KPN reviews

06-01-2017

Top!

Internet en de rest lag eruit ,3 uur later weer volledig hersteld door monteur,echt klasse dus mijn complimenten

vw vinkeveen

04-01-2017

Overstap van ziggo naar kpn!

Een heel DIKKE PLUIM voor KPN.

Vandaag over gestapt apparatuur kreeg ik eind december al bezorgt aan huis. Monteur belde netjes dat hij elk moment bij mij zou arriveren. Zeer vriendelijke professionele monteur, alles netjes aan gesloten in gesteld. Mijn extra zenders en films ook vandaag geactiveerd. Mail gekregen van Ziggo dat abonnement is over gegaan in KPN en retourdozen worden verzonden.

Haar scherp levensecht beeld

Vlot surfen en streamen op internet

Als alles blijft werken super te vreden klant !

Cristiaan
04-01-2017

Fantastisch product, aftersales is een drama!

Ik heb KPN compleet wat altijd tot volle tevredenheid heeft gewerkt, bij mijn mobiele abonnement ook maar een verzekering afgesloten waarbij mij beloofd is dat bij schade het toestel de volgende dag vervangen is door hetzelfde of een gelijkwaardig toestel. Dit staat trouwens ook nog steeds op hun site. nu is vorige week mijn gsm gevallen waarna deze defect was, netjes de schade gemeld bij kpn waar ik te horen krijg dat het wel twee tot drie dagen kan duren voordat ik een vervangend toestel krijg., sorry meneer dit is overmacht. ik neem toch aan dat een telefoonprovider wel ergens een telefoon heeft liggen! inmiddels is het een week later en kpn kan me nog steeds niets vertellen over wanneer ik een vervanging krijg.

gelukkig zijn er ook concurrenten met een stabiel netwerk.

Gianna
29-12-2016

Altyd happy

Kpn maakt mij blij:) een gezond bedrijf dat haar afspraak naakomt en 24u gratis bereikbaar. Fyne kerst kpn

25-12-2016

Super

Supergoede provider met goede service.

Stevan
20-12-2016

Quarantainenet/Internet geblokkeerd door KPN

Gisteren werd ik geblokkeerd door KPN omdat ik op Google Groups (Forum) een slechte review had gegeven. Met alle eerlijkheid, ik heb gevloekt, maar was zeker niet de enige. Daarnaast was de Forum aangemaakt voor die reden, zelfs de titel hield het niet bij gefilterde woorden. En weet dat ik nog nooit op deze forum eerder was geweest.

Maar bij 1 slechte review gooit KPN meteen jouw internet van de kaart wegens "Internet Abuse". Uhm. hallo, dit was GOOGLE GROUPS. Dit zit los van KPN, als iemand mij moest blokkeren is dat Google toch wel! Daarnaast heeft het mij 2 dagen, 6 telefoontjes en 4 emails geduurd tot ik mijn internet terug kreeg. Dit is toch absurd?! Hebben ze überhaupt het recht om mijn internet dienst te blokkeren als ik mijn mening geef op een site waar zij niet eens in het bezit van zijn.

Mijn vraag is, huren ze nou mensen in om hun klanten die een slechte review geven te blokkeren? WAT KINDERACHTIG! Gebruik jullie geld om jullie kwaliteit te verbeteren inplaats van een waardeloze investering als deze, je bent toch zeker geen klein kind?!

Mattie
20-12-2016

Waardeloos KPN

Niet op de hoogte houden na verhoging tarieven en naderhand kan er niets meer worden veranderd, KPN slecht

18-12-2016

WiFi

Na 4 maanden heen en weer bellen en mailen met kpn over WiFi wegvallen thuis ,had experia box v8 die niet goed werkte en nu een nieuwe gehad een v10 , en aangesloten wekte meteen prima en gelijk heb ik weer nummer herkenning op mijn telefoon , ik ben geholpen door ene Peter die begreep mij goed wat mijn klachten waren . Super KPN dat is opgelost .

Mandy
13-12-2016

Altijd gedoe

Er kan bij KPN altijd wel iets mis gaan. Ik heb al 2 telefoonabonnementen gehad en begin nu met de 3e. Waarom vraag ik mezelf gelijk al af.

Het kan nooit normaal of soepel gaan. Had eerst geen belminuten bij mij abonnement waardoor ik hoge rekeningen kreeg, en er dus tijdens het afsluiten van mijn abonnement geen belminuten bij waren gedaan.

Nu heb ik een nieuw abonnement en klopt er weer van alles niet waardoor ik te veel geld betaal.

Ik word er moe van!

