KPN reviews

Kevin
10-11-2015

Helaas ook klant geworden bij KPN

We zouden vandaag overschakelen van Ziggo naar KPN. Nog geen installatiepakket ontvangen en huidige Ziggo verbinding is al weg. Lekker handig want nu zitten we zonder internet, tv en telefoon. Gebeld met de KPN klantenservice en blijkbaar een fout van hun kant zijn ze vergeten het pakket te sturen. Ook werd er nog gezegd dat wij ook eerder hadden kunnen bellen dat we geen pakket hadden ontvangen. Dat zeg je toch niet als je zelf een fout maakt ? Nu is het pakket vandaag verzonden en kunnen we maximaal 5 dagen zonder tv, internet en telefoon doen. Afhalen bij een KPN store zou ook niet mogelijk zijn omdat zij geen installatie pakketten op voorraad zouden hebben, wat ons al raar lijkt. Dit is echt ONACCEPTABEL! Ik heb een eigen bedrijf en heb internet en telefoon nodig voor mijn werk. Wij gaan overwegen om met al onze producten bij KPN weg te gaan want de service is echt ver te zoeken. Echt belachelijk dat men in dit digitale tijdperk nog op zo een manier behandeld wordt.

Vera
08-11-2015

Alles in 1 kpn televisie gaat redelijk internet 100 mb gekocht. Bekabeld halen we dit wel maarrrrr wifi is maximaal 4 mb kunnen ze niks aan doen. Wifirepeaters 2 stuks 120,- nu op advies van kpn expert bureau laten komen as dinsdag 45.- euro per 30 minuten.

Schande.

Draai mijn inkasso terug net zolang tot het voor elkaar is misschien helpt dat

Manuel
07-11-2015

Heel erg slecht, waarbij klantenservice niet eens weet wat er aan de hand is.

In Augustus 2015 door KPN gebeld ivm KPN Compleet. Goed verhaal, aantrekkelijk geprijst, maar gezien eerdere zeer beroerde ervaring met KPN thuis (hadden bij de verkeerde aangesloten, waardoor we opeens helemaal geen telefoon, internet, tv hadden; KPN had het namelijk ook bij Ziggo opgezegd) grote twijfel om dit te doen.

Omdat er een nieuwe Iphone kwam toch maar gedaan...SPIJT, SPIJT, SPIJT.

KPN maakte een bezorgafspraak. Keurig mail gehad dat de bezorging bevestigt wordt.

Die heb ik voor vrijdag 16 oktober gemaakt tussen 12 -3, aflevering op mijn werk. Om half vier moest ik namelijk weg.

Het was 3 uur nog geen koerier, ik gebeld, we gaan het uitzoeken, nog een keer gebeld, met KPN, nee, het is een fout van de koerier, en uiteindelijk om 17.55 uur kreeg ik het bericht van de koerier dat het een fout van KPN is. Zij (de koerier) hebben helemaal geen order voor mij ontvangen en er is geen enkel koerier onderweg!

Zit ik daar voor niets, afspraken afgezegd en er is niemand onderweg!

Weer KPN gebeld, tja, geen idee wat er aan de hand is, belt u aub maandag even terug.

Maandag ontvang ik een annulering per e-mail dat de bestelling niet doorgaat. Gebeld met de KPN helpdesk en nu blijkt dat als ik nog wil de bestelling opnieuw moet opgeven!? KPN kan dit niet voor mij doen...Wat raar allemaal.

Gevolg is dat mijn oude abonnement nog langer doorlopt (extra kosten).

Toch een nieuwe bestelling geplaats. En moet opeens moest ik weer voor de nieuwe bestelling 403,23 Euro betalen. Dat klopt natuurlijk niet, want dat heb ik al eerder gedaan en het bedrag tot op heden nog steeds niet terug ontvangen!

Sindsdien al 4 keer met de helpdesk gemaild en gebeld. mijn oude contract bij Vodafone blijkt nog steeds niet opgezegd te zijn (bij KPN reageren ze niet op mijn vraag) en het geld ook nog niet terug ontvangen.

Waar het op neer komt is dat ik me niet zo moet aanstellen een 25 euro als tegemoetkoming moet accepteren.

