KPN reviews

17-05-2017

Bedroevende service voor nieuwe klant.

Onderstaand bericht spreekt voor zich denk ik. Uitkomst van het verhaal: omdat ik het me niet kan permitteren zonder internet te zitten, weer terug gegaan naar mijn vorige provider.

Beste,

Middels dit bericht wil ik mijn ergernis over de handelswijze van KPN uitspreken. Ik heb getracht een overstap van Ziggo naar KPN maken voor jullie alles in 1 pakket.

Op 8 mei j.l. heb ik een sms ontvangen dat de verbinding gereed is; vervolgens heb ik een afspraak gemaakt om gebruik te maken van de installatiemonteur. Deze afspraak is gemaakt voor vandaag 16 mei tussen 08.00 en 10.00 uur; hiervan via sms 2 herinneringen van jullie mogen ontvangen.

Vervolgens ontvang ik vandaag 16 mei om 08.36 uur een email (jullie ordernummer 0011000044349973) dat de monteur niemand heeft aangetroffen en een kibkaart in de brievenbus heeft achtergelaten. Waarom begrijp ik niet want ik stond al vanaf 07.45 uur op het doorgegeven adres tevergeefs op jullie monteur te wachten. Daarnaast heb ik geen kibkaart ontvangen.

De ontvangen email was reden voor mij om direct contact op te nemen met jullie klantenservice waar ik te woord ben gestaan door Guanila L****. Resultaat van dit gesprek was dat zij niets voor mij kon betekenen omdat volgens haar uitleg klantenservice geen invloed op de monteursplanning heeft en dat er contact met mij opgenomen gaat worden voor een nieuwe afspraak en dat dit een paar dagen kon duren. Eerst was de uitleg dat ik niet thuis zou zijn geweest, waarna ik haar verzocht heb contact met de planning op te nemen, waar vervolgens de mededeling vanuit de planning terug kwam dat ik zat te liegen. Guanila bevestigde trouwens dat het zeer vreemd was dat er dan telefonisch geen contact met mij opgenomen was, terwijl mijn telefoonnummer bekend is.

Omdat ik ik met bovenstaande uitleg uiteraard niet akkoord ging en ik het bijzonder vervelend vind om voor leugenaar uitgemaakt te worden, werd er een uitleg gegeven dat er waarschijnlijk wat met de verbinding niet in orde zou zijn geweest. Toen ik daarop weerwoord gaf met de mededeling dat ik al op 8 mei een sms gehad had dat de verbinding gereed was, werd het argument dat de installatie-order er door de backoffice was uitgehaald, en dat er verder niets voor mij gedaan kon worden. Er was niet aan te geven op wat voor termijn er contact met mij opgenomen zou worden voor het maken van een nieuwe afspraak.

Daarop heb ik kenbaar gemaakt dat ik dit niet acceptabel vind en dat ik verwacht dat er vandaag vóór 12.00 uur een monteur voorbij komt om het pakket aan te sluiten. Wederom krijg ik te horen dat dat niet mogelijk is. Enige mogelijkheid is om de overeenkomst te annuleren, waarop ik doorverbonden ben naar afdeling Annuleringen. Zeer bitter om te moeten constateren dat die afdelingen blijkbaar wel in staat is om adequaat en klantgericht te werken.

Mocht bovenstaand relaas voor uw organisatie reden zijn om alsnog op zeer korte termijn e.e.a.conform afspraak op te lossen, dan weet u mij ongetwijfeld te bereiken.

GJ
17-05-2017

Geen technische dienst tussen 17.30 en 8 uur!

In onze regio (Flevoland) bleek 'sochtends er niet naar mobiele nummers gebeld te kunnen worden (met name lastig omdat de schuifpoorten van ons bedrijventerrein ook mobiele nummers hebben). Bij KPN wist men dit nog niet (de telefonistes beginnen om 7 uur), maar konden ook niks ermee want er is geen technische dienst. Die beginnen namelijk pas om 8 uur! Ik dacht dat zoiets belangrijks als het mobiele netwerk wel een 24 uurs dienst zou hebben, maar storingen die buiten kantooruren optreden zijn gewoon pech voor de klant.

14-05-2017

Slechte provider

Teveel storingen. WiFi valt vaak weg. Alles weer resetten om ook weer verbinding te krijgen met kamerthermostaat. 2e tv-ontvanger doet het al jaren niet maar wordt wel berekend in de factuur ondanks melding. Op meldingen wordt niet gereageerd. Afstandsbediening die doorloopt en na het verschijnen van honderden 1tjes of 2tjes eindelijk eens een keer op kanaal 1 of 2 gaat staan. Enzovoort enzovoort .Ben nu overgestapt naar XS4ALL kijken wat dat wordt (is nl. ook onderdeel van KPN.

