

Kpn spotify

Nou ik heb een alles in 1 abbonement bij kpn sinds 2014 waarbij spotify gratis is inbegrepen nu had mijn tv en internet storing dus er is een nieuwe modem opgestuurd waarbij mij ook is gevraagd maakt u gebruik van spotify ik zelf namelijk niet maar mijn kinderen wel waar ik geen weet van had dus de medewerker heeft het uit mijn pakket verwijdert nu leg ik het uit bij de klanten service en zeggen zij mij dat ik spotify kan krijgen voor 8.99 per maand en dat ze er niks anders van kunnen maken ik vind dit heel krom mijn kinderen worden hier heel ongelukkig van

Aa
15-03-2018

Klantenservice

Klantenservice gebeld met een klacht een zeer kortaangebonden medewerker die beslist niet mee dacht in oplossingen maar de klant het zelf laat uitzoeken kpn gaat er bij mij uit

Ed
13-03-2018

Langzaam internet en TV

Men maakt reclame met 40mbps internet maar ik krijg als de tv aanstaat 3mbps.

Oh meneer maar u woont in een buitengebied. Dus daar kunnen wij geen hd tv, en internet leveren die het fatsoenlijk doet. Maar.wel de volle abo kosten blijven betalen meneer.

Je hebt een goed mobiel abo dus je denkt och laat ik dan ook maar internet en tv afnemen van kpn. Was ik toen tochg tegen een looien deur gelopen. Kapitale fout. Vanaf die tijd moet ik de tv uitzetten om te kunnen internetten en kpn doet niets. Helemaal niets. Oh toch iets.volle abo kosten afboeken.

Heb nu alles opgezegd.

Mensen ben gewaarschuwd internet werkt absoluut niet fatsoenlijk zeker niet samen met tv en zeker niet hd tv

12-03-2018

Kom er niet vanaf

Één jaar abonnee geweest en nu overgestapt via overstapservice van nieuwe aanbieder. Ik krijg gelijk een sms dat de KPN mij binnen 5 dagen gaat bellen omdat zij hier nog een paar vragen over hebben. Om zeker te weten dat ikzelf opzeg kunnen ze dit ook verifiëren via e-mail of sms. Ik hoef daar helemaal niemand voor te spreken. Ze zijn nu al 2 weken dagelijks bezig om mij te bellen en te spreken. Dit gaat niet lukken want ik wil dit niet en druk ze weg. Ook al een paar keer opgenomen met dat ze moeten stoppen, idioten, maar ook dit schijnt niet door te dringen. Ik vind dot klantonvriendelijkheid en agressief en ik zal dan ook NOOIT maar dan ook NOOIT meer terugkeren na KPN om dee reden.

Elizabeth
09-03-2018

Schandalig

Ik heb een dure I phone 7 met abonnement gekocht bij KPN Toen ik een medewerker sprak wees zij mij op een voordeliger abonnement Op zich prima maar ik had al 482 € betaald online en nu met het nieuwe abonnement bij aflevering weer 408€ Nu ben ik al weken bezig om mijn geld 482€ terug te krijgen Iedereen beloofd van alles maar nog steeds geen geld Schandalig!

Ramon
08-03-2018

Meest slechte ervaring met een bedrijf en met name klantenservice ooit!

Net verhuisd naar een nieuwbouwwoning waar een glasvezelaansluiting ligt. Hierop een glasvezel internet abonnement afgesloten bij KPN. So far so good.

Tijdens het gesprek netjes aangegeven dat ik graag CAT6 kabels wil laten trekken door de monteur en of dat mogelijk is? "Ja hoor meneer dat is zeker mogelijk waarschijnlijk wel tegen meerprijs, bespreek het met de monteur". Prima doe ik!

Monteur aan de deur, netjes alles besproken waaronder mijn wens voor CAT6 kabels. "Geen probleem hoor meneer, ga ik doen". In overleg met de monteur ook de juiste wandcontactdozen besteld gezien die van de monteur niet pasten. Ook CAT6 kabels gekocht voor tussen de muur en apparatuur.