Inmiddels wel de nieuwe Iphone ontvangen maar zonder KPN abonnement.

En straks willen ze zeker ook nog dat het abonnement bij KPN langer doorloopt...

ik heb nu de klantenservice geinformeerd dat ik van het abonnement af wil, dat ik de leidinggevende wil spreken en ik ben er helemaal klaar mee.

Wordt vervolgd...Advies: leg echt alles goed schriftelijk vast! Als je telefonische afspraken hebt gemaakt, direct schrifelijk bevestigen, want vervolgens beweert men ook nog dat het niet zo is.

Ropp
03-11-2015

Na 4 bezoekjes van Kpn monteur nog steeds geen oplossing van steeds weg vallen van signaal. 4 verschillende verhalen wat het probleem kan zijn.

Monteur zegt werkt prima,uurtje later al weer problemen. Wat moet je als eerlijke burger hier nou mee, wel geld inlaseren maar een degelijk product leveren ho maar.

Morgen maar weer een bellen dit is al de 5 e keer zucht

Anja
02-11-2015

Slecht service

Je wordt van het kastje naar demuur gestuurd als je een vraag/ probleem hebt,

De Bloemenboer
29-10-2015

Als ze nou eens het geld van reclame maken in hun netwerk stoppen

Wij zijn nu al even bezig om een aansluiting te krijgen op ons nieuwe adres. In de KPN winkel was het allemaal geen probleem en zouden wij binnen 2 weken online zijn. Wat wel lekker zou zijn, want dan konden we alles na die datum regelen (wij hebben een winkel dus pin, telefoonnummer laten drukken op de visitekaartjes etc..) Binnen 1 week kregen wij een brief met daarin ons telefoonnummer en verwachte oplever datum 21 oktober, het was dus toch wat langer geworden. Maar ja gezien er nog veel geregeld moest worden, dan maar een weekje later open. Op 17 oktober kregen wij een brief van de KPN, waarin stond dat door de grote vraag in de regio er vertraging was van de bestelling. (vreemd he als je zoveel reclame maakt dat er dan veel nieuwe aansluitingen bijkomen...) Er stond ook nog in dat ze ons hadden gebeld op 15 oktober, schijnbaar laat Vodafone dan geen KPN nummers door... Dus wij bellen met de KPN, toen kregen we een heel ander verhaal te horen, de wijkcentrale kon de capaciteit niet meer aan en moest vervangen/uitgebreid worden. En de persoon aan de lijn snapte de ophef niet, nou als wij tegen onze klanten zouden liegen, houdt het snel op voor ons, maar ja hadden we maar niet in de MKB sector moeten zitten.

(en voordat iemand roept hadden jullie maar een zakelijke aansluiting moeten nemen, deze keuze is op advies van KPN-Medewerkers, meerdere ja.)

Dus wij weer naar de KPN winkel hier in Haarlem, die vertelde ons doodleuk dat we anders even naar Alkmaar moesten gaan, want daar was een KPN XL winkel en daar konden ze ons wel verder helpen.

Tuurlijk, je kan ook even bellen met het filiaal, maar nee hier heeft u een kluitje en die kant op.... Wel vertelde hij ons dat we daar een Dongel kunnen krijgen om dan in ieder geval te internetten, wel verteld hij erbij dat het dan niet de bedoeling was om daarmee films te gaan kijken, alsof we daar internet alleen voor gebruiken.

We zijn naar de KPN winkel in Amsterdam (sloterdijk) geweest en daar vinden ze het schijnbaar normaal om ipv te bellen met een ander afdeling maar te gaan chatten en dan te gaan zitten neuriën op de muziek.

Daar wist ze ook geen antwoord wanneer het geleverd zou worden, toen we begonnen over de dongel, kregen we meteen te horen dat deze dan wel geld kost, toch wel grappig dat je geen verbinding of aansluiting hebt en dat ze dan wel al abonnementsgeld afschrijven en je dan ook nog eens op kosten willen drijven, omdat hun niet kunnen leveren... Nadat wij vroegen hoe lang dat al bekend was bij KPN en waarom ze ons zo laat pas hadden geïnformeerd, vertelde ze dat we op 15 oktober zijn gebeld door KPN, zoals eerder vermeld geen belletje.

