KPN reviews

Levi
26-01-2018

Vreselijk excuus van een provider.

Ik zou dit bedrijf graag aan willen geven voor valse advertentie. Deze lui hebben mij namelijk wijs gemaakt dat dit een internet provider was. De ideale combinatie van de prijs van caviaar en de internet snelheid van een openbaar McDonalds wifi-netwerk. Het verbaast me dat deze lui nog niet achter de tralies terecht zijn gekomen want geld vragen om dit trieste excuus wat hun internet noemen is regel rechte diefstal. De enige reden waarom dit bedrijf nog overeind staat is omdat ze oude lui erin luizen met hun exclusieve televisie programmas. Als je je geld weg wil geven geef het dan op z'n minst aan een goed doel. Dit bedrijf probeert je nog meer slechte producten aan te smeren zoals dure wifi-versterkers. Sommige providers doen het slechter als het stormt maar dit bedrijf geeft de werknemers een vrije dag als er maar een wolkje aan de lucht zit. Ook al is het nacht ligt de internet zo goed als plat. De klanten service is ook om te janken van wanhoop, ellende en slechte investeringen. Hopelijk heb ik u ervan overtuigt dat je nooit een rooie cent aan deze catastrophe van een bedrijf moet uitgeven.

Anzar
25-01-2018

Slechter dan slecht

Van het een op het ander moment valt internet en telefoon uit. Na steeds te bellen krijg is verschillende verhalen van onervaren medewerkers. Er is toen een leiding breuk geconstateerd buiten het huis. Er zou een normale monteur komen en een grond monteur. Iedere keer dat ik bel krijg ik te horen dat er geen klacht is gemeld. Ook geeft men door dat er geen grond monteur is aangestuurd. Ik adviseer iedereen alle gesprekken met klantenservice op te nemen want zie liegen erg veel. Nadat ik bel en chat krijg is te horen dat er geen grondmonteur wordt aangestuurd. Na 3 dagen komt er een binnen monteur en wat zegt deze. Helaas ik kan niks doen want daarvoor heb je een grondmonteur nodig. Kpn is een intern zooitje. Iedereen kan er beter weg gaan. Medewerkers zijn niet gemotiveerd of probleem oplossend bezig. Maken geen aantekening en werken langs elkaar heen. Droevig zooitje. Het is te slecht voor worden pas dus op!

Ed
19-01-2018

Prima klantvriendelijk bedrijf

Valt wel op dat alleen slechte ervaringen worden gedeeld Ik vind het een prima bedrijf. Reeds 45 jaar klant. Eerst alleen vaste telefonie vevolgens analoge Autotelefoon overgaan in GSM. Nooit problemen gehad en altijd uitstekende service!

Ericano
19-01-2018

Niet al te best

Nu een half jaar bij KPN. Overgestapt van ziggo. Valse voorlichting in kpn winkels. Draadloos blijkt niet draadloos te zijn Wifi problemen zijn opgelost na chat. afwachten wat de toekomst brengt.

17-01-2018

Klanten Service

Lossen klachten niet op , waardeloos bedrijf

Berry
16-01-2018

Afrader

Een verhuis moet je 3 weken van te voren doorgeven, dit voor de zekerheid 4 weken van te voren gedaan, maar nu gaat het meer dan 6 weken duren voor ik een aansluiting heb op mijn nieuwe adres

Kimberly
16-01-2018

Ik heb een onterechte factuur ontvangen van kpn van november. Ik ben er al sinds november mee bezig en sinds dik een week afgesloten wat onterecht is. Mijn probleem is doorgezet naar de klachtenafdeling waar ik al een tijd op zit te wachten. Je kent het wel, 10 verschillende medewerkers aan de lijn gehad en elke keer word je van het kastje naar de muur gestuurd. En daar zit je dan zonder bereik zonder internet. Bedankt KPN voor de slechte service en het veels te lange wachten!

B.
15-01-2018

Waardeloze service!

Ik heb al sinds ik bij KPN ben slechte wifi, al meerdere malen een andere experiabox gekregen, nu blijken er software-problemen te zijn met de V10, medewerker werkt het rijtje af, de experiabox stopte er helemaal mee. Ik moet internet hebben omdat mijn zoon in zijn examens zit, wanneer de oplossing niet zit in een voorgekauwd rijtje wat de medewerker zonder begrip oplepelt heb je pech. Er kan een nieuwe box worden opgestuurd, maar dat is te laat! Totaal ongeïnteresseerd en onkundig personeel, je betaalt veel te veel maar ontvangt slechte kwaliteit en dito service.

