KPN reviews

25-02-2017

KPN mobiel wereld bundel

De KPN wereldbundel wordt verkocht voor 9,99 Euro per 100 min/sms/mb. Via de KPN ID op je smartphone kun je gemakkelijk deze wereldbundel kopen.

Let op!:

Op de KPN ID wordt melding gemaakt van " bellen ", en inderdaad niet " gebeld worden". Ondanks de aanschaf van een Wereldbundel worden de kosten van " gebeldt worden" apart in rekening gebracht. Dit staat netjes in de KPN Voorwaarden. Een belletje naar de Klantenservice van KPN werkte verhelderend.

24-02-2017

Hbo

KPN heeft HBO uit het pakket gehaald, zgn omdat HBO niet meer uit zou zenden in Nederland. Als alternatief bieden ze het KPN plus pakket aan. nou nou daar is iedereen blij mee. totaal niet te vegelijken met HBO, dus een flinke bezuiniging van KPN over de rug van de klant. Als alternatief zouden zij netflix aan kunnen bieden maar daar kiest KPN niet voor. Nu zendt HBO nog wel uit in Nederland en wel via Ziggo. Hoezo belazeren zij de klant.

D.
23-02-2017

Levering is al problematisch

Na lang overwegen gekozen voor KPN compleet. Het is mijn eerste provider, dus ik heb geen ervaring in overstappen. Tijdens het bestellen kon ik kiezen voor een gewenste aansluitdatum OF zo snel mogelijk (binnen 11 werkdagen). Aangezien ik nog geen provider had wilde ik dus zo snel mogelijk mijn pakket aangesloten hebben. Echter, in mijn inbox verscheen na 5 dagen de mededeling dat mijn pakket de volgende dag geleverd zou worden, maar dat de aansluitdatum over bijna 6 weken zou zijn. 6 Weken! Daarop heb ik met de klantenservice gechat en hiervan werd ik niet wijzer. Een echte reden waarom het zo lang moest duren kwam er niet anders dan dat sommige administratieve handelingen en fysieke handelingen wat meer tijd in beslag konden nemen. Bij fysieke handelingen moest ik dan denken aan het aanleggen van de glasvezelkabel. Dat deze werd aangelegd exact op het moment dat ik aan het chatten was met de medewerker deed er niet toe. Dan nog kon het even duren voordat de kabel ook daadwerkelijk gebruikt kon worden en de aansluiting zou worden doorgegeven aan KPN door Reggefiber. Hieruit begreep ik dat de schuld eigenlijk werd doorgeschoven naar een derde partij. Lekker makkelijk. Ook wees de medewerker mij op het feit dat de te kiezen aansluitdatum een "gemiddelde" betrof zoals staat aangegeven onder het info icoontje. Een gemiddelde?!? Van 11 werkdagen naar bijna 6 weken is een gemiddelde?!? Op de vraag of dit geen totale misleiding is door KPN kreeg ik het antwoord dat alle info netjes op de website te vinden is. Ik ben heel benieuwd naar het vervolg van dit pakket. Hopelijk is het internet sneller dan de levertijd. Of zou dat ook een "gemiddelde" betreffen.

Let op: De beoordeling betreft slechts de levertijd. De overige aspecten heb ik nog niet ervaren en dus een "gemiddelde" waardering gegeven. ;-)

Wouter
21-02-2017

Eenzijdige verlenging van lopende contract

KPN bevestigt een verhuizing met een korting van €7,50 per maand gedurende 3 maanden op een veel te duur contract. Eenzijdig, nooit om gevraagd. Nu claimen ze dat we een nieuw contract met een looptijd van 12 maanden zijn over eengekomen. Maar nooit om gevraagd of voor getekend.

Ellen
19-02-2017

Geen toestel levering binnen 24 uu

2 iPhones en een sim only verlengd, producten zouden binnen 24 uur geleverd worden. Niet dus. Wat een nep zooi daar! Dag vrij genomen om onze telefoons te ontvangen. Hele dag voor Jan lul zitten wachten. Ik wil een compensatie hiervoor! Iemand ervaring hiermee? Kpn komt zijn afspraken niet na!

Annika
16-02-2017

Snel, netjes en effectief geholpen

Mijn spotify premium account deed het van de een op de andere dag niet meer. KPN gebeld en ik ben snel, netjes en effectief geholpen door twee medewerkers. Ik hoefde enkel nog een code in te voeren voor spotify en hij doet het nu meteen weer!

