KPN reviews

David
16-07-2017

Internet gewoon slecht. Instabiel en langzaam hoewel ik extra betaal voor 100Mb. ITVonline regelmatig niet werkend. En ook tegenvallen dat je vast zit aan tv programering/volgorde. Moest ook nog eens op dag 1 van ingang van mobiel abonnement vebruikskosten betalen omdat de ingangsdatum aan het einde van de maand viel. Oftewel ik had blijkbaar een dagabonnement ipv maand. Verlang al weer terug naar Ziggo.

Leetje
15-07-2017

KPN interactieve TV

KPN interactieve TV werkt niet, half uur kijken en dan "loading" 2 a 3 keer vooruit klikken bij opname dan zijn de maximum streams bereikt en is verder kijken niet mogelijk. Wel de prijs verhogen voor iets dat niet werkt! Klachten vele malen doorgegeven maar het werkt naar 7 maanden nog niet.Helaas niet aan te bevelen. Ligt m.i aan software van de KPN. bang dat er meer dan 5 personen kijken op 1 aansluiting. Maar het gaat met 1 tv en 1 pc al mis. Ook dit is bij de KPN bekend maar een oplossing is er niet bij.

Sven
13-07-2017

Oplichterij, duur, geen verbinding

Ik heb geen internetverbinding, TV werkt niet, het wordt om de maand 2 euro duurder, en om de maand 10x slechter. Grootste oplichters van heel Nederland, en maar iedereen proberen te overtuigen met hoe goed hun service is, nog nooit zo'n slecht en onprofessioneel bedrijf als KPN meegemaakt.

Samir
12-07-2017

Duur, slechte service, Duur

Heb 2 keer duur erbij vermeld omdat alles geld kost bij KPN. Bundel wijzigen 40 euro, tel stuk, al betaal je de volle verzekering hup 100 euro eigen bijdragen. Dit zijn kosten die bij geen enkel ander profider terug te vinden zijn. En wat betreft het klanten service ze maken voor elkaar geen duidelijke notitie, van wat er is afgesproken met de klant. En dan krijg je een KPN medewerker die zo bijdehand is om je als leugenaar uit te maken. Mijn advies ga niet naar KPN.

11-07-2017

Jaren lang storing gehad, overgegaan op xs4all en storing binnen week opgelost! nu krijg ik nog facturen over maanden terwijl ik geen abonnement meer heb, komen ze met een antwoord dat dat heel normaal is en dat ze die dan crediteren, beetje extra werk!

Sam
10-07-2017

Fijne provider

Alles in een pakket Zat eerst bij online en nu bij KPN. het is zo iets van hemel op aarde. Alles werkt bij KPN als zeer tevreden. Dus voor mij een top provider.

Louis
09-07-2017

Heeft u bij KPN klachten , dan kan u lang wachten

Afgelopen tijd was het weer eens raak ongeveer 6 weken dramatisch slecht internet van de KPN. Alles viel iedere 10 tot 15 min uit , wat betekent geen internet, Tv, en ook niet kunnen bellen. Veel gebeld / gechat met hun maar iedere keer mensen bij de klantenservice die niet weten waar ze mee bezig zijn en iedere keer een standaard briefje afwerken. 2 maal tevergeefs gewacht op KPN monteur laatste maal belde deze mij wel op vanaf de centrale kast want hier was iets mis mee want meerdere mensen uit mijn straat, buurt hadden last van de zelfde klachten dus er moest een speciale afdeling met deze klachten aan de gang maar ik zou wel gebeld worden. Na diverse dagen gewacht te hebben ik maar weer contact gezocht met de KPN kreeg ik weer zo'n geweldige medewerker die mij wist te vertellen dat er toch echt iemand bij mijn thuis moest komen ik alles uitgelegd maar die beste man wist mij te vertellen dat het bij mij thuis was Ik weer boze reactie achtergelaten bij de KPN kreeg ik weer een reactie van een andere mede werker die wist echt niet waar zijn collega mee bezig was want het probleem was in de centrale en wel het was te warm en daarom viel alles uit , maar hij regelde dat ik een nood pakket kreeg mobiel kastje internet en digitene ik mede gedeeld dat ik ook al behalve itv ook 3 kastjes van digitale had maar toch alles maar opgehaald deze ellende heeft erg lang geduurd en ben op geen enkele manier op de hoogte gehouden door de KPN ik heb diverse malen gebeld en gechat men beloofde dat ik gebeld zou worden dit moet nu nog gebeuren sinds 1 week gaat het goed omdat de temperatuur buiten flink afgezakt is maar het word binnenkort vanzelf weer warm en dan ? Ze houden wel gewoon de verschuldigde premie af, iedere keer dat je met hun bel moet je maar geduld hebben zeggen ze er word contact met u opgenomen of ze weten zelf niet wat er speelt ik heb nog nooit zoiets mee gemaakt mensen bedenk uzelf voordat u naar de KPN ga als je hier eenmaal een storing heb ben je aan de goden overgeleverd.

