KPN reviews

Ewoud
17-07-2016

Slechte wifi

Soms valt de wifi uit.

Ik betaal voor 50/50, vaak krijg ik net 20//10.

Bagger, bagger en gewoon complete shit.

14-07-2016

Waardeloos bedrijf. Zowel winkels als klantenservice bieden geen service.

Bedrijf heeft 0 oog voor de klant.

Ik heb mijn abonnement verlengt en wilde daarbij een verzekering afsluiten. Deze optie stond niet vermeld op de site. Ik ben naar de winkel gegaan en kan hem niet meer verzekeren omdat het binnen 2 weken moest. Dit terwijl mijn abonnement eigenlijk pas over

Vervolgens gaat mijn telefoon dus inderdaad kapot.

Ik heb hem opgestuurd voor reperatie waas hij 21 juni is ontvangen.

24 juni is de onderhoud gestart. Vervolgens heb ik 11 Juli 3,5 week later de prijsopgave gehad. Ik wil de kosten van de reperatie betalen en dit blijkt echter onmogelijk te zijn vanwege een niet werkende link. Nu is het weer een week verder, en de reperatie gaat nog minimaal 2 weken duren. Ik ben dus 6,5 week mijn telefoon kwijt. betaal 2 keer 55 euro maandelijkse kosten voor een dienst die ik nu dus niet ontvang. Van de telefoonservice moet ik naar de winkel, en van de winkel moet ik naar de telefoonservice bellen. ik wordt van her naar der gestuurd maar niet geholpen.

Zoals ik al zei waardeloos bedrijf dat geen ogen voor zijn klanten heeft.

Slecht internet

naar een Nederlandse server gewoon een slechte verbinding. Ik heb dit overigens niet bij andere internetproviders

Karina

Bagger!

Ik was echt heel erg tevreden over KPN, tot dat ze zichzelf fantastisch begonnen te vinden!

Mijn ouders KPN geadviseerd... Ze hebben nu 13 dagen signaal, ze kunnen al 7 dagen daadwerkelijk KPN gebruiken, al 4 x aan de telefoon gehangen omdat dingen niet werkte.

Ze zijn niet consequent in hun uitspraken en beloftes, vinden het prima om dingen achter te houden, zodat je er na gebruik niet meer onderuit kan. En klantenservice is werkelijk bagger!

Jeanet

Besodemieterd

Op 13 april sluit ik een contract af met KPN voor een alles in 1 instap pakket ingaande op 11 mei 2016. Kosten 45 euro , met 3 maanden 10 euro korting voor een jaar. In juli ontvang ik een rekening waarin het instappakket verhoogd is naar 47,50, met 3 maanden korting van 12, 50. Hier ben ik het NIET mee eens. Ik sluit niet voor niets een contract af voor een jaar en wens dus niet ongevraagd een verhoging te krijgen, TUSSENTIJDS. Ik weet niet welke Nederlander een contract afsluit, waarbij gedurende de looptijd een verhoging plaats vindt, welke mij niet is meegedeeld tijdens het afsluiten in de winkel. Ik hoor in ieder geval niet bij die groep Nederlanders. Het maakt mij woest dat ik op deze manier gepakt word, zonder de mogelijkheid om het contract op te zeggen, want de contracttijd van een jaar blijft wel gelden. Er wordt door zo'n dame aan de telefoon verwezen naar de kleine lettertjes, DE VOORWAARDEN, waarbij het volgens hun is toegestaan dit te doen. Ik zou ook bijtijds op de hoogte gesteld zijn, maar in mijn mailbox heb ik niets over een verhoging ontvangen. Ga dus niet met KPN in zee als je niet beduveld wilt worden. Neem vooral een andere provider, die niet tussentijds je abonnementsgeld verhoogt!

Ingrid
07-07-2016

Er ging heel veel mis.