Marion
13-02-2017

Emailadres en internet

Afgelopen december heb ik mijn abonnement opgezegd bij KPN na ruim 26 jaar. Het internet was al jaren ondermaats, ik heb verschillende malen contact gehad, mijn snelheid, dus kosten verhoogd, een versterker via KPN aangeschaft, maar toch bleef het internet te zwak. Omdat het allemaal niets hielp heb ik uiteindelijk toch maar een andere provider gezocht. Eerst heb ik contact gezocht met KPN om te vragen hoelang mijn emailadres nog actief blijft. Dit zou 3 maanden zijn. Helaas is nu na 6 weken mijn internet niet meer actief, terwijl er nog allerlei zaken onder zitten. Na diverse beloftes om het uit te zoeken zowel via telefoon en chat hoor ik in eerste instantie niets. Dan maar weer bellen.er wordt een klacht aangemaakt, ik word teruggebeld en dan wordt heel simpel gezegd: helaas u bent geen klant meer dus u heeft geen rechten meer, het behoud van het emailadres was een gunst, dus kortom niet zo zeuren. Geen sorry voor foute voorlichting, niet terugbellen, chat 2 x afbreken, BIJZONDER KLANTONVRIENDELIJK, en dat na 25 jaar een abonnement gehad te hebben en opgezegd te hebben omdat KPN mijn probleem gewoon niet op kon lossen !

Jenna
11-02-2017

Storingsfestijn

Wij hebben sinds een paar maanden KPN. ENORME FOUT. Je kunt niet normaal een programma of film kijken zonder om de 2 seconden de ontvanger te verschuiven door slecht beeld. Vreemd genoeg doet de ontvanger het tijdens reclames PRIMA Ik zal blij zijn als we weer Ziggo hebben, opnamefunctie en weer eens normaal beeld en geen oneindige frustratie

Jac
09-02-2017

KPN acht zich gehouden aan een aanbod

Ik ben door een callcenter medewerker gebeld die mij namens de KPN een lager tarief voor Internet aanbood als ik een jaarcontract wilde aangaan. Vervolgens maakte hij het aanbod nog mooier door aan te bieden het internetabonnement samen te voegen met mijn telefoonabonnement dat ik al bij de KPN had, dat kon hij samen aanzienlijk goedkoper maken. Ik heb nog gevraagd of daar nog haken en ogen aan zaten, maar dat was volgens hem niet het geval. De bevestigingsmail bevatte onder andere de opmerking dat mijn telefoonaansluiting op 1 maart enige tijd uit de lucht zou gaan. Toen ik daarover belde bleek dat: * hij mij niet verteld had dat mijn vaste aansluiting in een bellen over een internetlijn zou worden omgezet * zij een technische wijziging in gedachten hadden waarvan op zijn best onduidelijk was of mijn configuratie thuis daar tegen zou kunnen * dat hij een verkeerd telefoonnummer had ingetikt bij de aangegane deal, waardoor mijn telefoonnummer zou wijzigen. Gevolg: de enige optie om te voorkomen dat ik een ander telefoonnummer zou krijgen was annuleren van de afspraak. * ik wilde vasthouden aan het financiëel aanbod zonder technische wijziging dat mij was gedaan. Die klacht is in recordtempo afgedaan met de constatering dat de KPN niet aansprakelijk is voor wat hun callcentermedewerkers toezeggen. Verder moest ik maar eens naar de kleine lettertjes kijken die zouden aantonen dat de KPN daar gelijk aan heeft, terwijl noch bij het mondelinge.aanbod, noch in de bevestigingsmail kleine lettertjes waar te nemen waren.

Marloes
07-02-2017

Glasvezel aansluiting: startdatum leugen

Jeetje, dan zoek je de zo snel mogelijk aan te sluiten Glasvezel voor je huis, en zegt KPN in z'n bestelprocedure dat het binnen 11 werkdagen is. Het snelste aanbod in het Glasvezel circuit, en een compleet leugen. Het duurt 5 weken ipv 11 dagen.

De klantenservice laat me weten dat het een 'gewenste startdatum' is, maar dat is totaal niet waar. Ze beloven binnen 11 dagen. Niet waar.

Klantenservice op de chat is supersloom.

Eerst kan ze niet vinden wat ik zeg. Dan zegt ze de leugen van de gewenste datum.

Dag KPN, nooit meeer.