14-05-2017

Kpn en eu-roaming

Ik kocht altijd bij KPN een internet eu-bundel. Met die bundel (1000MB) kon je dan in het buitenland internetten met 4G. In februari van dit jaar heb ik mijn abonnement verlengd, omdat het dan met de nieuwe roamingpolicy voordeliger zou worden dan elke keer een eu-bundel kopen. KPN kondigt vervolgens vorige week groots aan dat zelfs het aantal MB's verdubbeld wordt. Echter, nu blijkt dat het internetten buitenland niet meer via 4G verloopt, maar via 3G: de verbinding komt moeizaam tot stand en de MB's vliegen er doorheen. Ik heb dat ondervonden tijdens mijn verblijf in Engeland. Jammer hoor dat er dan weer op die manier "beknibbeld" wordt op iets wat ten goede hoort komen aan de consument.

Leo
10-05-2017

Onbestaanbaar

Ik ben op 10 april overgestapt met 1 mobiel abonnement en volg met het 2e op 10 juni. Het was de bedoeling dat we vanaf dan MB zouden delen.

In de tussentijd zouden we voor het 1e abonnement tijdelijk MB's kopen (geen probleem volgens de winkel).

Inmiddels zijn er meerdere toezeggingen niet nagekomen omdat medewerkers niet van elkaar weten wat wel en niet kan; ze afspraken niet respecteren en met (schijn)oplossingen komen. Toezeggingen zijn helemaal NIETS waard en de samenwerking tussen chat/facebook/telefoon is waardeloos. Ik kan aan deze 3 kanalen geen woorden koppelen als klantenservice of helpdesk omdat deze begrippen daar volstrekt onbekend zijn of geen inhoud hebben. ADVIES: Laat KPN links liggen

LvdE
10-05-2017

Niet aan te raden

Wil jij klant worden bij Kpn? Niet doen! Ze smeren je van alles aan en zijn goed in de mensen die er geen verstand van hebben het duurste van het duurste aan te bieden. En dan aan de telefoon zeggen ze: Maar mevrouw wij mogen dat niet doen hoor. wij willen juist dat jullie klant blijven. nou kpn sinds vandaag zijn jullie 4 klanten kwijt ;)

Ger
09-05-2017

Een waardeloos abon.

Zenderpakket oke. Prijsverhoging? Waardeloos. Looptijd abon. 1 jaar is te lang. Wij als watersporter konden het abon. vroeger afsluiten voor een half jaar. nu niet meer. houd in dat we nu 93 euro gewoon weggooien. Zo gauw ik en alternatief heb gevonden ben ik weg. En met mij vele andere watersporters en kampeerders.

09-05-2017

De hemel gaat open​!

Ben altijd bij Ziggo aangesloten geweest. Het afgelopen jaar werd het internet en vooral WiFi steeds trager. Herhaalde malen met de service desk gebeld. Meestal erg vriendelijk, maar vaak onkundig. Bij mijn laatste kontakten maakte de medewerker het wel erg bond. Hij adviseerde mij om zelf maar een andere router moest kopen, als ik de WiFi niet goed vond. Deze viel namelijk constant uit. Ben daarop overgestapt naar KPN. Wat een verademing. De overstap verliep vlekkeloos. Internet en WiFi perfect. Had dit veel eerder moeten doen. Ben ook nog goedkoper uit. Alleen de tv kanalen zijn vreemd ingedeeld. Niet er lochies Wel even wennen. Tot op heden geen enkele spijt.

Kim
08-05-2017

Abonnement

Ik kreeg de kans mijn abonnement te wijzigen. Op zich prima. Maar kreeg verkeerde telefoon die dus teruggestuurd moest worden en het gekoppelde abonnement moest geannuleerd worden. Hier zouden 4 dagen overheen gaan maar die 4 dagen zijn al bijna vier weken en nog geen stap verder. Elke dag bellen en elke dag wordt er iets anders beloofd of gezegd.en nog vreender steeds weer hetzelfde verhaal uitleggen terwijl er uhmmm notities worden gemaakt op computersysteem.Inmiddels al 5 formulieren aangemaakt maar ook geen resultaat. Met andere woorden een waardeloze service en dus voor mij reden hier weg te gaan. Ze zeggen bij KPN je betaald ook wat meer voor de goede service. Nou volgens mij is deze afdeling nog niet opgezet.