In december 2015 zijn wij verhuisd van het industrieterrein naar een dorp. Dus van Canaldigital naar KPN. We zagen bij the Phonehouse een leuke aan bieding. 1e halfjaar internet, bellen en tv voor € 35,00 p.m. Daarna moesten we bellen en zou het abonnement € 45,00 worden. In mei maar vast gebeld om verrassingen te voorkomen.Wat blijkt: die € 45,00 kan wel maar dat is een gewoon basispakket. Dat hadden wij niet dus daar gingen wij niet mee akkoord. Helaas kon niet anders, er moesten wat functies vervallen en zo kwamen we op een abonnement van € 50,00. Zo0 was het ons niet verteld. Factuur van juni € 69,94 ! Toen ik in mei had gebeld om na een half jaar korting iets te regelen was maar meteen de kortingsperiode stopgezet terwijl die nog tot 12 juli liep. Dus wij konden niet het hele halfjaar profiteren van het aanbod. Weer gebeld en nu is het zo geregeld dat wij een credit krijgen over de maand juni in juli pas. Dus het te hoge bedrag wordt eerst afgeschreven en dan maar weer afwachten wat er deze maand wordt afgeschreven. In 1e instantie zouden wij van € 35,00 naar € 85,00 ! gaan. Ik ben echt heel ontevreden. Oh ja, ondertussen is mijn emailadres ook nog verwijderd terwijl ik gebeld heb en de bevestiging had dat dat NIEt zou gebeuren. Dus toch.Heel vervelend want ik heb 3 weken geen mail gehad.Kon dus ook mijn zorgnota's niet inzien. En ik kan niet zeggen dat ik netjes te woord ben gestaan door 80 % van de medewerkers. Ik was gewoon kwaad en dat lijkt mij heel logisch als er zoveel mis gaat en als je zo bedonderd wordt.

Ralph
07-07-2016

KPN heeft een zeer onvriendelijk klantenservice met slecht getrainde mensen

Allereerst maakt KPN geen fouten (zo denken althans de mensen werkzaam aldaar erover). En de fouten die je dan kennelijk zelf veroorzaakt zijn ook heel lastig op te lossen. Daarvoor moet je naar klachtafhandeling, webcare, en de telefoon in. Als men je dan uiteindelijk toezegt het probleem op te lossen dan krijg je het niet bevestigd en moet je vertrouwen op mondelinge toezegging (yeah right, als dat maar goed gaat). Daarnaast blijken er tevens best nogal klantonvriendelijke aantekeningen in hun systemen te staan over hoe oninteressant je bv bent. Voor mij in ieder geval geen KPN meer

Idiotnation
05-07-2016

Haha, kansloos gewoon...

KPN is een waardeloos bedrijf! Al 2 maanden bezig om internet aan te regelen voor in het nieuwe huis. Er is geen enkele steun van het bedrijf en er wordt zeker niet meegedacht. Bellen met de klantenservice is bijna lachwekkend, zo slecht. Ze proberen van je af te komen ipv je te helpen. Het ergste is nog dat KPN niet eens lijkt te luisteren naar de klanten. Niet te geloven want de klanten zijn de reden dat KPN kan bestaan. Het is dat wij geen andere keus hebben dan KPN (vanwege kosten in het buitengebied) anders zou ik er never nooit niet met dit bedrijf in zee gaan.

Christianne
29-06-2016

Was verschrikkelijk

was lid per 1-7-2015 steeds problemen ze lachten mij gewoon uit vonden het grappig dat ik ieder weekend zonder tv zat op gezegd wat dacht je 29-6-2016 s,ochtens om 7 uur had ik geen tv geen internet en geen telefoon meer terwijl ik heel de maand juni gewoon moet betalen nee ik kan niet zeggen dat wij netjes behandeld zijn belachelijk wat een toko zeg

Im
23-06-2016

Drama bedrijf

Ik heb geen goed woord over voor het logge kpn bedrijf.

Ik heb een zaak en wordt totaal niet serieus genomen met het overzetten van de pin en telefoon.

Ze laten me nu wachten tot 20 juli (?!) met het aansluiten van de pin en telefoon. Ze hadden een eerder afspraak gemaakt maar door een fout van een medewerker is die afspraak verwijdert!

Het is werkelijk d r a m a

Ik zit nu met een duur mobiel pinapparaat en een doorschakel mobieltje mijn gloednieuwe zaak te runnen.

En maar hopen dat Kpn dat vergoed, zoals was beloofd.

Ik kan werkelijk wel huilen van narigheid.

22-06-2016

Even wat hulp

Even wat hulp:

Voordat je begint met en abonnement af te sluiten kijk eerst eens of ADSL of VDSL of Kabel de goede keus is. Op sommige plaatsen werkt de kabel het beste (Bijvoorbeeld Provincie Zeeland) en bij andere plaatsen kan je maar beter VDSL nemen.