Diana
13-12-2016

Afwimpelen en afschuiven

Bij verhuizing KPN compleet aangevraagd. In november 2015 bevestiging aanvraag KPN compleet ontvangen. Maar blijkbaar geen KPN compleet gekregen, maar Alles-in-1 en mobiel abonnement. Hierdoor dus korting misgelopen. Bij navraag krijg je dan te horen dat je dit zelf in de gaten had moeten houden via de facturen en dat ze niets voor je kunnen doen. Daarnaast krijg je via chat alleen maar standaard antwoorden. De medewerkers daar krijgen geen vrijheid om zelf te antwoorden. En het keuzesysteem als je belt is al helemaal klantonvriendelijk en hopeloos.

Sanne
10-12-2016

Kpn super stabiel

Super! Overwoog weer naar ziggo te gaan ivm met de sportzender maar kpn deed mij een hele mooie aanbieding als ik bij hun bleef. Sinds ik n jaar bij KPN zit 24u snelle topservice en stabiele wifi en internet. Stap nooit meer over naar t rampzalige Ziggo.

06-12-2016

Klantenservice vs onterecht afgesloten

Gisteren (Sinterklaas ) onterecht afgesloten. Waarschijnlijk door een fout van iemand anders. We zijn nu ons vaste nummer kwijt en krijgen als reactie dat het "ons" probleem is. Zijn er meer KPN gebruikers met deze klacht? Bedankt KPN.

Rens
06-12-2016

Slecht behandeld als vaste klant

Ik ben nu 13,5 jaar klant bij KPN. Ik vind dat ik op z'n allerzachtst gezegd, slecht wordt behandeld als een trouwe klant. Dit omdat ze me nergens in tegemoet komen; abonnement kan niet om laag tot einde contract, ze kunnen me niet tegemoet komen in een andere telefoon. Ik heb hierover een aantal keer gebeld, maar er wordt niets aan gedaan. Ik krijg alleen te horen 'pech gehad'. En dat vind ik niet normaal als vaste klant. Ik snap dat als je 1 of 2 jaar klant bent, dat dat niet kan. Maar als bijna 14 jaar klant zijnde.kan dat niet door de beugel.

Hannie
03-12-2016

Slechte administratief proces

Slechte ervaring met opzeggen van abonnement. Hierdoor moeten we een maand extra betalen bij 2 providers.

Kpn heeft niet geregistreerd en wij hebben wel het bewijs van opzegging. Integriteit is ver te zoeken bij dit bedrijf.

Wendy
28-11-2016

Slechte klantenservice en interne communicatie

Al jaren klant bij KPN maar onlangs zijn wij verhuisd en sindsdien is ongeveer alles mis gegaan wat er mis kon gaan. We hebben vier maanden moeten wachten tot onze aansluiting eindelijk gereed was. Met name de klantenservice en klachtenafhandeling zijn zeer slecht. Meerdere keren beloftes niet nagekomen, afspraken met monteurs afgezegd en ik wacht nog steeds tot de afgesproken vergoeding eindelijk wordt overgemaakt. Je moet overal zelf achteraan en afdelingen binnen KPN communiceren niet met elkaar.

24-11-2016

Best wel goed. Helpdesk altijd bereikbaar, snel en goed.

Al paar jaar klant. Geen noemenswaardige problemen. Alles werkt goed.

Hielke
21-11-2016

Prima

Zelden storing, en werkt verder gewoon heel goed

Miriam
18-11-2016

Defecte experiabox

Geen internet en tv verbinding. Gelijk gebeld met KPN klantenservice. Een hele vriendelijke en goedlachse medewerker aan de lijn. Deze medewerker heeft van alles geprobeerd qua doormeten, uitlezen en het probleem te zoeken. Conclusie: modem kapot. Oplossing: morgen wordt gelijk een nieuw modem bezorgd. Ik zeg een geweldige service! 10/10 voor de KPN!

18-11-2016

Service

Een paar keer gebeld en/of gechat, wij werden onmiddellijk geholpen zo ook.gisterenavond. Wat trage verbindingen, was in een half uurtje opgelost. Zoals n ander typte dat je er nooit van af komt.t is absoluut niet waar. Mn mobiele abonnement was zo geregeld. Is mij te duur ivm veel buitenlandwerk, vandaar. Nee, nooit problemen gehad, sorry.Ik zeg, ga zo door.

Jeanet
16-11-2016

Dramabedrijf, eenmaal klant kom je er nooit meer vanaf

Mijn probleem loopt inmiddels al 6 weken en nog ben ik er niet vanaf en blijven de rekeningen binnenstromen. Iphone 7 besteld via tussenpersoon, abonnement mag je binnen de gestelde termijn van 14 dagen cancelen, om prive redenen gedaan, maar ze weigeren dit te verwerken. Soort ontmoedigingsbeleid. Over het bereik zal ik niets slechts zeggen, dat is altijd prima geweest, maar dit. Na negatief bericht op Facebook schijnt het verwerkt te zijn, maar kan ook niet inloggen in mijn account doordat ik op een oud systeem schijn te zitten. Kan dus ook mijn verbruik en facturen niet inzien en weet officieel nog steeds niet of het nu goed gaat komen.