Suzana
02-02-2017

Valse beloftes

Belachelijk! Op 26 jan bel ik de KPN op en vraag ik wat zij mij kunnen aanbieden op het moment dat ik een nieuw jaarcontract bij hen afsluit. In eerste instantie word mij verteld: 'Nou wat voor aanbieding wilt u dan, want u heeft al KPN Compleet waardoor u een gratis extra zenderpakket erbij heeft en uw MB's en belmin/sms wordt verdubbeld, dus u heeft al goede aanbiedingen.' Nou dank je wel voor deze "nieuwe" info, ik maak er al jaren gebruik van, dus vertel me iets nieuws aub, dacht ik toen. Ik ben niet verder in discussie gegaan, want ik heb zelf voor KPN gewerkt en wist dat deze vrouw er geen bal van snapte. Vervolgens opnieuw gebeld met retentie, daar krijg ik ene Fauzia aan de lijn, die mij nadat ik over mijn vorige gesprek had verteld, heel vrolijk beloofde dat ze mij wel goed zal helpen. Ze bood me 6 mnd korting aan op mijn alles in 1 pakket, 6 mnd lang zou ik 35 eu betalen + film 1 de eerste 6 mnd gratis. Daarnaast wou ik een nieuw mobiel, dus heeft zij mij het volgende aangeboden: iphone 7 128G geheugen, het internationaal abo 5G data wat verdubbeld wordt naar 10 vanwege het KPN Compleet + onbeperkt bellen en sms voor 54 eu pm, eenmalig 72 eu voor de iphone 7 en er zou een bedrag van 50 euro worden gecrediteerd (nadat ik aangaf dat tele2 een mooiere aanbieding heeft op de Iphone 7) op de eerstevolgende nota's van mn alles in 1 pakket, waardoor ik in principe tegemoetkoming krijg voor onder andere de eenmalige aansluitkosten van 25 eu en verwijderkosten van 4,95. Omdat ik nog een maand opzegtermijn heb bij mijn huidige provider, wou ik het abonnement over een maand in laten gaan, maar ik heb de tel eigenlijk wel zsm nodig omdat mijn huidige tel het begeeft. 'Geen probleem', zegt ze. 'De tel krijg je meteen opgestuurd en kan morgen al afgeleverd worden tussen 18.00 en 21.00. Het abonnement laat ik dan gewoon over een maand ingaan en dan krijgt u de simkaart.' Bij de levering van de tel zou ik een factuur krijgen voor de eenmalige kosten, die kon ik binnen 5-10 werkdagen betalen. Ik helemaal tevreden, kreeg netjes mijn tel de volgende dag, maar wat blijkt de eenmalige 72 eu moest meteen betaald worden! Dat was al een negatief punt, maar die heb ik laten gaan. Alle apps gedownload en dergelijke. Bel ik vandaag 02 februari even op om de precieze ingangsdatum na te vragen, wat logischerwijs 26 febr zou moeten zijn, omdat we dit op 26 jan hebben afgesloten, krijg ik te horen dat het pas 02 maart ingaat, wat ik jammer vind, maar geen ramp (tweede minpunt die ik laat gaan). Ik bel mijn huidige provider om mijn sim-only per 03 maart op te zeggen. Dit kan niet, het kan per 01 maart of 01 april. Zij adviseren mij om KPN te vragen om mijn abo eerder in te laten gaan en geven aan dat dat zo geregeld is, dat kunnen zij namelijk ook in 3 sec wijzigen. Ik bellen naar KPN vragen of mijn abo eerder in kan gaan, krijg ik doodleuk te horen, jouw abonnement is meteen ingegaan! Ik verbaasd, hoe kan het dat de dame die ik 26 jan heb gesproken mij beloofd dat het over een maand ingaat en de collega die ik eerder vandaag nog heb gesproken mij zegt dat het pas 02 maart ingaat? Wat is het nou!? Deze vraag kon hij niet beantwoorden, hij zag vervolgens ook niet dat het door een medewerker is besteld, volgens hem is dit online besteld (hier kom ik later op terug). Hij komt met de oplossing om mijn bestelling te annuleren aangezien ik in de bedenktijd zit en het dan opnieuw te bestellen met de juiste ingangsdatum. Dus ik moet alles weer gaan wissen, tel inleveren, opnieuw een bestelling plaatsen, opnieuw alle apps etc downloaden, weer thuisblijven voor de levering van de nieuwe bestelling, wat weer hetzelfde tel zou zijn (met de kans dat mn huidige tel het begeeft) alleen om een ingangsdatum te wijzigen?! 'Ja', zegt hij, 'dat is de enige manier'. Dus ik bedenk me ineens: hoe zit het met de rest van de beloftes? Ik vraag hem of die creditering in ingevoerd van 50 eu die zij mij had beloofd. Hij zoeken in het systeem en je raad het al: niks over terug te vinden. Ik zeg tegen deze jongeman, laat maar zitten, annuleer idd de bestelling en ik ga naar die Tele2 die zijn nog goedkoper ook! Ik heb bij deze man een klacht ingediend en voordat ik ophing, deed ik navraag over mijn alles in 1 pakket en de verlenging daarvan, wellicht dat daar ook fouten zijn gemaakt. Hij kon niet alles inzien, maar wel dat die dame een aantal wijzigingen heeft doorgevoerd en een mobiel abonnement heeft besteld! Dus he nu is er toch wel een medewerker die mijn abo vol leugenachtige beloftes heeft besteld en is het dus niet online door mijzelf gedaan! Sukkel! De naam van de dame wou hij niet met mij delen vanwege privacy blabla. Naar mijn weten heet ze Fauzia of iets in die richting, het viel mij tijdens het gesprek op dat ze een Marokkaanse naam had en ik heb haar gesproken op 25 jan tussen 13.00 en 13.45 en zij heeft mij persoonlijk teruggebeld om 17.00 ipv 16.00 wat de afspraak was (nog een negatief punt). Ze heeft een log achtergelaten bij mijn alles in 1 pakket, dan weet KPN over wie dit gaat en kan het gesprek terug geluisterd worden! Dus nu moet ik bij Tele2 een nieuwe bestelling doen, daar alweer een eenmalig betaling moeten doen, wachten op een nieuw tel, ook thuisblijven zodat KPN haar tel kan komen ophalen, mijn huidige opzegdatum van mijn huidige abo weer aanpassen en achter mijn 72 euro aan bij de KPN (daar zal ook wel weer een heel nieuw verhaal achter komen) enkel omdat ene stomme Fauzia van de afdeling retentie vaste aansluitingen een dikke sale wilde maken! Zo worden jullie medewerkers tegenwoordig dus getraind?!