Bij het installeren van de wandcontactdozen enkele dagen later kwam ik erachter dat de monteur gewoon CAT5E kabels heeft getrokken. Niet zoals we hadden besproken! Gelijk KPN gebeld waar ik direct werd geconfronteerd met "Nee" want de monteurs leggen nooit CAT6 kabels. Gezegd dat ik hier specifiek om heb gevraagd en dat het geen probleem was. Er werd na enige discussie een nieuwe monteur ingepland om de fout te corrigeren.

Helaas is de monteur ondanks bevestiging nooit komen opdagen. Wederom KPN gebeld, die gaven aan niet te weten waarom de monteur er niet was. Ik zou teruggebeld worden. Uiteraard is dit niet gebeurd en heb ik een paar dagen later zelf weer moeten bellen. Bij dit gesprek werd ik nog net niet voor leugenaar uitgemaakt. De monteur was volgens hen namelijk wel geweest. Na een vervelende discussie werd uiteindelijk duidelijk dat de monteur toch niet was geweest maar de opdracht zelf had afgemeld omdat ze geen CAT 6 leggen. Blijkbaar vonden ze het niet nodig om mij hierover te berichten.

Gezien het "probleem" nog steeds niet opgelost was heb ik verzocht om een oplossing. Een monteur die de foutieve kabels uit mijn muren trekt en de juiste aanlegt zoals afgesproken. Op zich niet zo moeilijk toch? Nou dat viel tegen. Wat volgde was de grootste aaneenschakeling van het woord "nee" die ik ooit heb meegemaakt, en dat voor een klantenservice. Er zou geen monteur komen en ik moest ook maar zelf een klacht opstellen want dat wilde de medewerker ook niet doen.

Enfin, klacht aangemaakt via de chat. Wederom de standaard reactie "onze monteurs leggen standaard geen CAT6 aan". Even later werd echter gezegd dat het wel kan maar dat de klant dan zelf voor de betreffende kabel moet zorgen. Prima maar waarom is dat niet gezegd door de verschillende medewerkers en de monteur zelf? Dit kon de betreffende medewerker niet beantwoorden.

Aangegeven dat ik wil dat KPN de fout corrigeert en dat ik best bereid ben om de kosten van de kabel zelf te betalen maar niet bereid ben de kosten van de monteur te betalen. KPN is immers haar toezegging niet nagekomen/ nalatig geweest in de communicatie. De medewerker kon hierover niet beslissen en heeft de klacht weer doorgezet. Ik zou worden teruggebeld op een voor mij geschikt moment. Prima.

Een dag later teruggebeld op een niet afgesproken moment door een andere klachtenmedewerker en jullie raden het al "Nee meneer onze monteurs leggen standaard geen CAT6 aan". Hele verhaal weer gedaan en deze medewerker wist het nog bonter te maken. Het was namelijk mijn eigen probleem! Dus KPN doet meerdere toezeggingen en komt deze niet na, trekt de verkeerde kabels door mijn loze leidingen, zadelt mij op met (on)kosten en geeft vervolgens doodleuk aan dat het mijn eigen schuld is! Klacht word weer doorgezet naar persoon nummer zoveel.

Werkelijk waar de aller maar dan ook aller slechtste en klantonvriendelijke behandeling die ooit heb meegemaakt en dat voor een paar stomme kabels. Als je geen problemen of bijzonderheden hebt zal het vast allemaal prima lopen maar zodra er wat is ben je de pineut. De communicatie van KPN is van een zwaar bedroevend niveau. Denk goed na of je zaken wilt doen met deze partij!

08-03-2018

KPN service te slecht voor woorden!

Slechtste organisatie waar ik ooit zaken me heb gedaan.