Lucienne
06-07-2017

Ongelovelijk slecht

Ik had m,n mobiele abonnenment voor tablet opgezegd aangezien KPN geen onbeperkt internet aanbood en elders wel. Maar mijn partner haalde me over om KPN compleet te nemen zodat hij dan ook van wifi kon genieten op z,n I Phone. In de KPN winkel was het geen probleem om de annulering te annuleren.Ze hadden een mooie deal waardoor ik slechts vijf euro per maand hoefde te betalen voor 500 mb mobiel internet , als ik onderweg ben is dat handig of in geval van storing. Ontving daarna keurig een bevestigingsmailtje , zo ook voor de KPN compleet. Hele dag thuisgebleven om het installatiepakket in ontvangst te nemen. De datum dat ik van internet en tv kon gaan genieten lag wel een week verderop, erg vreemd. Ik kreeg vanavond een mailt dat ze het jammer vonden dat ik KPN compleet had geannuleerd en ik zou instructies toegestuurd krijgen om het retour te sturen. Bellen met de klántenservice, een wat warrige buitenlandse mijnheer excuseerde zich voor zijn versprekingen had zo,n lange dag achter de rug. Mijn probleem uitgelegd maar moest " effe kijken". Klinkt ook al zo professioneel. Hij kwam er blijkbaar niet uit en verbrak prompt de verbinding. Weer teruggebeld, een jonge vrouw aan de lijn die bereid was om mee te kijken., wel met lange tijden steeds in de wacht te staan met stomme muziek. Ja de aanvraag was geannuleerd en het kon niet meer veranderd worden. Op de dag dat ik in de KPN winkel was dacht ik alles voor elkaär te hebben , zeker na de bevestigingsmailtjes en het op de hoogte houden van de voortgang. Ze heeft me nog eens innde wacht gezet, ik heb wel vier nummers aangehoord, maar na ruim tien minuten is ze niet meer teruggekomen bij me.

Ik heb vandaag dus de halve dag thuis gewacht, en twee maal lang aan de telefoon gezeten en ik heb vandaag geen **ck bereikt. Kreeg net nog een mailtje dat mijn aanvraag niet gelukt was. Daar zit ik dan met m,n installatiepakket, mijn broek zakt ervan af. Ik ben klaar met ze. Ovestappen durf ik ook niet meer naar T- mobile voor onbeperkt internet gezien de reviews die ik heb gelezen. Ik heb geen zin meer in dit gedoe, bah

Mischa
02-07-2017

TV van alles in 1 okay Internet en de klantenservice is een drama.

Wij hebben sinds 2011 een abonnement voor alles in 1 van KPN. Over de TV en de ontvangers hebben we geen klagen, maar het internet is een groot drama. zoals hier eerder al gezien op het forum, wonen wij ook in een gebied waar de oude adsl lijnen liggen. Als bonus wonen wij ook nog eens een kleine 3 kilometer van de centrale af dus er gaat ook nog eens veel data verloren. We hebben een duur abonnement van 60Mbits maar tijdens de speedtest kwamen we aan 11 Mbits Ze hebben ons al een keer een nieuwe Experia Box opgestuurd (waarschijnlijk om van het gezeur af te zijn) maar dit heeft natuurlijk niets opgelost. Moraal van het verhaal is dus, dat je veel betaald zonder dat je geleverd krijgt. De mensen bij de klantenservice weten hiervan, maar zullen niet meedenken om te zeggen, dat je ook wel een stap later kan gaan zitten met je abonnement. (Lijkt mij bewust misleiden van de consument) Monteur bij ons thuis geweest, maar ook hij kon er niets aan veranderen. Als KPN meedenkt moeten ze mensen geen gouden bergen beloven in gebieden, waar ze het niet kunnen waarmaken. Wellicht ben ik nu na veel belletjes zo ver om de overstap naar Ziggo te gaan maken of het ook maar even bij Kassa of Radar neer te leggen.