Cor
30-01-2017

Klantenservice

Om mijn verhuizing ook digitaal goed te laten verlopen (ik draai een kleine server thuis) wilde ik geen risico bij de verhuizing en heb daarom in overleg met de klantenservice gekozen voor een nieuw abonnement op mijn nieuwe adres en een maand later pas de opzegging van internet op mijn oude adres. Ik betaalde dan 1 maand dubbel, maar die kosten vond ik prima. Een en ander geregeld met de telefonische klantenservice.

Door de drukte van de verhuizing merk ik pas 7 maanden later op dat ik dubbel betaal. Na contact met KPN blijkt dat KPN was vergeten mijn oude abonnement te beëindigen. Ik zou terug gebeld worden hoe ze dit gingen oplossen. Dat is vandaag gebeurd en wat blijkt! Volgens KPN is het MIJN verantwoording om te constateren dat ZIJ een fout hebben gemaakt en daarom willen ze slechts 3 maanden crediteren. Dat kost me dus 240 EUR!

Bedankt KPN !

Jorg
21-01-2017

Factuur 0,-

Maanden geen abb geld afgeschreven zelf herhaaldelijk moeten bellen om dit voor elkaar te krijgen. waardeloos bedrijf slechte klantenservice en onderlinge communicatie. ben blij als ik in mei bij kpn weg ben.

Donna
20-01-2017

Totaal inflexibel bedrijf

Ik las in een bericht et de mededeling 'wat een logge olifant'. mooi omschreven. Ik denk niet dat mijn klacht enige invloed of verandering te weeg zal brengen bij de KPN maar het ik prettig om hier frustratie even te uiten.

Door een snelle verhuizing is mijn vraag of een isra punt snel aangesloten kan worden. En vooral wanneer in verband met mijn planning. Ik moet maar afwachten wanneer de monteur contact opneemt. Er is geen procedure om te versnellen. Voor dat wij zover waren dat mijn aanvraag in behandeling werd genomen krijg je eerst diverse telefoontjes of info te checken. En dan is er iemand die zegt dat er geen isra punt aanwezig is. Om later toch te ontdekken dat het er wel is.

In het bedrijfsgebouw waar ik naar toe ga verhuizen is er alleen een kpn aansluiting. Ben je dus mooi afhankelijk. Gedwongen zaken doen met de KPN. Vreselijk

Carla
19-01-2017

Zo maar zakelijk telefoon nr weg.