Heb je geconstateerd dat VDSL de beste optie is dan kan je overgaan op VDSL met de hoogste snelheid. Heb je dat besloten dan kan je beter op KPN overgaan, omdat KPN altijd de beste kabels heeft liggen voor haarzelf. Dat doet KPN altijd! Willen andere providers er ook op, dan betalen zij dus de hoofdprijs en dan word jouw internet wel heel erg duur.

Zorg altijd voor de grootste en beste bekabeling in huis en ga via de UTP kabel internetten of via de stroom in huis. Is altijd sneller dan WIFI!

Kijk altijd wat je in jouw pakket hebt zitten en wat voor jou het voordeligste pakket is. Dat kan ook het hoogste pakket zijn, want waar KPN de winst vandaan haalt in de pakketten, dat vraag ik me nog steeds af en ik ben al zes jaar een zeer tevreden klant bij KPN. Alles hangt geheel af in jouw situatie en bij KPN zijn ze niet te beroerd om dat voor jou aan te passen welke situatie voor jou het beste is en de aanpassingen per pakket. Voor Chronisch zieken zou ik de Premium verkiezen. Daar zitten ook de belbundels vaste telefonie bijin begrepen.

KPN is natuurlijk een commercieel bedrijf, maar wel één met een sociaal karakter en het is het enigste bedrijf die ook nog analoge telefonie levert!

Dit is naar waarheid opgesteld en op een neutrale basis. Ik zou niet weten hoe het nu staat in zake van de kabel, maar wanneer je een noodknop nodig hebt wannere je chronisch ziek bent, dan kan je niet anders dan bij KPN terecht. Ik heb dit zo vaak moeten installeren bij Chronisch zieke mensen. Let daar dus ook op! Ieder ander bedrijf heeft dat niet!

Hopende dat je op een goede wijze bent geholpen. vriendelijke groet, Jan Prins. (jprins1963@gmail.com.

20-06-2016

Mobiel abonnement erbij

Ik wil een sim only bij het alles in 1 pakket wat wij hebben.

5x al een order gemaakt (telefonisch) en iederen keer weer een ander probleem.

Nummer is al vrij gegeven bij KPN zakelijk (had een zakelijke telefoon via de werkgever ondergebracht bij KPN).

Hoe moeilijk kan het zijn als je alle informatie heb om een abonnement af te sluiten?!

Zie het nog 3 dagen aan en dan gaat alles naar Ziggo.

Andre
14-06-2016

Chaos

4 x geprobeerd alles op 1 abonnement te krijgen.

4 x foute orderbevestiging

dan maar weer terug naar oude situatie

ze snappen het helaas niet bij kpn

Arri
14-06-2016

Top alles!

alles is perfect geregeld.

Als je iets hebt ga langs een KPN winkel helpen je altijd uitstekend!

Henriette
13-06-2016

Ik had in het voorjaar een storing met zakelijk internet, die maar niet opgelost werd. Ik heb een maand geen (goed) internet gehad en omdat ik toch al zou verhuizen naar een ander pand, heb ik van ellende die verhuizing vervroegd.

Daarbij komt dat opeens de contracten steeds met een jaar verlengd werden, waardoor ik zowel de telefoon als internet nog enkele door moest betalen terwijl ik er geen gebruik meer van maakte. De telefoon heb ik van ellende na de verhuizing maar permanent doorgeschakeld naar mobiel om toch bereikbaar te zijn. Op het nieuwe kantoor ben ik in zee gegaan met een andere provider.

Ravas
08-06-2016

Niet na komen van afspraken

Gisteren haddden wij een afspraak met kpn monteur die tussen 9:00 en 12:00 zou komen.. ze zijn niet komen opdagen.. mn vrouw belt.. en ze krijgt te horen dat ze tussen 15:00 en 18:00 zullen komen... mn vrouw had een halve dag vrij genomen om aanwezig te zijn dus regelt ze nu een hele dag..

En geloof me ze zijn gewoon niet komen opdagen..

1 hele dag gewoon letterlijk voor niks gewacht.. amateurs...