Maar we zouden de volgende dag door deze mevrouw teruggebeld worden met een definitief antwoord en wanneer ze komen leveren.

Ineens bedacht ze dat ze morgen vrij was en droeg het over aan haar collega. Wij waren de volgende dag in de buurt en aangezien het al 3 uur was geweest, hadden wij er geen vertrouwen in dat ze terug zouden bellen. Wat blijkt hebben ze een 11 cijferig telefoonnummer opgeschreven en dan werk je nog wel bij een Telecombedrijf. Kan gebeuren, maar de man die nu tegenover ons zat, snapte niet helemaal waarvoor wij er waren en ging vervolgens meer dan een half uur zitten chatten op zijn laptop. ondertussen werd hij ook meerdere keren gebeld, maar opnemen deed hij niet, als ze alleemaal zo werken, dan snappen we dat ze over zijn op chatten.

Om een lang verhaal kort te maken, deze meneer kon er ook niet achter komen wanneer het geleverd zou gaan worden, maar hij vond het zo erg dat hij er persoonlijk achteraan ging en zou ons dinsdag 27 oktober terugbellen, maar om er zeker van te zijn dat hij een antwoord had, zouden we op woensdag 28 oktober worden gebeld. Inmiddels is het donderdag 29 oktober en jawel ze hebben vanmorgen gebeld, is wel een dag te laat, maar ja afspraken nakomen is zo "2014".

Ze had ook een antwoord, nou ja een verwachte levertijd, 5 december 2015. U kunt dus begrijpen dat wij ons behoorlijk in de zeik genomen voelen door die knuppels bij de KPN. Maar spijtig voor hun zijn er genoeg andere opties die wel kunnen leveren.

KPN doet heel erg zijn best om zoveel mogelijk nieuwe klanten binnen te halen, maar als ze nou eens hun vaste klanten, wat meer service zouden bieden dan hadden we misschien nog gebleven.

Gelukkig gebeurd het nu, want we moeten onze mobiele abo's ook snel vernieuwen, maar dat gaat zeker geen KPN meer worden.

Als een bedrijf zo omgaat met een vaste klant van meer dan 4 jaar, houdt het snel op.

Christel
28-10-2015

Bijna een jaar in huis

heb het nu bijna een jaar alles in 1 pakket.

tot nu toe geen problemen mee gehad .

werkt goed en goede snelheid.

Ed
27-10-2015

KPN komt afspraken niet na.

Ik zit al weken op een installatiepakket te wachten.

De doos waarin ik mijn oude modem moet terug sturen(binnen twee weken wel te verstaan) had ik wel zeer snel ontvangen.

Contact is waardeloos, een callcenter waar men niets kan en/of mag.

R. van Nood
25-10-2015

Slechte ervaring met klantenservice die klacht niet serieus neemt

Wij zijn al jarenlang klant bij KPN voor internet en telefoon. Uiteindelijk besloten om TV niet meer door Ziggo maar door KPN aan te laten bieden. De monteur kwam aan huis en heeft onze audioapparatuur, die verbonden is met internet, afgekoppeld. Hij heeft onze homeplugs gebruikt om de TV aan te sluiten en is weggegaan. De TV deed het, maar mijn audioapparatuur is niet meer met internet verbonden. Daarover hebben wij zowel telefonisch, als via de mail een klacht ingediend bij KPN, maar tot op heden is daar, naar vier weken, nog niets aan gedaan. Sterker nog, ze reageren ook niet meer. De enige reactie was dat wij ook naar de radio konden luisteren via de TV. Daarmee was voor KPN blijkbaar de kous af en de klacht opgelost.

Wij kunnen ons niet voorstellen dat dit beleid past bij een bedrijf als KPN. Na gesproken te hebben met de leverancier van mijn audioapparatuur bleek dat dit vaker gebeurt zodra iemand een dergelijke overstap maakt zoals wij hebben gedaan.

Uiteindelijk worden wij nu gedwongen om, nog lopende het contract bij KPN, over te stappen naar een andere aanbieder.

Lonneke
19-10-2015

Verschrikkelijk

Overstappen zou zo geregeld worden en ik hoefde niets te doen. Nu blijkt het onmogelijk te zijn en moet ik overal zelf achteraan zodat ik niet dubbel ga betalen.