Overstappen naar alles in een parket bij KPN. Moeilijk is zo overstap nooit doen. Nu zitten we zonder zakelijk telefoon nr en de mensen bij KPN kunnen dit niet oplossen. Hoe goed geschoolde personeel hebben ze daar? Voor je ooit overstap naar een KPN alles in een parket denk naar of je ellende op je dak wil halen.

Maria

Logge olifant

Onlangs verhuisd. Alles-in-1-pakket opgezegd, met behoud van mobiel abonnement. Tjonge, dat valt niet mee! Adreswijziging goed doorgekomen? Nee. De juiste datum van de wijziging? Nee. Het juiste nieuwe abonnement? Nee. Na tien keer bellen nu wel alles in orde? Nee. Voor de elfde keer bellen met iets minder geduld van mijn kant? Ja. In de wacht gezet? Ja. Bel mij terug service ingeschakeld? Ja. Teruggebeld? Nee. Wie weet een goede provider mobiel abonnement? Dit is nl. niet mijn eerste slechte ervaring met de KPN. Ze zien mij niet meer terug.

Hetty

Uitbreiding naar KPN 3 in 1 naar compleet met mobiel abonnement fiasco

Bij deze wil een klacht indienen m.b.t. mijn (vervelende en klantonvriendelijke) ervaringen die ik met KPN gehad heb bij het afsluiten van een mobiel abonnement ter uitbreiding van ons alles in 1 abonnement naar KPN compleet.

7 april zou mijn Vodafone mobiel abonnement verlopen, waar ik al jaren tevreden klant was.

Daar we al KPN alles in 1 hadden, leek het ons een leuke optie om dit uit te breiden naar KPN compleet.

Bij navraag bij de klantenservice van KPN bleek dit nu al mogelijk te zijn om dit abonnement af te sluiten en dan per 7 april mijn nummer te porteren en bij Vodafone op te zeggen en ik zou nu al (binnen een dag) mijn nieuwe toestel kunnen ontvangen.

17 januari heb ik dan ook met een, overigens hele vriendelijke medewerkster van KPN mijn abonnement afgesloten, onbeperkt bellen en sms met Europa dekking en 1000 Gb internet (verdubbeling 500GB) Tot zover geen probleem. Mijn I Phone 7 zou een dag later al bezorgd worden, zei de vriendelijke dame. Tot zover hele positieve ervaringen met KPN . maar helaas toen ging de knop om . !

Speciaal verlof en alles geregeld om thuis te zijn een dag later, want het toestel zou tussen 12 en 15 uur 's middags geleverd worden, en ik zou het zelf in ontvangst moeten nemen, echter kreeg ik een dag later een uitnodiging om een nieuwe afspraak te maken voor levering de 19-de. Dus maar meteen in de telefoon geklommen, maar zij konden hier ook niets aan doen, volgens een niet zo vriendelijke KPN medewerkster . Dus moest ik een dag later weer opnieuw verlof en alles regelen om het nieuwe toestel in ontvangst te nemen . 's Middags kreeg ik tot overmaat van ramp een mail van KPN waarin de porteringsdatum stond vermeld van 20 februari, dus bijna twee maanden te vroeg . Ook van Vodafone kreeg ik meteen een mail met melding dat ik dan extra moest gaan betalen vanaf 20 februari .

Dus weer telefoneren . deze keer met de klachtenlijn van KPN waar een hele klant onvriendelijke dame me te woord stond en zij kwam niet met een goede oplossing, alleen dat ik het abonnement kon annuleren en/of de porteringsdatum aangepast zou worden naar 17 maart. Echter dat zou betekenen dat ik nog 3 weken dubbele kosten zou hebben en dit heb ik ook geweigerd. Zeker gezien de afspraak die bij het afsluiten van het abonnement gemaakt zijn, om de porteringsdatum 10 april aan te houden en dit zou volgens de betreffende KPN medewerkster geen enkel probleem zijn . En nu ging dit dus opeens niet meer .