15-01-2018

Geen correcte levering

24 dec. Pakket besteld, 2 kastjes voor glasvezel, vaste tel, fox sport en uiteraard een modem. Kreeg keurig een bevestiging. Komt er een pakket met 1 kastje + kastje digitenne. Even bellen om dat op te lossen en daarna gaat alles mis. Krijg nog wel net voor de monteur komt een 2e kastje. Monteur komt sluit alles aan terwijl er maar 1 kastje op werkbon staat en geen tel. Dit is 10 jan. Geinstalleerd. Zou de volgende dag nog terug bellen niet gebeurd want de telefoon doet het niet. Na 4 x chatten, bellen 8 min. In de wacht en dan halvrrwege mijn verhaal verbinding verbroken. Als het goed is heb ik nu op 19 jan weer telefoon. Nog geen foxsport. Ben pas 45 jaar klant en had niet verwacht zo afgescheept te worden. Foei. KPN winkel ook geweest konden pas iets doen als mijn nieuwe abonnement in de comp. staat. Ik weet het niet meer, is zeker de bedoeling.

Thijs
09-01-2018

Het zijn dieven

Vandaag bij KPN een simkaart gekocht voor €9,99 (inclusief €10,- BTG) dit is wat erbij staat vermeld. Achteraf thuis mijn simkaart geactiveerd en account aanmoeten maken en koppelen om mijn €10,- tegoed te kunnen krijgen. vervolgens staat op de achterzijde van de verpakking geadverteerd onbeperkt online voor €7,50. nou mooi zou je denken ik heb 10 BTG. Nou mooi dus niet. na het tegoed hebben mogen ontvangen is mijn tegoed 0 en kan ik de €10 alleen gebruiken om te bellen. Gelieve zelf ook nog €10 extra op te waarderen.

Ik blijf lekker bij LEBARA! zelfde provider zit op netwerk van KPN. Gratis simkaart en de bundels zijn eerlijk met leuke extras!

Saliha
04-01-2018

KPN IS ECHT EEN AFRADER!

Onbeschofte personeel, en voor dezelfde pakket sluit je bij een ander provider een veel goedkoper pakket af. Nooit meer kpn is je echt afgeraden!

Rosa
02-01-2018

Intern zooitje

Helaas zijn er naar mijn weten niet veel goede alternatieven, ik hoor over andere providers ook vaak slechte verhalen. In elk geval is het bij KPN een groot zooitje; elke medewerker en monteur komt weer met een ander verhaal en heeft geen idee van wat de vorige persoon heeft besproken/aangesloten. De verschillende afdelingen binnen KPN (zakelijk, KPN 1, particulier) hebben een zeer slechte communicatie onderling. Bij storingen moeten wij vaak meerdere malen bellen naar verschillende nummers en doorvragen voordat het probleem wordt gevonden. Ik hoop dat er een grote reorganisatie komt!

Tamara
28-12-2017

KPN behandelt trouwe klanten slecht!

Na meer als 10 jaar klant te zijn bij KPN ben ik voor de 3e keer verhuisd. Dit maal duurde het 4 dagen voordat de verbinding aangesloten kon worden. Ik heb van alles te horen gekregen wat de reden was, van de monteur werkt tot 19.30 uur dus het kan nog, tot u heeft alleen digitenne, tot u heeft de verhuizing te laat doorgegeven, tot het er uiteindelijk op neer kwam dat het niet goed in het systeem stond en er dus niets in de planning voor de monteur stond. Dit terwijl er alleen een signaal geactiveerd moest worden in de wijk. Vervolgens heb ik opgezegd en blijkt dat ik toch een week langer moet betalen. Daar heb ik wederom voor gebeld en het zou gecorrigeerd worden met de volgende factuur (datum). Nu ben ik vandaag voor 7.00 uur al afgesloten van internet omdat de datum waarop ik eigenlijk heb opgezegd vandaag is. Dat ik gewoon betaald heb tot 11 januari wordt even vergeten want dat krijg ik eind januari misschien nog terug. Een hele slechte service! Ook de klantenservice is er absoluut niet voor de klant maar puur voor kpn! Ik ga nooit naar dan ook nooit meer terug naar KPN!

24-12-2017

Veel storingen

Ik zou KPN sterk afraden en wel om de volgende reden: Veel storing gehad uitval en nadat ik de dienst telefonisch had opgezegd liep de rekening nog 2 maanden door mijn eerdere opzegging konden ze niet terug vinden in hun systeem maar moest alsnog deze 2 maanden betalen.