Samenvatting:

1. 3 maanden geleden heb ik binnen mijn ondernemerspakket 1 vestiging opgezegd. 2. Een bevestiging van de opzegging zou ik per e-mail oontvangen > Dit is niet gebeurd. 3. Nu ontvangen wij een factuur waar nog steeds het adres actief is wat is opgezegd. (Werd wederom geïncasseerd) 4. Hiervoor de klantenservice gebeld "Het probleem" te bespreken. 5. De collega gaf te kennen dat er niets bekend is van een opzegging? 6. Na 45 minuten in de wacht gaf de collega aan dat het alsnog geregeld is. De maanden die in rekening zijn gebracht gecrediteerd zouden worden. (Wederom een bevestiging uitgebleven die beloofd was) 7. Na het gesprek krijg ik een telefoontje van mijn personeel dat alle verbindingen van "Onze andere vestiging" eruit liggen. 8. Deze collega heeft inderdaad de opzegging uitgevoerd > maar dan het verkeerde adres. 9. Nu zitten wij met "EEN BEDRIJF" zonder internet en telefoon terwijl wij hier simpelweg afhankelijk van zijn aangezien wij een online bedrijf zijn naast onze fysieke winkel! Cloud-kassa, Pin transacties internet ligt hierdoor plat. 10. Wij krijgen een noodhulp pakket wat ergens volgende week een keer binnenkomt? 11. Ook dit Noodpakket wordt per e-mail na 5 werkdagen afgezegd (Nog steeds ligt ons bedrijf plat) 12. Door mijn ontevredenheid en alle problemen die wij door dit voorval hebben opgelopen wilde ik een klacht indienen. 13. Na de klacht ingevuld te hebben vliegt de "Klacht pagina" eruit wanneer je op de knop verzenden klikt. Je krijgt dan de melding: De server is niet beschikbaar. (Zelfs een klacht indienen is niet mogelijk en deze pagina werkt dus al 2 weken niet!) 13. Vervolgens bel ik wederom naar de klantenservice krijg ik eindelijk iemand die meewerkt aan de lijn die de klacht intern heeft doorgezet. 14. Over het algemeen is de klantenservice die je aan de lijn krijgt is zeer onvriendelijk of totaal niet onderbouwd en dus totaal niet behulpzaam. 13. Wij hebben van dit pakket de laatste betaling terug laten boeken vanwege de fouten vanuit KPN en het uitblijven van verder actie vanuit KPN. 14. Bij contact hierover geeft een medewerker aan dat alle consequenties hiervan voor ons zelf zijn w.b.t incasso kosten. (Terwijl ik wederom het probleem bij iemand wilde neerleggen)

Eind oordeel:

Als bedrijf lopen wij ontzettend veel schade op vanwege dit voorval. Er wordt niets gedaan vanuit KPN, er wordt niet terug gebeld vanuit de klachten afdeling. Slecht bereikbaar bedrijf en wordt van alles beloofd en toegezegd maar niets nagekomen. Herinneringen van betalingen kunnen ze wel sturen en ze laten je gewoon letterlijk met het probleem zitten.

Advies: Doe geen zaken met dit bedrijf!

Nathalie

Betalingsregeling

Wat een vreselijke man aan de telefoon vanmorgen van de afdeling collections! Heb een betalingsregeling, ook nagekomen toch telefoonnummer afgesloten! Had dus gebeld, nou mevr het bedrag was 2 dagen te laat binnen en de regeling is nu te komen vervallen en we kunnen de regeling niet meer in laten gaan. Mooi is dat.GVD we laten ieder jaar honderden euro's achter bij KPN en dan gaan ze zo met je om!

Thei
07-03-2018

Macht van een grote organisatie

Meenemen van oud mailadres beloofd. Niet gerealiseerd. Over een paar weken geen mailverkeer mogelijk. Telefonisten proberen werk goed uit te voeren maar zijn vaak slecht onderlegd. KPN heeft nauwelijks een houding mee te willen denken aan een oplossing. Verschuilt zich achter protocollen. Verder werkt de audio-aansluiting niet. Vreemd dat zo’n organisatie met een ander aansluitsysteem een goed werkende installatie niet aan de praat krijgt en de consument met het probleem laat zitten.

Vinnie
07-03-2018

Niet doen

Het begon een maand geleden toen hadden we geen internet en tv meer. Nu een maand later 4x verschillende monteurs gehad. 3 x noodpakket ontvangen. Werkt er nog steeds niets helaas. Word van het kastje naar de muur gestuurd.