En vandaag weer een afspraak tussen 9:00 en 12:00 ... die inmiddels ookalweer is verzet naar 15:00... serieus... het zijn echt onproffessionele mensen van kpn... totaal niet betrouwbaar...

Maar zodra het gaat om geld dat ze van je moeten ontvangen zijn het net piranhas. ...

Wat een verschrikkelijk bedrijf zeg....

Cumali
01-06-2016

Als je spijt wil krijgen moet je met kpn werken!

ze zijn echt amatuer bedrijf ik had tweede nummer besteld en ik ben al 3 maanden bezig ze geven elke keer een andere levering datum en ze beloven en dan zeggen nee soryy en ze zegen soryy ik kan niks aan doen ik kan geen informatie geven ik weet niet enzo waarom zit je daar dan als je niks kan doen en als je niks weet moet een andere bedrijf bellen vragen wat de probleem is en nu hebben ze mijn eerste telefoonnummer ook uitgedaan en ze weten niet waarom en ze kunnen niks aan doen en die klantservice kan niks doen en dit is een taxi bedrijf dus mensen kunnen niet ons berieken nu IK ZEG ALLEEN NIET DOEN echt amateur bedrijf ze kunnen je niet helpen met je probleem. Als je doet hebje altijd probleem doe andere bedrijf gewoon.

Philip
01-06-2016

Betalen voor "begin gemist" en "programma gemist"

Ik ben deze week overgestapt van Ziggo naar KPN.

Ik was de Horizonbox van Ziggo een beetje zat.

IK heb nu het Alles in 1 pakket, met programma gemist en begin gemist. Ach en de internetsnelheid ligt veel lager dan bij Ziggo, maar dat wilde ik wel op de koop toe nemen. Het abonnementsgeld per maand komt overeen.

De teleurstelling kwam pas toen ik alles geïnstalleerd had.

Voor iedere begin gemist en programma gemist moet je per keer € 0,99 betalen.

Met Ziggo Replay TV is dit gratis, kun je ieder programma op je eigen tijd bekijken.

OP de KPN website staat nergens vermeld dat je hiervoor moet betalen, ik voel me hier door behoorlijk misleid.

Ik had die extra kosten graag van te voren geweten, want dan had ik het abonnement niet afgesloten.

Tja en nu zit ik er een jaar aan vast.

Bedenktijd zou pas in moeten gaan nadat je aansluiting is opgeleverd en je kunt zien wat je krijgt.

Danielle
30-05-2016

Onmogelijk om abonnement te verhuizen

Het lijkt onmogelijk om het abonnement te verhuizen. De klantenservice lacht je gewoon uit. Ondertussen hebben we al een maand geen internet en TV. 3x een afspraak gemaakt., de 1e kon niet doorgaan omdat alles nog niet geregeld was voor de verhuizing, de 2e is er een monteur gesteurd op advies van de KPN, deze is vervolgens naar het oude adres gestuurd, komt deze man terug naar het juiste adres geeft ie aan dat hij geen verhuizing kan oppakken omdat hij alleen storingen doet, de 3e keer is er niemand komen opdagen. Geen uitleg, geen reden, geen compensatie, maar wel gewoon de factuur sturen. Vervolgens hoor je de dames op de achtergrond met elkaar lachen als je ze proberen door te verbinden. Waar kan ik de kosten declaren van 3 1/2 dagen vrij nemen, belkosten en berg frustratie. NIEMAND maar dan ook NIEMAND weet wat ie hier moet doen. Onmoglijk bedrijf.

29-05-2016

Kpn alles in 1 bedroefd slecht met actie afgesloten en nu die actie

Service slecht

Klanten benaderen ongehoord slecht en asociaal.

Bij het afsluiten kan alles ben je lid kan er niks meer en weten ze van niks

Buiten tv kijken is leuk maar er is maar een beperkt aantal zenders beschikbaar extra zender pakketen kan je alleen thuis bekijken ben formule 1 fan nou dat kan je vergeten als je moet werken want je kan alleen via de WiFi kijken dus je hebt er geen zak aan net of als ik thuis ben ga kijken op me tablet/telefoon stelletje idioten zijn het. PS KAN NOG WEL EVEN DOORGAAN MET DE KLACHTEN MAAR HET BESTE IS NIKS AFSLUITEN

Denk 2 keer na voor je naar kpn gaat