Tim
22-12-2017

KPN Prepaid Internet, een slak is sneller

KPN PrePaid internet is iets waar een bedrijf zich voor zou moeten schamen! De snelheid is zo langzaam, dat slaat nergens op. Het duurt 5 minuten om en Facebook pagina te openen. Een whatsapp call is niet mogelijk omdat de lijn steeds breekt. In de Kalverstraat in Amsterdam was het bereik slechts E. Nu in 2017 verwacht je niet zoiets. Ja het was goedkoop maar KPN never again

Goede promotie KPN zo jaag je potentiële klanten heel snel naar de concurrentie

Klazien
22-12-2017

Zakelijk kpn

Wij hebben een Hotel. Allervriendelijkst aan de telefoon maar bij ons 3 keer geweest. de storing niet opgelost en drie keer betalen. Hele lange wachttijden aan de telefoon tot 40 minuten. Veel doorverbonden worden en ja. je wordt er moedeloos van. Ik zou iedereen aanraden als er een beter bedrijf is, ga daar heen. De medewerkers zij bedoelen het goed maar dit schiet niet op. Ik zie er als een berg tegenop om weer te moeten bellen, weer die lange wachttijden, want ons probleem is nog steeds niet opgelost!

20-12-2017

Internet snelheid dramatisch

Na meer dan een half jaar geklaagd te hebben over de snelheid van mijn internet (8-10M bit ipv beloofde 27 Mbit) bij KPN en diverse monteurs langs geweest die allemaal een oplossing hadden aangedragen zijn we nog geen steek verder. Dat betekend als ik interactieve tv op hd kijk dat ik klaar ben met de rest van beschikbaar internet. Vorige week weer een monteur langs geweest met wederom weer een oplossing kreeg ik gisteren een bericht dat de storing opgelost was. Als dit niet het geval was bellen. Gebeld en weer een een medewerker aan de lijn met de vraag wat de oplossing is krijg ik het antwoord gaat niet meneer u zit te ver weg als oplossing moet u verhuizen dichter bij de centrale wat een eikels dit is echt een onderneming die weet niet weet klantentevredenheid inhoud. Ja als enigste is te kijken naar een andere aanbieder krijg je dan als antwoord. Ja wat een dramatische onderneming zeg. Kijk ik op internet wat er aangeboden wordt door KPN dan is dat 30 mBit geef ik dat aan krijg ik als antwoord ja meneer dan leest u de kleine lettertjes niet. Dus zoeken naar een andere provider dus lieve mensen laat KPN voor wat het is en zoek naar een onderneming die wel fatsoenlijk met zijn klanten omgaat.

Michel
20-12-2017

Zeer slechte service

Ook al ben je al 10 jaar klant, service is ver te zoeken bij KPN. Betaal je al jaren een toestel schade en vervang verzekering maar nog nooit gebruik van gemaakt. Laat je je telefonisch verleiden tot verlenging zetten ze de verzekering er niet meer bij. Nu heb ik een kapotte display maar geen verzekering, denk maar niet dat KPN je ook maar iets tegemoet komt. Eerst bel je de klantenservice of ze het kunnen repareren, moeten ze eerst navragen maar het was geen probleem en ik kon er ook nog op wachten. Ik naar het business centre in Alkmaar maar repareren kunnen ze daar dus niet. Ook al ben je al ruim 10 jaar klant, voor de KPN ben je gewoon een nummer. Zodra het kan ga ik met al mijn zakelijke telefonie daar weg.

Caroline
19-12-2017

Nooit meer

Je zou verwachten dat als je op 3 december 2017 een nieuwe telefoon inclusief abonnement besteld deze zo snel mogelijk binnen is,toch? Niet dus. Ik heb twee en een halve week geleden en nieuwe telefoon besteld, geld overgemaakt, een bevestiging gekregen dat de telefoon op 5 december geleverd zou worden, vervolgens krijg ik bericht dat deze telefoon niet leverbaar is en 2,5 week later bel ik, blijkt mijn hele order uit het systeem te zijn gehaald. Geen excuses, helemaal niks! En mij ook nog eens 10 minuten in de wacht zetten om het uit te zoeken, maar mijn vervolgens door verbinden met iemand die er niks van weet. Belachelijk, ons hele huishouden vertrekt direct bij KPN!

Hannah
19-12-2017

Nooit doen!

Uitermate slechte klantenservice, te weinig service voor de te hoge prijs. Doe jezelf een plezier en ga nooit bij KPN, alles is beter, geloof me.