Mevr. Bakker
08-10-2015

Arrogante zaak met nul begrip voor de klant

Ik ben jarenlang klant geweest via Hi en sinds het officieel KPN is heb ik niets dan problemen met ze. Nu was er weer een probleem en er wordt totaal niet ingegaan op de vraag/klacht, je krijgt enkel een standaard antwoord zo uit het handboek gevist. Nadat ik een klacht indiende over de werkwijze en het omgaan met klanten van de medewerkers, word ik nu compleet arrogant te woord gestaan en wordt mijn probleem helemaal niet meer in behandeling genomen. Begrip vanuit KPN bestaat niet, klantenbinding interesseert ze niet. Mijn abonnement loopt in juni 2016 pas af, maar zo gauw het zo ver is ben ik direct vertrokken bij KPN!

Mathieu Raemaekers
06-10-2015

V E R V O L G "- KPN - Wellicht Ziek"

Al eerder schreef ik hier over het ziektebeeld bij ons aller KPN. Gisteren mocht ik mijn diagnose vervolmaken bij de KPN-winkel in Roermond.

Een alleraardigste, allervriendelijkste en allerbehulpzaamste KPN-representant hielp me. Ik vertelde, dat ik het allerstupidste en allereenvoudigste prepaid GSM-telefoontje zocht, dat God onder de zon had. Ter vervanging van een identiek, ouderwets Nokia mini-apparaatje, dat verhuisd was naar de eeuwige jachtvelden.

Zonder, dat zelfs ík (HTS-er electro) het in de gaten had, kwam ik thuis met smartphone-achtig mini-apparaat. Goed voor enkele uren studie met een oneindig gedonder aan mogelijkheden Eigenlijk niet wat ik zocht; maar ja...

Nóg meer romantiek mocht ik, als particuliere koper, ervaren bij de prijsopgave. Déze zou "24 euro" zijn! Au moment supreme, als klap op de vuurpijl bij de afrekening, informeeerde de KPN-mewedewerker me vrolijk, dat de Belastingdienst óók zijn deel wilde hebben. Dús 4 eurootjes erbovenop. Samen 28 euro! Daar zakte me de van broek af. Totaal tegen de wet én vanzelfsprekend allercliëntonvriendelijkst.

Om ook als alleraardigste, allervriendelijkste en allerbehulpzaamste cliënt door het leven te gaan betaalde ik braaf die extra belastingfooi.

Maar uit beide aspecten werd me duidelijk. KPN heeft zijn medewerkers onvoldoende geïnstrueerd en lijdt aan de chronische ziekte van cliëntonvriendeijkheid.

Angelique
06-10-2015

KPN waar bent U mee bezig ?

In juli hebben wij ons kpn abonnement laten omzetten naar alles in 1 premium. Dit is ook op perfecte manier gebeurd. Maar in september werd er opeens, naast het nieuwe abonnement, ook nog € 68,05 voor het oude abonnement afgeschreven. We hebben contact gehad met KPN, toen bleek dat een medewerker van de KPN bij deze omzetting een nieuw klantnummer voor ons had aangemaakt. Dit wil zeggen dat we twee klantnummers hadden. De medewerkster heeft toen geregeld dat het OUDE abonnement opgezegd zou worden. Maar hiermee begonnen de problemen. Er is niet alleen het oude abonnement opgezegd maar ook het nieuwe door uw medewerkers. Vanaf donderdag 1 oktober 2015 hebben we geen internet, dus ook geen telefoon en tv. We hebben een eigen bedrijf en hebben dus een ernstig probleem, omdat we geheel niet bereikbaar zijn voor onze klanten. Tevens kunnen we niet werken omdat wij een bouwkundig tekenburo hebben, en alle bestanden (tekeningen) worden op een externe cloud opgeslagen via internet. Met andere woorden er kan nu niet gewerkt worden. Vrijdag 2 oktober j.l. zijn er twee monteurs van u bij ons geweest inzake het internetprobleem en toen kwam aan het licht dat we administratief nog wel klant zijn, maar technisch niet. Zelfs uw eigen monteurs werden van het kastje naar de muur gestuurd en kwamen niet verder. Vrijdagmiddag kregen we naar zeer lange tijd eindelijk een medewerker aan de lijn die wel met ons mee denkt. Hij heeft een nieuwe abonnement geregeld en ervoor gezorgd dat we zaterdag voor internet een dongel hebben ontvangen en voor tv een digitenne setje. Maar met deze dongel kunnen we niet werken zoals het hoort, we kunnen immers nog steeds niet bij onze bestanden op de externe cloud. Ook mailen met een bijgevoegd geeft problemen. Nu blijkt dat wij pas vanaf 22 oktober kunnen beschikken over internet, telefoon en tv. Schandalig! Volgens uw medewerker vrijdagmiddag zou het abonnement ZSM ingaan! Wij hebben een eigenbedrijf: zijn niet bereikbaar voor onze klanten, dus ook niet voor nieuwe klanten. Ook kunnen we niet voor de volle 100% werken. De schade post voor ons bedrijf is niet te overzien! Hoe gaan we dit ZEER SNEL oplossen KPN?