Huub
29-06-2017

Prutsers

Pre paid sim kaart voor mijn moeder op maandag via internet besteld.Keurig een bevestiging gekregen, maar helaas op donderdag nog niets gehoord of gezien. Toch maar het 0800 nummer van klantenservice gebeld. Daar konden ze mijn bestelling niet zien. het geld 4,99 euro is wel van mijn bankrekening af getrokken, want dat kunnen ze wel heel goed.Ik moet maar naar een winkel gaan en daar gaan regelen dat de winkel KPN weer belt zodat ze 5 euro op mijn simkaart zetten. Aan klantenservice bellen en naar winkel rijden ben ik al meer dan 5 euro kwijt, wat een bagger oplossing. Ga mijn simkaart maar bij een andere provider bestellen en over een half jaar loopt gelukkig ook mijn eigen abonnement af. KPN is een trouwe klant kwijt die al sinds 1998 een abonnement heeft. Nooit meer kpn hier

Miquel
22-06-2017

Maakt beloften niet waar

Had alles in 1 van T-Mobile (vh Vodafone thuis). Opgezegd door slechte wifi toen de overgang naar T-Mobile was gemaakt.

HD-TV van KPN haalt het niet bij dat van Vodafone. Helpdesk helpt je niet verder. (wel heel behulpzaam met afsluiten contract, maar after sales ho maar).

Experia Box is niet handig in te stellen. Werkt met een wachtwoord dat de monteur niet had achtergelaten. Daardoor kon ik WW van mijn wifi niet veranderen.

Krijg sinds vandaag een kinderslot waar ik niet om gevraagd heb bij haast ieder programma

Experia box levert niet de 100/100 snelheid die beloofd is en waar EXTRA voor betaald wordt. Volgens de kleine lettertjes moet het via een bekabelde verbinding zijn. Die heb ik niet. Gek genoeg kan mijn laptop de snelheid wel aan, maar dat experia-prul niet.

de tv-app voor mobile devices laat geen PiP toe. Dus of je kijkt kpn op je iPad, of je leest een mail, 2 dingen tegelijk kan niet (ging bij Vodafone TV Anywhere wel).

Oh ja, die afstandsbediening werkt ok, das dan ook het enige.

KPN-FON; Werkt op m'n zenuwen: Continu springt die app aan en vraagt verbinding te maken ook al heb je een werkende verbinding (wifi of thuis of 4G). Daarom maar weer van de telefoon gehaald.

Vast bellen: nog niet geprobeerd.

Mobiel bellen: stond op het punt ook over te gaan naar KPN, maar dat laat ik nu achterwege. Stap liever over naar een provider die wel alles kan aanbieden.

Sebas
16-06-2017

Wat een prutsers

Ik heb 6 maanden op een tijdelijk adres gewoond en mijn KPN all in one abonnement meegenomen.

Ik heb de eerste 4 weken nadat de aansluiting was gemaakt, geen internet/tv gehad. Dit moest uiteindelijk door een monteur worden opgelost in het net.

Vervolgens heb ik nogmaals meerdere weken geen tv en internet gehad. Alle apparatuur is inmiddels vervangen en was kapot. Iedere keer moesten we naar het postkantoor, vaak meerdere malen om spullen terug te sturen en op te halen.

Waardeloos.

Als klap op de vuurpijl zeg ik mijn abonnement per 1 juli op, en wordt deze ineens per 15 juni al beëindigd. Bij navraag geven ze aan dat ik dan zelf de bevestigingsmails maar goed had moeten lezen.

KPN, een dikke onvoldoende hier. Maar wel de prijzen verhogen per 1 juli.

Ik doe niet meer mee.