Uiteindelijk gisteravond weer opnieuw met een wederom wel vriendelijke KPN medewerkster gesproken aan de telefoon,om met haar samen tot wel een goede oplossing van dit probleem te komen. Zij vertelde ook weer, dat dit gewoon opgelost kon worden en mogelijk was, zij zou dat voor mij kunnen regelen, was een kwestie van de datum aanpassen . Het systeem pakte het echter niet op dat moment en zodoende beloofde ze dat ze het een dag later 's morgens nog eens zou proberen met betreffende afdeling nummerbehoud . De volgende morgen weer een hele tijd aan de telefoon, kwam ook zij opeens met de trieste mededeling dat het niet ging en dat de enige mogelijkheid was de bestelling te annuleren, het toestel te weigeren en wederom een nieuwe order te plaatsen .

Nou jullie kunnen wel begrijpen dat ik heel veel frustraties verder hier op dit moment in ieder geval, geen zin meer in heb . Concluderend, KPN is niet eenduidig in zijn benadering en communicatie naar de klant toe. Er kan schijnbaar niet op een simpelere manier naar een oplossing van dit probleem gezocht worden en zo ben ik uren telefoneren verder, frustraties rijker en nog niet in het bezit van een abonnement met toestel bij KPN . Hoe klantvriendelijk is dit? Zou dit niet op een wat klantvriendelijkere en eenvoudigere manier opgelost kunnen worden is de vraag!

Heb ik na deze ervaringen nog wel zin om mijn mobiel abonnement af te sluiten kun je je dan afvragen . Ik heb nog nooit eerder soortgelijke vervelende ervaringen gehad bij andere providers en waarom doet KPN er alles aan om klanten te werven voor KPN compleet, als het op deze manier zo gigantisch mis kan gaan.

KVS
16-01-2017

Slecht klantenservice KPN

Heb een product on-line bestelt bij KPN. Een bevestiging gekregen dat de bestelling binnen is en vervolgens niets gehoord. 2 dagen voor aansluit gebeld en blijkt geen produkt op naam of adres. er kan niets aan worden gedaan behalve opnieuw bestellen na bijna een maand wachten.

Siem
14-01-2017

Feestdag

Sinds gisteren klant bij KPN. Glasvezel 500 Down / 500 Up,digitaal tv Pluspakket, vaste telefoon en mobiel. Ze doen leuke aanbiedingen als je belt. Wie weet misschien ook iets voor mensen die genoeg hebben van hun oude provider. En ik moet zeggen het bevalt me nu al. Ik ben zo blij dat ik na 15 jaar UPC (was wel redelijk) ziggo (Meer dan slecht) ben opgestapt. Het ging van erger naar kwaad, en nu met vodafone erbij. Denk ik het mijne ervan.Groot wil niet altijd zeggen ook goed. Ik was voor Ziggo/vodafone niet meer dan een RGU (revenue generating unit.) Staat in jaarverslag. Mijn vertaling daarvan.Een Opbrengende Genererende Eenheid. Maar met dat soort kreten wek je wel de indruk dat shareholders de enige stakeholders zijn. En dat de klanten er niet toe doen. Conclusie blij met KPN

12-01-2017

Core business

Mij valt op dat de mensen bij kpn vriendelijk en vaak goed tot zeer deskundig en behulpzaam zijn, maar dat de inwendige bedrijfsprocessen enorm slecht in elkaar steken. Zo kunnen er geen 2 wijzigingen tegelijk doorgevoerd worden per account. Ik wilde mijn oude telefoonnummer behouden maar kreeg vanwege verhuizing een nieuw account met nieuw tekefoonnummer. De enige optie was er tijdelijk 2 nemen en dan het oude nummer behouden en het nieuwe wegdoen. Dat duurde weken! Voor een telecombedrij! Core business! Ondertussen kon ik geen wijziging in mijn zenderpakket doorvoeren. Ik kreeg met kpn compleet namelijk met korting een uitgebreider zendpakket, maar er was intern iets fout gegaan, sorry!. Vanwege de 1 wijziging regel kon dat pas na drie weken gecorrigeerd worden! Ik kon geen klacht indienen eant het was een aanbieding! Ja alles is tegenwoordig een aanbieding! Want sales komt op 1 en service achteraan. Afijn, 2e telefoonnummer geregeld, andere afgezegd, maar toch nog maanden 2,50 extra moeten betalen voor een dubbel telefoonnnummer bleek achteraf. Geen geld terug mogelijk, sorry! Uiteindelijk bleek later ook nog dat ik niet eens bereikbaar was want een setting stond niet goed. Dubbel betaald en onbereikbaar. Echt ongelofelijk. hoe moeilijk kan het zijn? Het kost je een maand van je leven aan frustatie. Maar de monteurs thuis doen hun uiterste best, dat weer wel