Thomas
07-05-2017

Bestaande klanten van KPN vissen altijd achter het net

Enkele jaren geleden werden opeens alleen nog mobiele contacten aangeboden met veel hogere databundel voor dezelfde eprijs. Aan nieuwe klanten. Want bestaande klanten moesten het met hun lopends contract doen. Vorig jaar konden nieuwe klanten binnen de EU al roamapen vanuit hun Nederlandse databundel. Voor bestaande contracten was dit niet mogelijk. Die moesten maar een extra buitenlandbundel kopen. Op 1 juni 2017 gaat KPN de datavolumes van hun abonnementen 2x - 2,5x verhogen. Een leuk voordeel voor nieuwe klanten. Raad eens: als je een abonnement hebt dat geen onbeperkt SMS heeft, geldt dit niet, omdat deze contracten straks niet meer bestaan. Dus die worden niet meer ondersteunt. Bestaande klanten? Stik er maar in. Dien je contractlooptijd vooral uit en betaal (veel) meer voor de diensten die andere klanten voor (veel) minder geld krijgen.

Henry
06-05-2017

Internet Connectie

Bij ons thuis hebben wij enkel zeer goede internet genomen. daarintegen loopt de internet anders dan beloofd. het is onstabiel en zeer slecht vergeleken met anderen providers. ik ben terug geswitched naar ziggo en daar loopt mijn internet weer helder waar iedereen weer tevreden en tegelijke tijd iets op kan doen.

Sandra
03-05-2017

Meest waardeloze klanten service die bestaat!

Blijkbaar kan je een klacht alleen schriftelijk indienen hetgeen ik heb gedaan ; een gedetailleerd verslag van wat er mis is gegaan sinds de overstap van Ziggo in Februari '17, ondersteund met gerelateerde documentatie zoals copie chat gesprek en andere communicatie. Vanmiddag om 16.30 belde een vrij onbeschofte medewerkster met de mededeling dat KPN niets gaat ondernemen en een verder verloop op de klacht niet in behandeling zal worden genomen. WAARDELOZE ORGANISATIE! Zo ga je niet met klanten om!

29-04-2017

Het beloofde gratis tegoed bij de simm kaart is niet bijgeschreven.

Simm kaarten verkopen en het gratis beltegoed niet verstrekken door technische problemen en het verzoek om het formulier voor het gratis tegoed later nogmaals in te vullen. Na uren later nogmaals invullen is het tegoed niet bijgeschreven.

25-04-2017

Pas op met KPN ! Sluit geen combi voordelen af!

KPN mobiel abonnement afgesloten in combinatie met internet van mijn vorige huiseigenaar. Echter bij verhuizing vervielen alle voordelen.

Logisch dat er iets minder voordeel aan zit. Ja. maar dit.

- DE MAANDELIJKSE KOSTEN van 19 naar 50 EURO!

- BELBUNDEL VAN 300 naar 150 MIN!

- INTERNET BUNDEL van 1 GYG naaar 500 MB

Max
24-04-2017

NICE

NICE NICE NICE

San
21-04-2017

Toppie man

Ben al vele jaren klant van KPN in Arnhem. Prima internet, telefonie en TV.

Welk elk jaar even bellen om een korting te vragen maar dan wordt je prima geholpen.

Onderstaande reviews vrij negatief. Vreemd joh. Blijkbaar toch veel verschil in ervaringen.

Wat mij betreft niet twijfelen en proberen.

Kim
19-04-2017

Niet afsluiten ontervreden

Traag internet klantenservice wachttijd iedere dag minimaal 5 min standaard , met verkoop worden er dingen belooft die niet kloppen

ik vind het waardeloos en ga weer lekker terug naar ziggo daar is het stukken beter en ook klantvriendelijk ben erg teleurgesteld is kpn ,, erg jammer nogmaals

Andre
18-04-2017

Waardeloos bedrijf

Website coach gehad geen aanrader wil er vanaf

Kamal
17-04-2017

Slechte service slechte netwerk slechte medewerkers

Op 15 maart heb ik gebeld naar KPN omdat ik mijn mobiele abonnement wilde verlengen maar helaas KPN had geen goeie aanbod toekom de medewerker over mijn alles in een televisie en internet voor mijn woning daarvoor had ze mij een korting aangeboden voor zes maanden lang.

in eerste stands hij ben ik daar akkoord mee gegaan late krijg ik een offerte in mijn mail binnen waar ik in zag dat ik ook nog eens korting krijg op alles op een als ik ook mijn mobiele netwerk de bijhou dus mocht ik mijn abonnement van mijn telefoon niet verlengen betekent dat mijn alles in een kilo

zaterdag 15 gebeld naar KPN klantenservice, kreeg een email binnen waar op stond dat mijn contract voor alles in 1 is verlengd waar ik helemaal geen goedkeuring voor heb gegeven.

heb klantenservice gebeld om het ongedaan te maken maar dat ze het niet moeten beëindigen dus dat ik zelf maandelijkse kan opzeggen, na een lang gesprek met medewerker younes zou het opgelost zijn.