Niels
15-06-2017

3x niks

Na het abonnement bij KPN waar ik 60 mbit/s zou afnemen afgesloten te hebben had ik er alle vertrouwen in. Toen alles eenmaal aangesloten was en ik een speedtest deed om daadwerkelijk mijn snelheid te testen kwam ik erachter dat ik 15-17 mbit/s binnen krijg. Ik opbellen en zeggen dat ik voor 3x zoveel betaal en dat dan ook daadwerkelijk binnen wil krijgen. Toen is mij verteld dat ik in ADSL gebied zit (de oude telefoonlijn hier werden de eerste telefoontjes over gepleegd) en het niet mogelijk is om hoger dan dat te ontvangen. Ik vind dit zeker raar omdat ze je wel voor 3x zoveel laten betalen en je niet waarschuwen dat je in adsl gebied veel minder binnen krijgt. Na mijn overstap naar Ziggo ben ik zeer tevreden mooi via de COAX die toch veel en veel meer aankan dan de lullige 20 mbit/s en ik nu voor hetzelfde geld op 200 mbit/s zit. Kortom KPN doet zich voor als goede provider maar zijn simpelweg niet eerlijk.

GT
13-06-2017

Continu wegvallende telefoonverbinding

Continu wegvallende telefoonverbinding bij een bedrijf in Staphorst. Ze hebben nog geen tijd of genoeg klachten gehad om het op te lossen. Erg onprofessioneel en zeker als het hier gaat om een professioneel bedrijf dat honderden telefoongesprekken heeft per dag.

12-06-2017

Goed

Na alle ellende meegemaakt te hebben bij ziggo zijn wij bijzonder blij met een stabiele verbinding. Zowel de televisie als het internet werken altijd.

Charlotte
10-06-2017

Klanten Service Sim kaart

Ik ben al jarenlang klant bij KPN, en erg tevreden over hun diensten. Maar nu heb toch iets mee gemaakt waarvan ik vind dat ik dat met de rest van de klanten of nog niet klanten van KPN moet delen.

Ik kwam 1 Juni in een KPN-winkel met het probleem dat ik niemand meer kon bellen, maar alleen gebeld kon worden. Toen werd mij verteld dat het aan mijn simkaart lag (ik had mijn telefoon net nieuw terug van reparatie, daar was ik hem al 3 weken kwijt) en dat we mijn nummer over konden zetten op een nieuwe simkaart, nou zo gezegd zo gedaan maar…

Toen werd mij verteld dat het meestal 2 minuten duurt voordat de nieuwe simkaart geactiveerd wordt, maar in mijn geval duurde dit wat langer. De dag erna ben ik maar weer teruggegaan om verhaal te halen, ze vertelden mij dat op het moment dat we mijn oude simkaart over wilden zetten op de nieuwe er een stroring was, mijn simkaart stond nu op ‘Sunspended’. De vriendelijke werknemer van de KPN-winkel heeft voor mij even de KPN Service gebeld en daar gevraagd hoe en wat. Toen vertelde ze mij dat het Maximaal 3 dagen kon duren. Na 3 dagen nog steeds geen bereik, toen heb ik de KPN-klantenservice opgebeld om te vragen wat er nou toch aan de hand was. Hun vertelde mij dat het maximaal 5 dagen kon duren.

Na 5 dagen ja je raad het al, weer niks, dus ik de KPN-klantenservice weer opgebeld, en toen volgens de Medewerker aan de lijn waren er nog ‘net’ geen 5 dagen overheen dus kon ze er geen ‘spoed’ achter zetten. Toen heb ik verteld dat ik de telefoon echt nodig heb voor mijn werk, en ik moet veel met de auto weg stel dat er wat gebeurt wattdan?! Maar de vrouw aan de lijn gaf niet toe en liet mij weer met legen handen achter. De dag erna heb ik weer opgebeld om verhaal te halen want hee jongens het duurt nu wel erg lang. Toen vertelde ze me dat er eindelijk ‘spoed’ achter gezet kon worden dit was 9 juni ondertussen dus al 9 DAGEN VERDER. Maar de dag erna ja hoor weer raak, nog steeds helemaal niks…

Toen heb ik vroeg in de ochtend gebeld ik denk dan ben ik de eerste, toen werd mij verteld dat ik om 9e uur terug moest bellen i.v.m. de technische dienst. Ik heb gevraagd omdat ik de KPN-klantenservice al minimaal 7x heb gebeld of ze mij konden terugbellen. Maar dat kon absoluut niet. Toen heb ik rond 9:15 maar weer de werk telefoon gepakt en ze opgebeld en toen was ik er wel al een beetje klaar mee, ik wil dat dit vandaag (10 Juni) nou eens eindelijk opgelost wordt! Maar tevergeefs de medewerker vertelde mij dat de backofficie hiervan wist en dit tot Maximaal maandag kan duren. TOT MAANDAG?!