S Stoel
03-10-2015

Ik voel me behoorlijk aan het lijntje gehouden....trap er niet in!

Wifi hapert en nu ook televisie geluidsproblemen....al 2 maanden heen en weer aan het bellen...ze beginnen iedere keer opnieuw probeer dit doe dat u krijgt een nw modem en nog een nieuwer modem en op een ander kanaal en nog eens een ander kanaal...urenlang aan het lijntje gehouden...een leidinggevende krijg ik niet te spreken laatste oplossing een monteur sturen echt kosteloos? Zie radar ik vertrouw het niet....kortom...KPN laat klanten gewoon in de kou staan....service-medewerker geeft toe ik snap het als u wilt opzeggen....compensatie voor maanden slecht gelverde diensten al 3x toegezegd maar nog niets gezien of gehoord....ik laat de medewerker weten een klachtenmail te gaan sturen niemand kan me verder helpen...dus wat heeft het nog voor zin om verder te praten...mijn advies afkappen en mail sturen...

Tom van straalen. 4131ah no 44
28-09-2015

Werken constant langs elkaar heen

We hadden KPN internet, KPN telefoon en ziggo tv.

Logisch om 3 in 1 via kph tenement.

Eind mei 2015 over gestapt.

What even ellende. iedere afdeling bij kpn werkt langs elkaar Heen.

Nota s Telefoon en internet bleven verstuurd worden. Ik was vaste Klant bij Klantenservice. Nu na 4 maanden is ons planet mail Afgesloten.

Vandaag 2 uur Klantenservice gebeld. Niet opgelost.wordt hopelijk morgen teruyuki gebeld.veel Schade.

John van Helden
25-09-2015

Upgrade mailbox chaos

KPN is bezig met het upgraden van de webmail. Dat zou beginnen op 10 september zoals aangekondigd in een mail op 8 september. Vervolgens gebeurde er bijna twee weken niets totdat op dinsdag 22 september ineens niet meer kon worden gemaild. De melding verscheen dan met de mail aan het upgraden was en dat dat twee uur kon duren.

Na een dag stond die melding er nog en bellen met de servicedesk leerde mij dat het ineens 24 uur kon duren. Nu, 4,5 dag, zes telefoontjes en twee mails inclusief aansprakelijkheidsstelling voor schade later, is er nog helemaal niks gebeurd en staat de melding er nog steeds. Eén medewerker van KPN is wat dieper gaan graven maar kon alleen maar melden dat er geen oplossing was. Wat er precies aan de hand is wordt overigens niet verteld. Werkelijk een waardeloze service: als je zoiets groots aanpakt dan test je dat vooraf dusdanig dat het bij implementatie niet fout KAN gaan. Je maakt mij ook niet wijs dat het zoveel dagen moet duren voor een mailbox weer bereikbaar is. Prutsers en uit het feit dat men niet reageert en niks oplost blijkt eigenlijk een minachting voor de klant. Mijn schade tot nu is ruim 2000 euro. KPN bedankt. Komen jullie mijn hypotheek betalen als mijn klanten me niet meer kunnen bereiken? Ik denk het niet.

Dirksen
25-09-2015

Ongeregeld zooitje!