Enkele minuten later heb ik een e-mail weer ontvangen waar in stond dat alles per direct is beëindigd dus geen tv geen internet meer helemaal niets , ik ben afhankelijk van mijn internet vanwege mijn werk, ik terugbellen krijg ik een collega Wouter aan de lijn aan wie ik de situatie heb uitgelegd, na zeker 10 minuten in de wacht heb gestaan heb ik de verbinding verbroken en weer eens opnieuw gebeld kreeg ik medewerker Kirsten aan de lijn die het heel vreemd vond waarom ik zo lang in de wacht heb gestaan, het moment dat ik met Kirsten in gesprek bent belt collega Wouter wel netjes terug nu heb ik twee medewerkers aan de lijn aan wie de situatie heb uitgelegd, het medewerker Kirsten even gevraagd of ze in de wacht dat ik medewerker Wouter even te woord sta dat was geen probleem, wouter heeft me uitgelegd dat hij een mail gaat sturen naar spoed en herstel om dit zo snel mogelijk ongedaan te maken maar heeft ook aangegeven dat het 48 uur kan duren voordat er contact wordt opgezocht met mij, heb direct aangegeven dat ik daar niet van gediend ben dat het 48 uur kan duren aangezien ook de paasdagen en tussen zitten dus dat zou betekenen dat ik pas dinsdag gebeld kan worden.

Ondertussen is collega Kirsten met collega Wouter in gesprek om te kijken waar Wouter nu precies mee bezig is misschien dat Kirsten mij nog ergens mee kan helpen, ondertussen sta ik weer in de wacht en ben ik ook een keer van gesprek aan het wisselen dan ben ik weer terug bij Kirsten dan weer terug bij Wouter op een gegeven moment heb ik het gesprek gewoon samen toegevoegd Wouter heeft aangegeven dat hij uit dat hij uiterste best zou doen om dit vandaag nog ongedaan te maken dat ze voor zes uur terug zouden bellen, het is toch niet mogelijk dat je alles moet ik wat kan beëindigen maar niet met één of twee knoppen weer kan herstellen dit is toch te absurd vooral dat ik het internet nodig heb voor mijn werk die ik vaak vanuit huis doe.

Wouter heeft mij verzekerd dat hij een mail naar spoed een herstel heeft gestuurd om zaterdag 15 april dus contact met mij op te nemen om het zo snel mogelijk te herstellen, heb aangegeven dat Wouter dit toch niet zegt om van mij af te zijn, zodat ik weer rustig bent en niet meer geïrriteerd ben dat ik denk dat het vandaag opgelost wordt maar in werkelijkheid niet zo is.

medewerker Kirsten heeft alles gehoord omdat ik de gesprekken samengevoegd heb dus al die tijd ben ik met twee collega's in gesprek allebei hebben ze mij beloofd dat ze een mail sturen naar spoed een herstel medewerking Kirsten heeft mij nog wel eens beloofd dat ze mij om 16:30 uur dezelfde dag terug zou bellen om te kijken wat de situatie dan is. Heb tegen Kirsten gezegd dat ik dat heel erg op prijs zou stellen heb ook tegen de medewerkers van KPN mijn excuus aangeboden mocht ik wat verkeerds hebben gezegd wat we niet toepasselijk is, heb je nog de opmerking gemaakt met Kirsten en Wouter ben nu echt benieuwd of de service van KPN goed is aangezien een zelfde fout heb er maakt.

Zoals kirsten mij heeft beloofd om om 16:30 uur terug te bellen is niet gebeurd ik heb zelf nog om 16:45 uur gebeld en gevraagd naar collega Kirsten andere collega Linda heeft aangegeven dat Kirsten met een klant in gesprek is en dat zij mij zo terug zou bellen, 17:15 nog steeds niet gebeurd ik nog een keer terugbellen krijg ik een andere collega aan de lijn die mij gelijk heeft aangegeven dat spoed een herstel helemaal niet aanwezig is en dat collega Kirsten allang al naar huis is gegaan dus ik ben de hele dag voor niet aan het lijntje gehouden internet afgesloten, minuten lang in de wacht gestaan voor helemaal niks voor Jan lul heb gelijk aan collega aangegeven dat ie een notitie kan maken dat ik de rekening niet betaal aangezien mijn internet en televisie is afgesloten en mijn verkeerde informatie te hebben verstrekt ben ik hier helemaal niet van gediend, hebt gelijk het rekening van KPN geblokkeerd mocht er al wat geïncasseerd zijn zal ik dat zeker laten storneren.

ook heb ik al een hele lange periode last van internet die telkens weg valt in mijn woning ook daarvan zijn notities van gemaakt, KPN super slechte service super slechte netwerk dure prijzen en wat krijg je ervoor terug en afsluiten voor je internet, door een fout van KPN zelf

Bij deze bedankt KPN voor jullie slechte service!

Kai
14-04-2017

De definitie van afkeer

Wat je ook doet. Neem NOOIT kpn. De service is goed maar voor gamen en internetten is het absoluut waardeloos.