De Conclusie van dit verhaal is dat ik het van de zotte vind dat ik als klant achter hun reet moet aanlopen. Hun zouden mij moeten smeken om mijn abonnement en alles in een pakket daar niet op te zeggen. Ik heb zo’n kleine 10x wel de klantenservice gebeld. En KPN moet begrijpen dat als je een vaste baan hebt je niet zonder telefoon kan, dit duurt nu bijna al 2 weken en ik vind dat veel te lang.

Ook vind ik het slecht dat bepaalde medewerkers van de KPN-klantenservice niet weten welke informatie ze geven, want ik heb wel 3 keer wat anders gehoord over de tijd die ik moest wachten… Ik ben erg boos hierover en ik kan er nog steeds niet over uit dat ik nu tot maandag moet wachten. En ook betaal ik voor mijn bundel die ik niet eens gebruik.

Dus Baas B van KPN doe hier wat mee, klanten kunnen niet 2 weken zonder telefoon en al helemaal niet als het JULLIE! Fout is.

Groet een klant waarvan het geduld helemaal op is.

Denise
30-05-2017

KPN medewerkers onmenselijk.

Ik was klant bij Tele2 en wilde overstappen naar KPN. Ik heb op 29 april een aanvraag gedaan voor een alles in 1 pakket premium. Ik kreeg van Tele2 op 9 mei een brief om de modem terug te sturen. Ik belde gelijk met de KPN en vertelde dat ik een brief heb gekregen van de Tele2 om de modem terug te sturen, maar dat ik mijn alles in 1 pakket nog niet heb gehad van de KPN. De medewerker zei dat ik mij geen zorgen moest maken ik zou de alles in 1 pakket nog dezelfde week krijgen. Op 21 mei gaan mij dichter achter de computer om examen opdrachten te oefenen voor haar eindexamen. Ze zei mama wij hebben geen internet meer. Ik deed de tv aan blijkt dat wij ook geen tv meer hadden. Wij waren al afgesloten door Tele2 en op 21 mei ook geen pakket van de KPN ontvangen.

Ik heb gelijk gebelt met de KPN klanten service. Ik vertelde dat mijn dochter midden in haar eindexamen zit en haar lessen niet kan oefenen. De medewerkster keek in het systeem en zag dat de KPN niet eens een pakket voor mij klaar had staat om te versturen. Ik vroeg aan de medewerker om wat coulant te zijn en dezelfde dag nog een pakket te sturen dat deden ze niet. ik gaf wederom aan dat mijn dochter echt haar lessen moet oefenen voor haar eindexamen. De medewerker gaf hierop aan dat ze geen modem op haar bureau heeft liggen dus mij geen modem dezelfde dag nog kan sturen.

Uit wanhoop zei ik tegen de medewerkster de abonnement stop te zetten. Dat deed ze met een paar minuten. Ik belde later weer met de KPN om te informeren of de abonnement echt was stopgezet omdat ik dezelfde dag nog een SMS kreeg dat ik over 2 dagen een alles in 1 pakket zou krijgen. Ik kreeg een medewerker aan de telefoon en die kon niets in het systeem vinden over mijn eerdere gesprek met de KPN dat ze hun afspraken niet na zijn gekomen. Er stond alleen klant heeft abonnement stop gezet. De rede waarom stond er niet. Dus ik de medewerker uitleggen hoe onbeschoft de medewerker was en totaal niet wilde meewerken. De medewerker zou dat voor mij oplossen en wist mij zover te krijgen toch maar weer mojn abonnement actief te maken. Hij probeerde beleefd te blijven en lachte alles een beetje weg wat ik hem vertelde wat eerder was voorgevallen. Hij zei mevrouw het komt in orde.

Ik krijg mijn pakket thuis. Wat blijkt dat ik geen aansluiting heb. Ik bel weer met de KPN krijg weer een medewerker aan de telefoon. Ik vragen of hij wat kan zien in het systeem over de vorige gesprekken met zijn collega's, hij geeft aan dat er allen staat van de 1ste collega klant heeft geannuleerd, 2de collega heb klant geïnformeerd na deze collega heb ik nog 8 andere collega's gesproken. Niemand kon het probleem verhelpen. Ze luisteren heel slecht bij de KPN op de service afdeling en ze zijn er zeer onbeschoft. Hebben ze geen training gehad hoe met klanten om te gaan.

Wat is de directeur van de KPN hier van plan te doen.