9 augustus Alles-in-1 Standaard aangevraagd via internet. Kreeg meteen een bevestigingsmail dat de monteur 9 september zou komen om alles te installeren. Op 8 september nog niets gehoord over tijdstip. Bel ik de klantenservice, zijn we niet te vinden in het systeem. Nieuwe aanvraag gedaan in de winkel en afspraak gemaakt voor vandaag, 25 september. Deze week een paar keer een berichtje ter herinnering. Zoonlief vrij genomen en weer komt er niemand opdagen. Weer de klantenservice gebeld. Afspraak staat niet genoteerd! Woest word ik hiervan. Mijn vertrouwen in Kpn is tot een dieptepunt gedaald!

Marije
16-09-2015

Overweldigend

Ik ben al 6 jaar klant van kpn. Toen mijn telefoon tegen het einde het begaf kreeg ik een leentoestel mee bij de KPN XL winkel in Breda. Na enige tijd belde ik voor de vordering voor mijn telefoon. Hij was kapot en er kon niks gedaan worden, ik baalde hier wel een beetje van. Gezien mijn abonnement afliep en ik een nieuwe uit mocht kiezen heb ik dat gedaan en zodoende mijn abonnement in Etten-Leur met een Samsung S5 neo afgesloten. Echter kon ik hier niet mijn leentoestel inleveren en moest ik dat in de loop van dagen doen bij de XL winkel in Breda. Ik kwam hier vandaag aan met de papieren van het leentoestel en hier werd mij vertelt dat ik met mijn verzekering recht had op een nieuw toestel(had ik al voor het afsluiten van het nieuwe abonnement). Na enige twijfel en overleg heb ik er voor gekozen om toch mijn huidig abonnement die sinds 3 dagen afgesloten is te behouden ondanks sim only ook fijn was met mijn verzekeringsrecht op een nieuwe telefoon(kon het nog opzeggen). Ik heb nu naast mijn S5 en nieuw abonnement een S5 mini erbij gekregen inclusief de standaard 2 jaar garantie. Geweldige eerlijke service! Ik dank de medewerker van deze winkel, Marianne vd Bergh hiervoor en al haar Hulp!

Mathieu Raemaekers
14-09-2015

- KPN - Wellicht Ziek

Een bedrijf kan fouten maken. Uiten zich fouten in een breed spectrum van de bedrijfsvoering, dan is er waarschijnlijk over de volle breedte van het bedrijf en wellicht zelfs basaal iets mis bij zo'n organisatie. Ik heb de indruk, dat helaas bij KPN, zoiets het geval is in de vorm de cliëntvriendelijkheid.

Enkele voorbeelden, die toevallig ik mocht ervaren:

1. Bij het online opwaarderen van een gewone GSM telefoon bestaat er geen (vindbare) mogelijkheid om een factuur of bonnetje uit te printen. Iets wat je zelfs in de meest donkere horecagelegenheid in je vingers gedrukt krijgt. Bij KPN niets van dat alles. Arrogantie?

2. Wil je met KPN in contact gaan op hun site kpn.com, dan staat er een uitdagend, vriendelijk en aantrekkelijk afgebeelde dame voor je klaar om je zogenaamde email in ontvangst te nemen. Een totále afknapper! Want de mooie juffrouw is slechts voorzien van een beperkt aantal standaard antwoorden. Goed voor een blauwtje van de eerste graad.

3. Ga je met je KPN mobieltje de grens over, dan word je er bekogeld met GSM-metjes. Speciale reclame-aanbiedingen voor een special price! Ik moet regelmatig de grens over en krijg daar steeds een machinegeweer met GSM-salvo's over mijn lijf. Om me te wapenen tegen deze aggressiviteit zocht ik tenminste een half uur naar een emailadres om mijn ongenoegen te melden. Tevergeefs. Onverbeterlijk blijken ze. Al járen! Die KPN.

10-09-2015

Ontzettend veel dingen misgegaan tijdens onze verhuizing. We worden van het kastje naar de muur gestuurd. 5 verschillende verhalen van 5 verschillende medewerkers.

Verschrikkelijk! Inmiddels 2 weken verhuisd en nog steeds is niks zeker. Heel veel loze beloftes gekregen. Dat wordt toch maar overstappen! Helemaal klaar met kpn!