Is het niet dat ze hun salaris van de klanten moeten hebben?

Wat EEN CHAOS EN NOGMAALS CHAOS BIJ DE KPN.

29-05-2017

Te duur

Elk jaar duurder vooral derde ontvanger 25 procent duurder

Mina
28-05-2017

KPN is een ramp

Ik raad Kpn niet aan! Het is verschrikkelijk! 2 jaar klant geweest, ik had onbeperkt bellen sms'en kon niet over mn internetbundel omdat het vertraagd internet heb (Zonder kosten) mn oorspronkelijke kosten zijn 55 euro per maand maar ik betaal altijd 90/150 zelfs per maand. Na keren te bellen gebeld dat de rekening niet klopt word gezegd dat het klopt en anders bezwaar moet maken. maar hoe maak je over iedere maand bezwaar? Verschrikkelijk erger dan Telfort zelfs. NOOIT MEER Kpn!

17-05-2017

Bedroevende service voor nieuwe klant.

Onderstaand bericht spreekt voor zich denk ik. Uitkomst van het verhaal: omdat ik het me niet kan permitteren zonder internet te zitten, weer terug gegaan naar mijn vorige provider.

Beste,

Middels dit bericht wil ik mijn ergernis over de handelswijze van KPN uitspreken. Ik heb getracht een overstap van Ziggo naar KPN maken voor jullie alles in 1 pakket.

Op 8 mei j.l. heb ik een sms ontvangen dat de verbinding gereed is; vervolgens heb ik een afspraak gemaakt om gebruik te maken van de installatiemonteur. Deze afspraak is gemaakt voor vandaag 16 mei tussen 08.00 en 10.00 uur; hiervan via sms 2 herinneringen van jullie mogen ontvangen.

Vervolgens ontvang ik vandaag 16 mei om 08.36 uur een email (jullie ordernummer 0011000044349973) dat de monteur niemand heeft aangetroffen en een kibkaart in de brievenbus heeft achtergelaten. Waarom begrijp ik niet want ik stond al vanaf 07.45 uur op het doorgegeven adres tevergeefs op jullie monteur te wachten. Daarnaast heb ik geen kibkaart ontvangen.

De ontvangen email was reden voor mij om direct contact op te nemen met jullie klantenservice waar ik te woord ben gestaan door Guanila L****. Resultaat van dit gesprek was dat zij niets voor mij kon betekenen omdat volgens haar uitleg klantenservice geen invloed op de monteursplanning heeft en dat er contact met mij opgenomen gaat worden voor een nieuwe afspraak en dat dit een paar dagen kon duren. Eerst was de uitleg dat ik niet thuis zou zijn geweest, waarna ik haar verzocht heb contact met de planning op te nemen, waar vervolgens de mededeling vanuit de planning terug kwam dat ik zat te liegen. Guanila bevestigde trouwens dat het zeer vreemd was dat er dan telefonisch geen contact met mij opgenomen was, terwijl mijn telefoonnummer bekend is.

Omdat ik ik met bovenstaande uitleg uiteraard niet akkoord ging en ik het bijzonder vervelend vind om voor leugenaar uitgemaakt te worden, werd er een uitleg gegeven dat er waarschijnlijk wat met de verbinding niet in orde zou zijn geweest. Toen ik daarop weerwoord gaf met de mededeling dat ik al op 8 mei een sms gehad had dat de verbinding gereed was, werd het argument dat de installatie-order er door de backoffice was uitgehaald, en dat er verder niets voor mij gedaan kon worden. Er was niet aan te geven op wat voor termijn er contact met mij opgenomen zou worden voor het maken van een nieuwe afspraak.

Daarop heb ik kenbaar gemaakt dat ik dit niet acceptabel vind en dat ik verwacht dat er vandaag vóór 12.00 uur een monteur voorbij komt om het pakket aan te sluiten. Wederom krijg ik te horen dat dat niet mogelijk is. Enige mogelijkheid is om de overeenkomst te annuleren, waarop ik doorverbonden ben naar afdeling Annuleringen. Zeer bitter om te moeten constateren dat die afdelingen blijkbaar wel in staat is om adequaat en klantgericht te werken.

Mocht bovenstaand relaas voor uw organisatie reden zijn om alsnog op zeer korte termijn e.e.a.conform afspraak op te lossen, dan weet u mij ongetwijfeld te bereiken.